Instagram trendek utazási márkáknak: Így hódítsd meg a közösségi platformot!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

4 felkapott Instagram trend utazási márkáknak 2019-re

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Vizuális jellegéből adódóan csak idő kérdése volt, hogy az utazási márkák felfedezzék az Instagramban és aktív felhasználóbázisában rejlő lehetőségeket, és míg a Facebook botrányt botrányra halmoz, képmegosztó „kistestvére” egyre népszerűbbé válik.

 

Több mint egymilliárd aktív felhasználójával az Instagram a világ harmadik legnépszerűbb közösségi hálózata (a Facebook és a YouTube mögött), azonban aktivitásban toronymagasan kiemelkedik minden másik platform közül. Ha 2019-ben szeretnéd elérni, és aktivizálni közönségedet, akkor nem kérdés, hogy hol a helye márkádnak.

 

De mit hoz 2019 azoknak, akik az Instagramon próbálnak szerencsét? Mire kell odafigyelniük az utazási márkáknak, amelyek szeretnének növekedni és terjeszkedni ezen az érdekes, felkapott platformon? Íme az év legfontosabb Instagram marketingtrendjei!
 

Foglalás az Instagramon


A Facebook oldalakon már évek óta elérhető a vásárlás funkciót, de nem sok márka használja azt, és egyébként is nagyon kevés felhasználó él a lehetőséggel. A funkció egy ideje már az Instagramon is jelen van, és a különböző divat- és szépségápolási márkák egész látványos sikereket értek el, ami kétségtelenül a platform vizuális jellegének köszönhető.

 

 

Szerencsére az utazással foglalkozó márkáknak sincs hiányuk a vizuális tartalmakból, és csak idő kérdése, hogy az utazni vágyók ne csak ötletgyűjtés céljából érkezzenek az Instagramra, hanem konkrét foglalási szándékkal.

 

 

 

 

Az easyJet alkalmazása például lehetővé teszi, hogy a felhasználók egy kép alapján (ami akár egy Instagramban készített képernyőfotó is lehet) megkeressék, hogy hol készült az adott fotó, és máris foglalási lehetőségeket kínál nekik.

 

 

2. Kiterjesztett valóság szűrők a történetekben


A kiterjesztett valóság (augmented reality, azaz AR) szűrők nem számítanak újdonságnak az Instagram történetekben, de nem sok márka foglalkozott velük. Ahogy azonban egyre több felhasználó foglalkozik a történetekkel (naponta durván 400 millióan), és oszt meg magáról valamilyen mókás képet, a szemfüles márkák is kezdik felfedezni az egyéni szűrőkben rejlő lehetőségeket.

 

 

Az ilyen saját AR szűrők segítségével temérdek márkás felhasználói tartalmat lehet összegyűjteni, ami valójában minden márka számára hasznos eszközökké teszi a történeteket. Itt van például Rihanna saját AR, szűrője, amely az éves Diamond Ballt és a Clara Lionel Alapítványt népszerűsíti.

Rihanna Instagram story

 

3. „Instagramolható” termékek, úti célok


Egy márkás hashtag egyetlen márka közösségi médiás stratégiájából sem hiányozhat, de ennél sokkal többet tehetsz, hogy népszerűbbé, „megoszthatóbbá” tedd kínálatodat az Instagramon.

 

 

Egyre több célállomás és egyéb utazási márka igyekszik az élmény részévé tenni az Instagramozást. Ezt a különböző helyeken más és más kreatív módszerekkel oldják meg. Vannak éttermek, ahol „Instagram falakat” alakítanak ki, míg néhány szálloda Instagram sarkokat készít, ahol a látogatók fényképezkedhetnek és osztogathatják képeiket.

 

 

Az Auberge Paradis Bleu szálloda például igyekezett minél Insta-érettebbé tenni nyilvános helységeit (nyilvános konyha, közös nappali, stb.), hogy minden apró részlet egy új fotóért kiáltson azokon a helyeken, ahol sok vendégük fordul meg.

 

 

4. Hirdetések a történetekben


Kétségtelen, hogy a történetek funkció tovább bővül majd az elkövetkezendőkben, több funkciót, lehetőséget kínálva mind a felhasználóknak, mind a márkáknak. A történetek már most nagyon népszerűek, és az Instagram nagyon is jól tudja, hogy ebben rengeteg pénztermelési lehetőség rejlik – ez számunkra is egyértelművé válik, ha megnézzük a 2018 végén publikált statisztikákat az Instagram történetekről:

 

IG statisztika

 

 

A kék oldalon azt látjuk, hogy az Instagram mekkora részét teszi ki a Facebookon elköltött hirdetési összegeknek, a zöld oldal pedig azt, hogy mekkora részét teszik ki a történetek az Instagramra költött hirdetési összegeknek.

 

 

Röviden: a márkák egyre többet költenek az Instagram hirdetésekre, és költségvetésük egyre nagyobb részét fordítják az Instagram történeteire. Nem kérdés tehát, hogy a Facebook számára igazi aranybánya az Instagram, és hogy 2019-ben is rengeteg új funkcióra számíthatunk mind a történetekben, mind az alkalmazás egyéb részein is!
 

 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!