Hogyan találd meg a tökéletes egészségügyi marketing ügynökséget?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Orvosi PPC hirdetések: Így találd meg a tökéletes online marketing ügynökséget

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Hogyan találd meg a számodra tökéletes marketing ügynökséget, akik valóban segítenek majd számodra űj pácienseket szerezni orvosi praxisodnak? Ezeket ellenőrizd!

Elég csak egy rövid pillantást vetni a Google első találati oldalára, és rögtön láthatóvá válik, hogy a legelőkelőbb pozíciókat a fizetett hirdetések birtokolják. Egyértelmű tehát, hogy ha szeretnél több pácienst szerezni praxisod számára, akkor közönségedet nem csak SEO-val, hanem orvosi PPC hirdetésekkel is meg kell céloznod.

A PPC hirdetések azonban egy óriási témakört fednek le, és ráadásul csak egy komplex online marketing stratégia részeként érdemes használni őket, amihez jobb egy tapasztalt online marketing ügynökség segítségét kérni.

De hogy találhat rá az ember az ideális ügynökségre, ami nem csak ígérget, hanem eredményeket is képes felmutatni a befektetett összegekből? Tedd fel nekik a következő hat kérdést, és figyelj oda a válaszaikra!

 

1. „Csak a minősített érdeklődőkről jelentenek, vagy minden kattintásról?”

Kérdezd meg tőlük, hogy hogyan győződnek meg róla, hogy sikerült minősített érdeklődőket (leadeket) szerezniük a PPC hirdetésekkel. Másképpen megfogalmazva: tudják-e bizonyítani valahogy, hogy valóban sikerült-e új pácienseket szerezniük a PPC-n keresztül érkező forgalomból.

Soka cég a nyomon követhető hívások vagy a PPC-ből érkező hívásokat illetve emailek számát mutogatja büszkén, amelyek persze mindig is nagyobbak lesznek, mint a ténylegesen konvertált érdeklődőké. Hiába kattintanak 1200-an a hirdetéseidre, ha ezek közül egy fő sem jut el odáig, hogy időpontot kérjen tőled.

A ténylegesen pácienssé konvertált látogatók száma az, ami igazán fontos, és ha ezt nem tudják felmutatni, akkor vagy nem tudják, mit csinálnak, vagy szándékosan próbálnak megvezetni.

2. „Csak nagyobb webhelyforgalmat, vagy új pácienseket próbálnak szerezni?”

Egy hónappal a szerződés megkötése után összeülsz az ügynökséggel egy általános megbeszélésre, ahol büszkén mutogatják majd neked, hogy az elmúlt hetekben sikerült több ezer új látogatót vonzaniuk praxisod webhelyére orvosi PPC hirdetésiekkel. A probléma csak az, hogy neked egyetlen új páciensed sem volt ebben a hónapban, szóval valami szemmel láthatóan nincs rendben.

Íme néhány fontos tudnivaló arról, hogy hogyan kapcsolódnak a PPC hirdetések praxisodhoz.

A Google Ads (a Google hirdetési rendszere) hasonlóképpen válogatja össze, hogy milyen hirdetéseket jelenítsen meg egy keresésre, mint ahogy azt az organikus (nem fizetett) találatokkal is teszi. Amikor egy felhasználó rákeres egy kulcsszóra, az Ads kiválasztja azokat a PPC hirdetéseket, amelyek a legjobban passzolnak az adott kereséshez. Minél jobban tetszik egy hirdetés valakinek, értelemszerűen annál valószínűbb, hogy rákattint majd arra, és eljut rajta keresztül webhelyedre.

Hirdetésedben például megjelenik a „láthatatlan fogszabályzó” vagy a „fájdalommentes fogtömés” kifejezés, ami felkeltheti a lehetséges páciens figyelmét. Azonban ha az átkattintás után a felhasználókat nem sikerül rávenni az időpont lefoglalására, akkor a PPC csak pénzpazarlást eredményez majd.

Az új forgalom nem sokat ér, ha az emberek nem konvertálnak tényleges páciensekké.

 

3. „Milyen konverziós arányai vannak az orvosi PPC hirdetéseiknek?”

A konverziós arány azt mutatja meg, hogy a felhasználók hány százaléka konvertált pácienssé, miután rákattintott egy orvosi PPC hirdetésedre. Egy jó PPC hirdetés ideális pácienseid több fájdalmi pontjára is rátapint, hogy minél többeket ösztönözzön egy időpont lefoglalására (esetedben ez számít konverziónak).

Ez az orvosi PPC hirdetések egyik legfontosabb mutatója, és valami, amire neked is fokozottan oda kell figyelned. Mielőtt szerződnél egy online marketing ügynökséggel, kérd meg őket, hogy mutassák meg eddigi ügyfeleik konverziós arányait. Ha kerülgetik a témát, akkor valószínűleg nem dolgoznak olyan eredményesen, mint ahogyan állítják magukról.

 

4. „Ez egy kifejezetten egészségügyi marketingre fókuszáló ügynökség?”

Fontos, hogy olyanokra bízd orvosi PPC hirdetéseidet (és online marketinged többi részét is), akik pontosan tudják, hogy mire is van szükséged. Az „általános” marketinggel foglalkozó ügynökségek gyakran nem ismerik a páciensek félelmeit, és nem tudják, hogyan vegyék rá őket arra, hogy ledobják ezeket magukról.

Az egészségügy egy teljesen más világ, hiszen itt nem is igazán ügyfelekről, hanem páciensekről beszélünk. Egy egészségügyi problémákkal küzdő személyben természetesen sokkal több az aggály, mint valakiben, aki egy fűnyírót szeretne vásárolni magának, vagy két kabát közül próbál választani. Egy ügynökség csak akkor képes úgy pácienseket bevonzani, ha tisztában van ezekkel.

 

5. „Vállalják a releváns landing oldalak készítését is a PPC hirdetésekhez?”

Orvosi PPC hirdetésied csak úgy lehetnek igazán hatékonyak, ha rájuk kattintva a felhasználók egy releváns landing oldalra jutnak webhelyeden. A landing oldalak minden eleme arra törekszik, hogy konverzióra buzdítsa a látogatót, de ez csak akkor működhet, ha az oldal tartalma pontosan tükrözi azt, amit a hirdetés szövege is kínált.

Például ha hirdetésedben láthatatlan fogszabályzást ígérsz, de a felhasználók egyszer sem találkoznak ezzel a kifejezéssel azon az oldalon, amire a kattintás után átkerülnek, akkor jó eséllyel csalódottan visszafordulnak majd, hogy más találatokat nézegethessenek.

Egy jó landing oldal tehát részletesebben is kifejti azt, amit a hirdetés ígért. Egy jó online marketing ügynökség erre is odafigyel, és segít elkészíteni a megfelelő landing oldalakat orvosi PPC hirdetéseidhez.
 

Kérd Te is profi egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét, és segítünk a páciens szerzésben!

Ajánlatkérés


Kérjük tölts ki minden mezőt, fogadd el az adatvédelmi feltételeket!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!