Hogyan legyen több páciensed fogászati implantátumok terén? Segítünk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

6 tipp a sikeres fogászati implantátum marketinghez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Fogorvosként bizonyára elég fogsort láttál már, hogy körvonalazódjon benned, mekkora piaca is fan a fogászati implantátumoknak. Sajnos rengetegen nem is tudnak erről a lehetőségről, így rád hárul a feladat, hogy megismertesd velük ezt az opciót némi fogászati implantátum marketingen keresztül.

Amennyiben sikerül marketingtörekvéseidet a megfelelő témákkal a megfelelő célközönségekre fókuszálnod, garantáltan számos új pácienst vonzol majd rendelődbe. Nézzük meg, hogy mit is tehetsz ennek érdekében!
 

1. Összpontosítsd fogászati marketingtevékenységeidet helyileg

Az emberek többsége a közelében keres magának egészségügyi szolgáltatókat, akár bőrgyógyászati problémája van, akár a dereka fáj, akár fogászati beavatkozásra van szüksége. Éppen ezért első sorban érdemes azokat a lehetséges pácienseket megcéloznod marketingüzeneteiddel, akik a közvetlen közelben laknak és/vagy keresnek maguknak fogorvost.

Fogászati implantátum marketinged helyi célzásához tudnod kell, hogy ügyfélköröd nagyjából melyik területet képviseli praxisod közelében. Nézd át páciens-adatbázisodat és próbáld megállapítani a helyadatok alapján, hogy hová lenne érdemes összpontosítanod marketingkampányaidat.

A Google Ads például lehetővé teszi, hogy megadj egy tetszőleges területet, amin belül szeretnéd megjeleníteni hirdetéseidet leendő pácienseidnek. Ezzel elkerülheted, hogy olyan helyeken (pl. az ország másik csücskében) is rákattintsanak hirdetéseidre (és ezzel fogyasszák költségkeretedet), ahonnan biztosan nem utaznának el rendelődig.

 

2. Készíts egy webhelyet fogászati praxisod számára

A statisztikák egyértelműen arról árulkodnak, hogy az emberek túlnyomó többsége az interneten szeret utánanézni a különféle egészségügyi opcióknak. Éppen ezért egy professzionális webhely fogászati implantátum marketinged esszenciális részét képezi majd, ahol az érdeklődő, lehetséges páciensek rátalálhatnak (többek között) praxisod legfontosabb alapadataira és elérhetőségeire.

Elengedhetetlen, hogy fogászatod webhelye mobil-első jellegű legyen. Ez azt jelenti, hogy első sorban mobileszközökre kell megtervezni, majd úgy kialakítani, hogy megfelelően működjön asztali számítógépeken is (amelyek sokkal rugalmasabbak ilyen téren). Mivel az emberek nagy része ma már az okostelefonjáról internetezik, akik nem tesznek eleget az igényeiknek, hamar feledésbe merülnek majd (amiről a Google is gondoskodni fog).

Fogászatod webhelyén szerepelnie kell a nyitva tartási óráknak, az árlistának, az eljárások rövid leírásának, a pontos elérhetőségeknek, és persze egy online időpont-foglalási funkciónak is. Ha megkönnyíted leendő pácienseid dolgát, akkor biztos lehetsz benne, hogy már csak ezért is többen választják majd praxisodat másoké helyett.

 

3. Indíts blogot webhelyeden

Webhelyed első sorban online jelenléted „főhadiszállása”, de emellett azért is fontos szerepe, mert helyet kínál fogászati blogod számára. Egy bloggal jelentősen kiterjesztheted online eléréseidet, hiszen számos kereső felhasználót vonzhatsz vele webhelyedre, amikor azok fogászati témák után kutatnak az interneten.

Egy blog lehetőséget kínál arra, hogy bemutathasd szakmai tudásodat azoknak, akiknek még nem volt alkalmuk személyesen megtapasztalni azt rendelődben. Minél több hasznos fogászati információt, tippet, útmutatót és egyéb érdekességeket osztasz meg blogodon, annál tisztábbá válik majd a látogatók számára, hogy egy igazi szakemberrel van dolguk, akire bátran rábízhatják dentális jólétüket. Természetesen részletesen írhatsz a fogászati implantátumokról is.

A blog továbbá a SEO-ban (keresőoptimalizálás) is segít, ugyanis ha a megfelelő kulcsszavakat használod tartalmaidban, akkor a Google is több érdeklődő felhasználónak jeleníti majd meg azokat a keresőtalálatok között.

Segítségre lenne szükséges fogászati blogod kialakításához? Szakértő egészségügyi marketing csapatunk segít: Kérd ajánlatunkat!

 

4. Fogászati implantátum marketing a közösségi médián

A közösségi média az emberek életének szerves részévé vált, és – akár tetszik akár nem – ha szeretnéd ott elérni őket, ahol legszívesebben töltik idejüket, akkor aktívnak kell lenned különféle ilyen jellegű platformokon is. A közösségi médián lényegében minden korosztályra rálelhetsz, ha tudod, hol keresd őket.

Érdemes legalább a Facebookon és az Instagramon jelen lenned praxisoddal – ennél többet csak akkor vállalj, ha van valaki, aki foglalkozik ezekkel helyetted! Szerencsére a bejegyzések mindkét platformon időzíthetők, ezért nem kell mindig előttük ülnöd.

A közösségi média azért fontos része a fogászati implantátum marketingnek, mert megoszthatod rajta blogodra írt szakmai cikkeidet és szinte közvetlenül veheted fel a kapcsolatot pácienseiddel, akik kérdéseikkel fordulnak majd hozzád. Mindemellett hirdetéseket is készíthetsz, amelyekkel tetszőleges korcsoportú, érdeklődésű felhasználókat célozhatsz meg, természetesen kombinálva ezt a korábban említett helyi célzásokkal is.

 

5. Figyelj oda rá, hogy mit mondanak rólad az emberek

Az emberek manapság az internethez fordulnak, egy komolyabb egészségügyi döntés előtt. Egyrészt tisztában szeretnének lenni az opciókkal, másrészt tudni akarják, hogy mire számíthatnak egy-egy fogorvostól. A különféle értékelő/véleményező platformok lehetővé teszik az emberek számára, hogy beszámoljanak a fogorvosoknál szerzett tapasztalataikról, és ezeket a véleményeket a leendő páciensek éppen olyan szavahihetőnek tartják, mint egy ismerősüktől, barátjuktól érkező beszámolót.

Ezek az online vélemények éppen annyit segíthetnek praxisodnak, amennyit árthatnak is. Éppen ezért fontos, hogy kimagasló fogászati szolgáltatást nyújts pácienseidnek, hogy legyen is okuk jó véleményeket írniuk rólad. Hívd fel a figyelmüket, hogy Google Cégem adatlapodon és a Facebookon is értékeljék az ellátást, és tartsd is szemmel ezeket (és más platformokat), hogy láthasd, mit mondanak rólad pácienseid.

Fontos, hogy a rossz értékelésekre minél előbb válaszolj és próbáld kideríteni a probléma okát – lássák rajtad a leendő páciensek, hogy igenis foglalkozol ügyfeleid jólétével!

 

6. Kövesd nyomon fogászati implantátum marketing kampányaid teljesítményét

Egy online fogászati implantátum marketingkampány megtervezése és megvalósítása óriási feladat, és ha már ennyi időt és erőforrást szánsz rá, akkor illene tudni hogy működik-e, vagy sem! Kampányaid nyomon követésével ellenőrizheted, hogy sikerül-e elérned velük céljaidat, vagy sem. E tudás birtokában végrehajthatod a szükséges módosításokat a jobb eredmények érdekében. Ha mindezt kihagyod, akkor rengeteg időt és pénzt pazarolhatsz olyan erőfeszítésekre, amik semmivel nem visznek közelebb céljaidhoz!

A Google Analytics segítségével webhelyed teljesítményét mérheted (többek között például az időpontfoglalások sűrűségét és forrását), míg a különböző közösségi platformoknak mind megvan a saját statisztikai felületük, amiken nyomon követheted tevékenységeid hatékonyságát.
 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!