Webáruház marketing
Attól függően, hogy milyen területen foglalkozol vele, az e-kereskedelemre rettenetes verseny lehet jellemző, amiben sok kisebb cég képtelen érdemlegesen érvényesülni. Számukra jelenthet megoldást a gépi tanulással működő mesterséges intelligencia (MI), ami egészen új szintre emelheti egy online üzlet forgalmát, és az ügyfelek vásárlói élményét is. A mesterséges intelligencia gyökeresen megváltoztatja az online vásárlás menetét és jellegét, és ez nem afféle jóslat, hanem egy jelenleg zajló folyamat. Lássuk tehát, hogy miben nyilvánul meg mindez!
Ha 2021-ben sikeres akarsz lenni az e-kereskedelemben, akkor tisztában kell lenned vele, hogy üzleted nem termékek vagy szolgáltatások értékesítéséről szól, hanem az emberekről. Az emberek pedig nem termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolnak, hanem megoldásokat a problémáikra, vagy éppen eszközöket arra, hogy saját maguk legjobb verziójává válhassanak. Nem vágynak másra, csak arra, hogy egyszerűbbé tehessék hétköznapjaikat, hogy megszépíthessék életüket.
Ha tartalommarketingről van szó, akkor a blogolás a rendszeres tartalomkészítés egyik legelterjedtebb formája. De vajon mi az ideális terjedelem egy blogbejegyzésnek, és hogyan állapíthatod meg ezt?
A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.
Az elmúlt hónapok során az emberek a megszokottnál is több időt töltöttek otthonuk biztonságában. Értelemszerűen ebben az időszakban jelentősen megugrott az online tartalomfogyasztás mértéke is, ideértve az online televíziózást és a közösségi média böngészését is.
Az e-kereskedelem egy folyamatosan változó, fejlődő terület, aminek mindig alkalmazkodnia kell a legújabb trendekhez, elvárásokhoz és technológiai újításokhoz. Mindebből az következik, hogy azok a kisvállalkozások, amelyek nem tudják tartani a tempót, könnyedén feledésbe merülhetnek.
A kiváló webáruház design elengedhetetlen online üzleted sikereihez. Internetes boltodat úgy kell kialakítanod, hogy a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb vásárlási folyamatot kínáld vele ügyfeleid számára. Hiába a csalogató reklámok és a pazar termékek – ha webáruházadat nem az értékesítésekre élezed ki, akkor értékes ügyfelektől esel majd el.
Tartalmak nélkül esélytelen bekerülni a Google első találatai közé, de persze az igazán igényes tartalmak sokkal többet segítenek ebben. Ha tehát szeretnél láthatóbbá válni az interneten keresgélő vásárlók számára, akkor szükséged lesz egy stabil tartalomstratégiára e-kereskedelmi webhelyeden. Na de mi kell ehhez?
Tudtad, hogy nagyjából 10-ből 7 online vevő hátrahagyja bevásárlókosarát, és soha nem véglegesíti rendelését? Nincs is rosszabb annál, mint amikor egy lehetséges ügyfelet egészen a vásárlás pillanatáig elvezetsz csak azért, hogy az utolsó adandó alkalommal meg gondolja magát, és otthagyja üzletedet.