Keresőoptimalizált honlap - Szállodád, hoteled online marketing stratégiájának alapja.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ennyit lendít a szállodád online marketingjén egy keresőoptimalizált honlap

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Ma már senkinek sem kell bemutatni az online marketing jelentőségét és komplexitását. Ugye Neked sem? A Google találati listájának előkelő helyeiért folyó verseny egyre nagyobb, hiszen jól tudjuk, mennyit számít egy vállalkozás esetében, hogy a potenciális vevők könnyedén rátaláljanak. Mindez egy keresőoptimalizált honlap nélkül soha sem valósulhat meg maradéktalanul.

Amit egy keresőoptimalizált honlaptól várhatunk

Egy keresőoptimalizált honlapmotornak köszönhetően valóban megcélozhatjuk a Google találati listájának első helyeit azokra a kulcsszavakra, amelyekre szeretnénk. Így szolgáltatásunk és termékünk kikerülhetetlenül a potenciális ügyfelek elé tárul. Akár napokon belül érhetünk el olyan eredményeket a helyezések szempontjából, amit egy ingyenes weboldalnak köszönhetően csupán hosszadalmas munka után, vagy talán soha.

 

Ügyfelem, egy vidéki wellness hotel példája is ezt mutatja, aki 2018 január közepén váltott egy egyedi fejlesztésű, valóban keresőoptimalizált honlapmotorra. Előtte nem csupán a SEO, de a felhasználói élmény kritériumainak sem felelt meg, ráadásul a weboldalon hiányzott a valós konverziómérés is. Az, hogy az új honlap teljes mértékig az Ügyfél igényei szerint került kialakításra, csupán hab a tortán.

 

Keresőoptimalizált honlap szállodák, hotelek részére

 

A honlapmotor nem csak azt biztosította Ügyfelem számára, hogy weboldala a lehető legjobb helyen végezzen a találati listában, hanem ezzel együtt azt is, hogy a látogatók nagy részét organikusan, akár fizetett hirdetések nélkül is elérhesse.

 

Keresőoptimalizált honlappal a Google találati lista élén

Nincs könnyű dolgunk. Ahhoz, hogy bombabiztos helyet szerezzünk magunknak, figyelemmel kell kísérnünk a Google igényeit, vagyis az algoritmus változásait. Ami ma az első helyen tart, az holnap talán a 20-ra sem lesz elég. Ha pedig mégis képesek vagyunk lépést tartani a keresőóriás diktálta tempóval, akkor sem érezhetjük úgy, hogy végeztünk. A beállításainkat és tartalmainkat folyamatosan monitoroznunk kell. A helyes optimalizálás egyre komolyabb specializálódást igényel, hiszen egy keresőoptimalizált honlapnak egyre több kritériumnak kell megfelelnie. Természetesen számos, akár ingyenes eszköz is rendelkezésünkre áll, amelynek segítségével ellenőrizhetjük honlapunk teljesítményét a keresőoptimalizálási szempontok, vagy a felhasználói élmény alapján. 

 

Jól látszik, hogy az előző időszakkal összehasonlítva máris nagy mértékben javult a honlap látogatottsága, hiszen a honlap ma már egy valóban hatékonyan használható alapot képez az online marketing különböző területeihez. Ugyan a konverziókat nem lehet, és nem is érdemes összehasonlítani a mérés hiánya miatt, az oldalmegtekintések száma máris 69,95%-os növekedést mutat az előző év hasonló időszakához képest. Az előző hónappal összehasonlítva ez 221,61%-os emelkedést jelent.

 

Keresőoptimalizált honlap - Ezért van szüksége SEO-s weboldalra a hotelednek

 

Hogy mindez minek köszönhető? Többek között annak, hogy a keresőoptimalizált weboldal segítségével az Ügyfél honlapját olyan kulcsszavakra is hatékonyan optimalizálhattuk, amelyekre mindeddig a Google első 100 találata között sem szerepelt. Igen, erre képes egy egyedi honlapmotor, amely ugyan bizonyos ráfordítást igényel, a konverzióknak, a szobafoglalásoknak és a rendezvényeknek köszönhetően gyakorlatilag önmagát téríti meg.

 

Ingyenes vagy optimalizált honlap

Miért nem ajánlottam Ügyfelem számára egy ingyenes honlapmotort? Mert bár ma már számos lehetőség közül választhatunk, és készíthetjük el termékünk és/vagy szolgáltatásunk számára a nekünk tetsző honlapot, ezek a tartalomkezelő rendszerek soha nem lesznek képesek számunkra olyan eredményeket nyújtani, mint egy egyedi honlapmotor. Ha keresőoptimalizáltnak tűnnek is, akkor sem biztos, hogy valóban azok.

 

Ilyen egy keresőoptimalizált honlap

Hiába vagyunk a tartalommarketing mesterei, és töltünk fel honlapunkra jobbnál jobb, akár keresőoptimalizált szövegeket, ha a honlap nem megfelelően optimalizált, ezt Ügyfelem példája is jól mutatja, aki korábbi honlapját is számos izgalmas, egyedi szöveggel töltötte meg. Hiába a tökéletes kulcsszó, és annak tudatos elhelyezése, hiába az izgalmas és felhasználóbarát tartalom, ha elveszünk a Google találati listájában, a szolgáltatásunk vagy termékünk soha nem kerül majd a potenciális ügyfeleink látókörébe. 

 

Egy keresőoptimalizált weboldal esetében az általunk kiválasztott kulcsszavakat forráskódba írhatjuk, így azok a felhasználók szeme elől elrejtve, de a Google számára jól látható helyen szerepelnek majd az oldalunkon. A meta tag-ek, a header struktúra, a képek optimalizálása újabb és újabb lehetőséget biztosítanak arra, hogy a találati lista élmezőnyébe kerüljünk, de ezzel sem elégedhetünk meg. A teljes körű admin felület, az egyedi fejlesztések lehetősége, a legújabb trendeknek és igényeknek megfelelő reszponzív design éppúgy elengedhetetlen egy keresőoptimalizált honlap esetében, mint a szabványoknak, és a Google irányelveknek való megfelelés. 

 

Keresőoptimalizált honlapmotor számtalan lehetőséggel

Egy jól felépített honlapnak köszönhetően nem csupán organikus elérésünk növekedhet, hiszen fizetett hirdetéseink is jobb eredménnyel végezhetnek majd, ráadásul az elért felhasználókat könnyen vásárlóvá konvertálhatjuk. Mindez természetesen nem csupán a hotelek vagy éttermek esetében lényeges, a keresőoptimalizált honlap éppúgy alapfeltétele egy webáruház hatékony működésének, mint bármilyen egyéb szolgáltatásnak.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!