Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ennyit lendít a szállodád online marketingjén egy keresőoptimalizált honlap

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Ma már senkinek sem kell bemutatni az online marketing jelentőségét és komplexitását. Ugye Neked sem? A Google találati listájának előkelő helyeiért folyó verseny egyre nagyobb, hiszen jól tudjuk, mennyit számít egy vállalkozás esetében, hogy a potenciális vevők könnyedén rátaláljanak. Mindez egy keresőoptimalizált honlap nélkül soha sem valósulhat meg maradéktalanul.

Amit egy keresőoptimalizált honlaptól várhatunk

Egy keresőoptimalizált honlapmotornak köszönhetően valóban megcélozhatjuk a Google találati listájának első helyeit azokra a kulcsszavakra, amelyekre szeretnénk. Így szolgáltatásunk és termékünk kikerülhetetlenül a potenciális ügyfelek elé tárul. Akár napokon belül érhetünk el olyan eredményeket a helyezések szempontjából, amit egy ingyenes weboldalnak köszönhetően csupán hosszadalmas munka után, vagy talán soha.

 

Ügyfelem, egy vidéki wellness hotel példája is ezt mutatja, aki 2018 január közepén váltott egy egyedi fejlesztésű, valóban keresőoptimalizált honlapmotorra. Előtte nem csupán a SEO, de a felhasználói élmény kritériumainak sem felelt meg, ráadásul a weboldalon hiányzott a valós konverziómérés is. Az, hogy az új honlap teljes mértékig az Ügyfél igényei szerint került kialakításra, csupán hab a tortán.

 

Keresőoptimalizált honlap szállodák, hotelek részére

 

A honlapmotor nem csak azt biztosította Ügyfelem számára, hogy weboldala a lehető legjobb helyen végezzen a találati listában, hanem ezzel együtt azt is, hogy a látogatók nagy részét organikusan, akár fizetett hirdetések nélkül is elérhesse.

 

Keresőoptimalizált honlappal a Google találati lista élén

Nincs könnyű dolgunk. Ahhoz, hogy bombabiztos helyet szerezzünk magunknak, figyelemmel kell kísérnünk a Google igényeit, vagyis az algoritmus változásait. Ami ma az első helyen tart, az holnap talán a 20-ra sem lesz elég. Ha pedig mégis képesek vagyunk lépést tartani a keresőóriás diktálta tempóval, akkor sem érezhetjük úgy, hogy végeztünk. A beállításainkat és tartalmainkat folyamatosan monitoroznunk kell. A helyes optimalizálás egyre komolyabb specializálódást igényel, hiszen egy keresőoptimalizált honlapnak egyre több kritériumnak kell megfelelnie. Természetesen számos, akár ingyenes eszköz is rendelkezésünkre áll, amelynek segítségével ellenőrizhetjük honlapunk teljesítményét a keresőoptimalizálási szempontok, vagy a felhasználói élmény alapján. 

 

Jól látszik, hogy az előző időszakkal összehasonlítva máris nagy mértékben javult a honlap látogatottsága, hiszen a honlap ma már egy valóban hatékonyan használható alapot képez az online marketing különböző területeihez. Ugyan a konverziókat nem lehet, és nem is érdemes összehasonlítani a mérés hiánya miatt, az oldalmegtekintések száma máris 69,95%-os növekedést mutat az előző év hasonló időszakához képest. Az előző hónappal összehasonlítva ez 221,61%-os emelkedést jelent.

 

Keresőoptimalizált honlap - Ezért van szüksége SEO-s weboldalra a hotelednek

 

Hogy mindez minek köszönhető? Többek között annak, hogy a keresőoptimalizált weboldal segítségével az Ügyfél honlapját olyan kulcsszavakra is hatékonyan optimalizálhattuk, amelyekre mindeddig a Google első 100 találata között sem szerepelt. Igen, erre képes egy egyedi honlapmotor, amely ugyan bizonyos ráfordítást igényel, a konverzióknak, a szobafoglalásoknak és a rendezvényeknek köszönhetően gyakorlatilag önmagát téríti meg.

 

Ingyenes vagy optimalizált honlap

Miért nem ajánlottam Ügyfelem számára egy ingyenes honlapmotort? Mert bár ma már számos lehetőség közül választhatunk, és készíthetjük el termékünk és/vagy szolgáltatásunk számára a nekünk tetsző honlapot, ezek a tartalomkezelő rendszerek soha nem lesznek képesek számunkra olyan eredményeket nyújtani, mint egy egyedi honlapmotor. Ha keresőoptimalizáltnak tűnnek is, akkor sem biztos, hogy valóban azok.

 

Ilyen egy keresőoptimalizált honlap

Hiába vagyunk a tartalommarketing mesterei, és töltünk fel honlapunkra jobbnál jobb, akár keresőoptimalizált szövegeket, ha a honlap nem megfelelően optimalizált, ezt Ügyfelem példája is jól mutatja, aki korábbi honlapját is számos izgalmas, egyedi szöveggel töltötte meg. Hiába a tökéletes kulcsszó, és annak tudatos elhelyezése, hiába az izgalmas és felhasználóbarát tartalom, ha elveszünk a Google találati listájában, a szolgáltatásunk vagy termékünk soha nem kerül majd a potenciális ügyfeleink látókörébe. 

 

Egy keresőoptimalizált weboldal esetében az általunk kiválasztott kulcsszavakat forráskódba írhatjuk, így azok a felhasználók szeme elől elrejtve, de a Google számára jól látható helyen szerepelnek majd az oldalunkon. A meta tag-ek, a header struktúra, a képek optimalizálása újabb és újabb lehetőséget biztosítanak arra, hogy a találati lista élmezőnyébe kerüljünk, de ezzel sem elégedhetünk meg. A teljes körű admin felület, az egyedi fejlesztések lehetősége, a legújabb trendeknek és igényeknek megfelelő reszponzív design éppúgy elengedhetetlen egy keresőoptimalizált honlap esetében, mint a szabványoknak, és a Google irányelveknek való megfelelés. 

 

Keresőoptimalizált honlapmotor számtalan lehetőséggel

Egy jól felépített honlapnak köszönhetően nem csupán organikus elérésünk növekedhet, hiszen fizetett hirdetéseink is jobb eredménnyel végezhetnek majd, ráadásul az elért felhasználókat könnyen vásárlóvá konvertálhatjuk. Mindez természetesen nem csupán a hotelek vagy éttermek esetében lényeges, a keresőoptimalizált honlap éppúgy alapfeltétele egy webáruház hatékony működésének, mint bármilyen egyéb szolgáltatásnak.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

lapos URL struktúra
2021-04-15

Google - szükséges lapos URL struktúrát használni?

John Mueller, a Google munkatársa azt állítja, hogy nincs értelme „mesterségesen laposított” URL-eket használni ahelyett, hogy láthatóvá tennénk a teljes könyvtárszerkezetet.

Hasznos Instagram tippek orvosoknak a páciensszerzésért
2021-04-13

Instagram marketing orvosoknak – 11 tipp a maximális aktivitásért

Több, mint egymilliárd aktív havi felhasználójával nem kérdés, hogy az Instagram az orvosi marketing egyik legfontosabb eszköze. A Facebook képmegosztó platformja egy kiváló felületet kínál arra, hogy orvosként felvedd és aktívan tartsd a kapcsolatot pácienseiddel megosztásaidon, történeteiden és hozzászólásaidon keresztül. Mai cikkünkben az orvosi Instagram marketingről lesz szó!

Több páciensvéleményre van szükséged? Így szerezd meg!
2021-04-06

Így szerezhetsz több véleményt pácienseidtől

Az internetnek köszönhetően egyre több egészségügyi fogyasztó tekinti meg a korábbi páciensek véleményeit, amikor egészségügyi szolgáltatót keres magának. A túlnyomó többség nagyon fontosnak tartja a korábbi ügyfelek véleményeit, és ezeket tekinti meg első körben, amikor egy jó orvost szeretne találni. Sokan már azért is hajlandók lemondani egy lehetséges szakorvosról, mert rossz dolgokat olvasnak róla az interneten. A páciensek véleményei ma minden korábbinál fontosabbak, hiszen az emberek szabadon nyilvánosságra hozhatják ezeket az interneten, és gyakran ezen múlik egy orvos pozitív, vagy épp negatív hírneve. Egy orvosnak, vagy egészségügyi marketingesnek tehát arra kell törekednie, hogy minél több pozitív véleményt szerezzen...

Google algoritmusfrissítések
2021-04-01

Minden idők legnagyobb Google algoritmusfrissítései

A Google többször is említette már, hogy naponta akár több alkalommal is frissíti algoritmusát, ami éves szinten több száz, akár több ezer kisebb-nagyobb változtatást jelent. Persze ezek túlnyomó többségét szinte észre sem vesszük a hétköznapokban, azonban a keresőóriás időnként olyan újításokat vezet be, amelyek alapjaiban megváltoztatják a keresőfunkció működését és a SEO menetét.

Egészségügyi közösségi média marketing tippek
2021-03-30

Közösségi média marketing tippek egészségügyi központoknak

A 2020-as évben kirobbant koronavírus járványnak köszönhetően az egészségügy kiemelt témává vált az emberek életében. Erre a területre mindig is óriási verseny volt jellemző, azonban ahogy az elmúlt esztendő során számos egészségügyi központ kényszerült az internetre költözni, a mezőny csak tovább sűrűsödött. A kérdés tehát az, hogy hogyan szerezhet egy egészségügyi központ még több ügyfelet magának az online környezetben. A választ pedig: közösségi média marketinggel.

Popup ablakok használata a Google szemszögéből
2021-03-25

A Google szerint nem jár büntetés az átmeneti felugró ablakokért

A felugró ablakok az érdeklődők megkaparintásának gyakori, és sokak szerint túlhasznált eszközei. A kéretlenül felbukkanó elemek sokat ronthatnak a felhasználói élményen, így nem csoda, hogy a Google is büntetést szabhat ki miattuk. De mi a helyzet azokkal a felugró ablakokkal, amik csak átmenetileg jelennek meg a felhasználók előtt?

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!