Instagram statisztikák és érdekességek 2019-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A legfontosabb Instagram statisztikák (2019)

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Marketingstratégiánk szempontjából jó, ha tisztában vagyunk pár fontos statisztikával, főleg a közösségi médián belül. Hányan vannak jelen az Instagramon? Mennyi aktív felhasználó van? Melyik korosztály van többségben? Ezekre mind választ adunk a legfrisebb statisztikákkal!

A legfontosabb adatok

  • Havi aktív Instagram-felhasználók száma összesen: 1 milliárd +
  • A napi aktív Instagram-felhasználók száma összesen: 500 millió +
  • Instagram Stories napi aktív felhasználók: 500 millió +
  • A dátummal megosztott képek száma: 50 milliárd +
  • Vállalkozások száma az Instagram-on: 25 millió + 
  • Napi Instagram kedvelések száma: 4,2 milliárd
  • A naponta feltöltött fotók és videók száma: 100 millió +

 

Instagram demográfiai adatok

  • Az Instagram- felhasználók 52% -a nő, 42% -a férfi.
  • 110 millió Instagram-felhasználó származik az Egyesült Államokból.
  • Az Instagramot az amerikai nők 43% -a, a férfiak 31% -a használja.
  • Az amerikai felnőttek 37% -a használja az Instagram-ot, így az Egyesült Államokban található a legtöbb Instagram-felhasználó.
  • Tíz online felnőtt közül hatnak van Instagram-fiókja.
  • Az összes Internet- felhasználó 32% -nak van Instagram fiókja.
  • A 18 és 24 év közötti internethasználók 31% -a használja az Instagram-ot, még a 25–34 év közötti internethasználók 32% -a van jelen a platformon. 
  • A tizenévesek 72% -a használja az Instagram-ot.
  • A tinédzserek 35% -a szerint az Instagram a preferált közösségi médiaplatform.
  • Az emberek 63% -a használja az Instagramot naponta.


Instagram vállalkozások számára

  • Az Instagramnak több mint 2 millió havi hirdetője és 25 millió üzleti profilja van .
  • 200 millió + Instagrammozó naponta legalább egy üzleti profilt látogat meg.
  • Az Instagramon 500 000 aktív befolyásoló (influencer) van.
  • Az Instagram bevétele várhatóan eléri a 14 milliárd dollárt .
  • A leglátogatottabb történetek 1/3-a vállalkozásoktól származik.
  • A befolyásolók 78% -a inkább az Instagram-ot részesíti előnyben a márkaépítés érdekében.
  • Egy felhasználó által létrehozott tartalom 4,5% -kal magasabb konverziós arányt mutat a vállalkozások számára.
  • A befolyásolók 55,4% -a használja a Instagram történeteket szponzorált kampányokhoz.
  • Az Instagram hirdetésének potenciális elérhetősége 802 millió.
  • Az Instagram 2019-ben becsült bevétele 14 milliárd dollár.


Érdekességek

  • Az Instagram a világ 6. legnépszerűbb közösségi hálózata.
  • Az Instagramon a legnépszerűbb fotó egy tojásfotó, amely 53,6 millió kedvelővel rendelkezik.
  • Eddig több mint 50 milliárd fényképet töltöttek fel az Instagram-ra.
  • Az Instagram-felhasználók 50% -a havonta használja a felfedező oldalt.
  • 10 hashtag közül 7 márkanévvel rendelkezik.
  • Az emberek 60% -a szerint naponta új termékeket fedez fel az Instagram-on .
  • A vásárlók 70% -a fordul az Instagram-hoz újabb termékek felfedezéséhez.
  • A profil (arc) fotók 38% -kal több likeot kapnak. 
  • A legalább egy hashtag-jelű hozzászólás átlagosan 12,6% -kal nagyobb népszerűséggel jár.
  • A történetekben leggyakrabban használt Giphy-matrica az Arata Heart Love matrica .
  • A történetekben leggyakrabban használt Arcszűrő a Szív Szem.
  • Brazília van a második helyen a nők arányában. Az ország ad otthont a legnagyobb Instagram felhasználói bázisnak Latin-Amerikában és a világon másodikként.
  • Az Instagram-felhasználók többet töltenek a platformon a hétköznapokon. Például kedden és csütörtökön látható a felhasználók legnagyobb részvételi aránya. 
  • Az Instagram feliratok és megjegyzések 50% -a hangulatjeleket tartalmaz.
  • Az Instagram-videók kétszer annyira népszerűek, mint az Instagram-fotók.
  • Az Instagram legnépszerűbb hashtagjai: #Love, #Instagood, #Photooftheday, #Fashion és #Beautiful.
  • A pizza a világon a legtöbbet fotózott élelmiszer az Instagramon, amelyet a Sushi követ.
  • Az Instagram befolyásolói akár 100 000 dollárt számíthatnak fel egy szponzorált üzenetért.
  • A tavalyi szponzorált hírcsatornák 50% -a az Egyesült Államokból származott.
  • IGTV appot 4.200.000 felhasználó telepítette világszerte.

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!