Kattints

Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

Ezek lesznek 2019 legfelkapottabb szállodai marketingtrendjei

Ezek lesznek 2019 legfelkapottabb szállodai marketingtrendjei

Egy marketinges élete nem könnyű, különösen, ha egy szálloda hírnevéért felel. Folyamatosan képben kell lenniük a legújabb marketingtaktikákat illetően, illetve tudniuk kell, hogy hogyan alkalmazhatják azokat a rájuk bízott intézmény érdekei szerint. Azon...
Az 5 legfontosabb marketingtrend éttermeknek 2019-re

Az 5 legfontosabb marketingtrend éttermeknek 2019-re

Nem könnyű manapság étteremtulajdonosnak lenni. Lehet akármilyen jó a szakácsod, akármilyen szép a belső dekoráció – ha éttermed egy rossz helyen van, akkor óriási kihívás lesz fenntartani. Ez az, amibe olyan sok étterem nem sokkal nyitás után beler...
Miért és hogyan tedd emberközpontúvá marketingedet?

Miért és hogyan tedd emberközpontúvá marketingedet?

A mai rohanó, adatokkal telített digitális világban a marketingeseknek kényelmesebb dolguk van, mint valaha. Minden fontos információ, statisztika, mutató csupán egy kattintásra van, és segítenek közelebbről is megismerni a felhasználók érzéseit, vágyait,...
Útmutató az Instagram hirdetésekhez

Útmutató az Instagram hirdetésekhez

Az elmúlt évek során a közösségi média életünk szerves részévé vált. Hogy ez jó, vagy rossz dolog, az egy másik téma, de kétségtelen, hogy sokan el sem tudnák képzelni hétköznapjaikat kedvenc platformjaik nélkül. Ez a trend a digitális marketing egy te...
6 módszer, amiket minden B2B marketingesnek ismernie kell

6 módszer, amiket minden B2B marketingesnek ismernie kell

Az, hogy a technológia fontos szerepet játszik egy cég marketingkommunikációjában nem újdonság, de soha nem kellett annyira dinamikusnak, és naprakésznek lennie a marketingeseknek, mint manapság. A folyamatos fejlesztések egy teljesen új környezetet alakí...
9 közösségi média tipp kisvállalkozásoknak

9 közösségi média tipp kisvállalkozásoknak

Az senkinek nem újdonság 2019-ben, hogy létfontosságú jelen lenni a közösségi médián, azonban a legtöbb kis- (és nagy-) vállalkozás általában csak idáig jut el. Ha viszont részesedni szeretnél abból a több millió (vagy, ha nemzetközi vizekre eveznél, mill...
Erre a 3 dologra van szükséged a sikeres online jelenlét kialakításához

Erre a 3 dologra van szükséged a sikeres online jelenlét kialakításához

2019-ben senki nem vonja kétségbe, hogy egy cég boldogulásához elengedhetetlen jelen lenni az interneten, sokan mégis rossz irányból közelítik meg egy stabil online jelenlét megteremtését. A közhiedelemmel ellentétben az online jelenlét többet jelent egy ...
5 tipp a sikeres vállalkozásért

5 tipp a sikeres vállalkozásért

A sikeres vállalkozás titkát már sokan próbálták megfejteni. Természetesen mindenkinek saját tippje is van rá – ezért is lehet ebben a témában nagyjából egy kisvárosi könyvtárra való irodalmat találni. Ez alól nem kivétel vendégszerzőnk, Himer Csill...
5 trend a közösségi médiában, amikre oda kell figyelned 2019-ben

5 trend a közösségi médiában, amikre oda kell figyelned 2019-ben

A közösségi média marketing sokat változott az elmúlt években. Manapság már nem elég csak néha posztolni valamilyen tartalmat, és ölbe tett kézzel várni a reakciókat, hiszen az online közönség folyamatos interakciókra és kommunikációra vágyik. Egyre fo...
Konverziós arány optimalizálás mobilon: 6 bevált módszer webáruházad fellendítéséhez

Konverziós arány optimalizálás mobilon: 6 bevált módszer webáruházad fellendítéséhez

2019-ben nem „előny” odafigyelni a mobilos felhasználókra, hanem egy márka fennmaradásának alapfeltétele. Mindenki tisztában van vele, hogy többen böngésznek mobileszközökről, mint asztali számítógépekről, de kevesen tudják, hogy hogyan is leh...
Milyen változásokat tapasztalhatunk a digitális marketingben 2019-ben?

Milyen változásokat tapasztalhatunk a digitális marketingben 2019-ben?

A digitális marketing változni fog 2019-ben, de ez még önmagában senkit sem kellene, hogy meglepjen. Ez az iparág azóta változóban van, mióta létrejött, és minden évnek vagy időszaknak megvoltak a meghatározó trendjei és megszorításai. Az elmúlt évekbe...
10 sikeres márka, amik globális marketinggel hódították meg a világot

10 sikeres márka, amik globális marketinggel hódították meg a világot

A különböző marketingeszközök elterjedésének köszönhetően a globális marketing manapság már korántsem olyan drága, vagy időigényes munka, mint valaha volt, és ennek köszönhetően mind az új vállalkozások, mind a megalapozott, de elfoglalt cégóriások számár...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok