Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

email

Egy online fogászati marketingstratégia nem lehet teljes egy jól kidolgozott email marketing terv nélkül. Az email marketing lehetővé teszi, hogy meglévő és lehetséges pácienseidet is elérd üzeneteiddel, ráadásul költséghatékony módon.
Azonban egy-egy email kampány kidolgozása komoly feladat. Bárki képes megfogalmazni egy szöveges üzenetet, kijavítani benne a hibákat, és rányomni a „Küldés” gombra. Azonban ha a címzettek nem képesek azonosulni ezekkel az üzenetekkel, vagy szimplán nem vélik őket relevánsnak, akkor csak az idődet vesztegeted az emailekkel.
Az alábbiakban néhány hasznos tanácsot osztunk meg ahhoz, hogy hogyan hozhatod ki a legtöbbet az email marketingből fogorvosként!
 

1. Használj márkajelöléseket emailjeidben

Email kampányaidnak mind viselniük kell márkád védjegyeit, és olyan hangulatot kell sugallaniuk, amire pácienseid személyesen is számíthatnak tőled. Ügyelj rá, hogy márkád logója és színei minden marketinganyagodon megjelenjenek, beleértve persze emailjeidet is (például az aláírásban).

 

2. Ügyelj a rendszerességre

Ha email marketing kampányt indítasz, akkor ügyelj rá, hogy az végig egységes maradjon. Például, ha egy havi, vagy heti hírlevelet készítesz feliratkozóid számára, akkor ügyelj rá, hogy az aktuális heti vagy havi email mindig ugyan abban az időpontban kerüljön kiküldésre, és érkezzen meg az érdeklődőkhöz. Válassz tehát egy ütemtervet, amit vállalni is tudsz, és tartsd magad hozzá!

 

3. Gondolj a mobilos olvasókra is

Amennyiben emailjeid nem jelennek meg helyesen mobileszközökön, akkor sokkal kevesebben kattintanak majd rá az azokban elhelyezett hivatkozásokra. Manapság többen olvassák emailjeiket okostelefonjukról, mint más eszközökről, ezért fontos, hogy üzeneteid ezeken a hordozható készülékeken is tökéletesen működjenek.

 

4. Tedd megoszthatóvá emailjeidet

Fogorvosi emailjeid akkor juthatnak el a legtöbb emberhez, ha tartalmaikat könnyedén megoszthatóvá teszed a címzettek számára. Helyez el közösségi megosztó gombokat is emailjeidben (és hivatkozott tartalmaidban), hogy a címzettek könnyedén megoszthassák a legjobb tartalmakat ismerőseikkel. Erre külön emlékeztetheted is őket.

 

5. Figyelj a spamre

Nézz utána a legfrissebb email spamekkel kapcsolatos uniós és magyarországi törvényeknek, hogy marketingüzeneteidet legálisan és fennakadások nélkül küldhesd ki az érdeklődőknek.

 

6. Kínálj oktató jellegű tartalmakat

Emailjeidben rendszeresen ossz meg tippeket is címzettjeiddel a fogápolással, az egészséges életmóddal és más releváns témákkal kapcsolatban. Mindemellett persze helyezz el egy felhívást is, amelyen keresztül eljuthatnak webhelyedre, és időpontot foglalhatnak nálad.

 

7. Küldj mutatós emaileket

Az emberek egyre kevesebb ideig képesek arra koncentrálni, amit olvasnak, de egy-két kapcsolódó képpel könnyebben megragadhatod és megtarthatod a figyelmüket. Ügyelj rá, hogy ezek fájlmérete és felbontása se legyen túl nagy.

 

8. Ne térj el a tárgytól

Ha értékes üzeneteket szeretnél küldeni címzettjeidnek, akkor fogd azokat rövidre, és koncentrálj a tárgyra. Az ilyen emaileket a címzettek nagyobb eséllyel olvassák végig, és így többen tudják majd meg, hogy miért érdemes téged választaniuk.

 

9. Kerüld ki a kézbesítési problémákat

Fontos, hogy emailjeidben leiratkozási hivatkozások is szerepeljenek. Ez egyrészt hitelesebbé, megbízhatóbbá teszi üzeneteidet, másrészt segít, hogy azok a címzettek postaládájába érkezzenek meg, ne pedig automatikusan a spam fiókba.

 

10. Fogalmazz meg hangzatos tárgyakat

Az emailek „tárgy” mezőjével teheted az első benyomást címzettjeidre. Ez nagyon fontos, hiszen üzeneteidnek ki kell tűnnie valamivel a temérdek egyéb email közül, amit az emberek naponta kapnak. Ne használj azonban klikkcsali tárgyakat – amit ígérsz, azt váltsd is be emailedben, vagy a hivatkozott tartalomban!
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Google tartalommarketing
2021-10-21

A Google szerint nem minden kategóriaoldalra kellenek extra tartalmak

A Google nem feltétlenül javasolja, hogy extra tartalmakkal töltsük ki a kategóriaoldalakat, ha az azokon szereplő terméknevek jól leírják, hogy miről is szólnak ezek az oldalak.

Így segít több pácienst szerezni az egészségügyi marketing
2021-10-19

Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Minden egészségügyi szolgáltató szeretne több pácienst szerezni magának, hiszen arra esküdtek fel, hogy munkájukkal segítenek majd megőrizni, vagy visszanyerni az emberek egészségét. A mai digitális világban, amelyet az internet, a keresőmotorok, a közösségi média és egyéb online csatornák uralnak, minden egészségügyi szakembernek ki kell ismernie magát, ha szeretne több pácienst vonzani praxisához.

instagram marketing tippek
2021-10-14

10 hatékony Instagram marketingtipp e-kereskedőknek

Az Instagram rengeteget változott, mióta a Facebook 2012-ben felvásárolta. Habár az alkalmazás eredetileg képek és videók megosztására szolgált, mára a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb marketingplatformjává vált, többek között az e-kereskedők számára is.

Email marketing fogorvosoknak: Hatékony tippek
2021-10-12

Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Egy online fogászati marketingstratégia nem lehet teljes egy jól kidolgozott email marketing terv nélkül. Az email marketing lehetővé teszi, hogy meglévő és lehetséges pácienseidet is elérd üzeneteiddel, ráadásul költséghatékony módon. Azonban egy-egy email kampány kidolgozása komoly feladat. Bárki képes megfogalmazni egy szöveges üzenetet, kijavítani benne a hibákat, és rányomni a „Küldés” gombra. Azonban ha a címzettek nem képesek azonosulni ezekkel az üzenetekkel, vagy szimplán nem vélik őket relevánsnak, akkor csak az idődet vesztegeted az emailekkel. Az alábbiakban néhány hasznos tanácsot osztunk meg ahhoz, hogy hogyan hozhatod ki a legtöbbet az email marketingből fogorvosként!  

Facebook hirdetés tippek
2021-10-07

7 alapvető tipp a sikeres Facebook hirdetésekért

A Facebook egy összetett, funkciókkal teli hirdetési rendszert kínál, aminek segítségével precízen és hatékonyan célozhatod meg ideális ügyfeleidet a világ legnagyobb közösségi platformján.

SEO: a kattintások szerepe
2021-09-30

A kattintások is befolyásolhatják a Google univerzális találatait

A Search Off the Record podcast egyik júliusi adásában Gary Illyes, a Google munkatársa néhány érdekességet osztott meg a Google Univerzális Keresés működéséről, illetve arról, hogy mi alapján dönti el az algoritmus, hogy melyik vertikális keresőelemet melyik pozíciókban jelenítse meg a találatok között.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!