8 ok, amiért még 2021-ben is szükséged lesz a SEO-ra

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

8 ok, amiért még 2021-ben is szükséged lesz a SEO-ra

Vida Noémi

szerző:
Vida Noémi

SEO tartalommarketing

A digitális marketingnek egy nagyon előrehaladott világát éljük manapság, ahol nemcsak a cég weboldalára, hanem számtalan közösségi média platformra, és egyéb online eszközre is lehet támaszkodni. Felmerülhet tehát a kérdés benned is, hogy 2021-ben még valóban megéri a SEO-val foglalkozni, 2021-ben még mindig releváns téma lesz a keresőoptimalizálás, vagy valamilyen más eszközbe kellene fektetni az erőforrásokat? Az igazság az, hogy közösségi média, és mindenféle innovációk ide vagy oda, a SEO még mindig egy nagyon hasznos online marketing eszköz, mutatunk is 8 okot, hogy miért érdemes neked is használnod még jövőre is!

Mielőtt belevágnánk, nagy vonalakban nézzük meg, hogy mi is az a SEO, azaz search engine optimization, magyarul keresőoptimalizálás. Ha egy kicsit is jártas vagy a digitális marketingben, akkor biztos van egy kis sejtésed róla, hogy mit is jelent az egész. Lényegében a SEO egy olyan összetett folyamat, amely végsősoron azt a célt szolgálja, hogy egy adott weblap a keresőmotorokban (Google) minél előkelőbb helyen jelenljen meg az "organikus" avagy nem fizetett keresési eredményekben. Bővebben a SEO-ról ITT olvashatsz! Lássuk miért is éri meg ezzel jövőre is foglalkoznod!

 

#1: A SEO nagy számú organikus forgalmat generál

Az organikus forgalom az egyik legjobb módszer arra, hogy költséges stratégiák nélkül 24/7 jelentős ROI-t érj el. A SEO-ban pedig az az egyik legjobb, hogy hosszú távú eredményt nyújt, miután keresőoptimalizálttá tetted a webhelyedet, tartalmaidat, folyamatosan fogja hozni az eredményeket mindenféle egyéb költség nélkül!

 

#2: A SEO hosszú távú befektetés

A SEO képes hosszú távon jó eredményeket biztosítani, azaz csak egyszer kell erőforrást fordítanod arra, hogy jó helyezést érj el a Google-ban, és utána kisebb karbantartásokkal sokáig arathatod a babérokat!

 

#3: A keresők jelentős része az organikus tartalmakra kattint

Egy kutatás alapján a keresőmotorok forgalmának átlagosan körülbelül 83%-a organikus SEO-ból származik, és csak a maradék rész kattint az organikus találatok felett megjelenő hirdetésekre. Ugye, hogy ez elég nyomós érv arra, hogy te is megjelenj az organikus találatok között egy jó pozícióban? Ha kell segítség ebben, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot IDE KATTINTVA!

 

#4: A SEO a márkaimázsnak is jót tesz

Több kutatás azt mutatja, hogy az emberek általában a Google keresés tetején megjelenő webhelyeket társítják a leghitelesebbnek az adott piacon. Ez azt jelenti, hogyha a te márkád a legjobb helyen jelenik meg, akkor a fogyasztó szemében úgy tűnik majd, hogy a te márkád a legértékesebb, a legjobb a piacon. Gondolj csak bele, ha te is rákeresel egy termékre, azt fogod a legjobbnak tartani, ami legfelül jelenik meg, ha nincs más összehasonlítási alap, akkor ez az első benyomás lesz a nyerő.

 

#5: A SEO egy értékes csatornát biztosít

Az organikus SEO a digitális marketing stratégiák egyik legfontosabb csatornája. Különösen azért, mert a webhelyekre irányuló forgalom több mint fele organikus keresésből származik, tehát továbbra is a legnagyobb forgalmat generáló csatorna, ami még 2021-ben is jóval meg fogja előzni  a fizetett hirdetéseket, a közösségi médiát, az e-mail marketinget és más eszközöket.

 

#6: Egy jó SEO stratégia elengedhetetlen az üzlethez

Minden használt marketingcsatornát egyetlen cél köré kell építeni, ez pedig nem más, mint az ügyfeleket a webhelyédre irányítani! Az eljutás kérdésére pedig a SEO eszközeit használva nagyon egyszerű: old meg problémáikat és válaszoljon kérdéseikre, így amikor segítséget kérnek a Google-tól, megtalálják a vállalatod honlapját.

 

#7: A SEO növeli a konverziót

Az organikus eredmények a leghitelesebbek a fogyasztók szemében, éppen ezért, ha az organikus találatok között találják meg cégedet a Google-ban (nem pedig a fizetett hirdetések között, esetleg a közösségi média valamely felületén), sokkal nagyobb esélye lesz, hogy vásárolnak is, vagy ajánlatot kérnek. 

 

#8: Az emberek a Google-t használják, ha akarnak valamit

Ha nagyon őszinte szeretnél lenni magaddal szemben, hányszor fordult már veled olyan elő, hogy valamit konkrétan kerestél, vásárolni szerettél volna egy terméket, és nem a Google-t hívtad segítségül, hanem mondjuk az Instagramon kezdtél el böngészni? Átlagosan a Google másodpercenként több mint 40 000 keresést dolgoz fel, ez napi 3,5 milliárd keresést évente pedig 1,2 billió keresést eredményez. Ezen keresések között pedig ott vannak a te potenciális vásárlóid, ügyfeleid is! Ha te sem szeretnéd elmulasztani őket, akkor keress minket bizalommal IDE kattintva, hiszen a SEO-ban nemcsak 2021-ben, hanem még azután is rengeteg potenciál lesz! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!