A marketing 4 P-je az egészségügyben
Egy sikeres egészségügyi marketing stratégia kialakításakor a marketing „4 P-jét” is érdemes figyelembe venni. Ezek a következők:Árképzés (Pricing)
Minél alacsonyabb áron vagy képes kínálni szolgáltatásaidat vagy termékeidet, annál több valódi ügyfelet szerezhetsz majd. Persze nem szabad átesni a ló túloldalára sem, hiszen sokan a termékek és szolgáltatások ára alapján ítélik meg egy-egy termék értékét és minőségét.A cél tehát a fair árképzés, és kínálatod értékének hatásos kommunikációja a célközönség felé.
Termék vagy szolgáltatás (Product)
Amennyiben kínálatod minősége nem éri el az elvárt szintet, akkor nem sok sikerre számíthatsz hosszútávon. Éppen ezért olyan fontos pénzt és időt is fordítani a színvonalas termékekre és/vagy szolgáltatásokra.Készíts értékeléseket, olvass véleményeket és vedd komolyan a visszajelzéseket, hogy minél jobb minőséget biztosíthass pácienseid vagy egyéb ügyfeleid számára.