Plasztikai sebészeti marketing: közösségi média ötletek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Közösségi média marketing ötletek plasztikai sebészeknek

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

közösségi média

Egy plasztikai sebésznek temérdek feladata van. Ahogy igyekszel mindent megtenni pácienseidért, hogy a lehető legjobb vélemény alakuljon ki bennük praxisodról, bizonyára nekem sem jut túl sok időt arra, hogy online jelenléteddel foglalkozz. E jelenlét egyik legfőbb eszközei közé tartoznak a különféle közösségi platformod, amelyekre erősen ajánlott rendszeresen új bejegyzéseket posztolnod plasztikai praxisod nevében.

A következőkben összegyűjtöttünk néhány bejegyzésötletet, amiket kifejezetten plasztikai sebészként hasznosíthatsz az erre ideális közösségi platformokon!
 

Informatív bejegyzések

Plasztikai sebészként temérdek dologról érdemes informálnod közösségi követőidet, akik között ott vannak leendő és meglévő/visszatérő ügyfeleid is. Bemutathatod nekik például szolgáltatásaidat, elmagyarázhatod a beavatkozások menetét és hasznát, illetve hogy miért érdemes élni ezekkel a lehetőségekkel.

A Facebook és az Instagram nagyszerű platformok erre a célra, különösen azért, mert bejegyzéseidhez képeket is mellékelhetsz (az Instagramon muszáj is), így valódi előtte/utána példákon szemléltetheted azt a beavatkozást, amiről éppen szó van.

A Twitter ezzel szemben nem kínál lehetőséget hosszú szöveges tartalmadra, így ha ezt a platformot is használni szeretnéd, koncentrálj inkább a megnyerő ábrákra, illusztrációkra és előtte/utána képekre, hogy vizuálisan kommunikálhasd mondanivalódat.

Az ilyen bejegyzésekből érdemes a legnagyobb arányban posztolni a közösségi médiára plasztikai sebészként.

 

Megoldást sugalló bejegyzések

A plasztikai sebészek páciensei általában valamilyen megoldásra vágynak, méghozzá minél hamarabb. Időnként készíts olyan bejegyzéseket is nekik, amikben felhívod a figyelmüket, hogy nálad megtalálják ezeket a megoldásokat.

A „Légy újra önmagad” vagy éppen a „Légy az, aki lenni szeretnél” és hasonló ösztönző mondatok pontosan azokat az érzéseket célozzák meg közönségedben, amik arra ösztönzik majd őket, hogy vegyék fel veled a kapcsolatot.

 

Emeld ki új szolgáltatásaidat

Ha nemrégiben tettél szert egy új berendezésre, vagy új szolgáltatásokat kínálsz rendelődben, akkor hívd fel erre is követőid figyelmét, különösen kihangsúlyozva azt, hogy hogyan segíthetik ezek őket a kívánt eredmények elérésében.

Ha valamivel, akkor ezzel felkeltheted az érdeklődésüket, és biztosan számos új kérdéssel bombáznak majd, amik növelik az aktivitást bejegyzéseid körül, és kommunikációs lehetőséget kínálnak pácienseiddel.

 

Különleges ünnepi ajánlatok

Az ünnepek nagyszerű alkalmak arra, hogy még több pácienst szerezz plasztikai praxisod számára a közösségi médián. Egy-egy neves alkalom közeledtével kínáld kedvezményesen legnépszerűbb szolgáltatásaidat (azaz indíts akciókat), hogy minél többen egyeztessenek időpontot rendelődbe.

Kioszthatsz vagy árulhatsz ajándékkártyákat is, amikkel pácienseid megajándékozhatják szeretteiket és ismerőseiket az ünnepek idején (vagy akár azok után is).
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!