Közösségi média orvosoknak: Tényleg szükséges használni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért fontos a közösségi média az orvosoknak

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Miért olyan fontos orvosként vagy magánrendelőként, hogy praxisod megjelenítsd a közösségi média felületein? A következőben erről lesz szó részletesen!

Az internet temérdek információt kínál az emberek számára, és ennek eredményeképpen tudat alatt is megnőttek az orvosokkal szembeni online elvárások. A közösségi médiás márkaismerettől függ, hogy mely orvosok kapnak több pácienst, és melyek kevesebbet.

Ha sikerül megfelelően kihasználnod közösségi jelenlétedet, akkor egészségügyi praxisod egy korábban sosem tapasztalt szinten teremthet kapcsolatot pácienseivel, és érvényesülhet az online piacon.

Azzal bizonyára te is tisztában vagy, hogy egy aktívabb közösségi jelenlét több konverzióhoz vezethet. Amiről azonban ritkábban van szó, azok a közösségi média nehezebben kimutatható előnyei. Egy stabil, gondosan összeállított online jelenlét egyfajta nyugalmat biztosít pácienseid számára.

A kulcsszó itt a „gondosan összeállított”, hiszen ha túl sok bejegyzést (és ezekhez tartozó felhívást) osztasz meg, azzal túl tolakodónak tűnhetsz az emberek szemében, de nem nehéz átesni a ló túloldalára sem. Akárcsak az online hírnévkezelés minden területén, a közösségi médián is meg kell találnod az egyensúlyt a túl sok és a túl kevés önreklám között. Ha egy tiszteletre méltó márkát szeretnél kialakítani, amit mindenki azonnal felismer, akkor hirdetésekre lesz szükséged.

Sok praxis beleszalad abba a hibába, hogy csinál magának egy Facebook oldalt, és ezzel letudottnak is tekinti a közösségi média marketinget. Habár volt idő, amikor ez rendben is volt, ma egy sokkal dinamikusabb közösségi média marketing stratégiára van szükség, amibe nem csak az érdekes bejegyzések, hanem webhelyed népszerűsítése, a közösséggel való rendszeres kommunikáció és a célzott hirdetések is beletartoznak.

 

A célzás ereje

De mitől olyan hatékonyak a közösségi médiás hirdetések? Mi teszi őket olyan jó befektetésekké? Az elsődleges ok, hogy a közösségi hirdetések (akárcsak a legtöbb online reklám) nagyon precízen célozhatók. A Facebook és a hozzá tartozó Instagram például lehetővé teszik, hogy többféle szempont alapján szűkíts le magadnak egy célközönséget, hogy aztán kifejezetten rájuk szabott hirdetéseket mutathass nekik.

E két platform hirdetési eszközei rendkívül precíz célzást kínálnak a hirdetőknek, de persze egy jól célzott reklám semmit sem ér, ha nincs mögötte értékes, értelmes üzenet. Egy jó közösségi médiás reklámkampány továbbá vizuális jellegű, és egy testes költségkerettel is rendelkezik.

 

A digitális hirdetések kényelmi funkciója: az analitika

A Google, a Facebook, az Instagram és számos más platform hasznos analitikai eszközöket is kínálnak, amelyekkel nyomon követheted közösségi hirdetéseid hatékonyságát. Az ilyen eszközök által biztosított adatok segítenek sokkal megfontoltabb döntéseket hozni a hirdetések kezeléséről, amelyeket így idővel egyre hatékonyabbá alakíthatsz.

 

A közösségi hirdetések után

Miután beindítottad első kampányodat, és az emberek elkezdenek felfigyelni márkádra, ideje szebbnél szebb, hasznosabbnál hasznosabb organikus (tehát nem fizetett) bejegyzéseket is készítened közösségi profiljaidra, amelyek megmutatják, hogy az embereknek miért érdemes a te praxisodat választaniuk az alternatívák helyett.

A közösségi média általában meglehetősen könnyed, laza platformokat kínál, de ez nem jelenti azt, hogy lejjebb adhatsz a minőségből: bizonyítanod kell, hogy a te praxisod a legjobb választás ideális pácienseid számára! Ne felejts el egy összefüggő stílust kialakítani praxisod közösségi jelenlétéhez, ami jól tükrözi azt a bánásmódot, amire rendelődben is számíthatnak betegeid!
 

Ha rábíznád közösségi média felületeid profikra, válaszd egészségügyi marketing ügynökségünk és segítünk a páciens szerzésben! Kérd ajánlatunk a lenti űrlap kitöltésével:

Ajánlatkérés





Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!