A legfrissebb Facebook statisztikák 2019-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A 20 legfontosabb Facebook statisztika (2019)

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A Facebook egy folyamatosan fejlődő marketing platformot és kommunikációs csatornát képvisel, különös tekintettel a legfrissebb hírekre és betekintésekre. Marketingesként, vállalkozóként tisztában kell lenni pár igen fontos adattal, hiszen ez segítheti cégünk fellendülését. 

 Az alábbi statisztikák kiemelik a releváns Facebook tényeket, és segíthetnek abban, hogy jobban tájékozódjunk, növelve a marketing sikerét. 

Lássuk a Facebook statisztikáit 2019. második negyedévére vonatkozva:

  1. Világszerte több mint 2,41 milliárd havi aktív felhasználó van jelen a Facebook platformján 2019. június óta. Ez a Facebook felhasználóinak 8 százalékos növekedése az előző évhez képest. 
  2. Átlagosan 1,59 milliárd ember jelentkezik be a Facebookba naponta. Ez 8% -os növekedést jelent az előző évi számokhoz képest. 
  3. A Facebook szerint a mobilhirdetésekből származó bevételek a 2019 második negyedévi hirdetési bevételek körülbelül 94% -át képviselik. Ez egy százalékkal magasabb volt, mint 2019 első negyedévben. 
  4. 1,15 milliárd napi aktív felhasználó (mobil DAU) volt 2018. decemberben, ami 23% -kal több mint egy évvel korábban.  Ez rendkívül jelentős és megmutatja a mobilforgalom drámai növekedését a Facebookon.
  5. 1,74 milliárd aktív mobiltelefon-használó volt (Mobile Facebook MAU) 2018 decemberére, ami 21% -kal növekedett az előző év azonos időszakához képest.
  6. Napi átlagosan 10 millió webhelyen nyomnak rá a Like és a Share gombokra. 
  7. Európában több mint 307 millió ember van a Facebookon. 
  8. A 25-34 éves kor, a felhasználók 29,7% -a, így ez a leggyakoribb életkori demográfia a Facebook platformján. 
  9. Másodpercenként öt új profil készül. 
  10. A Facebook-felhasználók 76% -a nő (az összes nő 100% -a) és 66% -a férfi (az összes férfi 100% -a). 
  11. A legnagyobb forgalom a hét közepén 13 és 15 óra között zajlik. Egy másik megjegyzés: egy Facebook-bejegyzés 7 órakor átlagosan több kattintást fog eredményezni, mint 8-kor. 
  12. Csütörtökön és pénteken a részvétel 18% -kal magasabb. 
  13. 83 millió hamis profil van. 
  14. Naponta 300 millió fotót töltenek fel a Facebookra. 
  15. A Facebook látogatásonkénti átlagos idő 20 perc. 
  16. 60 másodpercenként a Facebookon: 510 000 hozzászólást tesznek közzé, 293 000 állapotot frissítenek és 136 000 képet töltenek fel. 
  17. 4,75 milliárd darab tartalom megosztása napi szinten 2013 májusa óta, ami 2012 augusztusához képest 94 százalékos növekedést jelent.
  18. A 18–24 évesek 50% -a megy fel azonnal a Facebookre, amikor felébred. 
  19. A marketingszakemberek 42% -a szerint a Facebook kritikus vagy fontos üzleti vállalkozásuk számára. 
  20. 2013 májusa óta 16 millió helyi üzleti oldal jött létre, ami 100% -kal magasabb, mint a 2012. júniusi 8 millió. 
     

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!