Tartalommarketing, avagy honnan szerezz ihletet

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Belefáradtál a tartalommarketingbe? Nincs ihleted? Adunk néhány tippet, hogy könnyebben menjen!

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

tartalommarketing

Úgy érzed nincs már mit posztolnod, nincs miről írnod? Belefáradtál az egyforma képekbe és cikkekbe? Kiégtél és nincs kedved az egészhez?

Nos, ez mindenkivel előrfordulhat. Naponta 2 millió blogbejegyzés születik világszerte, 2,4 millió megosztott tartalom a Facebookon ÓRÁNKÉNT… persze hogy néha úgy érezzük, elfogyott, nincs már mit mondani.

Folyamatosan értékes tartalmat gyártani nehéz. Adunk néhány tippet, hogy mégis könnyebb legyen. 


 

A felhasználók igyekeznek megtalálni a legjobb tartalmakat ebben az óriási zajban. A mi feladatunk értéket teremteni nekik. Most adunk néhány tippet, hogy hogyan tudsz újra és újra értékes tartalmat írni közönséged számára akkor, amikor végleg úgy érzed, nem tudsz többet adni

 

1.    Hívd segítségül a Googlet

Végezz egy kis kutató munkát. Keress a Googléban olyan releváns kulcsszavakra, amelyek célközönségedet is érdekelhetik. Nézd meg, hogy az első oldalakon milyen tartalmak jelennek meg. Inspirálódj! (Ne másolj!)


2.    Nézz körbe a Facebook oldalakon is

Készíts egy listát versenytársaidról. Nézd meg, hogy versenytársaid Facebook oldalin milyen tartalmak jelennek meg. Végezz kutatást, mely tartalmakat szeretik a felhasználók, az oldalak milyen gyakran posztolnak és mit.


3.    Kérdezz-felelek

Számos „tegyél fel kérdést és az internet népe majd jól megválaszolja neked” típusú oldalt találunk már a magyar oldalak között is. Ezek között is böngészhetsz, nem csak a kérdések, hanem a válaszok is insipirálhatnak egy–egy új cikk vagy poszt megírásához.


4.    Medium.com

Az alábbi weboldalon személyre szabott híreket kaphatsz. Semmi más teendőd nincs, mint beállítani az érdeklődésednek megfelelő tartalmakat. Folyamatosan frissülő hírfolyamban aktuális cikkeket fogsz találni. Előnye, naprakész külföldi cikkek, hátránya, angol nyelvtudás szükséges.


5.   Értékes tartalmak összegyűjtve

Néhány külföldi alkalmazás és weboldal segítségével szintén értékes és naprakész tartalmakra tehetsz szert. Ilyen oldalak a :

  • Buzzsumo

Az adott kulcsszóra legtöbbet megosztott tartalamakat listázza.

  • Bizsugar

Különböző témakörökben népszerű cikkek között böngészhetünk.

  • Alltop

Szintén népszerű tartalmakat gyűjt össze, kicsit könnyedebb témákat ölel fel.


6.    Tartsd a szemed a bloggolókon

Készítsd egy listát, melyen a versenytársak blogjait vezeted. Jellemezd őket, időnként olvass is el egy két bejegyzést, tanulj tőlük vagy tanulj a hibáikból.


7.    Kövesd nyomon a menő és népszerű hashtageket

Készítsd listát a számodra értékes hashtagekről, kövesd nyomon hogy a közösségi médiában kik és hogyan használják, nézd át a legnépszerűbb tartalmakat.


8.    A Pinterest egy aranybánya

Használd a Pinterest keresőjét. Releváns kulcsszavakra keresve olyan tartalmakat találsz, melyeket később bármikor fel tudsz használni például a Facebook oldaladhoz. Készítsd egy Facebook inspiráció táblát a Pinteresten, ahova gyűjtheted a jobbnál jobb posztolható tartalmakat.

 
9.    Iratkozz fel hírlevelekre

Keress értékes tartalmakat nyújtó weboldalakat, iratkozz fel a hírleveleükre, és kövesd nyomon a kiküldött tartalmakat. 


10.    Oszd meg újra a sikeres tartalmakat

A legjobb tartalmakat érdemes időről -dőre új köntösbe csomagolni (videot, hírlevelet, infografikát stb. készíteni belőle) és újra megosztani azt a közönséggel. 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!