Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

8 ok, amiért még 2021-ben is szükséged lesz a SEO-ra

Vida Noémi

szerző:
Vida Noémi

SEO tartalommarketing

A digitális marketingnek egy nagyon előrehaladott világát éljük manapság, ahol nemcsak a cég weboldalára, hanem számtalan közösségi média platformra, és egyéb online eszközre is lehet támaszkodni. Felmerülhet tehát a kérdés benned is, hogy 2021-ben még valóban megéri a SEO-val foglalkozni, 2021-ben még mindig releváns téma lesz a keresőoptimalizálás, vagy valamilyen más eszközbe kellene fektetni az erőforrásokat? Az igazság az, hogy közösségi média, és mindenféle innovációk ide vagy oda, a SEO még mindig egy nagyon hasznos online marketing eszköz, mutatunk is 8 okot, hogy miért érdemes neked is használnod még jövőre is!

Mielőtt belevágnánk, nagy vonalakban nézzük meg, hogy mi is az a SEO, azaz search engine optimization, magyarul keresőoptimalizálás. Ha egy kicsit is jártas vagy a digitális marketingben, akkor biztos van egy kis sejtésed róla, hogy mit is jelent az egész. Lényegében a SEO egy olyan összetett folyamat, amely végsősoron azt a célt szolgálja, hogy egy adott weblap a keresőmotorokban (Google) minél előkelőbb helyen jelenljen meg az "organikus" avagy nem fizetett keresési eredményekben. Bővebben a SEO-ról ITT olvashatsz! Lássuk miért is éri meg ezzel jövőre is foglalkoznod!

 

#1: A SEO nagy számú organikus forgalmat generál

Az organikus forgalom az egyik legjobb módszer arra, hogy költséges stratégiák nélkül 24/7 jelentős ROI-t érj el. A SEO-ban pedig az az egyik legjobb, hogy hosszú távú eredményt nyújt, miután keresőoptimalizálttá tetted a webhelyedet, tartalmaidat, folyamatosan fogja hozni az eredményeket mindenféle egyéb költség nélkül!

 

#2: A SEO hosszú távú befektetés

A SEO képes hosszú távon jó eredményeket biztosítani, azaz csak egyszer kell erőforrást fordítanod arra, hogy jó helyezést érj el a Google-ban, és utána kisebb karbantartásokkal sokáig arathatod a babérokat!

 

#3: A keresők jelentős része az organikus tartalmakra kattint

Egy kutatás alapján a keresőmotorok forgalmának átlagosan körülbelül 83%-a organikus SEO-ból származik, és csak a maradék rész kattint az organikus találatok felett megjelenő hirdetésekre. Ugye, hogy ez elég nyomós érv arra, hogy te is megjelenj az organikus találatok között egy jó pozícióban? Ha kell segítség ebben, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot IDE KATTINTVA!

 

#4: A SEO a márkaimázsnak is jót tesz

Több kutatás azt mutatja, hogy az emberek általában a Google keresés tetején megjelenő webhelyeket társítják a leghitelesebbnek az adott piacon. Ez azt jelenti, hogyha a te márkád a legjobb helyen jelenik meg, akkor a fogyasztó szemében úgy tűnik majd, hogy a te márkád a legértékesebb, a legjobb a piacon. Gondolj csak bele, ha te is rákeresel egy termékre, azt fogod a legjobbnak tartani, ami legfelül jelenik meg, ha nincs más összehasonlítási alap, akkor ez az első benyomás lesz a nyerő.

 

#5: A SEO egy értékes csatornát biztosít

Az organikus SEO a digitális marketing stratégiák egyik legfontosabb csatornája. Különösen azért, mert a webhelyekre irányuló forgalom több mint fele organikus keresésből származik, tehát továbbra is a legnagyobb forgalmat generáló csatorna, ami még 2021-ben is jóval meg fogja előzni  a fizetett hirdetéseket, a közösségi médiát, az e-mail marketinget és más eszközöket.

 

#6: Egy jó SEO stratégia elengedhetetlen az üzlethez

Minden használt marketingcsatornát egyetlen cél köré kell építeni, ez pedig nem más, mint az ügyfeleket a webhelyédre irányítani! Az eljutás kérdésére pedig a SEO eszközeit használva nagyon egyszerű: old meg problémáikat és válaszoljon kérdéseikre, így amikor segítséget kérnek a Google-tól, megtalálják a vállalatod honlapját.

 

#7: A SEO növeli a konverziót

Az organikus eredmények a leghitelesebbek a fogyasztók szemében, éppen ezért, ha az organikus találatok között találják meg cégedet a Google-ban (nem pedig a fizetett hirdetések között, esetleg a közösségi média valamely felületén), sokkal nagyobb esélye lesz, hogy vásárolnak is, vagy ajánlatot kérnek. 

 

#8: Az emberek a Google-t használják, ha akarnak valamit

Ha nagyon őszinte szeretnél lenni magaddal szemben, hányszor fordult már veled olyan elő, hogy valamit konkrétan kerestél, vásárolni szerettél volna egy terméket, és nem a Google-t hívtad segítségül, hanem mondjuk az Instagramon kezdtél el böngészni? Átlagosan a Google másodpercenként több mint 40 000 keresést dolgoz fel, ez napi 3,5 milliárd keresést évente pedig 1,2 billió keresést eredményez. Ezen keresések között pedig ott vannak a te potenciális vásárlóid, ügyfeleid is! Ha te sem szeretnéd elmulasztani őket, akkor keress minket bizalommal IDE kattintva, hiszen a SEO-ban nemcsak 2021-ben, hanem még azután is rengeteg potenciál lesz! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

tartalom típusok
2022-01-13

5 tartalomtípus a tartalommarketinghez (és hogyan használd őket hatékonyan)

Minden marketinges tudja, hogy a tartalommarketing alapvetően az új tartalmak elkészítéséről szól. Azonban ez önmagában még édeskevés, hiszen célközönséged tagjai millió másik webhely közül válogathatnak az interneten, és ha szeretnéd felhívni magadra a figyelmüket és elnyerni a bizalmukat, akkor hasznos, színvonalas tartalmakat kell kínálnod nekik.

tiktok népszerűségének titka
2022-01-06

Miért hódította meg az internetet a TikTok?

Több mint egymilliárd napi aktív felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és legfelkapottabb közösségi platformja. De miért vált látszólag egyik pillanatról a másikra ez az egykor ismeretlen applikáció az Instagram és más titánok versenytársává?

Tudományos elvek a fogászati marketingben
2022-01-04

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van – és nem szimplán az dönt, hogy mi mutat jól. Az igazán jó marketingesek hosszú éveken keresztül tanulmányozzák, hogyan alakítsanak át egy átlagos fogászati webhelyet kiváló páciensmágnes. Szóval mik ezek a módszerek, és hogyan alkalmazhatod őket te is saját webhelyeden? Az alábbiakban ezek közül sorolunk fel néhányat!

megbízható linkek
2021-12-30

A Google válaszol: Milyen szempontok alapján bízik meg a keresőmotor egy...

John Mueller már hosszú ideje fáradhatatlanul válaszolgatja meg a webmesterek, webfejlesztők és online marketingesek SEO-val kapcsolatos kérdéseit a Google Office Hours hangout beszélgetések során. Egy korábbi, októberi „epizódban”  felmerült a bizalom témája, pontosabban, hogy milyen szempontok alapján dönti el a Google, hogy megbízik-e egy webhelyben.

Fogorvosi videómarketing: 5 tipp, hogy jól működjön
2021-12-28

Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Egyes szakértők szerint 2022-ben a fogyasztói internetforgalom 82%-át a videó teszi majd ki. A felhasználók minden évben kétszer annyi videós tartalmat tekintenek meg, mint az előző esztendőben, és ha fogászatod nem foglalkozik ezzel a trenddel, akkor egyre több lehetséges páciensről maradsz majd le. Szóval miért van szüksége minden fogorvosnak videómarketingre, és egyáltalán milyen videókat érdemes készíteni ehhez? A következőkben ehhez kínálunk hasznos, bevált tanácsokat!

google képkeresés
2021-12-23

A Google-t nem érdekli a képek tartalma

A Google keresőalgoritmusát nem érdekli, hogy mit ábrázol egy kép, vagy hogy milyen minőségű. Egyedül az fontos számára, hogy a megfelelő adatstruktúra tartozik-e hozzá.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!