Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ennyit lendít a szállodád online marketingjén egy keresőoptimalizált honlap

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Ma már senkinek sem kell bemutatni az online marketing jelentőségét és komplexitását. Ugye Neked sem? A Google találati listájának előkelő helyeiért folyó verseny egyre nagyobb, hiszen jól tudjuk, mennyit számít egy vállalkozás esetében, hogy a potenciális vevők könnyedén rátaláljanak. Mindez egy keresőoptimalizált honlap nélkül soha sem valósulhat meg maradéktalanul.

Amit egy keresőoptimalizált honlaptól várhatunk

Egy keresőoptimalizált honlapmotornak köszönhetően valóban megcélozhatjuk a Google találati listájának első helyeit azokra a kulcsszavakra, amelyekre szeretnénk. Így szolgáltatásunk és termékünk kikerülhetetlenül a potenciális ügyfelek elé tárul. Akár napokon belül érhetünk el olyan eredményeket a helyezések szempontjából, amit egy ingyenes weboldalnak köszönhetően csupán hosszadalmas munka után, vagy talán soha.

 

Ügyfelem, egy vidéki wellness hotel példája is ezt mutatja, aki 2018 január közepén váltott egy egyedi fejlesztésű, valóban keresőoptimalizált honlapmotorra. Előtte nem csupán a SEO, de a felhasználói élmény kritériumainak sem felelt meg, ráadásul a weboldalon hiányzott a valós konverziómérés is. Az, hogy az új honlap teljes mértékig az Ügyfél igényei szerint került kialakításra, csupán hab a tortán.

 

Keresőoptimalizált honlap szállodák, hotelek részére

 

A honlapmotor nem csak azt biztosította Ügyfelem számára, hogy weboldala a lehető legjobb helyen végezzen a találati listában, hanem ezzel együtt azt is, hogy a látogatók nagy részét organikusan, akár fizetett hirdetések nélkül is elérhesse.

 

Keresőoptimalizált honlappal a Google találati lista élén

Nincs könnyű dolgunk. Ahhoz, hogy bombabiztos helyet szerezzünk magunknak, figyelemmel kell kísérnünk a Google igényeit, vagyis az algoritmus változásait. Ami ma az első helyen tart, az holnap talán a 20-ra sem lesz elég. Ha pedig mégis képesek vagyunk lépést tartani a keresőóriás diktálta tempóval, akkor sem érezhetjük úgy, hogy végeztünk. A beállításainkat és tartalmainkat folyamatosan monitoroznunk kell. A helyes optimalizálás egyre komolyabb specializálódást igényel, hiszen egy keresőoptimalizált honlapnak egyre több kritériumnak kell megfelelnie. Természetesen számos, akár ingyenes eszköz is rendelkezésünkre áll, amelynek segítségével ellenőrizhetjük honlapunk teljesítményét a keresőoptimalizálási szempontok, vagy a felhasználói élmény alapján. 

 

Jól látszik, hogy az előző időszakkal összehasonlítva máris nagy mértékben javult a honlap látogatottsága, hiszen a honlap ma már egy valóban hatékonyan használható alapot képez az online marketing különböző területeihez. Ugyan a konverziókat nem lehet, és nem is érdemes összehasonlítani a mérés hiánya miatt, az oldalmegtekintések száma máris 69,95%-os növekedést mutat az előző év hasonló időszakához képest. Az előző hónappal összehasonlítva ez 221,61%-os emelkedést jelent.

 

Keresőoptimalizált honlap - Ezért van szüksége SEO-s weboldalra a hotelednek

 

Hogy mindez minek köszönhető? Többek között annak, hogy a keresőoptimalizált weboldal segítségével az Ügyfél honlapját olyan kulcsszavakra is hatékonyan optimalizálhattuk, amelyekre mindeddig a Google első 100 találata között sem szerepelt. Igen, erre képes egy egyedi honlapmotor, amely ugyan bizonyos ráfordítást igényel, a konverzióknak, a szobafoglalásoknak és a rendezvényeknek köszönhetően gyakorlatilag önmagát téríti meg.

 

Ingyenes vagy optimalizált honlap

Miért nem ajánlottam Ügyfelem számára egy ingyenes honlapmotort? Mert bár ma már számos lehetőség közül választhatunk, és készíthetjük el termékünk és/vagy szolgáltatásunk számára a nekünk tetsző honlapot, ezek a tartalomkezelő rendszerek soha nem lesznek képesek számunkra olyan eredményeket nyújtani, mint egy egyedi honlapmotor. Ha keresőoptimalizáltnak tűnnek is, akkor sem biztos, hogy valóban azok.

 

Ilyen egy keresőoptimalizált honlap

Hiába vagyunk a tartalommarketing mesterei, és töltünk fel honlapunkra jobbnál jobb, akár keresőoptimalizált szövegeket, ha a honlap nem megfelelően optimalizált, ezt Ügyfelem példája is jól mutatja, aki korábbi honlapját is számos izgalmas, egyedi szöveggel töltötte meg. Hiába a tökéletes kulcsszó, és annak tudatos elhelyezése, hiába az izgalmas és felhasználóbarát tartalom, ha elveszünk a Google találati listájában, a szolgáltatásunk vagy termékünk soha nem kerül majd a potenciális ügyfeleink látókörébe. 

 

Egy keresőoptimalizált weboldal esetében az általunk kiválasztott kulcsszavakat forráskódba írhatjuk, így azok a felhasználók szeme elől elrejtve, de a Google számára jól látható helyen szerepelnek majd az oldalunkon. A meta tag-ek, a header struktúra, a képek optimalizálása újabb és újabb lehetőséget biztosítanak arra, hogy a találati lista élmezőnyébe kerüljünk, de ezzel sem elégedhetünk meg. A teljes körű admin felület, az egyedi fejlesztések lehetősége, a legújabb trendeknek és igényeknek megfelelő reszponzív design éppúgy elengedhetetlen egy keresőoptimalizált honlap esetében, mint a szabványoknak, és a Google irányelveknek való megfelelés. 

 

Keresőoptimalizált honlapmotor számtalan lehetőséggel

Egy jól felépített honlapnak köszönhetően nem csupán organikus elérésünk növekedhet, hiszen fizetett hirdetéseink is jobb eredménnyel végezhetnek majd, ráadásul az elért felhasználókat könnyen vásárlóvá konvertálhatjuk. Mindez természetesen nem csupán a hotelek vagy éttermek esetében lényeges, a keresőoptimalizált honlap éppúgy alapfeltétele egy webáruház hatékony működésének, mint bármilyen egyéb szolgáltatásnak.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

tartalom típusok
2022-01-13

5 tartalomtípus a tartalommarketinghez (és hogyan használd őket hatékonyan)

Minden marketinges tudja, hogy a tartalommarketing alapvetően az új tartalmak elkészítéséről szól. Azonban ez önmagában még édeskevés, hiszen célközönséged tagjai millió másik webhely közül válogathatnak az interneten, és ha szeretnéd felhívni magadra a figyelmüket és elnyerni a bizalmukat, akkor hasznos, színvonalas tartalmakat kell kínálnod nekik.

tiktok népszerűségének titka
2022-01-06

Miért hódította meg az internetet a TikTok?

Több mint egymilliárd napi aktív felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és legfelkapottabb közösségi platformja. De miért vált látszólag egyik pillanatról a másikra ez az egykor ismeretlen applikáció az Instagram és más titánok versenytársává?

Tudományos elvek a fogászati marketingben
2022-01-04

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van – és nem szimplán az dönt, hogy mi mutat jól. Az igazán jó marketingesek hosszú éveken keresztül tanulmányozzák, hogyan alakítsanak át egy átlagos fogászati webhelyet kiváló páciensmágnes. Szóval mik ezek a módszerek, és hogyan alkalmazhatod őket te is saját webhelyeden? Az alábbiakban ezek közül sorolunk fel néhányat!

megbízható linkek
2021-12-30

A Google válaszol: Milyen szempontok alapján bízik meg a keresőmotor egy...

John Mueller már hosszú ideje fáradhatatlanul válaszolgatja meg a webmesterek, webfejlesztők és online marketingesek SEO-val kapcsolatos kérdéseit a Google Office Hours hangout beszélgetések során. Egy korábbi, októberi „epizódban”  felmerült a bizalom témája, pontosabban, hogy milyen szempontok alapján dönti el a Google, hogy megbízik-e egy webhelyben.

Fogorvosi videómarketing: 5 tipp, hogy jól működjön
2021-12-28

Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Egyes szakértők szerint 2022-ben a fogyasztói internetforgalom 82%-át a videó teszi majd ki. A felhasználók minden évben kétszer annyi videós tartalmat tekintenek meg, mint az előző esztendőben, és ha fogászatod nem foglalkozik ezzel a trenddel, akkor egyre több lehetséges páciensről maradsz majd le. Szóval miért van szüksége minden fogorvosnak videómarketingre, és egyáltalán milyen videókat érdemes készíteni ehhez? A következőkben ehhez kínálunk hasznos, bevált tanácsokat!

google képkeresés
2021-12-23

A Google-t nem érdekli a képek tartalma

A Google keresőalgoritmusát nem érdekli, hogy mit ábrázol egy kép, vagy hogy milyen minőségű. Egyedül az fontos számára, hogy a megfelelő adatstruktúra tartozik-e hozzá.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!