Tartalommarketing trendek 2017 - Még több videó, még több csatorna, még mélyebb kommunikáció

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Tartalom marketing trendek 2017

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

tartalommarketing

Már csak néhány hónap választ el minket egy újabb, vélhetően nem eseménytelenül eltelő évtől. Már most érdemes felkészülni azokra a változásokra amik a tartalom marketing területén várnak ránk. Lássunk most 5 trendet amin érdemes elgondolkozni az új stratégiák kidolgozása során.

1.    Tartalom marketing trend 2017 – Még több videó


Az internet sebessége és a mobil használat folyamatos növekedése, lehetővé teszi a videók lejátszását bárhol és bármikor. A marketingesek ezért egyre több jó minőségű videót készítenek főleg az olyan közösségi platformok, mint a Facebook, Instagram, Youtube felhasználói számára. 
Tartsuk azonban szem előtt, mielőtt őrült videógyártásba kezdenénk, hogy a különböző platformokra különböző minőségű, hosszúságú, tartalmú videót érdemes készíteni. A szociális érzékekre, megosztásra ösztönző videók jól működnek a Facebookon. A tematikus, jól kereshető és örökzöld videók a YouTube-on kapjanak helyet. A rövid, figyelemfelkeltő videók pedig az Instagram közönségét fogják megérinteni.


2.    Tartalom marketing trend 2017– Új platformok


A bizalom és a hitelesség az a két kulcsfontosságú tényező, amely alapján az emberek kiválasztják, mely tartalomkészítőknek hisznek és kiket fognak a jövőben követni. Ezt gyakran face-to-face nehéz elérni, de a közösségi platformok remek lehetőséget adnak a cégeknek, hogy arcot és személyiséget adjanak a márkáknak ezáltal közelebb kerüljenek a közönséghez. 
A közösségi kommunikációnk megtervezése előtt, jó tisztában lenni vele, hogy ezek a felületek főleg a fiatalabb korosztály (34 éves kor alatti felhasználók) játszótere. A cél a vevőkkel, a közönséggel való kapcsolat elmélyítése lesz a jövőben is. 


3.    Tartalom marketing trend 2017– A mobil kötelező lesz, nem lehetőség


Az internet felhasználók több, mint 80%-a okostelefon tulajdonos és azt rendszeresen használja is. A mobil felhasználók rendkívül célorientáltak. Azt akarják, hogy az információkhoz gyorsan hozzájussanak, azok könnyen áttekinthetőek legyenek és a böngészési élményt ne rontsák rossz minőségű fotók , videók sem. Azok a honlaptulajdonosok, akik időt és energiát fektetnek a látogatók jellemzőinek vizsgálatára, láthatják, hogy a mobilon megnyitott weboldalak száma az elmúlt években megsokszorozódtak. Aki tehát még mindig nem tökéletesítette weboldalát , az potenciális vevőktől eshett el.


4.    Tartalom marketing trend 2017–  Részletes információk 


Az emberek többé nem csupán egy választ akarnak. A megoldást akarják a problémára.  A Google és a versenytársak azt szeretnék, hogy a felhasználók a tökéletes választ azonnal megkapják. Következésképpen, azon weboldalak forgalma, amelyek rövid válaszokat kínálnak a jövőben csökkenni fognak. Ez arra kényszeríti a marketingeseket, hogy részletesebb leírásokat és információkat hozzanak létre. A cél a minél rövidebb úton megtalálni a keresett válaszokat, mely mellőz minden mellébeszélést. 


5.    Tartalom marketing trend 2017– Folyamatosan változó megosztási formák


A hagyományosan írt tartalmak saját felületeken való megjelenése mellett, mint például a blogok, az elmúlt néhány évben tapasztalható,hogy a közösségi média platformok folyamatosan újítanak a közzététel formáját illetően. Például a LinkedIn 2014 megjelent a Pulse-al ami egy native blogplatform, a Facebook pedig elindította az Insta cikkeket, ami lehetővé teszi, hogy a tartalmakat a Facebook keretein belül fogyaszthassuk. 
A legfontosabb az, hogy felismerjük, mely eszközök használatába érdemes időt és energiát fektetni. Az alábbi kérdéseket megválaszolva könnyen eldönthetjük, mely eszközök lesznek hatékonyak számunkra. Ki a célközönség? Milyen oldalakat látogatnak gyakran? Milyen tartalmakat néznek szívesen? 
 


További képek

Forrás: Forbes,Animaker,Hashmeta

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!