Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte. Diplomamunkáját pedig a Bormarketing témájában írta, amellyel kitűnő elismerést szerzett. Egyetemi évei alatt közben egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 
 
Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként 2018. nyarán. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.
2018. decemberétől már, mint Marketing manager kezdett el tevékenykedni, saját önálló projektekkel. 
2020. óta leginkább az egészégügyi marketing területére szakosodott, hiszen számos fogászattal, magán egészségügyi intézménnyel, orvosokkal dolgozik együtt a cég képviseletében. 
Az egészségügyi marketingben szerzett tapasztalata által, mára az ügynökség vezető egészségügyi marketing managere. 

Jelenleg is több, mint 10 egészségügyi vállalkozás projektvezetésében vesz részt, valamint kutatásokban, komplett egészségügyi online marketing stratégiák kivitelezésében. 
Az egészségügyi online marketing területén különös tekintettel figyel a keresőoptimalizálási stratégiák részletes kidolgozására, azok monitorozására és az aktuális trendek, algoritmusváltozások követésére. 
 
 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein
Google Adwords alapok minősítés
Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Ügyfél sikerek (esettanulmányok)

2019: Plasztikai sebész eredmények - kezdeti sikerek
2020: Ügyfélvélemény - Fogászati Marketing
2020: Plasztikai sebészeti átfogó elemzés
2023: PureDental Fogászat: Jelentős organikus forgalom növekedés 1 év alatt
2023: Lévai Dental Fogászat: 3 év alatt háromszoros páciensszám hirdetés nélkül
2023: Bónusz Plasztikai Sebészet: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában



 

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

5 tipp a sikeres vállalkozásért

5 tipp a sikeres vállalkozásért

A sikeres vállalkozás titkát már sokan próbálták megfejteni. Természetesen mindenkinek saját tippje is van rá – ezért is lehet ebben a témában nagyjából egy kisvárosi könyvtárra való irodalmat találni. Ez alól nem kivétel vendégszerzőnk, Himer Csill...
5 trend a közösségi médiában, amikre oda kell figyelned 2019-ben

5 trend a közösségi médiában, amikre oda kell figyelned 2019-ben

A közösségi média marketing sokat változott az elmúlt években. Manapság már nem elég csak néha posztolni valamilyen tartalmat, és ölbe tett kézzel várni a reakciókat, hiszen az online közönség folyamatos interakciókra és kommunikációra vágyik. Egyre fo...
Konverziós arány optimalizálás mobilon: 6 bevált módszer webáruházad fellendítéséhez

Konverziós arány optimalizálás mobilon: 6 bevált módszer webáruházad fellendítéséhez

2019-ben nem „előny” odafigyelni a mobilos felhasználókra, hanem egy márka fennmaradásának alapfeltétele. Mindenki tisztában van vele, hogy többen böngésznek mobileszközökről, mint asztali számítógépekről, de kevesen tudják, hogy hogyan is leh...
Milyen változásokat tapasztalhatunk a digitális marketingben 2019-ben?

Milyen változásokat tapasztalhatunk a digitális marketingben 2019-ben?

A digitális marketing változni fog 2019-ben, de ez még önmagában senkit sem kellene, hogy meglepjen. Ez az iparág azóta változóban van, mióta létrejött, és minden évnek vagy időszaknak megvoltak a meghatározó trendjei és megszorításai. Az elmúlt évekbe...
10 sikeres márka, amik globális marketinggel hódították meg a világot

10 sikeres márka, amik globális marketinggel hódították meg a világot

A különböző marketingeszközök elterjedésének köszönhetően a globális marketing manapság már korántsem olyan drága, vagy időigényes munka, mint valaha volt, és ennek köszönhetően mind az új vállalkozások, mind a megalapozott, de elfoglalt cégóriások számár...
6 tipp kisvállalkozásoknak a hatékony közösségi média marketinghez

6 tipp kisvállalkozásoknak a hatékony közösségi média marketinghez

Sok új és régi kisvállalkozás nem igazán tudja, hogy hogyan is használja marketingre a közösségi médiát. Rengeteg cikkben olvashatjuk (mi is megírtuk nem egyszer), hogy a közösségi hálózatok kiváló marketingplatformok lehetnek, de persze csak akkor, ha az...
20 gyorstipp, amikkel sokkal több forgalmat szerezhetsz webhelyedre

20 gyorstipp, amikkel sokkal több forgalmat szerezhetsz webhelyedre

A marketing egyre keményebb dió. Míg évekkel ezelőtt elég volt néhány kulcsszót szétszórnod egy oldalon a rangsoroláshoz, ma már több száz szempontnak kell megfelelned, hogy látható maradj a kereső felhasználók számára. Vannak, akik fizetett hirdetésekkel...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok