Email marketing fogorvosoknak: Hatékony tippek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

email

Egy online fogászati marketingstratégia nem lehet teljes egy jól kidolgozott email marketing terv nélkül. Az email marketing lehetővé teszi, hogy meglévő és lehetséges pácienseidet is elérd üzeneteiddel, ráadásul költséghatékony módon.
Azonban egy-egy email kampány kidolgozása komoly feladat. Bárki képes megfogalmazni egy szöveges üzenetet, kijavítani benne a hibákat, és rányomni a „Küldés” gombra. Azonban ha a címzettek nem képesek azonosulni ezekkel az üzenetekkel, vagy szimplán nem vélik őket relevánsnak, akkor csak az idődet vesztegeted az emailekkel.
Az alábbiakban néhány hasznos tanácsot osztunk meg ahhoz, hogy hogyan hozhatod ki a legtöbbet az email marketingből fogorvosként!
 

1. Használj márkajelöléseket emailjeidben

Email kampányaidnak mind viselniük kell márkád védjegyeit, és olyan hangulatot kell sugallaniuk, amire pácienseid személyesen is számíthatnak tőled. Ügyelj rá, hogy márkád logója és színei minden marketinganyagodon megjelenjenek, beleértve persze emailjeidet is (például az aláírásban).

 

2. Ügyelj a rendszerességre

Ha email marketing kampányt indítasz, akkor ügyelj rá, hogy az végig egységes maradjon. Például, ha egy havi, vagy heti hírlevelet készítesz feliratkozóid számára, akkor ügyelj rá, hogy az aktuális heti vagy havi email mindig ugyan abban az időpontban kerüljön kiküldésre, és érkezzen meg az érdeklődőkhöz. Válassz tehát egy ütemtervet, amit vállalni is tudsz, és tartsd magad hozzá!

 

3. Gondolj a mobilos olvasókra is

Amennyiben emailjeid nem jelennek meg helyesen mobileszközökön, akkor sokkal kevesebben kattintanak majd rá az azokban elhelyezett hivatkozásokra. Manapság többen olvassák emailjeiket okostelefonjukról, mint más eszközökről, ezért fontos, hogy üzeneteid ezeken a hordozható készülékeken is tökéletesen működjenek.

 

4. Tedd megoszthatóvá emailjeidet

Fogorvosi emailjeid akkor juthatnak el a legtöbb emberhez, ha tartalmaikat könnyedén megoszthatóvá teszed a címzettek számára. Helyez el közösségi megosztó gombokat is emailjeidben (és hivatkozott tartalmaidban), hogy a címzettek könnyedén megoszthassák a legjobb tartalmakat ismerőseikkel. Erre külön emlékeztetheted is őket.

 

5. Figyelj a spamre

Nézz utána a legfrissebb email spamekkel kapcsolatos uniós és magyarországi törvényeknek, hogy marketingüzeneteidet legálisan és fennakadások nélkül küldhesd ki az érdeklődőknek.

 

6. Kínálj oktató jellegű tartalmakat

Emailjeidben rendszeresen ossz meg tippeket is címzettjeiddel a fogápolással, az egészséges életmóddal és más releváns témákkal kapcsolatban. Mindemellett persze helyezz el egy felhívást is, amelyen keresztül eljuthatnak webhelyedre, és időpontot foglalhatnak nálad.

 

7. Küldj mutatós emaileket

Az emberek egyre kevesebb ideig képesek arra koncentrálni, amit olvasnak, de egy-két kapcsolódó képpel könnyebben megragadhatod és megtarthatod a figyelmüket. Ügyelj rá, hogy ezek fájlmérete és felbontása se legyen túl nagy.

 

8. Ne térj el a tárgytól

Ha értékes üzeneteket szeretnél küldeni címzettjeidnek, akkor fogd azokat rövidre, és koncentrálj a tárgyra. Az ilyen emaileket a címzettek nagyobb eséllyel olvassák végig, és így többen tudják majd meg, hogy miért érdemes téged választaniuk.

 

9. Kerüld ki a kézbesítési problémákat

Fontos, hogy emailjeidben leiratkozási hivatkozások is szerepeljenek. Ez egyrészt hitelesebbé, megbízhatóbbá teszi üzeneteidet, másrészt segít, hogy azok a címzettek postaládájába érkezzenek meg, ne pedig automatikusan a spam fiókba.

 

10. Fogalmazz meg hangzatos tárgyakat

Az emailek „tárgy” mezőjével teheted az első benyomást címzettjeidre. Ez nagyon fontos, hiszen üzeneteidnek ki kell tűnnie valamivel a temérdek egyéb email közül, amit az emberek naponta kapnak. Ne használj azonban klikkcsali tárgyakat – amit ígérsz, azt váltsd is be emailedben, vagy a hivatkozott tartalomban!
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!