Tartalommarketing, avagy honnan szerezz ihletet

Tartalommarketing, tartalom készítés

Belefáradtál a tartalommarketingbe? Nincs ihleted? Adunk néhány tippet, hogy könnyebben menjen!

mprof Szerző:
mprof

Úgy érzed nincs már mit posztolnod, nincs miről írnod? Belefáradtál az egyforma képekbe és cikkekbe? Kiégtél és nincs kedved az egészhez?

Nos, ez mindenkivel előrfordulhat. Naponta 2 millió blogbejegyzés születik világszerte, 2,4 millió megosztott tartalom a Facebookon ÓRÁNKÉNT… persze hogy néha úgy érezzük, elfogyott, nincs már mit mondani.

Folyamatosan értékes tartalmat gyártani nehéz. Adunk néhány tippet, hogy mégis könnyebb legyen. 


 

Tartalommarketing, tartalom készítés

A felhasználók igyekeznek megtalálni a legjobb tartalmakat ebben az óriási zajban. A mi feladatunk értéket teremteni nekik. Most adunk néhány tippet, hogy hogyan tudsz újra és újra értékes tartalmat írni közönséged számára akkor, amikor végleg úgy érzed, nem tudsz többet adni

 

1.    Hívd segítségül a Googlet

Végezz egy kis kutató munkát. Keress a Googléban olyan releváns kulcsszavakra, amelyek célközönségedet is érdekelhetik. Nézd meg, hogy az első oldalakon milyen tartalmak jelennek meg. Inspirálódj! (Ne másolj!)


2.    Nézz körbe a Facebook oldalakon is

Készíts egy listát versenytársaidról. Nézd meg, hogy versenytársaid Facebook oldalin milyen tartalmak jelennek meg. Végezz kutatást, mely tartalmakat szeretik a felhasználók, az oldalak milyen gyakran posztolnak és mit.


3.    Kérdezz-felelek

Számos „tegyél fel kérdést és az internet népe majd jól megválaszolja neked” típusú oldalt találunk már a magyar oldalak között is. Ezek között is böngészhetsz, nem csak a kérdések, hanem a válaszok is insipirálhatnak egy–egy új cikk vagy poszt megírásához.


4.    Medium.com

Az alábbi weboldalon személyre szabott híreket kaphatsz. Semmi más teendőd nincs, mint beállítani az érdeklődésednek megfelelő tartalmakat. Folyamatosan frissülő hírfolyamban aktuális cikkeket fogsz találni. Előnye, naprakész külföldi cikkek, hátránya, angol nyelvtudás szükséges.


5.   Értékes tartalmak összegyűjtve

Néhány külföldi alkalmazás és weboldal segítségével szintén értékes és naprakész tartalmakra tehetsz szert. Ilyen oldalak a :

  • Buzzsumo

Az adott kulcsszóra legtöbbet megosztott tartalamakat listázza.

  • Bizsugar

Különböző témakörökben népszerű cikkek között böngészhetünk.

  • Alltop

Szintén népszerű tartalmakat gyűjt össze, kicsit könnyedebb témákat ölel fel.


6.    Tartsd a szemed a bloggolókon

Készítsd egy listát, melyen a versenytársak blogjait vezeted. Jellemezd őket, időnként olvass is el egy két bejegyzést, tanulj tőlük vagy tanulj a hibáikból.


7.    Kövesd nyomon a menő és népszerű hashtageket

Készítsd listát a számodra értékes hashtagekről, kövesd nyomon hogy a közösségi médiában kik és hogyan használják, nézd át a legnépszerűbb tartalmakat.


8.    A Pinterest egy aranybánya

Használd a Pinterest keresőjét. Releváns kulcsszavakra keresve olyan tartalmakat találsz, melyeket később bármikor fel tudsz használni például a Facebook oldaladhoz. Készítsd egy Facebook inspiráció táblát a Pinteresten, ahova gyűjtheted a jobbnál jobb posztolható tartalmakat.

 
9.    Iratkozz fel hírlevelekre

Keress értékes tartalmakat nyújtó weboldalakat, iratkozz fel a hírleveleükre, és kövesd nyomon a kiküldött tartalmakat. 


10.    Oszd meg újra a sikeres tartalmakat

A legjobb tartalmakat érdemes időről -dőre új köntösbe csomagolni (videot, hírlevelet, infografikát stb. készíteni belőle) és újra megosztani azt a közönséggel. 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok