Online marketing cikkek, érdekességek

online marketing

Online marketing

SEO
4p

Online marketing cikkek, érdekességek

Célcsoport VS Buyer perszóna: mi a különbség, melyik a jobb?

Célcsoport VS Buyer perszóna: mi a különbség, melyik a jobb?

A marketing lényege szerintem két szóban összefoglalva ez lenne: a vásárlók meggyőzése. Vagy arról, hogy vegyék meg a terméket, vagy arról, hogy vegyék igénybe a szolgáltatást, vagy arról hogy fizessenek elő, vagy arról, hogy a márkádat ajánlják másoknak ...
A jó marketinghez hallanod kell a vásárlód történetét: a buyer perszónád modellezésének 5 alapköve

A jó marketinghez hallanod kell a vásárlód történetét: a buyer perszónád modellezésének 5 alapköve

„Vigyél vissza arra a napra, amikor először elkezdte keresni ezt a megoldást. Mi történt?”- idézi a buyer perszónák modellezési módszerét bemutató tanulmány. Ahhoz, hogy hatékonyabb marketing üzeneteket tudj megfogalmazni, jobban meg kell ismerned vevőide...
Facebook hirdetés trendek, amelyekre érdemes figyelni

Facebook hirdetés trendek, amelyekre érdemes figyelni

A Facebook hirdetések már rég óta az online marketing stratégiák szerves részét képezik, és a platform méretes és változatos felhasználókörének köszönhetően ez az előrelátható jövőben sem igazán változik majd.
Így érj el több embert a Facebookon

Így érj el több embert a Facebookon

A Facebook marketing kapcsán gyakran találkozunk az „elérések” fogalmával. Ez nem véletlen, egy Facebook stratégia során nagyon fontos, hogy a különböző tartalmak minél több felhasználót érjenek el.
10 tipp az eredményes linképítéshez

10 tipp az eredményes linképítéshez

A linképítés már rég óta az egyik legfontosabb és leghatékonyabb SEO stratégia mindazok számára, akik több organikus forgalmat szeretnének vonzani webhelyükre. A linképítés vagy „link building” a célja elérni, hogy minél több webhely hivatkozzon saját dom...
11 marketingtipp a kurzusok eladásához

11 marketingtipp a kurzusok eladásához

Az online képzések piaca meglepően telített, ezért, ha szeretnél kiemelkedni a tömegből, akkor naprakész és releváns marketingtaktikákra lesz szükséged. Íme néhány bevált módszer, amelyeket te is bátran alkalmazhatsz saját kurzusaid értékesítéséhez.
8 egyszerű módszer a Google Search Console használatára a SEO javítására

8 egyszerű módszer a Google Search Console használatára a SEO javítására

A Google Search Console egy hatékony, ingyenes eszköz, amely felhasználható webhelye SEO-jának javítására, a Google-on való jó helyezésre és végső soron több organikus keresési forgalom megszerzésére. Nem kell Search Console-szakértőnek sem lenned; csupán...
Új keresési, vásárlási és térképfunkciókat mutatott be a Google

Új keresési, vásárlási és térképfunkciókat mutatott be a Google

A Google számos új keresési funkcióval bővíti be a Kereső, a Lens, a Shopping és a Térkép szolgáltatásokat, és habár ezek közül néhányról már hónapokkal ezelőtt is hallhattunk, egyes újításokra csak most derült fény.
Ezek a legfontosabb Google Ads trendek 2023-ban

Ezek a legfontosabb Google Ads trendek 2023-ban

A SEO szakemberek általában nem fogadják szívesen a Google rangsoroló algoritmusának frissítéseit. Még a legkisebb változtatások is teljesen átrendezhetik a találati oldalakat, és sokan veszíthetik el előkelő pozícióikat, amikért hónapokig dolgoztak.
Google Cégprofil SEO – Miért és hogyan optimalizáld adatlapodat

Google Cégprofil SEO – Miért és hogyan optimalizáld adatlapodat

Ha céged helyi jellegű (egy étterem, egy fogorvosi praxis, egy fodrászat stb.), akkor muszáj foglalkoznod Google Cégprofilod SEO-jával. A legtöbb helyi vállalat tulajdonosa egyetért benne, hogy webhelyük után Cégprofil adatlapjuk a legfontosabb eszközük a...
Miért jó, ha lemodellezed a tökéletes ügyfeledet? Buyer Persona Modell 5 lépésben

Miért jó, ha lemodellezed a tökéletes ügyfeledet? Buyer Persona Modell 5 lépésben

Még a mai napig hiszik azt közeli barátaim, ismerőseim, hogy a munkám Facebookra való képfeltöltésből áll- miközben mindig igyekszem megvédeni magam, és elmagyarázni, hogy a marketing ennél egy jóval összetettebb dolog, aminek az egyik legfontosabb része ...
Célorientált tartalom: Modern stratégia az organikus forgalom és a konverziók növelésére

Célorientált tartalom: Modern stratégia az organikus forgalom és a konverziók növelésére

Ma a "modern stratégia" azt jelenti, hogy képes lehetsz frissíteni SEO stratégiád, hogy mindig igazodj a Google változó algoritmusához. A keresőmotorok rangsorolásának piaca annyira versenyképes, hogy folyamatosan gondolkodnod kell azon, hogyan frissíthet...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!