Titkos Instagram tippek, egyszerű trükkök a több eléréshez Instagramon oldaladon- egyszerű Instagram tippek vállalkozóknak, itt vannak a titkos Instagram praktikák 2022-re

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Titkos Instagram tippek: a több eléréshez, nagyobb aktivitáshoz

Szarka Nóra Izabella

szerző:
Szarka Nóra Izabella

influencer instagram tartalommarketing

Érdekel az Instagram világa? Vállalkozásod van, és szeretnéd kicsit fellendíteni ennek a platformnak a segítségével? Akkor figyelj, mert most olyan titkos Instagram praktikákat mutatunk neked, amik abban is segítenek, hogy szerezz új követőket, és hogy elérhesd akár 10.0000-et követőszámot is. Egyszerű Instagram hackek következnek, amikkel fel tudod lendíteni Instagram oldaladat nagyon egyszerűen. 

1. Legyen egyértelmű a témád Instagram profilodon

Egyértelműség- ez az első számú Instagram titok, ami talán egyszerűnek tűnik elsőre, de gyakorlatban nem mindig ezt látjuk. Sokan követik el azt a hibát, hogy céltalanul, téma nélkül posztolgatnak, így amikor egy érdeklődő az oldalukra téved, nem tud eligazodni és nem érti, mi célod az oldallal ezáltal pedig nem fog interakcióba kerülni veled. 

 

Tedd egyértelművé mások számára az oldalad témáját. Ha felmegy valaki az Instagram profilodra, akkor lássa, hogy mi is az, amivel te tevékenykedsz, mivel foglalkozik az oldalad.
Ha valamilyen terméket árulsz, például ékszereket, akkor csak azokról és hozzájuk kapcsolódó témákról posztolj, ne tölts fel receptes posztokat vagy edzős képeket. Ha valamilyen szolgáltatást árulsz például tréningeket fitnesz edzőként, akkor adj edzős tippeket, posztolj egészséges étrendeket. Ha a divattal foglalkozol, akkor posztolj az aktuális divatról képeket, ne pedig a kiskutyádról.

 

2. Irányítsd át Instagramról a felhasználókat!

Ha megvan a témád és egyértelmű a profilod tevékenysége, akkor nincs más dolgod, mint célodnak megfelelően átirányítani az embereket egy másik oldalra. Ez lehet például egy weboldal vagy webshop ahol több információt kaphatnak, meg tudják nézni az árakat. Ha fotós vagy, irányítsd át őket a portfóliódra, ha YouTuber vagy akkor tedd ki a YouTube csatornád linkjét.

Fontos! Instagram oldaladon tüntesd fel, írd le hova vezet az adott link, legyen egyértelmű hova viszi át az embereket.

 

3. Egységes Instagram feed

Az Instagram egy másik nagy titka, hogy elsősorban a szemet varázsolja el. Ezért fontos, hogy legyen egy egységes, jól átlátható Instagram feeded. Mit jelent ez pontosan? Illeszkedjenek egymáshoz a színek, jó érzés legyen a szemnek ha ránéz, mivel az  Instagram elsősorban képmegosztó oldal, ezért a vizuális látvány a legfontosabb. 
Használj filtereket. Ezeket meg is vásárolhatod, de letölthetsz programokat is, ahol saját magad szerkesztheted képeidet. Ilyen például az Adobe Lightroomnak a telefonos verziója (Lightroom) ahol színezheted, fényelheted képeidet. 

 

Az Adobe Photoshop telefonos verziójaként a Snapseed-et ajánlanám, ezzel pedig manipulálhatod kicsit képeidet, eltüntethetsz pattanásokat, görbe vonalakat egyenesíthetsz ki, oda nem illő dolgokat tüntethetsz el, és hasonló hasznos dolgokat csinálhatsz egy kisügyeskedéssel.

 

4. Hashtagek használata az Instagramon 

Az Instagram egyik legnagyobb titka a hashtag. A hashtagek célja, hogy minél több olyan embert érj el, olyanokat is, akik még nem követnek. 
Fontos hogy a tartalomhoz illő hashtageket használj, például egy kutyás poszthoz ne használj utazós hashtageket. Mivel az algoritmus figyeli tevékenységedet, és ha nem kapcsolódnak a hashtagek a kép témájához, nem tekint rá releváns tartalomként, ezáltal spamnek minősíti majd. 

 

Összesen 30 hashtaget rakhatsz egy kép alá, így érdemes ezeket jól megválogatni! Egy jó tanács: Ne használd mindig ugyanazokat a hashtageket minden posztod alatt, mert minél több különböző hashtaget használsz, annál több új potenciális elérésed lesz.

 

Amikor feltöltöd a bejegyzésedet, kezd el begépelni azokat a #-et, amik eszedbe jutnak a képről. Itt fel fog dobálni neked egy csomó új # lehetőséget.
Minden hashtag mellett fel van tüntetve, hogy hány poszthoz használták eddig.

 

Próbálj olyan #-et használni, amik nem túl sokszor de nem is túl kevésszer voltak használva. Mivel ha olyan hashtageket használsz, amik 100-200 bejegyzés között vannak, az azt jelenti, hogy alig keresnek rá az adott hashtagre és kevés az esély, hogy a te posztodra is rá találjanak. Ha viszont több milliós #-et használsz, ugyanazt éred el, mivel bejegyzésed el fog veszni a többi között. Használj pár db 20-50 ezer számú #-et, pár db 50-100 ezer közöttit, majd pár 100-500 ezer közöttit.
Ennél nagyobb bejegyzés számú hashtageket nem érdemes használni, mert nem fognak rá találni posztodra.

 

5. Elemzések és posztolási idő az Instagramon

Használd bátran az elemzéseket és figyeld rendszeresen fiókod elemzési adatait. Ez nem egy nagy ördöngösség, nem kell profinak lenned, hogy megértsd az elemzési adatokat. A legtöbb Instagram praktika pofonegyszerű, sokan mégsem fordítanak kellő figyelmet rájuk, te ne legyél köztük!

 

Az elemzési adatokat a saját profilodon találod meg. Megnézheted az elért fiókok számát, azon belül a célközönséged életkorát, nemek arányát, és hogy földrajzilag hol helyezkednek el a felhasználók. 

 

Ez azért is nagyon hasznos, mert ha olyan szolgáltatást árulsz (pl. kozmetikus) aminek a célközönsége nagyrészt nő nemű, akkor nem jó, hogyha az elemzéseknél azt látod, hogy az elért fiókod vagy a követőid többsége férfi. Vagy ha terméked például egy ránctalanító krém, akkor célközönséged ne a 18-20 éves fiatalok legyenek.

 

Az „összes követő” menüpont alatt meg tudod nézni, mely napokon és azon belül is mely órákban legaktívabbak követőid. Így tudni fogod, mikor kell posztolnod!
Na de mennyiszer is kell egy héten bejegyzést megosztani?

 

Minél többször, annál jobb. Egy nap maximum egy képet posztolj, mivel a többet posztolsz rövid időn belül, azt a képet fogja csak feldobni a felhasználóknak, amelyik a legjobban teljesít. Legjobb, ha egy héten 4-5-ször posztolsz de az se baj ha 2-3-szor. Arra figyelj hogy rendszeres legyen!


+1. A legtitkosabb Instagram praktika: Csak akkor kapsz, ha adsz is!

Egy apró trükk, hogy növeld fiókod interakcióját: Kommentelj mások képe alá és likeolj, hogy algoritmus lássa, aktív vagy. Így vissza fogod kapni a kommenteket, ezt érzékeli az algoritmus és több elérésed lesz. Szeretnél még hasznos tanácsokat? Közösségi média marketinged megtervezésében is segítségedre leszünk! keress minket!

Ajánlatkérés


Kérjük tölts ki minden mezőt, fogadd el az adatvédelmi feltételeket!


 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!