Egészségügyi marketing stratégia kialakítása

Egészségügyi marketing stratégia kialakítása

Így állíts össze egy sikeres egészségügyi marketingstratégiát

A marketing 4 P-je az egészségügyben

A marketing 4 P-je az egészségügyben

Egy sikeres egészségügyi marketing stratégia kialakításakor a marketing „4 P-jét” is érdemes figyelembe venni. Ezek a következők:

Árképzés (Pricing)

Minél alacsonyabb áron vagy képes kínálni szolgáltatásaidat vagy termékeidet, annál több valódi ügyfelet szerezhetsz majd. Persze nem szabad átesni a ló túloldalára sem, hiszen sokan a termékek és szolgáltatások ára alapján ítélik meg egy-egy termék értékét és minőségét.
A cél tehát a fair árképzés, és kínálatod értékének hatásos kommunikációja a célközönség felé.

Termék vagy szolgáltatás (Product)

Amennyiben kínálatod minősége nem éri el az elvárt szintet, akkor nem sok sikerre számíthatsz hosszútávon. Éppen ezért olyan fontos pénzt és időt is fordítani a színvonalas termékekre és/vagy szolgáltatásokra.
Készíts értékeléseket, olvass véleményeket és vedd komolyan a visszajelzéseket, hogy minél jobb minőséget biztosíthass pácienseid vagy egyéb ügyfeleid számára.

Népszerűsítés (Promotion)

Minden sikeres egészségügyi marketingstratégia igyekszik elérni célközönségét. Ez történhet fizetett hirdetések, SEO, közösségi média és egyéb módszerek segítségével is. A cél az, hogy egy vagy több stabil és tiszta kommunikációs csatorna alakuljon ki szervezeted és közönséged között.

Hely (Place)

Egy egészségügyi marketingstratégiához a helyet is meg kell gondolni, azaz, hogy hol teszi elérhetővé a szervezet kínálatát a célközönség számára. A hely maga a marketing fontos része lehet, például, ha a cég telemedicinát is kínál, amelyet az emberek otthonuk kényelméből is igénybe vehetnek.

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok