Hogyan épül fel egy bemutatkozó weboldal? A tervezéstől a megvalósításig mutatjuk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egy bemutatkozó weboldal készítés forgatókönyve

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A modern technológia világában majdnem minden ügyben az internetet hívjuk segítségül, ezért 2019-ben szinte már elképzelhetetlen, hogy egy vállalkozásnak ne legyen weboldala. Ahogyan az internetfelhasználók köre bővül, úgy nőnek az igényeik is. Ma már nem elég, ha csak rátalálnak egy weboldalra, annak be kell töltődnie maximum 3 másodpercen belül, valamint a figyelemfelkeltő dizájn és átlátható menüsor is elen-gedhetetlen. Mindehhez hozzáértő szakemberekre van szükség, akik figyelnek minden olyan részletre, amelyek a megrendelőnek talán eszébe sem jutnának.

 

A Webergoline vendégszerzője Wukovics Vivien mutatja be egy esettanulmányon keresztül, hogyan is készül egy mai trendeknek megfelelő weboldal. 

Engedjétek meg, hogy bemutassuk nektek az https://apartmantanacsadas.hu/ létrejöttének történetét. Eperjesi Tímea, az oldal dizájner tervezője kifejezetten WordPress oldalak fejlesztésére szakosodott céget keresett, így jutott el egy ismerősi ajánláson keresztül hozzánk. Az első és egyik talán legfontosabb dolog, ami hatással van egy weboldal elkészítésének sikerére, az a kommunikáció. Nem mindig egyszerű szavakba önteni az elképzeléseket, terveket, ezért fordítunk nagy figyelmet arra, hogy egy nyel-vet beszéljünk az ügyfelekkel. Sokan esnek abba a hibába, hogy bonyolult szakmai kifejezésekkel próbálnak magyarázni, amit jó eséllyel csak az informatikusok értenek meg. Ennek elkerülése érdekében, mi igyekszünk minél közérthetőbben kommunikálni a partnereinkkel. 

 

 

Akkor kezdjünk is neki! A kiindulópont az oldal funkciójának meghatározása. Mi a célunk weboldallal? Kiknek szánjuk? Az https://apartmantanacsadas.hu/ ezt a választ adta kérdésünkre: „Schumicky Balázs, az ApartMAN, apartmanokat ad ki rövidtávon, külföldieknek Budapesten, valamint átfogó tanácsadással segíti az ingatlanbefektetésben gondolkodókat. Támogat a vásárlás és a felújítás során, valamint képzésekkel segít a leendő és jövendő apartman tulajdonosoknak felkészülni, hogy kiváló házigazdákká váljanak. A honlap célja, hogy iránymutatást nyújtson azoknak, akik befektetési célból vásárolnak ingatlant, és rövidtávon adnák bérbe, de információra van szükségük az ideális lakásról, a hatósági előírásokról, adózásról stb. Továbbá, hogy bemutassa Balázs szolgáltatásait, szakmai tudását, és hogy értékesítse azt ezen a piacon.” 3-4 nap alatt lefutottuk a szokásos információgyűjtős köröket, és ezek tudatában már el is tudtunk indulni. Balázsék megosztottak velünk egy Google Drive mappát, amelyben szerepelt az összes kép a galériához, a grafikailag már kidolgozott blokkok, valamint egy drótváz a honlapról. Számunkra hatalmas segítség, ha minden anyagot egyszerre átadnak nekünk, és nem kell utólag egyesével bekérnünk őket.

 

 

Az https://apartmantanacsadas.hu/ esetében már kész dizájn és terv volt a megrendelő kezében. Ők álmodták meg a kinézetet, a színeket, összeválogatták a képeket. „Schumicky Balázs személyiségét szerettem volna olyan megragadó vizuális formába önteni, amilyen Ő maga is. Hiszen Ő az ApartMAN! Róla, az Ő szakmai hozzáértéséről szól a honlap. Célom volt leképezni Balázs szaktudását a honlap professzionalitásával, megmutatni, hogy mennyire felkészült tanácsadó, a legfinomabb részletekre ügyelő, alapos szakember. Pont ezért a weblap tervezése során aprólékosan a dizájn és a szakmai tartalom tökéletes fúziójára törekedtem. A modern, minimál, egyszerű, letisztult dizájn pedig erősíti annak tényét, hogy mennyire lényegre törő, pontos, és naprakész ember. Mivel több honlap elkészítésében működtem már közre, illetve szakmám szerint is dizájner, tervező vagyok, az én feladatom volt, hogy az aktuális trendeket ismerve egy időtálló forma világot teremtsek meg.” Ahogyan azt már korábban is említettük, jelen esetben egy WordPress alapú weboldalról beszélünk, Enfold webdesign sablonnal. A főoldalon rögtön egy Mailchimp integrációval találkozunk, itt lehet feliratkozni a hírlevelükre. Az oldalon található tartalmakat elsősorban Schumicky Balázs állította össze, hiszen ő az ApartMAN. Eperjesi Tímea pedig azért volt felelős, hogy mindezeket strukturálja, illetve kialakítson egy menürendszert, amely segít a látogatóknak minél egyszerűbben eligazodni a honlapon belül. 

 

 

Darabokban előttünk voltak tehát az elképzelések és tartalmak, így nem maradt más dolgunk, mint hozzátenni a hiányzó részeket és megalkotni egy könnyen átlátható, modern, minimál stílusú, vizuálisan megragadó weblapot. Schumicky Balázs sokat szerepel a médiában, így számukra fontos, hogy ezek a felvételek és cikkek, valamint az eseményeken készült képek, videók mind megjelenjenek az oldalon. Blogot is vezetnek, ezért ennek a blokknak is kiemelkedő a jelentősége. Meg kell még említsük, hogy a weboldal mobilon való tökéletes megjelenése is egy volt a kulcsfontosságú szempontok közül. 

 

 

Az oldal elkészítése mindössze 2 hétbe telt, ezután egy személyes oktatás keretében mutattuk be az érintetteknek, hogyan tudják ők maguk kezelni a weboldal tartalmát a későbbiek során. Elsődleges fontosságú a blogbejegyzések írása és formázása volt, ezenkívül szóba került még a galéria feltöltése, valamint egyéb funkciók, amelyekkel a weboldal rendelkezik. Nálunk minden ilyen oktatás más és más, hiszen személyre, illetve cégre szabjuk őket. Azt mutatjuk meg az ügyfeleknek, ami az ő esetükben lényeges ahhoz, hogy sikeresen kezeljék új oldalukat.

 

 

Miután a megrendelők birtokba vették az elkészült weblapot, mi tűkön ülve várunk a visszajelzésekre, ugyanis számunkra elengedhetetlen, hogy mindenki, aki hozzánk fordul, maradéktalanul elégedett legyen.

 

 

Az https://apartmantanacsadas.hu/ kedves szavaiért külön köszönetet mondunk, nagy örömet okoztak nekünk, így engedjétek meg, hogy ezek legyenek a cikk befejező sorai:
„A veletek való közös munkát egy szóval tudnánk jellemezni: példaértékű. Kicsit bővebben: határidőket, költségeket betartva sikerült maradéktalanul megvalósítanotok azt, amit elterveztünk. Külön hálásak vagyunk az oktatásért, utánkövetésért, és hogy bármikor fordultunk hozzátok kéréssel, kérdéssel, új ötlettel, a lehető leghamarabb válaszoltok, és mindenre találtok megoldást. Balázs fogadkozik, hogy a következő honlapját is veletek fogja elkészíteni, és én is örömmel ajánllak titeket!”
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!