Kattints

Titkos Instagram tippek, egyszerű trükkök a több eléréshez Instagramon oldaladon- egyszerű Instagram tippek vállalkozóknak, itt

Titkos Instagram tippek és trükkök

Titkos Instagram tippek: a több eléréshez, nagyobb aktivitáshoz

Vida Noémi Szerző:
Vida Noémi

Érdekel az Instagram világa? Vállalkozásod van, és szeretnéd kicsit fellendíteni ennek a platformnak a segítségével? Akkor figyelj, mert most olyan titkos Instagram praktikákat mutatunk neked, amik abban is segítenek, hogy szerezz új követőket, és hogy elérhesd akár 10.0000-et követőszámot is. Egyszerű Instagram hackek következnek, amikkel fel tudod lendíteni Instagram oldaladat nagyon egyszerűen. 

Titkos Instagram tippek és trükkök

1. Legyen egyértelmű a témád Instagram profilodon

Egyértelműség- ez az első számú Instagram titok, ami talán egyszerűnek tűnik elsőre, de gyakorlatban nem mindig ezt látjuk. Sokan követik el azt a hibát, hogy céltalanul, téma nélkül posztolgatnak, így amikor egy érdeklődő az oldalukra téved, nem tud eligazodni és nem érti, mi célod az oldallal ezáltal pedig nem fog interakcióba kerülni veled. 

 

Tedd egyértelművé mások számára az oldalad témáját. Ha felmegy valaki az Instagram profilodra, akkor lássa, hogy mi is az, amivel te tevékenykedsz, mivel foglalkozik az oldalad.
Ha valamilyen terméket árulsz, például ékszereket, akkor csak azokról és hozzájuk kapcsolódó témákról posztolj, ne tölts fel receptes posztokat vagy edzős képeket. Ha valamilyen szolgáltatást árulsz például tréningeket fitnesz edzőként, akkor adj edzős tippeket, posztolj egészséges étrendeket. Ha a divattal foglalkozol, akkor posztolj az aktuális divatról képeket, ne pedig a kiskutyádról.

 

2. Irányítsd át Instagramról a felhasználókat!

Ha megvan a témád és egyértelmű a profilod tevékenysége, akkor nincs más dolgod, mint célodnak megfelelően átirányítani az embereket egy másik oldalra. Ez lehet például egy weboldal vagy webshop ahol több információt kaphatnak, meg tudják nézni az árakat. Ha fotós vagy, irányítsd át őket a portfóliódra, ha YouTuber vagy akkor tedd ki a YouTube csatornád linkjét.

Fontos! Instagram oldaladon tüntesd fel, írd le hova vezet az adott link, legyen egyértelmű hova viszi át az embereket.

 

3. Egységes Instagram feed

Az Instagram egy másik nagy titka, hogy elsősorban a szemet varázsolja el. Ezért fontos, hogy legyen egy egységes, jól átlátható Instagram feeded. Mit jelent ez pontosan? Illeszkedjenek egymáshoz a színek, jó érzés legyen a szemnek ha ránéz, mivel az  Instagram elsősorban képmegosztó oldal, ezért a vizuális látvány a legfontosabb. 
Használj filtereket. Ezeket meg is vásárolhatod, de letölthetsz programokat is, ahol saját magad szerkesztheted képeidet. Ilyen például az Adobe Lightroomnak a telefonos verziója (Lightroom) ahol színezheted, fényelheted képeidet. 

 

Az Adobe Photoshop telefonos verziójaként a Snapseed-et ajánlanám, ezzel pedig manipulálhatod kicsit képeidet, eltüntethetsz pattanásokat, görbe vonalakat egyenesíthetsz ki, oda nem illő dolgokat tüntethetsz el, és hasonló hasznos dolgokat csinálhatsz egy kisügyeskedéssel.

 

4. Hashtagek használata az Instagramon 

Az Instagram egyik legnagyobb titka a hashtag. A hashtagek célja, hogy minél több olyan embert érj el, olyanokat is, akik még nem követnek. 
Fontos hogy a tartalomhoz illő hashtageket használj, például egy kutyás poszthoz ne használj utazós hashtageket. Mivel az algoritmus figyeli tevékenységedet, és ha nem kapcsolódnak a hashtagek a kép témájához, nem tekint rá releváns tartalomként, ezáltal spamnek minősíti majd. 

 

Összesen 30 hashtaget rakhatsz egy kép alá, így érdemes ezeket jól megválogatni! Egy jó tanács: Ne használd mindig ugyanazokat a hashtageket minden posztod alatt, mert minél több különböző hashtaget használsz, annál több új potenciális elérésed lesz.

 

Amikor feltöltöd a bejegyzésedet, kezd el begépelni azokat a #-et, amik eszedbe jutnak a képről. Itt fel fog dobálni neked egy csomó új # lehetőséget.
Minden hashtag mellett fel van tüntetve, hogy hány poszthoz használták eddig.

 

Próbálj olyan #-et használni, amik nem túl sokszor de nem is túl kevésszer voltak használva. Mivel ha olyan hashtageket használsz, amik 100-200 bejegyzés között vannak, az azt jelenti, hogy alig keresnek rá az adott hashtagre és kevés az esély, hogy a te posztodra is rá találjanak. Ha viszont több milliós #-et használsz, ugyanazt éred el, mivel bejegyzésed el fog veszni a többi között. Használj pár db 20-50 ezer számú #-et, pár db 50-100 ezer közöttit, majd pár 100-500 ezer közöttit.
Ennél nagyobb bejegyzés számú hashtageket nem érdemes használni, mert nem fognak rá találni posztodra.

 

5. Elemzések és posztolási idő az Instagramon

Használd bátran az elemzéseket és figyeld rendszeresen fiókod elemzési adatait. Ez nem egy nagy ördöngösség, nem kell profinak lenned, hogy megértsd az elemzési adatokat. A legtöbb Instagram praktika pofonegyszerű, sokan mégsem fordítanak kellő figyelmet rájuk, te ne legyél köztük!

 

Az elemzési adatokat a saját profilodon találod meg. Megnézheted az elért fiókok számát, azon belül a célközönséged életkorát, nemek arányát, és hogy földrajzilag hol helyezkednek el a felhasználók. 

 

Ez azért is nagyon hasznos, mert ha olyan szolgáltatást árulsz (pl. kozmetikus) aminek a célközönsége nagyrészt nő nemű, akkor nem jó, hogyha az elemzéseknél azt látod, hogy az elért fiókod vagy a követőid többsége férfi. Vagy ha terméked például egy ránctalanító krém, akkor célközönséged ne a 18-20 éves fiatalok legyenek.

 

Az „összes követő” menüpont alatt meg tudod nézni, mely napokon és azon belül is mely órákban legaktívabbak követőid. Így tudni fogod, mikor kell posztolnod!
Na de mennyiszer is kell egy héten bejegyzést megosztani?

 

Minél többször, annál jobb. Egy nap maximum egy képet posztolj, mivel a többet posztolsz rövid időn belül, azt a képet fogja csak feldobni a felhasználóknak, amelyik a legjobban teljesít. Legjobb, ha egy héten 4-5-ször posztolsz de az se baj ha 2-3-szor. Arra figyelj hogy rendszeres legyen!


+1. A legtitkosabb Instagram praktika: Csak akkor kapsz, ha adsz is!

Egy apró trükk, hogy növeld fiókod interakcióját: Kommentelj mások képe alá és likeolj, hogy algoritmus lássa, aktív vagy. Így vissza fogod kapni a kommenteket, ezt érzékeli az algoritmus és több elérésed lesz. Szeretnél még hasznos tanácsokat? közösségi média marketinged megtervezésében is segítségedre leszünk! keress minket!

Kapcsolatfelvétel

Űrlapunkon megadott elérhetőségeid egyikén hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok