Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A legfontosabb Instagram statisztikák (2019)

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Marketingstratégiánk szempontjából jó, ha tisztában vagyunk pár fontos statisztikával, főleg a közösségi médián belül. Hányan vannak jelen az Instagramon? Mennyi aktív felhasználó van? Melyik korosztály van többségben? Ezekre mind választ adunk a legfrisebb statisztikákkal!

A legfontosabb adatok

  • Havi aktív Instagram-felhasználók száma összesen: 1 milliárd +
  • A napi aktív Instagram-felhasználók száma összesen: 500 millió +
  • Instagram Stories napi aktív felhasználók: 500 millió +
  • A dátummal megosztott képek száma: 50 milliárd +
  • Vállalkozások száma az Instagram-on: 25 millió + 
  • Napi Instagram kedvelések száma: 4,2 milliárd
  • A naponta feltöltött fotók és videók száma: 100 millió +

 

Instagram demográfiai adatok

  • Az Instagram- felhasználók 52% -a nő, 42% -a férfi.
  • 110 millió Instagram-felhasználó származik az Egyesült Államokból.
  • Az Instagramot az amerikai nők 43% -a, a férfiak 31% -a használja.
  • Az amerikai felnőttek 37% -a használja az Instagram-ot, így az Egyesült Államokban található a legtöbb Instagram-felhasználó.
  • Tíz online felnőtt közül hatnak van Instagram-fiókja.
  • Az összes Internet- felhasználó 32% -nak van Instagram fiókja.
  • A 18 és 24 év közötti internethasználók 31% -a használja az Instagram-ot, még a 25–34 év közötti internethasználók 32% -a van jelen a platformon. 
  • A tizenévesek 72% -a használja az Instagram-ot.
  • A tinédzserek 35% -a szerint az Instagram a preferált közösségi médiaplatform.
  • Az emberek 63% -a használja az Instagramot naponta.


Instagram vállalkozások számára

  • Az Instagramnak több mint 2 millió havi hirdetője és 25 millió üzleti profilja van .
  • 200 millió + Instagrammozó naponta legalább egy üzleti profilt látogat meg.
  • Az Instagramon 500 000 aktív befolyásoló (influencer) van.
  • Az Instagram bevétele várhatóan eléri a 14 milliárd dollárt .
  • A leglátogatottabb történetek 1/3-a vállalkozásoktól származik.
  • A befolyásolók 78% -a inkább az Instagram-ot részesíti előnyben a márkaépítés érdekében.
  • Egy felhasználó által létrehozott tartalom 4,5% -kal magasabb konverziós arányt mutat a vállalkozások számára.
  • A befolyásolók 55,4% -a használja a Instagram történeteket szponzorált kampányokhoz.
  • Az Instagram hirdetésének potenciális elérhetősége 802 millió.
  • Az Instagram 2019-ben becsült bevétele 14 milliárd dollár.


Érdekességek

  • Az Instagram a világ 6. legnépszerűbb közösségi hálózata.
  • Az Instagramon a legnépszerűbb fotó egy tojásfotó, amely 53,6 millió kedvelővel rendelkezik.
  • Eddig több mint 50 milliárd fényképet töltöttek fel az Instagram-ra.
  • Az Instagram-felhasználók 50% -a havonta használja a felfedező oldalt.
  • 10 hashtag közül 7 márkanévvel rendelkezik.
  • Az emberek 60% -a szerint naponta új termékeket fedez fel az Instagram-on .
  • A vásárlók 70% -a fordul az Instagram-hoz újabb termékek felfedezéséhez.
  • A profil (arc) fotók 38% -kal több likeot kapnak. 
  • A legalább egy hashtag-jelű hozzászólás átlagosan 12,6% -kal nagyobb népszerűséggel jár.
  • A történetekben leggyakrabban használt Giphy-matrica az Arata Heart Love matrica .
  • A történetekben leggyakrabban használt Arcszűrő a Szív Szem.
  • Brazília van a második helyen a nők arányában. Az ország ad otthont a legnagyobb Instagram felhasználói bázisnak Latin-Amerikában és a világon másodikként.
  • Az Instagram-felhasználók többet töltenek a platformon a hétköznapokon. Például kedden és csütörtökön látható a felhasználók legnagyobb részvételi aránya. 
  • Az Instagram feliratok és megjegyzések 50% -a hangulatjeleket tartalmaz.
  • Az Instagram-videók kétszer annyira népszerűek, mint az Instagram-fotók.
  • Az Instagram legnépszerűbb hashtagjai: #Love, #Instagood, #Photooftheday, #Fashion és #Beautiful.
  • A pizza a világon a legtöbbet fotózott élelmiszer az Instagramon, amelyet a Sushi követ.
  • Az Instagram befolyásolói akár 100 000 dollárt számíthatnak fel egy szponzorált üzenetért.
  • A tavalyi szponzorált hírcsatornák 50% -a az Egyesült Államokból származott.
  • IGTV appot 4.200.000 felhasználó telepítette világszerte.

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Google tartalmak indexelése
2020-11-17

A Google nem külön indexeli a tartalmak részeit (de rangsorolási...

A Google a nemrégiben a Twitteren nyilatkozott arról, hogy hogyan kezeli a tartalmak részeit az indexelés során. A publikált bejegyzésekben elhangzik: „[…] Ez a változtatás nem azt jelenti, hogy az önálló [tartalom]részeket az oldalaktól függetlenül indexeljük. Továbbra is az oldalakat indexeljük és a rangsoroláshoz az egész oldalt figyelembe vesszük. Azonban mostantól az oldalak részeit is figyelembe vesszük, mint rangsorolási tényezőket[…]”    

Hogyan hirdess Facebookon fogorvosként? Mutatjuk!
2020-11-12

Facebook hirdetések fogorvosoknak – A komplett útmutató

Habár a legtöbb naprakész fogorvos tisztában van vele, hogy a Facebookon milyen fontosak is az organikus tartalmak, sokan még mindig nem egészítették ki marketingstratégiájukat a Facebook hirdetéseivel.

B2B tartalommarketing
2020-11-03

4 fontos tudnivaló a B2B tartalommarketingről

A tartalommarketing egy összetett feladat, főleg akkor, ha az ember gondolatvezetőként szeretné megkülönböztetni magát az iparágán belül, és nem szeretne elveszni a megannyi online tartalom tengerében.

Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban
2020-10-27

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban

A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.

Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!