Hogyan találd meg a tökéletes egészségügyi marketing ügynökséget?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Orvosi PPC hirdetések: Így találd meg a tökéletes online marketing ügynökséget

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Hogyan találd meg a számodra tökéletes marketing ügynökséget, akik valóban segítenek majd számodra űj pácienseket szerezni orvosi praxisodnak? Ezeket ellenőrizd!

Elég csak egy rövid pillantást vetni a Google első találati oldalára, és rögtön láthatóvá válik, hogy a legelőkelőbb pozíciókat a fizetett hirdetések birtokolják. Egyértelmű tehát, hogy ha szeretnél több pácienst szerezni praxisod számára, akkor közönségedet nem csak SEO-val, hanem orvosi PPC hirdetésekkel is meg kell céloznod.

A PPC hirdetések azonban egy óriási témakört fednek le, és ráadásul csak egy komplex online marketing stratégia részeként érdemes használni őket, amihez jobb egy tapasztalt online marketing ügynökség segítségét kérni.

De hogy találhat rá az ember az ideális ügynökségre, ami nem csak ígérget, hanem eredményeket is képes felmutatni a befektetett összegekből? Tedd fel nekik a következő hat kérdést, és figyelj oda a válaszaikra!

 

1. „Csak a minősített érdeklődőkről jelentenek, vagy minden kattintásról?”

Kérdezd meg tőlük, hogy hogyan győződnek meg róla, hogy sikerült minősített érdeklődőket (leadeket) szerezniük a PPC hirdetésekkel. Másképpen megfogalmazva: tudják-e bizonyítani valahogy, hogy valóban sikerült-e új pácienseket szerezniük a PPC-n keresztül érkező forgalomból.

Soka cég a nyomon követhető hívások vagy a PPC-ből érkező hívásokat illetve emailek számát mutogatja büszkén, amelyek persze mindig is nagyobbak lesznek, mint a ténylegesen konvertált érdeklődőké. Hiába kattintanak 1200-an a hirdetéseidre, ha ezek közül egy fő sem jut el odáig, hogy időpontot kérjen tőled.

A ténylegesen pácienssé konvertált látogatók száma az, ami igazán fontos, és ha ezt nem tudják felmutatni, akkor vagy nem tudják, mit csinálnak, vagy szándékosan próbálnak megvezetni.

2. „Csak nagyobb webhelyforgalmat, vagy új pácienseket próbálnak szerezni?”

Egy hónappal a szerződés megkötése után összeülsz az ügynökséggel egy általános megbeszélésre, ahol büszkén mutogatják majd neked, hogy az elmúlt hetekben sikerült több ezer új látogatót vonzaniuk praxisod webhelyére orvosi PPC hirdetésiekkel. A probléma csak az, hogy neked egyetlen új páciensed sem volt ebben a hónapban, szóval valami szemmel láthatóan nincs rendben.

Íme néhány fontos tudnivaló arról, hogy hogyan kapcsolódnak a PPC hirdetések praxisodhoz.

A Google Ads (a Google hirdetési rendszere) hasonlóképpen válogatja össze, hogy milyen hirdetéseket jelenítsen meg egy keresésre, mint ahogy azt az organikus (nem fizetett) találatokkal is teszi. Amikor egy felhasználó rákeres egy kulcsszóra, az Ads kiválasztja azokat a PPC hirdetéseket, amelyek a legjobban passzolnak az adott kereséshez. Minél jobban tetszik egy hirdetés valakinek, értelemszerűen annál valószínűbb, hogy rákattint majd arra, és eljut rajta keresztül webhelyedre.

Hirdetésedben például megjelenik a „láthatatlan fogszabályzó” vagy a „fájdalommentes fogtömés” kifejezés, ami felkeltheti a lehetséges páciens figyelmét. Azonban ha az átkattintás után a felhasználókat nem sikerül rávenni az időpont lefoglalására, akkor a PPC csak pénzpazarlást eredményez majd.

Az új forgalom nem sokat ér, ha az emberek nem konvertálnak tényleges páciensekké.

 

3. „Milyen konverziós arányai vannak az orvosi PPC hirdetéseiknek?”

A konverziós arány azt mutatja meg, hogy a felhasználók hány százaléka konvertált pácienssé, miután rákattintott egy orvosi PPC hirdetésedre. Egy jó PPC hirdetés ideális pácienseid több fájdalmi pontjára is rátapint, hogy minél többeket ösztönözzön egy időpont lefoglalására (esetedben ez számít konverziónak).

Ez az orvosi PPC hirdetések egyik legfontosabb mutatója, és valami, amire neked is fokozottan oda kell figyelned. Mielőtt szerződnél egy online marketing ügynökséggel, kérd meg őket, hogy mutassák meg eddigi ügyfeleik konverziós arányait. Ha kerülgetik a témát, akkor valószínűleg nem dolgoznak olyan eredményesen, mint ahogyan állítják magukról.

 

4. „Ez egy kifejezetten egészségügyi marketingre fókuszáló ügynökség?”

Fontos, hogy olyanokra bízd orvosi PPC hirdetéseidet (és online marketinged többi részét is), akik pontosan tudják, hogy mire is van szükséged. Az „általános” marketinggel foglalkozó ügynökségek gyakran nem ismerik a páciensek félelmeit, és nem tudják, hogyan vegyék rá őket arra, hogy ledobják ezeket magukról.

Az egészségügy egy teljesen más világ, hiszen itt nem is igazán ügyfelekről, hanem páciensekről beszélünk. Egy egészségügyi problémákkal küzdő személyben természetesen sokkal több az aggály, mint valakiben, aki egy fűnyírót szeretne vásárolni magának, vagy két kabát közül próbál választani. Egy ügynökség csak akkor képes úgy pácienseket bevonzani, ha tisztában van ezekkel.

 

5. „Vállalják a releváns landing oldalak készítését is a PPC hirdetésekhez?”

Orvosi PPC hirdetésied csak úgy lehetnek igazán hatékonyak, ha rájuk kattintva a felhasználók egy releváns landing oldalra jutnak webhelyeden. A landing oldalak minden eleme arra törekszik, hogy konverzióra buzdítsa a látogatót, de ez csak akkor működhet, ha az oldal tartalma pontosan tükrözi azt, amit a hirdetés szövege is kínált.

Például ha hirdetésedben láthatatlan fogszabályzást ígérsz, de a felhasználók egyszer sem találkoznak ezzel a kifejezéssel azon az oldalon, amire a kattintás után átkerülnek, akkor jó eséllyel csalódottan visszafordulnak majd, hogy más találatokat nézegethessenek.

Egy jó landing oldal tehát részletesebben is kifejti azt, amit a hirdetés ígért. Egy jó online marketing ügynökség erre is odafigyel, és segít elkészíteni a megfelelő landing oldalakat orvosi PPC hirdetéseidhez.
 

Kérd Te is profi egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét, és segítünk a páciens szerzésben!

Ajánlatkérés


Kérjük tölts ki minden mezőt, fogadd el az adatvédelmi feltételeket!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!