Plasztikai sebészeti marketing: közösségi média ötletek

Plasztikai sebészeti marketing: közösségi média ötletek

Közösségi média marketing ötletek plasztikai sebészeknek

Egy plasztikai sebésznek temérdek feladata van. Ahogy igyekszel mindent megtenni pácienseidért, hogy a lehető legjobb vélemény alakuljon ki bennük praxisodról, bizonyára nekem sem jut túl sok időt arra, hogy online jelenléteddel foglalkozz. E jelenlét egyik legfőbb eszközei közé tartoznak a különféle közösségi platformod, amelyekre erősen ajánlott rendszeresen új bejegyzéseket posztolnod plasztikai praxisod nevében.

A következőkben összegyűjtöttünk néhány bejegyzésötletet, amiket kifejezetten plasztikai sebészként hasznosíthatsz az erre ideális közösségi platformokon!
 

Plasztikai sebészeti marketing: közösségi média ötletek

Informatív bejegyzések

Plasztikai sebészként temérdek dologról érdemes informálnod közösségi követőidet, akik között ott vannak leendő és meglévő/visszatérő ügyfeleid is. Bemutathatod nekik például szolgáltatásaidat, elmagyarázhatod a beavatkozások menetét és hasznát, illetve hogy miért érdemes élni ezekkel a lehetőségekkel.

A Facebook és az Instagram nagyszerű platformok erre a célra, különösen azért, mert bejegyzéseidhez képeket is mellékelhetsz (az Instagramon muszáj is), így valódi előtte/utána példákon szemléltetheted azt a beavatkozást, amiről éppen szó van.

A Twitter ezzel szemben nem kínál lehetőséget hosszú szöveges tartalmadra, így ha ezt a platformot is használni szeretnéd, koncentrálj inkább a megnyerő ábrákra, illusztrációkra és előtte/utána képekre, hogy vizuálisan kommunikálhasd mondanivalódat.

Az ilyen bejegyzésekből érdemes a legnagyobb arányban posztolni a közösségi médiára plasztikai sebészként.

 

Megoldást sugalló bejegyzések

A plasztikai sebészek páciensei általában valamilyen megoldásra vágynak, méghozzá minél hamarabb. Időnként készíts olyan bejegyzéseket is nekik, amikben felhívod a figyelmüket, hogy nálad megtalálják ezeket a megoldásokat.

A „Légy újra önmagad” vagy éppen a „Légy az, aki lenni szeretnél” és hasonló ösztönző mondatok pontosan azokat az érzéseket célozzák meg közönségedben, amik arra ösztönzik majd őket, hogy vegyék fel veled a kapcsolatot.

 

Emeld ki új szolgáltatásaidat

Ha nemrégiben tettél szert egy új berendezésre, vagy új szolgáltatásokat kínálsz rendelődben, akkor hívd fel erre is követőid figyelmét, különösen kihangsúlyozva azt, hogy hogyan segíthetik ezek őket a kívánt eredmények elérésében.

Ha valamivel, akkor ezzel felkeltheted az érdeklődésüket, és biztosan számos új kérdéssel bombáznak majd, amik növelik az aktivitást bejegyzéseid körül, és kommunikációs lehetőséget kínálnak pácienseiddel.

 

Különleges ünnepi ajánlatok

Az ünnepek nagyszerű alkalmak arra, hogy még több pácienst szerezz plasztikai praxisod számára a közösségi médián. Egy-egy neves alkalom közeledtével kínáld kedvezményesen legnépszerűbb szolgáltatásaidat (azaz indíts akciókat), hogy minél többen egyeztessenek időpontot rendelődbe.

Kioszthatsz vagy árulhatsz ajándékkártyákat is, amikkel pácienseid megajándékozhatják szeretteiket és ismerőseiket az ünnepek idején (vagy akár azok után is).
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok