Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ennyit lendít a szállodád online marketingjén egy keresőoptimalizált honlap

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Ma már senkinek sem kell bemutatni az online marketing jelentőségét és komplexitását. Ugye Neked sem? A Google találati listájának előkelő helyeiért folyó verseny egyre nagyobb, hiszen jól tudjuk, mennyit számít egy vállalkozás esetében, hogy a potenciális vevők könnyedén rátaláljanak. Mindez egy keresőoptimalizált honlap nélkül soha sem valósulhat meg maradéktalanul.

Amit egy keresőoptimalizált honlaptól várhatunk

Egy keresőoptimalizált honlapmotornak köszönhetően valóban megcélozhatjuk a Google találati listájának első helyeit azokra a kulcsszavakra, amelyekre szeretnénk. Így szolgáltatásunk és termékünk kikerülhetetlenül a potenciális ügyfelek elé tárul. Akár napokon belül érhetünk el olyan eredményeket a helyezések szempontjából, amit egy ingyenes weboldalnak köszönhetően csupán hosszadalmas munka után, vagy talán soha.

 

Ügyfelem, egy vidéki wellness hotel példája is ezt mutatja, aki 2018 január közepén váltott egy egyedi fejlesztésű, valóban keresőoptimalizált honlapmotorra. Előtte nem csupán a SEO, de a felhasználói élmény kritériumainak sem felelt meg, ráadásul a weboldalon hiányzott a valós konverziómérés is. Az, hogy az új honlap teljes mértékig az Ügyfél igényei szerint került kialakításra, csupán hab a tortán.

 

Keresőoptimalizált honlap szállodák, hotelek részére

 

A honlapmotor nem csak azt biztosította Ügyfelem számára, hogy weboldala a lehető legjobb helyen végezzen a találati listában, hanem ezzel együtt azt is, hogy a látogatók nagy részét organikusan, akár fizetett hirdetések nélkül is elérhesse.

 

Keresőoptimalizált honlappal a Google találati lista élén

Nincs könnyű dolgunk. Ahhoz, hogy bombabiztos helyet szerezzünk magunknak, figyelemmel kell kísérnünk a Google igényeit, vagyis az algoritmus változásait. Ami ma az első helyen tart, az holnap talán a 20-ra sem lesz elég. Ha pedig mégis képesek vagyunk lépést tartani a keresőóriás diktálta tempóval, akkor sem érezhetjük úgy, hogy végeztünk. A beállításainkat és tartalmainkat folyamatosan monitoroznunk kell. A helyes optimalizálás egyre komolyabb specializálódást igényel, hiszen egy keresőoptimalizált honlapnak egyre több kritériumnak kell megfelelnie. Természetesen számos, akár ingyenes eszköz is rendelkezésünkre áll, amelynek segítségével ellenőrizhetjük honlapunk teljesítményét a keresőoptimalizálási szempontok, vagy a felhasználói élmény alapján. 

 

Jól látszik, hogy az előző időszakkal összehasonlítva máris nagy mértékben javult a honlap látogatottsága, hiszen a honlap ma már egy valóban hatékonyan használható alapot képez az online marketing különböző területeihez. Ugyan a konverziókat nem lehet, és nem is érdemes összehasonlítani a mérés hiánya miatt, az oldalmegtekintések száma máris 69,95%-os növekedést mutat az előző év hasonló időszakához képest. Az előző hónappal összehasonlítva ez 221,61%-os emelkedést jelent.

 

Keresőoptimalizált honlap - Ezért van szüksége SEO-s weboldalra a hotelednek

 

Hogy mindez minek köszönhető? Többek között annak, hogy a keresőoptimalizált weboldal segítségével az Ügyfél honlapját olyan kulcsszavakra is hatékonyan optimalizálhattuk, amelyekre mindeddig a Google első 100 találata között sem szerepelt. Igen, erre képes egy egyedi honlapmotor, amely ugyan bizonyos ráfordítást igényel, a konverzióknak, a szobafoglalásoknak és a rendezvényeknek köszönhetően gyakorlatilag önmagát téríti meg.

 

Ingyenes vagy optimalizált honlap

Miért nem ajánlottam Ügyfelem számára egy ingyenes honlapmotort? Mert bár ma már számos lehetőség közül választhatunk, és készíthetjük el termékünk és/vagy szolgáltatásunk számára a nekünk tetsző honlapot, ezek a tartalomkezelő rendszerek soha nem lesznek képesek számunkra olyan eredményeket nyújtani, mint egy egyedi honlapmotor. Ha keresőoptimalizáltnak tűnnek is, akkor sem biztos, hogy valóban azok.

 

Ilyen egy keresőoptimalizált honlap

Hiába vagyunk a tartalommarketing mesterei, és töltünk fel honlapunkra jobbnál jobb, akár keresőoptimalizált szövegeket, ha a honlap nem megfelelően optimalizált, ezt Ügyfelem példája is jól mutatja, aki korábbi honlapját is számos izgalmas, egyedi szöveggel töltötte meg. Hiába a tökéletes kulcsszó, és annak tudatos elhelyezése, hiába az izgalmas és felhasználóbarát tartalom, ha elveszünk a Google találati listájában, a szolgáltatásunk vagy termékünk soha nem kerül majd a potenciális ügyfeleink látókörébe. 

 

Egy keresőoptimalizált weboldal esetében az általunk kiválasztott kulcsszavakat forráskódba írhatjuk, így azok a felhasználók szeme elől elrejtve, de a Google számára jól látható helyen szerepelnek majd az oldalunkon. A meta tag-ek, a header struktúra, a képek optimalizálása újabb és újabb lehetőséget biztosítanak arra, hogy a találati lista élmezőnyébe kerüljünk, de ezzel sem elégedhetünk meg. A teljes körű admin felület, az egyedi fejlesztések lehetősége, a legújabb trendeknek és igényeknek megfelelő reszponzív design éppúgy elengedhetetlen egy keresőoptimalizált honlap esetében, mint a szabványoknak, és a Google irányelveknek való megfelelés. 

 

Keresőoptimalizált honlapmotor számtalan lehetőséggel

Egy jól felépített honlapnak köszönhetően nem csupán organikus elérésünk növekedhet, hiszen fizetett hirdetéseink is jobb eredménnyel végezhetnek majd, ráadásul az elért felhasználókat könnyen vásárlóvá konvertálhatjuk. Mindez természetesen nem csupán a hotelek vagy éttermek esetében lényeges, a keresőoptimalizált honlap éppúgy alapfeltétele egy webáruház hatékony működésének, mint bármilyen egyéb szolgáltatásnak.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Google tartalmak indexelése
2020-11-17

A Google nem külön indexeli a tartalmak részeit (de rangsorolási...

A Google a nemrégiben a Twitteren nyilatkozott arról, hogy hogyan kezeli a tartalmak részeit az indexelés során. A publikált bejegyzésekben elhangzik: „[…] Ez a változtatás nem azt jelenti, hogy az önálló [tartalom]részeket az oldalaktól függetlenül indexeljük. Továbbra is az oldalakat indexeljük és a rangsoroláshoz az egész oldalt figyelembe vesszük. Azonban mostantól az oldalak részeit is figyelembe vesszük, mint rangsorolási tényezőket[…]”    

Hogyan hirdess Facebookon fogorvosként? Mutatjuk!
2020-11-12

Facebook hirdetések fogorvosoknak – A komplett útmutató

Habár a legtöbb naprakész fogorvos tisztában van vele, hogy a Facebookon milyen fontosak is az organikus tartalmak, sokan még mindig nem egészítették ki marketingstratégiájukat a Facebook hirdetéseivel.

B2B tartalommarketing
2020-11-03

4 fontos tudnivaló a B2B tartalommarketingről

A tartalommarketing egy összetett feladat, főleg akkor, ha az ember gondolatvezetőként szeretné megkülönböztetni magát az iparágán belül, és nem szeretne elveszni a megannyi online tartalom tengerében.

Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban
2020-10-27

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban

A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.

Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!