Hogyan legyen több páciensed fogászati implantátumok terén? Segítünk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

6 tipp a sikeres fogászati implantátum marketinghez

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Fogorvosként bizonyára elég fogsort láttál már, hogy körvonalazódjon benned, mekkora piaca is fan a fogászati implantátumoknak. Sajnos rengetegen nem is tudnak erről a lehetőségről, így rád hárul a feladat, hogy megismertesd velük ezt az opciót némi fogászati implantátum marketingen keresztül.

Amennyiben sikerül marketingtörekvéseidet a megfelelő témákkal a megfelelő célközönségekre fókuszálnod, garantáltan számos új pácienst vonzol majd rendelődbe. Nézzük meg, hogy mit is tehetsz ennek érdekében!
 

1. Összpontosítsd fogászati marketingtevékenységeidet helyileg

Az emberek többsége a közelében keres magának egészségügyi szolgáltatókat, akár bőrgyógyászati problémája van, akár a dereka fáj, akár fogászati beavatkozásra van szüksége. Éppen ezért első sorban érdemes azokat a lehetséges pácienseket megcéloznod marketingüzeneteiddel, akik a közvetlen közelben laknak és/vagy keresnek maguknak fogorvost.

Fogászati implantátum marketinged helyi célzásához tudnod kell, hogy ügyfélköröd nagyjából melyik területet képviseli praxisod közelében. Nézd át páciens-adatbázisodat és próbáld megállapítani a helyadatok alapján, hogy hová lenne érdemes összpontosítanod marketingkampányaidat.

A Google Ads például lehetővé teszi, hogy megadj egy tetszőleges területet, amin belül szeretnéd megjeleníteni hirdetéseidet leendő pácienseidnek. Ezzel elkerülheted, hogy olyan helyeken (pl. az ország másik csücskében) is rákattintsanak hirdetéseidre (és ezzel fogyasszák költségkeretedet), ahonnan biztosan nem utaznának el rendelődig.

 

2. Készíts egy webhelyet fogászati praxisod számára

A statisztikák egyértelműen arról árulkodnak, hogy az emberek túlnyomó többsége az interneten szeret utánanézni a különféle egészségügyi opcióknak. Éppen ezért egy professzionális webhely fogászati implantátum marketinged esszenciális részét képezi majd, ahol az érdeklődő, lehetséges páciensek rátalálhatnak (többek között) praxisod legfontosabb alapadataira és elérhetőségeire.

Elengedhetetlen, hogy fogászatod webhelye mobil-első jellegű legyen. Ez azt jelenti, hogy első sorban mobileszközökre kell megtervezni, majd úgy kialakítani, hogy megfelelően működjön asztali számítógépeken is (amelyek sokkal rugalmasabbak ilyen téren). Mivel az emberek nagy része ma már az okostelefonjáról internetezik, akik nem tesznek eleget az igényeiknek, hamar feledésbe merülnek majd (amiről a Google is gondoskodni fog).

Fogászatod webhelyén szerepelnie kell a nyitva tartási óráknak, az árlistának, az eljárások rövid leírásának, a pontos elérhetőségeknek, és persze egy online időpont-foglalási funkciónak is. Ha megkönnyíted leendő pácienseid dolgát, akkor biztos lehetsz benne, hogy már csak ezért is többen választják majd praxisodat másoké helyett.

 

3. Indíts blogot webhelyeden

Webhelyed első sorban online jelenléted „főhadiszállása”, de emellett azért is fontos szerepe, mert helyet kínál fogászati blogod számára. Egy bloggal jelentősen kiterjesztheted online eléréseidet, hiszen számos kereső felhasználót vonzhatsz vele webhelyedre, amikor azok fogászati témák után kutatnak az interneten.

Egy blog lehetőséget kínál arra, hogy bemutathasd szakmai tudásodat azoknak, akiknek még nem volt alkalmuk személyesen megtapasztalni azt rendelődben. Minél több hasznos fogászati információt, tippet, útmutatót és egyéb érdekességeket osztasz meg blogodon, annál tisztábbá válik majd a látogatók számára, hogy egy igazi szakemberrel van dolguk, akire bátran rábízhatják dentális jólétüket. Természetesen részletesen írhatsz a fogászati implantátumokról is.

A blog továbbá a SEO-ban (keresőoptimalizálás) is segít, ugyanis ha a megfelelő kulcsszavakat használod tartalmaidban, akkor a Google is több érdeklődő felhasználónak jeleníti majd meg azokat a keresőtalálatok között.

Segítségre lenne szükséges fogászati blogod kialakításához? Szakértő egészségügyi marketing csapatunk segít: Kérd ajánlatunkat!

 

4. Fogászati implantátum marketing a közösségi médián

A közösségi média az emberek életének szerves részévé vált, és – akár tetszik akár nem – ha szeretnéd ott elérni őket, ahol legszívesebben töltik idejüket, akkor aktívnak kell lenned különféle ilyen jellegű platformokon is. A közösségi médián lényegében minden korosztályra rálelhetsz, ha tudod, hol keresd őket.

Érdemes legalább a Facebookon és az Instagramon jelen lenned praxisoddal – ennél többet csak akkor vállalj, ha van valaki, aki foglalkozik ezekkel helyetted! Szerencsére a bejegyzések mindkét platformon időzíthetők, ezért nem kell mindig előttük ülnöd.

A közösségi média azért fontos része a fogászati implantátum marketingnek, mert megoszthatod rajta blogodra írt szakmai cikkeidet és szinte közvetlenül veheted fel a kapcsolatot pácienseiddel, akik kérdéseikkel fordulnak majd hozzád. Mindemellett hirdetéseket is készíthetsz, amelyekkel tetszőleges korcsoportú, érdeklődésű felhasználókat célozhatsz meg, természetesen kombinálva ezt a korábban említett helyi célzásokkal is.

 

5. Figyelj oda rá, hogy mit mondanak rólad az emberek

Az emberek manapság az internethez fordulnak, egy komolyabb egészségügyi döntés előtt. Egyrészt tisztában szeretnének lenni az opciókkal, másrészt tudni akarják, hogy mire számíthatnak egy-egy fogorvostól. A különféle értékelő/véleményező platformok lehetővé teszik az emberek számára, hogy beszámoljanak a fogorvosoknál szerzett tapasztalataikról, és ezeket a véleményeket a leendő páciensek éppen olyan szavahihetőnek tartják, mint egy ismerősüktől, barátjuktól érkező beszámolót.

Ezek az online vélemények éppen annyit segíthetnek praxisodnak, amennyit árthatnak is. Éppen ezért fontos, hogy kimagasló fogászati szolgáltatást nyújts pácienseidnek, hogy legyen is okuk jó véleményeket írniuk rólad. Hívd fel a figyelmüket, hogy Google Cégem adatlapodon és a Facebookon is értékeljék az ellátást, és tartsd is szemmel ezeket (és más platformokat), hogy láthasd, mit mondanak rólad pácienseid.

Fontos, hogy a rossz értékelésekre minél előbb válaszolj és próbáld kideríteni a probléma okát – lássák rajtad a leendő páciensek, hogy igenis foglalkozol ügyfeleid jólétével!

 

6. Kövesd nyomon fogászati implantátum marketing kampányaid teljesítményét

Egy online fogászati implantátum marketingkampány megtervezése és megvalósítása óriási feladat, és ha már ennyi időt és erőforrást szánsz rá, akkor illene tudni hogy működik-e, vagy sem! Kampányaid nyomon követésével ellenőrizheted, hogy sikerül-e elérned velük céljaidat, vagy sem. E tudás birtokában végrehajthatod a szükséges módosításokat a jobb eredmények érdekében. Ha mindezt kihagyod, akkor rengeteg időt és pénzt pazarolhatsz olyan erőfeszítésekre, amik semmivel nem visznek közelebb céljaidhoz!

A Google Analytics segítségével webhelyed teljesítményét mérheted (többek között például az időpontfoglalások sűrűségét és forrását), míg a különböző közösségi platformoknak mind megvan a saját statisztikai felületük, amiken nyomon követheted tevékenységeid hatékonyságát.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!