Így csinálj 5 ezer forintból 1 milliót nagyon gyorsan egy egyszerű marketing trükkel: gyors pénzszerzési lehetőség domain név vásárlásával, eladásával

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Így csinálj 5 ezer forintból 1 milliót nagyon gyorsan egy egyszerű marketing trükkel!

Vida Noémi

szerző:
Vida Noémi

SEO

Egy olyan online marketing trükkszerű gyakorlatot mutatunk be most neked, amivel mindféle felkészültség, hozzáértés nélkül is hatalmas pénzeket kaszálhatsz. Az egészhez csupán egy nagyon apró befektetésre van szükség, ami olyannyira apró, hogy a mekiben sem laknál jól belőle. Érdekel a trükkünk? Mutatjuk, mi hogyan csináltunk néhány kattintással 5 ezer forintból 1 millió forintot- gyorsan, egyszerűen, teljesen legálisan! 

Kis befektetés nagy haszon- ilyen egy jó online marketing trükk

Mennyire ismerős ez a mondat… és egyben átverés szagú is. Ne tévesszen meg a dolog, mi tényleg nem átverni akarunk, hanem mutatni egy szuper egyszerű tippet, amivel mi is sokat kerestünk már. Teljesen legális, szinte gyerekjáték, és tényleg csak 5000 forintot kell befektetned.  Az egésznek a kulcseleme az úgynevezett domain név lesz, úgyhogy beszéljünk is erről egy kicsit.

Nem tudod mi az a domain, hogyan működik, milyen célt szolgál? Olvad el itt a legfontosabb infókat róla: domain név.

 

Minden valamirevaló oldalnak van egy jó, könnyen beazonosítható, és megjegyezhető domain neve, nekünk is: marketingprofesszorok.hu. Beszédes, könnyen rátalálható, mert gyakorlatilag a cégnév szerepel benne. Biztosan mindenki ilyen domain névre vágyik- azt gondolhatod. És ez valóban így is van. De hogyan kereshetsz te ebből pénzt, miért érdekes ez most? Csak figyelj!

 

Így csinálj gyorsan sok pénzt a domainek segítségével

A TikTok oldalunkon meséltük el részletesen, hogy mi hogyan csináltunk 5000 forint befektetéssel 1 millió forintot, gyorsan, szinte semmi munkával. Mivel nagyon sok tapasztalat, tudás nem kell a dologhoz, akár te is belevághatsz, ha ügyes vagy akkor nagyon sok pénzt kereshetsz vele. Egyszerűen csak vásároltunk egy domain nevet, a reklamajandek.com-ot, majd egy kicsit használtuk, és egyszer csak az első helyen jött a Google-ban reklámajándék szóra az oldal. Ez pedig a piacon tevékenykedő cégeknek is feltűnt elég hamar. Jött is egy ajánlat egy reklámajándékokkal foglalkozó cégtől, akik 1 millió forintot ajánlott pusztán a domain névért, amit mi előtte 5000 forintért vásároltunk meg. Így lett tehát 5000 forint befektetéssel 1 millió forintunk. Tehát ahelyett, hogy beülsz hazafelé menet a mekibe megenni egy hamburgert kólával, vegyél inkább egy jó domaint és menj el egy álomnyaralásra! Érdekel a dolog? A domain keresőnkön te is kereshetsz ilyen domain neveket, illetve le is foglalhatod azokat, nézz szét!

@marketingprofesszorok

 

Mit kell tenned, ahhoz hogy pénzt kereshess domain vásárlással? 

Szeretnél te is sok pénzt keresni domain vásárlással? Először is ülj le, és kezdj el gondolkozni, mely domainek érhetnek majd sokat, melyek azok a webcímek, amik értékesek lehetnek. Érdemes kicsit előre is gondolkozni, például 2,5-3 évvel ezelőtt érdemes lett volna megvenni a virusmaszk.hu domaint is. De nem kell jósnak lenned, ahhoz hogy egy értékes domaint találj, a mi példánkon is láthatod ezt. Másodszor pedig kövess be minket TikTokon, ahol nagyon érthetően magyarázzuk el, hogy pontosan mit, és hogyan kell csinálni. Sok, a domain vétellel, eladással, regisztrálással kapcsolatos kérdés érkezett, igyekszünk megválaszolni mindent a csatornánkon. Hamarosan érkeznek a videók ezzel kapcsolatban. És ehhez hasonló szuper tippjeink is lesznek még! Kövess minket!
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!