Tartalommarketing trendek 2017 - Még több videó, még több csatorna, még mélyebb kommunikáció

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Tartalom marketing trendek 2017

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

tartalommarketing

Már csak néhány hónap választ el minket egy újabb, vélhetően nem eseménytelenül eltelő évtől. Már most érdemes felkészülni azokra a változásokra amik a tartalom marketing területén várnak ránk. Lássunk most 5 trendet amin érdemes elgondolkozni az új stratégiák kidolgozása során.

1.    Tartalom marketing trend 2017 – Még több videó


Az internet sebessége és a mobil használat folyamatos növekedése, lehetővé teszi a videók lejátszását bárhol és bármikor. A marketingesek ezért egyre több jó minőségű videót készítenek főleg az olyan közösségi platformok, mint a Facebook, Instagram, Youtube felhasználói számára. 
Tartsuk azonban szem előtt, mielőtt őrült videógyártásba kezdenénk, hogy a különböző platformokra különböző minőségű, hosszúságú, tartalmú videót érdemes készíteni. A szociális érzékekre, megosztásra ösztönző videók jól működnek a Facebookon. A tematikus, jól kereshető és örökzöld videók a YouTube-on kapjanak helyet. A rövid, figyelemfelkeltő videók pedig az Instagram közönségét fogják megérinteni.


2.    Tartalom marketing trend 2017– Új platformok


A bizalom és a hitelesség az a két kulcsfontosságú tényező, amely alapján az emberek kiválasztják, mely tartalomkészítőknek hisznek és kiket fognak a jövőben követni. Ezt gyakran face-to-face nehéz elérni, de a közösségi platformok remek lehetőséget adnak a cégeknek, hogy arcot és személyiséget adjanak a márkáknak ezáltal közelebb kerüljenek a közönséghez. 
A közösségi kommunikációnk megtervezése előtt, jó tisztában lenni vele, hogy ezek a felületek főleg a fiatalabb korosztály (34 éves kor alatti felhasználók) játszótere. A cél a vevőkkel, a közönséggel való kapcsolat elmélyítése lesz a jövőben is. 


3.    Tartalom marketing trend 2017– A mobil kötelező lesz, nem lehetőség


Az internet felhasználók több, mint 80%-a okostelefon tulajdonos és azt rendszeresen használja is. A mobil felhasználók rendkívül célorientáltak. Azt akarják, hogy az információkhoz gyorsan hozzájussanak, azok könnyen áttekinthetőek legyenek és a böngészési élményt ne rontsák rossz minőségű fotók , videók sem. Azok a honlaptulajdonosok, akik időt és energiát fektetnek a látogatók jellemzőinek vizsgálatára, láthatják, hogy a mobilon megnyitott weboldalak száma az elmúlt években megsokszorozódtak. Aki tehát még mindig nem tökéletesítette weboldalát , az potenciális vevőktől eshett el.


4.    Tartalom marketing trend 2017–  Részletes információk 


Az emberek többé nem csupán egy választ akarnak. A megoldást akarják a problémára.  A Google és a versenytársak azt szeretnék, hogy a felhasználók a tökéletes választ azonnal megkapják. Következésképpen, azon weboldalak forgalma, amelyek rövid válaszokat kínálnak a jövőben csökkenni fognak. Ez arra kényszeríti a marketingeseket, hogy részletesebb leírásokat és információkat hozzanak létre. A cél a minél rövidebb úton megtalálni a keresett válaszokat, mely mellőz minden mellébeszélést. 


5.    Tartalom marketing trend 2017– Folyamatosan változó megosztási formák


A hagyományosan írt tartalmak saját felületeken való megjelenése mellett, mint például a blogok, az elmúlt néhány évben tapasztalható,hogy a közösségi média platformok folyamatosan újítanak a közzététel formáját illetően. Például a LinkedIn 2014 megjelent a Pulse-al ami egy native blogplatform, a Facebook pedig elindította az Insta cikkeket, ami lehetővé teszi, hogy a tartalmakat a Facebook keretein belül fogyaszthassuk. 
A legfontosabb az, hogy felismerjük, mely eszközök használatába érdemes időt és energiát fektetni. Az alábbi kérdéseket megválaszolva könnyen eldönthetjük, mely eszközök lesznek hatékonyak számunkra. Ki a célközönség? Milyen oldalakat látogatnak gyakran? Milyen tartalmakat néznek szívesen? 
 


További képek

Forrás: Forbes,Animaker,Hashmeta

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!