Kattints

Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközök

Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközök

5 költségbarát stratégia, amikkel fantasztikus tartalommarketinget építhetsz

Máté Balázs Szerző:
Máté Balázs

Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközöket is? A tartalommarketing. Mutatjuk, miért! 

Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközök

Amikor barátaim megkérdeznek arról, ha kevés pénzük van a marketingre, melyik marketing eszközt ajánlom, amit mindenképpen végezzenek, mindig a tartalommarketinget említem elsőként. Hozzáteszem mindig, hogy a tartalommarketing is csak akkor igazán hatékony, ha megfelelő weboldalad van. Amennyiben ez azonban rendelkezésedre áll, akkor a legjobb, amit tehetsz, hogy tartalmakat készítesz, vagy készíttetsz külső cégekkel. 

 

Valójában azonban a tartalommarketing még akkor is komoly feladatnak bizonyul, ha tudod, hogy mit csinálsz. Miért éri meg tehát foglalkozni vele?

 

  • Mert a tartalommarketing kiszolgálja a keresőoptimalizálást. Ha nincsenek az oldaladon szavak, képek, ha nincsenek Youtube videóid akkor soha nem találhat rád a kereső (Google, Youtube stb.)
  • Mert a tartalommarketing az alapja a közösségi média marketingnek. Ha nincs mit posztolnod a weboldaladra a közösségi médiumoknak, akkor olyan, mintha nem is használnád őket. 
  • Mert a tartalommarketing mutatja meg a világnak, hogy ki vagy és mihez értesz, mivel foglalkozol. 

 

A tartalommarketing az, melyet a kis marketing költségvetésbe is bele kell szorítani, és ez a marketing eszköz az, amire még több pénzt kell fordítanod, ha már jól megy minden. Az alábbiakban összefoglaljuk tehát, hogy egy kis költségvetéssel hogyan érhetsz el kiváló eredményeket céged vagy vállalkozásod számára.

 

1. Keresd meg a céged számára legmegfelelőbb tartalomtípust

 

A tartalommarketinghez számos tartalomtípus tartozik, amelyek elkészítését elvárhatja tőled a piac. Ezek lehetnek blogbejegyzések, videók, slideshow-k, infografikák, eszközök, animációk, podcastek, könyvek és képek is.

 

Habár többféle tartalommal nagyobb közönséget érhetsz el, a különböző típusú tartalmaknak más a megtérülési arányuk.

 

Az első feladatod tehát megállapítani az egyes tartalomtípusok költségeit mind időben, mind pénzben. Ez után meg kell vizsgálnod, hogy a versenytársaid hasonló jellegű tartalmai hogyan teljesítenek. Ezt az ő tartalmaik által generált forgalom, közösségi megosztások, hozzászólások és a tartalomra mutató linkek alapján teheted meg.

 

Kezdj 2-3 olyan tartalomtípussal, amelyek költséghatékonyság terén kitűnnek a többi közül – először ezekre kell, hogy összpontosíts. Ha csak egyetlen típust tartasz előnyösnek, akkor legalább azzal az eggyel kell foglalkoznod rendszeresen. 
 

18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva! 
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok