Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért fontos a SEO kisvállalkozásoknak

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A SEO, azaz a keresőoptimalizálás egy több évtizede fejlődő tudományág az online marketingben. A SEO javítja az organikus fellelhetőséget a keresőmotorokon keresztül, méghozzá azzal, hogy stabil, gyors, könnyedén használható webhelyek kialakítására sarkallja a webmestereket. Az ilyen webhelyek nem csak több lehetséges ügyfelet vonzanak be, hanem jobban is konvertálnak.

A keresőoptimalizálás továbbá a márkádba vetett bizalmat is segít megerősíteni, hiszen az emberek hajlamosabbak bízni egy olyan cégben, aminek a nevét gyakran látják a Google első találatai között (vagy legalább is az első találati oldalon).


Egy kisebb vállalkozás tulajdonosaként (vagy marketingeseként) elengedhetetlen, hogy megcélozd ideális ügyfeleid organikus kereséseit, és ezzel esélyt adj magadnak, hogy megszerezd őket, mielőtt versenytársaid tennék ugyan ezt. Lássuk, hogy miért van szüksége vállalkozásodnak SEO-ra! Ha úgy érzed, nem tudsz ezzel folyamatosan foglalkozni és fejleszteni weboldalad, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és vigyük sikerre együtt a SEO-d! 
 

 

1. Segít felhasználóbarát webhelyet készíteni

Ahhoz, hogy a SEO jól működjön, egy gyors, könnyedén használható, felhasználóbarát webhelyre lesz szükséged. Ebből következik, hogy azok a webmesterek, akik követik a SEO irányelveit, sokkal jobb webhelyeket hozhatnak létre projektjeik számára.


A SEO ma már bőven nem csak a kulcsszavakról és a hivatkozásokról szól – a hangsúly egyre inkább a felhasználói élményre kerül át, vagyis, hogy milyen élményeket nyújt egy webhely látogatói számára.


A jól összerakott, letisztult, felesleges elemektől mentes webhelyek a kifinomultság érzetét keltik a látogatókban, és arra ösztönzik őket, hogy töltsenek több időt az oldalak felfedezésével. Ez növeli a munkamenetek idejét, és csökkenti a visszafordulási arányokat.
Na persze, mindez csak akkor érvényesülhet, ha hasznos, érdekes tartalmakat is kínálsz webhelyeden, amik miatt nem csak tovább maradnak látogatóid, hanem a későbbiekben is szívesen visszatérnek majd az újdonságokért. Készíts olyan tartalmakat, amik megoldást kínálnak ideális ügyfeleid problémáira, illetve válaszokat adnak leggyakoribb kérdéseikre.

 

2. Több ügyfelet vonz webhelyedre

Webhelyed egyik legfontosabb feladata, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül, és minél több ügyfelet vonzzon céged (digitális vagy fizikai) küszöbére. Ez a SEO elsődleges célja – minél több releváns érdeklődésű látogatót vonzani webhelyedre, akik aztán jó eséllyel el is végeznek majd valamilyen konverziós műveletet.


A SEO nem csak nagyon hatékony ebben, hanem nagyon költséghatékony is. Ha jól csinálják, akkor az egyik legjobb befektetés, hiszen többszörösen képes megtérülni, értékét pedig az újonnan bevonzott ügyfelek adják majd.

 

3. Segít a konverziók fellendítésében

A „SEO-zott” webhelyek gyorsabban töltenek be, könnyebb navigálni őket, és valamennyi eszközön helyesen jelennek meg, ideértve a telefonokat és a táblagépeket is. Az ilyen jól optimalizált webhelyeken a felhasználók sokkal könnyebb vezethetők el a konverziós lépésig, amit aztán könnyebben el is tudnak majd végezni.

 

4. Erősíti a márkatudatosságot

Azzal, hogy magasabb helyezéseket érsz el a keresőtalálatok között, a márkatudatosságot is erősíted célközönségedben. Amikor webhelyed találatai gyakran jelenik meg a top pozíciókban, az emberek látni fogják, hogy egy hiteles céggel vállalattal van dolguk (még ha kisvállalkozásról is van szó), hiszen a Google (vagy valami más keresőmotor) is elég jónak tart, hogy gyakran jelenítsen meg releváns kifejezésekre.


Ez az egyik leghatékonyabb módszer egy kisvállalkozás számára, hogy elmélyítse a márkatudatosságot ideális ügyfeleiben.

 

5. Leelőzheted a versenytársakat

Szinte minden cégnek van webhelye, de nem minden cég rendelkezik megfelelően optimalizált webhellyel. Amennyiben odafigyelsz a SEO-ra, és pénzt, illetve időt is fektetsz bele, toronymagasan felülkerekedhetsz lustább versenytársaidon, akik nem figyelnek a keresőoptimalizálásra, vagy nem csinálják azt elég hatékonyan.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

webáruház seo
2021-06-24

Webáruház SEO – Így szerezz több vevőt webáruházadnak

Az elmúlt évek során futótűzként terjedt az online vásárlás trendje, amit a vírus okozta távolságtartás is csak fellendített. Ennek köszönhetően több kereskedő is a digitális közegbe költöztette üzletét, ami nagyobb versenyt, és minden eddiginél magasabb ügyfélszerzési költségeket eredményezett.

Digitális egészségügyi marketing: ezért olyan hatékiny
2021-06-22

Ezért olyan hatékony a digitális egészségügyi marketing

Szűkös költségkeretek, korlátozott erőforrások, a páciensek örökké változó gondolkodásmódja, adatvédelmi szabályozások, stb. A digitális egészségügyi marketing világa egy óriási környezetet foglal magába, azonban a felsorolt aggályok lényegében mindenkit érintenek ezen a területen. Ha mindez nem lenne elég, a kórházaknak, klinikáknak és rendelőknek is óriási versenymezőnnyel kell szembeszállniuk, ami csak további problémákat vet fel.  

szezonális seo
2021-06-17

Szezonális SEO az e-kereskedelemben – Így optimalizáld webáruházadat

A legtöbb cég passzív marketingformaként tekint a SEO-ra, különösen, ha az email marketinggel, vagy fizetett hirdetésekkel hasonlítják össze. Ennek köszönhetően sokaknak eszébe sem jut a keresőoptimalizálásra is kiterjeszteniük szezonális kampányaikat. Pedig ha valami, akkor a SEO is lehet szezonális, és sokat segíthet egy webáruház közelgő kampányának felfuttatásában.

Facebook hirdetések fogorvosoknak: 7 tipp a páciensszerzéshez
2021-06-15

7 tipp a Facebook hirdetések fellendítésére fogorvosoknak

A világ egy tagadhatatlan digitalizálódáson ment keresztül az elmúlt néhány évtized során, így manapság már egyetlen fogorvos sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen aktívan az interneten. A fogászati marketing egyik alapvető elve, hogy ott kell felvenned a kapcsolatot ideális pácienseiddel, ahol azok a legtöbb idejüket töltik – ez pedig sokak számára a Facebook.

SEO Covid változások
2021-06-11

Így változtatta meg a COVID-19 a keresési trendeket és a SEO-t az elmúlt időben

Nehéz lenne olyan iparágat találni manapság, amelyet nem változtatott meg az elmúlt évben zajló COVID-19 járvány. Mindenkinek átalakult valamennyire az élete és munkája, és ez alól a SEO szakemberek sem kivételek.

Long tail kulcsszavak
2021-06-10

Long tail: A hosszú kulcsszavak szerepe a SEO-ban

A long tail kulcsszavakról gyakran hallani a SEO kapcsán, sokan mégis figyelmen kívül hagyják őket alacsony keresettségük miatt. Azonban ha megfelelően használod őket keresőoptimalizálási stratégiádban, komoly előnyre tehetsz szert velük a találati oldalakon, ráadásul minősített érdeklődőket vonzhatsz is be velük webhelyedre.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!