Plasztikai sebészeti marketing: közösségi média ötletek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Közösségi média marketing ötletek plasztikai sebészeknek

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

közösségi média

Egy plasztikai sebésznek temérdek feladata van. Ahogy igyekszel mindent megtenni pácienseidért, hogy a lehető legjobb vélemény alakuljon ki bennük praxisodról, bizonyára nekem sem jut túl sok időt arra, hogy online jelenléteddel foglalkozz. E jelenlét egyik legfőbb eszközei közé tartoznak a különféle közösségi platformod, amelyekre erősen ajánlott rendszeresen új bejegyzéseket posztolnod plasztikai praxisod nevében.

A következőkben összegyűjtöttünk néhány bejegyzésötletet, amiket kifejezetten plasztikai sebészként hasznosíthatsz az erre ideális közösségi platformokon!
 

Informatív bejegyzések

Plasztikai sebészként temérdek dologról érdemes informálnod közösségi követőidet, akik között ott vannak leendő és meglévő/visszatérő ügyfeleid is. Bemutathatod nekik például szolgáltatásaidat, elmagyarázhatod a beavatkozások menetét és hasznát, illetve hogy miért érdemes élni ezekkel a lehetőségekkel.

A Facebook és az Instagram nagyszerű platformok erre a célra, különösen azért, mert bejegyzéseidhez képeket is mellékelhetsz (az Instagramon muszáj is), így valódi előtte/utána példákon szemléltetheted azt a beavatkozást, amiről éppen szó van.

A Twitter ezzel szemben nem kínál lehetőséget hosszú szöveges tartalmadra, így ha ezt a platformot is használni szeretnéd, koncentrálj inkább a megnyerő ábrákra, illusztrációkra és előtte/utána képekre, hogy vizuálisan kommunikálhasd mondanivalódat.

Az ilyen bejegyzésekből érdemes a legnagyobb arányban posztolni a közösségi médiára plasztikai sebészként.

 

Megoldást sugalló bejegyzések

A plasztikai sebészek páciensei általában valamilyen megoldásra vágynak, méghozzá minél hamarabb. Időnként készíts olyan bejegyzéseket is nekik, amikben felhívod a figyelmüket, hogy nálad megtalálják ezeket a megoldásokat.

A „Légy újra önmagad” vagy éppen a „Légy az, aki lenni szeretnél” és hasonló ösztönző mondatok pontosan azokat az érzéseket célozzák meg közönségedben, amik arra ösztönzik majd őket, hogy vegyék fel veled a kapcsolatot.

 

Emeld ki új szolgáltatásaidat

Ha nemrégiben tettél szert egy új berendezésre, vagy új szolgáltatásokat kínálsz rendelődben, akkor hívd fel erre is követőid figyelmét, különösen kihangsúlyozva azt, hogy hogyan segíthetik ezek őket a kívánt eredmények elérésében.

Ha valamivel, akkor ezzel felkeltheted az érdeklődésüket, és biztosan számos új kérdéssel bombáznak majd, amik növelik az aktivitást bejegyzéseid körül, és kommunikációs lehetőséget kínálnak pácienseiddel.

 

Különleges ünnepi ajánlatok

Az ünnepek nagyszerű alkalmak arra, hogy még több pácienst szerezz plasztikai praxisod számára a közösségi médián. Egy-egy neves alkalom közeledtével kínáld kedvezményesen legnépszerűbb szolgáltatásaidat (azaz indíts akciókat), hogy minél többen egyeztessenek időpontot rendelődbe.

Kioszthatsz vagy árulhatsz ajándékkártyákat is, amikkel pácienseid megajándékozhatják szeretteiket és ismerőseiket az ünnepek idején (vagy akár azok után is).
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!