Online marketing cikkek, érdekességek

online marketing

Online marketing

SEO
4p

Online marketing cikkek, érdekességek

Facebook Business Manager – Útmutató az első lépésekhez

Facebook Business Manager – Útmutató az első lépésekhez

A Facebook 2012-ben vásárolta fel az Instagramot, és azóta minden online marketinges vágya az volt, hogy bárcsak egyszerűbben kezelhetnék egyszerre cégük Facebook és Instagram üzleti profilját is. Némi keresztpromócióra már jó ideje lehetőséget kínált a k...
Hogy működik a Facebook algoritmusa (és hogyan felelj meg neki)?

Hogy működik a Facebook algoritmusa (és hogyan felelj meg neki)?

A Facebook a világ legnagyobb közösségi hálózata, így bizonyára nem lep meg senkit, hogy egy rendkívül fejlett és összetett algoritmussal rendelkezik, ami arról dönt, hogy kik milyen bejegyzéseket láthatnak a platformon. Ez az algoritmus persze egy hét...
8 tipp a felhasználói tartalmak összegyűjtéséhez

8 tipp a felhasználói tartalmak összegyűjtéséhez

Ha már egy ideje foglalkozol az online marketinggel, bizonyára te is hallottál már az úgynevezett felhasználói tartalmakról. Ezek azok a tartalmak, amelyek általában márkád követői, ügyfelei, vagy partnerei közreműködésével készülnek.
Google  - szükséges lapos URL struktúrát használni?

Google - szükséges lapos URL struktúrát használni?

John Mueller, a Google munkatársa azt állítja, hogy nincs értelme „mesterségesen laposított” URL-eket használni ahelyett, hogy láthatóvá tennénk a teljes könyvtárszerkezetet.
2021-től az oldal-élmény alapján is rangsorol a Google

2021-től az oldal-élmény alapján is rangsorol a Google

A Google május végén bejelentette, hogy egy új algoritmussal készülnek megítélni, milyen élményeket nyújthat egy-egy weboldal a felhasználók számára. Ez az algoritmus a rangsorolásban is részt vesz majd.
Minden idők legnagyobb Google algoritmusfrissítései

Minden idők legnagyobb Google algoritmusfrissítései

A Google többször is említette már, hogy naponta akár több alkalommal is frissíti algoritmusát, ami éves szinten több száz, akár több ezer kisebb-nagyobb változtatást jelent. Persze ezek túlnyomó többségét szinte észre sem vesszük a hétköznapokban, azonba...
A Google szerint nem jár büntetés az átmeneti felugró ablakokért

A Google szerint nem jár büntetés az átmeneti felugró ablakokért

A felugró ablakok az érdeklődők megkaparintásának gyakori, és sokak szerint túlhasznált eszközei. A kéretlenül felbukkanó elemek sokat ronthatnak a felhasználói élményen, így nem csoda, hogy a Google is büntetést szabhat ki miattuk. De mi a helyzet azokka...
3 tipp, hogy megtaláld a tökéletes témát tartalommarketingedhez

3 tipp, hogy megtaláld a tökéletes témát tartalommarketingedhez

A marketingben azt szeretem a legjobban, hogy olyan sokszínű, és annyi különböző területe van. Ebből a sok-sok területből pedig egyik személyes kedvencem a tartalommarketing. Bár a kedvencem, sokszor még mindig kihívás elé állít, mert bizony vannak olyan ...
Így teheted hatékonyabbá marketingfolyamataidat 2021-ben

Így teheted hatékonyabbá marketingfolyamataidat 2021-ben

A koronavírus járványra reagáló marketingcsapatok világszerte komoly nyomás alá kerültek az elmúlt év során, hiszen a vészhelyzetben szűkös költségvetésekkel, és rendszeresen változó, megjósolhatatlan trendekkel voltak kénytelenek dolgozni.
Így segíthetik a SEO-t a felhasználói tartalmak

Így segíthetik a SEO-t a felhasználói tartalmak

A felhasználói tartalmak azok a tartalmak, amiket az online platformok felhasználói készítenek valamilyen formában. Egyszerű, ugye? Ezek lehetnek képek, videók, szöveges bejegyzések, termékértékelések és egyéb tartalmak is. A felhasználói tartalmak nagy é...
A Google és a többiek – A keresőmotorok különbségei a SEO szempontjából

A Google és a többiek – A keresőmotorok különbségei a SEO szempontjából

Nehéz olyan SEO útmutatót találni az interneten, ami nem a Google-ra összpontosít. Ennek persze jó oka van, hiszen a Google a legnépszerűbb keresőmotor az összes közül, és egymaga több felhasználót szolgál ki, mint az összes többi alternatíva együttesen. ...
44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!