Tartalommarketing webáruházaknak: ezekkel a tippekkel fellendítheted webshopod forgalmát!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Tartalommarketing webáruházaknak: 5 hatékony tipp, hogy fellendítsd forgalmad

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

tartalommarketing

Egyetlen webáruház sem működhet folyamatos forgalom nélkül, azonban ez a forgalom az olyan e-kereskedelemi webhelyek kiváltsága, amelyek tesznek is tekintélyükért. Ez a tekintély nem jön csak úgy magától, szóval mi kell hozzá? A választ az e-kereskedelmi tartalommarketing rejti, amellyel megerősítheted webáruházad SEO-ját, hogy minél több érdeklődő vásárlóra tehess szert. 

 

 

Persze azt is tudjuk, hogy cégvezetőként gyakran nincs alkalmad, időd arra, hogy tartalmakat gyárts – pedig ez marketing kommunikációd egyik legfontosabb része. Ha úgy érzed, inkább kiadnád ezt a feladatot, keress minket bizalommal IDE kattintva, és engedd, hogy stratégiában kezeljük taratalmaidat is! 

 

A következőkben néhány rövid, de hasznos tippet olvashatsz ahhoz, hogy hogyan végezd hatékonyan a tartalommarketinget webáruházadon!

 

1. Tartalommarketing webáruházaknak: Írj egy cikket arról, hogy hányféleképpen lehet használni egy termékedet

A listastílusú cikkek nagyon népszerűek, mert könnyedén át lehet futni őket (és a legtöbben így olvassák el manapság az online tartalmakat). Egy cikk, ami elmagyarázza, hogy hányféleképpen lehet használni egy adott termékedet nem csak releváns célközönséged számára, hanem rendkívül hasznos is. Az ilyen hasznos cikkeket az emberek előszeretettel osztják meg ismerőseikkel a közösségi médián.

 

Az ilyen cikkek legnagyobb előnye, hogy sok olyan problémára kitérhetnek, amelyekre ideális vásárlóid megoldást keresnek a Google-on. Egy releváns kulcsszavakkal teli cikk számos érdeklődő felhasználó kereséseire megjelenik majd.

 

Sőt, ezt a forrást arra is felhasználhatod, hogy hasznosabbá tedd a termék megvásárlása után automatikusan kiküldött emailt. Ügyfeleid biztosan nagyra értékelik majd, hogy erre is odafigyelsz, és az ilyen apróságok fokozatosan erősítik márkahűségüket is.

 

2. Tartalommarketing webáruházaknak: Emeld ki elégedett ügyfeleid sikertörténeteit

Gyűjtsd össze ügyfeleid sikertörténeteit, és készíts belőlük egy átfogó esettanulmányt blogodra – ez az egyik legjobb tipp a tartalommarketingre webáruházaknak. Ügyfeleid biztosan szívesen segítenének ebben, és később előszeretettel osztogatják majd a cikket ismerőseikkel. Ez a húzás garantáltan megszilárdítja majd ügyfeleid márkahűségét is.

 

E cikk fő célja azonban az, hogy a még bizonytalan érdeklődők lássák, hogy termékeid tényleg hasznosak, és másoknak is segítettek megoldani azt a problémát, amivel ők is küszködnek. Ezekkel a történetekkel könnyedén tudnak azonosulni, így sokkal nyugodtabb szívvel vásárolják meg termékeidet.

 

Néhány jó (és igaz) történet elmesélésével érzelmileg is hathatsz olvasóidra, és nagyon sokakat az érzelmeik vezérelnek vásárlási döntéseikben. Persze hogy még meggyőzőbbé tedd ezeket a történeteket, konkrét számadatokat és statisztikákat is mellékelhetsz hozzájuk tartalommarketingedben azon érdeklődők számára, akiket ezek jobban meggyőznek.
 

 

3. Tartalommarketing webáruházaknak: Készíts videókat

A videók az internet legnépszerűbb tartalmai, és különösen hasznosak lehetnek webáruházak számára. Tény, hogy ezeket több munka lehet elkészíteni, mint egy írott cikket, de ez nem jelenti azt, hogy túl is kell bonyolítani őket. Készíthetsz például egy egyszerű videót, amin bemutatod termékeid használatát, és még néhány képpel is kiegészítheted, amiket elégedett ügyfeleid küldtek be erre a célra (fontos, hogy engedélyt kérj tőlük). Még akár egy konkrét fotóversenyt is meghirdethetsz, ahol számos ilyen képet szerezhetsz videódhoz és egyéb tartalmaidhoz is.

 

Készíthetsz továbbá videós interjúkat, megválaszolhatod ügyfeleid leggyakoribb kérdéseit, vagy beindíthatod célközönséged fantáziáját néhány látványos ízelítővel legújabb termékeidről.

 

4. Tartalommarketing webáruházaknak: Készíts egy használati útmutató termékedről a SlideShare-re

A SlideShare a LinkedIn egyik szolgáltatása, ami kifejezetten prezentációk feltöltésére és megosztására jött létre.

 

Készíts tehát egy egyszerű útmutató terméked használatáról, és oszd meg azt a SlideShare-en – ez lehet a tartalommarketing webáruházaknak stratégiád egyik egyedi eleme. Helyezz minden diára egy képet és egy rövid magyarázatot arról, hogy mit kell csinálni az adott lépésben. Ha kész, akkor a feltöltött prezentációt ágyazd be terméked webáruházas adatlapjára, hogy ezzel is megkönnyítsd az érdeklődő vásárlók döntését. Ezt a prezentációt persze a termékről szóló bloggcikkekbe is beágyazhatod, ahol indokold.

 

Ne felejts el továbbá hivatkozni erre a prezentációra a vásárlás után kiküldött emailben, ahogyan azt az első tippben a termékről írt cikkhez is javasoltuk.

 

5. Tartalommarketing webáruházaknak: Készíts infografikát a különböző vásárlási lehetőségekről

Ha terméked különféle méretekben, stílusokban, színekben vagy egyéb variációkban is kapható, akkor hasonlítsd össze ezeket egy könnyedén értelmezhető infografikán, hiszen az infografikák az egyik leghatékonyabb tartalmak webáruházaknak. Ez a grafika segít majd a döntésképtelen vásárlóknak, hogy kiválasszák a nekik legmegfelelőbb verziót. Egy borászat például felsorolhatná, hogy különböző borait milyen ételekhez, ízvilágokhoz érdemes felszolgálni.


Az ilyen hasznos tartalmakat minden vásárlód nagyra értékeli majd, ráadásul sokan előszeretettel osztogatják őket barátaiknak és családtagjaiknak is.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!