Közösségi média orvosoknak: Tényleg szükséges használni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért fontos a közösségi média az orvosoknak

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

facebook

Miért olyan fontos orvosként vagy magánrendelőként, hogy praxisod megjelenítsd a közösségi média felületein? A következőben erről lesz szó részletesen!

Az internet temérdek információt kínál az emberek számára, és ennek eredményeképpen tudat alatt is megnőttek az orvosokkal szembeni online elvárások. A közösségi médiás márkaismerettől függ, hogy mely orvosok kapnak több pácienst, és melyek kevesebbet.

Ha sikerül megfelelően kihasználnod közösségi jelenlétedet, akkor egészségügyi praxisod egy korábban sosem tapasztalt szinten teremthet kapcsolatot pácienseivel, és érvényesülhet az online piacon.

Azzal bizonyára te is tisztában vagy, hogy egy aktívabb közösségi jelenlét több konverzióhoz vezethet. Amiről azonban ritkábban van szó, azok a közösségi média nehezebben kimutatható előnyei. Egy stabil, gondosan összeállított online jelenlét egyfajta nyugalmat biztosít pácienseid számára.

A kulcsszó itt a „gondosan összeállított”, hiszen ha túl sok bejegyzést (és ezekhez tartozó felhívást) osztasz meg, azzal túl tolakodónak tűnhetsz az emberek szemében, de nem nehéz átesni a ló túloldalára sem. Akárcsak az online hírnévkezelés minden területén, a közösségi médián is meg kell találnod az egyensúlyt a túl sok és a túl kevés önreklám között. Ha egy tiszteletre méltó márkát szeretnél kialakítani, amit mindenki azonnal felismer, akkor hirdetésekre lesz szükséged.

Sok praxis beleszalad abba a hibába, hogy csinál magának egy Facebook oldalt, és ezzel letudottnak is tekinti a közösségi média marketinget. Habár volt idő, amikor ez rendben is volt, ma egy sokkal dinamikusabb közösségi média marketing stratégiára van szükség, amibe nem csak az érdekes bejegyzések, hanem webhelyed népszerűsítése, a közösséggel való rendszeres kommunikáció és a célzott hirdetések is beletartoznak.

 

A célzás ereje

De mitől olyan hatékonyak a közösségi médiás hirdetések? Mi teszi őket olyan jó befektetésekké? Az elsődleges ok, hogy a közösségi hirdetések (akárcsak a legtöbb online reklám) nagyon precízen célozhatók. A Facebook és a hozzá tartozó Instagram például lehetővé teszik, hogy többféle szempont alapján szűkíts le magadnak egy célközönséget, hogy aztán kifejezetten rájuk szabott hirdetéseket mutathass nekik.

E két platform hirdetési eszközei rendkívül precíz célzást kínálnak a hirdetőknek, de persze egy jól célzott reklám semmit sem ér, ha nincs mögötte értékes, értelmes üzenet. Egy jó közösségi médiás reklámkampány továbbá vizuális jellegű, és egy testes költségkerettel is rendelkezik.

 

A digitális hirdetések kényelmi funkciója: az analitika

A Google, a Facebook, az Instagram és számos más platform hasznos analitikai eszközöket is kínálnak, amelyekkel nyomon követheted közösségi hirdetéseid hatékonyságát. Az ilyen eszközök által biztosított adatok segítenek sokkal megfontoltabb döntéseket hozni a hirdetések kezeléséről, amelyeket így idővel egyre hatékonyabbá alakíthatsz.

 

A közösségi hirdetések után

Miután beindítottad első kampányodat, és az emberek elkezdenek felfigyelni márkádra, ideje szebbnél szebb, hasznosabbnál hasznosabb organikus (tehát nem fizetett) bejegyzéseket is készítened közösségi profiljaidra, amelyek megmutatják, hogy az embereknek miért érdemes a te praxisodat választaniuk az alternatívák helyett.

A közösségi média általában meglehetősen könnyed, laza platformokat kínál, de ez nem jelenti azt, hogy lejjebb adhatsz a minőségből: bizonyítanod kell, hogy a te praxisod a legjobb választás ideális pácienseid számára! Ne felejts el egy összefüggő stílust kialakítani praxisod közösségi jelenlétéhez, ami jól tükrözi azt a bánásmódot, amire rendelődben is számíthatnak betegeid!
 

Ha rábíznád közösségi média felületeid profikra, válaszd egészségügyi marketing ügynökségünk és segítünk a páciens szerzésben! Kérd ajánlatunk a lenti űrlap kitöltésével:

Ajánlatkérés


Kérjük tölts ki minden mezőt, fogadd el az adatvédelmi feltételeket!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!