A legfrissebb Facebook statisztikák 2019-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A 20 legfontosabb Facebook statisztika (2019)

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A Facebook egy folyamatosan fejlődő marketing platformot és kommunikációs csatornát képvisel, különös tekintettel a legfrissebb hírekre és betekintésekre. Marketingesként, vállalkozóként tisztában kell lenni pár igen fontos adattal, hiszen ez segítheti cégünk fellendülését. 

 Az alábbi statisztikák kiemelik a releváns Facebook tényeket, és segíthetnek abban, hogy jobban tájékozódjunk, növelve a marketing sikerét. 

Lássuk a Facebook statisztikáit 2019. második negyedévére vonatkozva:

  1. Világszerte több mint 2,41 milliárd havi aktív felhasználó van jelen a Facebook platformján 2019. június óta. Ez a Facebook felhasználóinak 8 százalékos növekedése az előző évhez képest. 
  2. Átlagosan 1,59 milliárd ember jelentkezik be a Facebookba naponta. Ez 8% -os növekedést jelent az előző évi számokhoz képest. 
  3. A Facebook szerint a mobilhirdetésekből származó bevételek a 2019 második negyedévi hirdetési bevételek körülbelül 94% -át képviselik. Ez egy százalékkal magasabb volt, mint 2019 első negyedévben. 
  4. 1,15 milliárd napi aktív felhasználó (mobil DAU) volt 2018. decemberben, ami 23% -kal több mint egy évvel korábban.  Ez rendkívül jelentős és megmutatja a mobilforgalom drámai növekedését a Facebookon.
  5. 1,74 milliárd aktív mobiltelefon-használó volt (Mobile Facebook MAU) 2018 decemberére, ami 21% -kal növekedett az előző év azonos időszakához képest.
  6. Napi átlagosan 10 millió webhelyen nyomnak rá a Like és a Share gombokra. 
  7. Európában több mint 307 millió ember van a Facebookon. 
  8. A 25-34 éves kor, a felhasználók 29,7% -a, így ez a leggyakoribb életkori demográfia a Facebook platformján. 
  9. Másodpercenként öt új profil készül. 
  10. A Facebook-felhasználók 76% -a nő (az összes nő 100% -a) és 66% -a férfi (az összes férfi 100% -a). 
  11. A legnagyobb forgalom a hét közepén 13 és 15 óra között zajlik. Egy másik megjegyzés: egy Facebook-bejegyzés 7 órakor átlagosan több kattintást fog eredményezni, mint 8-kor. 
  12. Csütörtökön és pénteken a részvétel 18% -kal magasabb. 
  13. 83 millió hamis profil van. 
  14. Naponta 300 millió fotót töltenek fel a Facebookra. 
  15. A Facebook látogatásonkénti átlagos idő 20 perc. 
  16. 60 másodpercenként a Facebookon: 510 000 hozzászólást tesznek közzé, 293 000 állapotot frissítenek és 136 000 képet töltenek fel. 
  17. 4,75 milliárd darab tartalom megosztása napi szinten 2013 májusa óta, ami 2012 augusztusához képest 94 százalékos növekedést jelent.
  18. A 18–24 évesek 50% -a megy fel azonnal a Facebookre, amikor felébred. 
  19. A marketingszakemberek 42% -a szerint a Facebook kritikus vagy fontos üzleti vállalkozásuk számára. 
  20. 2013 májusa óta 16 millió helyi üzleti oldal jött létre, ami 100% -kal magasabb, mint a 2012. júniusi 8 millió. 
     

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!