Instagram statisztikák és érdekességek 2019-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A legfontosabb Instagram statisztikák (2019)

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Marketingstratégiánk szempontjából jó, ha tisztában vagyunk pár fontos statisztikával, főleg a közösségi médián belül. Hányan vannak jelen az Instagramon? Mennyi aktív felhasználó van? Melyik korosztály van többségben? Ezekre mind választ adunk a legfrisebb statisztikákkal!

A legfontosabb adatok

  • Havi aktív Instagram-felhasználók száma összesen: 1 milliárd +
  • A napi aktív Instagram-felhasználók száma összesen: 500 millió +
  • Instagram Stories napi aktív felhasználók: 500 millió +
  • A dátummal megosztott képek száma: 50 milliárd +
  • Vállalkozások száma az Instagram-on: 25 millió + 
  • Napi Instagram kedvelések száma: 4,2 milliárd
  • A naponta feltöltött fotók és videók száma: 100 millió +

 

Instagram demográfiai adatok

  • Az Instagram- felhasználók 52% -a nő, 42% -a férfi.
  • 110 millió Instagram-felhasználó származik az Egyesült Államokból.
  • Az Instagramot az amerikai nők 43% -a, a férfiak 31% -a használja.
  • Az amerikai felnőttek 37% -a használja az Instagram-ot, így az Egyesült Államokban található a legtöbb Instagram-felhasználó.
  • Tíz online felnőtt közül hatnak van Instagram-fiókja.
  • Az összes Internet- felhasználó 32% -nak van Instagram fiókja.
  • A 18 és 24 év közötti internethasználók 31% -a használja az Instagram-ot, még a 25–34 év közötti internethasználók 32% -a van jelen a platformon. 
  • A tizenévesek 72% -a használja az Instagram-ot.
  • A tinédzserek 35% -a szerint az Instagram a preferált közösségi médiaplatform.
  • Az emberek 63% -a használja az Instagramot naponta.


Instagram vállalkozások számára

  • Az Instagramnak több mint 2 millió havi hirdetője és 25 millió üzleti profilja van .
  • 200 millió + Instagrammozó naponta legalább egy üzleti profilt látogat meg.
  • Az Instagramon 500 000 aktív befolyásoló (influencer) van.
  • Az Instagram bevétele várhatóan eléri a 14 milliárd dollárt .
  • A leglátogatottabb történetek 1/3-a vállalkozásoktól származik.
  • A befolyásolók 78% -a inkább az Instagram-ot részesíti előnyben a márkaépítés érdekében.
  • Egy felhasználó által létrehozott tartalom 4,5% -kal magasabb konverziós arányt mutat a vállalkozások számára.
  • A befolyásolók 55,4% -a használja a Instagram történeteket szponzorált kampányokhoz.
  • Az Instagram hirdetésének potenciális elérhetősége 802 millió.
  • Az Instagram 2019-ben becsült bevétele 14 milliárd dollár.


Érdekességek

  • Az Instagram a világ 6. legnépszerűbb közösségi hálózata.
  • Az Instagramon a legnépszerűbb fotó egy tojásfotó, amely 53,6 millió kedvelővel rendelkezik.
  • Eddig több mint 50 milliárd fényképet töltöttek fel az Instagram-ra.
  • Az Instagram-felhasználók 50% -a havonta használja a felfedező oldalt.
  • 10 hashtag közül 7 márkanévvel rendelkezik.
  • Az emberek 60% -a szerint naponta új termékeket fedez fel az Instagram-on .
  • A vásárlók 70% -a fordul az Instagram-hoz újabb termékek felfedezéséhez.
  • A profil (arc) fotók 38% -kal több likeot kapnak. 
  • A legalább egy hashtag-jelű hozzászólás átlagosan 12,6% -kal nagyobb népszerűséggel jár.
  • A történetekben leggyakrabban használt Giphy-matrica az Arata Heart Love matrica .
  • A történetekben leggyakrabban használt Arcszűrő a Szív Szem.
  • Brazília van a második helyen a nők arányában. Az ország ad otthont a legnagyobb Instagram felhasználói bázisnak Latin-Amerikában és a világon másodikként.
  • Az Instagram-felhasználók többet töltenek a platformon a hétköznapokon. Például kedden és csütörtökön látható a felhasználók legnagyobb részvételi aránya. 
  • Az Instagram feliratok és megjegyzések 50% -a hangulatjeleket tartalmaz.
  • Az Instagram-videók kétszer annyira népszerűek, mint az Instagram-fotók.
  • Az Instagram legnépszerűbb hashtagjai: #Love, #Instagood, #Photooftheday, #Fashion és #Beautiful.
  • A pizza a világon a legtöbbet fotózott élelmiszer az Instagramon, amelyet a Sushi követ.
  • Az Instagram befolyásolói akár 100 000 dollárt számíthatnak fel egy szponzorált üzenetért.
  • A tavalyi szponzorált hírcsatornák 50% -a az Egyesült Államokból származott.
  • IGTV appot 4.200.000 felhasználó telepítette világszerte.

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!