Tartalommarketing, avagy honnan szerezz ihletet

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Belefáradtál a tartalommarketingbe? Nincs ihleted? Adunk néhány tippet, hogy könnyebben menjen!

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

tartalommarketing

Úgy érzed nincs már mit posztolnod, nincs miről írnod? Belefáradtál az egyforma képekbe és cikkekbe? Kiégtél és nincs kedved az egészhez?

Nos, ez mindenkivel előrfordulhat. Naponta 2 millió blogbejegyzés születik világszerte, 2,4 millió megosztott tartalom a Facebookon ÓRÁNKÉNT… persze hogy néha úgy érezzük, elfogyott, nincs már mit mondani.

Folyamatosan értékes tartalmat gyártani nehéz. Adunk néhány tippet, hogy mégis könnyebb legyen. 


 

A felhasználók igyekeznek megtalálni a legjobb tartalmakat ebben az óriási zajban. A mi feladatunk értéket teremteni nekik. Most adunk néhány tippet, hogy hogyan tudsz újra és újra értékes tartalmat írni közönséged számára akkor, amikor végleg úgy érzed, nem tudsz többet adni

 

1.    Hívd segítségül a Googlet

Végezz egy kis kutató munkát. Keress a Googléban olyan releváns kulcsszavakra, amelyek célközönségedet is érdekelhetik. Nézd meg, hogy az első oldalakon milyen tartalmak jelennek meg. Inspirálódj! (Ne másolj!)


2.    Nézz körbe a Facebook oldalakon is

Készíts egy listát versenytársaidról. Nézd meg, hogy versenytársaid Facebook oldalin milyen tartalmak jelennek meg. Végezz kutatást, mely tartalmakat szeretik a felhasználók, az oldalak milyen gyakran posztolnak és mit.


3.    Kérdezz-felelek

Számos „tegyél fel kérdést és az internet népe majd jól megválaszolja neked” típusú oldalt találunk már a magyar oldalak között is. Ezek között is böngészhetsz, nem csak a kérdések, hanem a válaszok is insipirálhatnak egy–egy új cikk vagy poszt megírásához.


4.    Medium.com

Az alábbi weboldalon személyre szabott híreket kaphatsz. Semmi más teendőd nincs, mint beállítani az érdeklődésednek megfelelő tartalmakat. Folyamatosan frissülő hírfolyamban aktuális cikkeket fogsz találni. Előnye, naprakész külföldi cikkek, hátránya, angol nyelvtudás szükséges.


5.   Értékes tartalmak összegyűjtve

Néhány külföldi alkalmazás és weboldal segítségével szintén értékes és naprakész tartalmakra tehetsz szert. Ilyen oldalak a :

  • Buzzsumo

Az adott kulcsszóra legtöbbet megosztott tartalamakat listázza.

  • Bizsugar

Különböző témakörökben népszerű cikkek között böngészhetünk.

  • Alltop

Szintén népszerű tartalmakat gyűjt össze, kicsit könnyedebb témákat ölel fel.


6.    Tartsd a szemed a bloggolókon

Készítsd egy listát, melyen a versenytársak blogjait vezeted. Jellemezd őket, időnként olvass is el egy két bejegyzést, tanulj tőlük vagy tanulj a hibáikból.


7.    Kövesd nyomon a menő és népszerű hashtageket

Készítsd listát a számodra értékes hashtagekről, kövesd nyomon hogy a közösségi médiában kik és hogyan használják, nézd át a legnépszerűbb tartalmakat.


8.    A Pinterest egy aranybánya

Használd a Pinterest keresőjét. Releváns kulcsszavakra keresve olyan tartalmakat találsz, melyeket később bármikor fel tudsz használni például a Facebook oldaladhoz. Készítsd egy Facebook inspiráció táblát a Pinteresten, ahova gyűjtheted a jobbnál jobb posztolható tartalmakat.

 
9.    Iratkozz fel hírlevelekre

Keress értékes tartalmakat nyújtó weboldalakat, iratkozz fel a hírleveleükre, és kövesd nyomon a kiküldött tartalmakat. 


10.    Oszd meg újra a sikeres tartalmakat

A legjobb tartalmakat érdemes időről -dőre új köntösbe csomagolni (videot, hírlevelet, infografikát stb. készíteni belőle) és újra megosztani azt a közönséggel. 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!