Email marketing fogorvosoknak: Hatékony tippek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

email

Egy online fogászati marketingstratégia nem lehet teljes egy jól kidolgozott email marketing terv nélkül. Az email marketing lehetővé teszi, hogy meglévő és lehetséges pácienseidet is elérd üzeneteiddel, ráadásul költséghatékony módon.
Azonban egy-egy email kampány kidolgozása komoly feladat. Bárki képes megfogalmazni egy szöveges üzenetet, kijavítani benne a hibákat, és rányomni a „Küldés” gombra. Azonban ha a címzettek nem képesek azonosulni ezekkel az üzenetekkel, vagy szimplán nem vélik őket relevánsnak, akkor csak az idődet vesztegeted az emailekkel.
Az alábbiakban néhány hasznos tanácsot osztunk meg ahhoz, hogy hogyan hozhatod ki a legtöbbet az email marketingből fogorvosként!
 

1. Használj márkajelöléseket emailjeidben

Email kampányaidnak mind viselniük kell márkád védjegyeit, és olyan hangulatot kell sugallaniuk, amire pácienseid személyesen is számíthatnak tőled. Ügyelj rá, hogy márkád logója és színei minden marketinganyagodon megjelenjenek, beleértve persze emailjeidet is (például az aláírásban).

 

2. Ügyelj a rendszerességre

Ha email marketing kampányt indítasz, akkor ügyelj rá, hogy az végig egységes maradjon. Például, ha egy havi, vagy heti hírlevelet készítesz feliratkozóid számára, akkor ügyelj rá, hogy az aktuális heti vagy havi email mindig ugyan abban az időpontban kerüljön kiküldésre, és érkezzen meg az érdeklődőkhöz. Válassz tehát egy ütemtervet, amit vállalni is tudsz, és tartsd magad hozzá!

 

3. Gondolj a mobilos olvasókra is

Amennyiben emailjeid nem jelennek meg helyesen mobileszközökön, akkor sokkal kevesebben kattintanak majd rá az azokban elhelyezett hivatkozásokra. Manapság többen olvassák emailjeiket okostelefonjukról, mint más eszközökről, ezért fontos, hogy üzeneteid ezeken a hordozható készülékeken is tökéletesen működjenek.

 

4. Tedd megoszthatóvá emailjeidet

Fogorvosi emailjeid akkor juthatnak el a legtöbb emberhez, ha tartalmaikat könnyedén megoszthatóvá teszed a címzettek számára. Helyez el közösségi megosztó gombokat is emailjeidben (és hivatkozott tartalmaidban), hogy a címzettek könnyedén megoszthassák a legjobb tartalmakat ismerőseikkel. Erre külön emlékeztetheted is őket.

 

5. Figyelj a spamre

Nézz utána a legfrissebb email spamekkel kapcsolatos uniós és magyarországi törvényeknek, hogy marketingüzeneteidet legálisan és fennakadások nélkül küldhesd ki az érdeklődőknek.

 

6. Kínálj oktató jellegű tartalmakat

Emailjeidben rendszeresen ossz meg tippeket is címzettjeiddel a fogápolással, az egészséges életmóddal és más releváns témákkal kapcsolatban. Mindemellett persze helyezz el egy felhívást is, amelyen keresztül eljuthatnak webhelyedre, és időpontot foglalhatnak nálad.

 

7. Küldj mutatós emaileket

Az emberek egyre kevesebb ideig képesek arra koncentrálni, amit olvasnak, de egy-két kapcsolódó képpel könnyebben megragadhatod és megtarthatod a figyelmüket. Ügyelj rá, hogy ezek fájlmérete és felbontása se legyen túl nagy.

 

8. Ne térj el a tárgytól

Ha értékes üzeneteket szeretnél küldeni címzettjeidnek, akkor fogd azokat rövidre, és koncentrálj a tárgyra. Az ilyen emaileket a címzettek nagyobb eséllyel olvassák végig, és így többen tudják majd meg, hogy miért érdemes téged választaniuk.

 

9. Kerüld ki a kézbesítési problémákat

Fontos, hogy emailjeidben leiratkozási hivatkozások is szerepeljenek. Ez egyrészt hitelesebbé, megbízhatóbbá teszi üzeneteidet, másrészt segít, hogy azok a címzettek postaládájába érkezzenek meg, ne pedig automatikusan a spam fiókba.

 

10. Fogalmazz meg hangzatos tárgyakat

Az emailek „tárgy” mezőjével teheted az első benyomást címzettjeidre. Ez nagyon fontos, hiszen üzeneteidnek ki kell tűnnie valamivel a temérdek egyéb email közül, amit az emberek naponta kapnak. Ne használj azonban klikkcsali tárgyakat – amit ígérsz, azt váltsd is be emailedben, vagy a hivatkozott tartalomban!
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!