Online jelenlét tervezés (honlapkészítés, tartalom gyártás)
Látogatottság növelés
Megrendelések, ajánlatkérések számának növelése
Keresőoptimalizálás
Közösségi platformok kihasználása (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest)
Márkaépítés
Online hirdetések tervezése és kivitelezése
Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül marketing stratégiádat, vagy alkossunk mi magunk kutatásaink, tapasztalataink alapján átfogó online marketing stratégiát céged vagy vállalkozásod számára, abban nagyon szívesen segítünk! Ehhez azonban ismernünk kell a folyamatokat, tisztában kell lennünk az alkalmazott eszközökkel, az eddigi eredményekkel, a célközönségeddel, és sok más elemmel, amelyet az online marketing audit során felülvizsgálunk. Így tudunk számodra valóban cégspecifikus, a lehetőségeket, a kitűzött célokat támogató online marketing stratégiát felállítani az erőforrásokat figyelembe véve.
Havidíjas online marketing tanácsadás
Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását és megvalósítását vállaljuk, akik nem, vagy nem megfelelően használják ki az online térben rejlő lehetőségeket. Nem kampány szinten dolgozunk, és nem vaktában lövöldözünk. Egy olyan, konverzió központú online eszköztárat adunk a kezedbe, amely a jövőben akár minimális befektetés mellett is kiemelkedő eredményeket generál majd.
Személyes online marketing konzultáció
Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!
Cégre szabott online marketing oktatás
Cégspecifikus online marketing tréningünk kis- és középvállalkozások cégtulajdonosainak, ügyvezetőinek, marketing vezetőinek, marketing menedzsereinek, marketing asszisztenseinek és sales munkatársainak is egyaránt hasznos lesz, segítségével valódi csapatként határozhatjátok és valósíthatjátok meg online marketing stratégiátokat.
Ha saját magad szeretnéd céged online marketing stratégiáját megtervezni és kivitelezni, vagy egyszerűen csak szeretnél lépést tartani a trendekkel számos tanácsot és tippet találsz online marketing blogunkon is!
A koronavírus járványra reagáló marketingcsapatok világszerte komoly nyomás alá kerültek az elmúlt év során, hiszen a vészhelyzetben szűkös költségvetésekkel, és rendszeresen változó, megjósolhatatlan trendekkel voltak kénytelenek dolgozni.
Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás
A felhasználói tartalmak azok a tartalmak, amiket az online platformok felhasználói készítenek valamilyen formában. Egyszerű, ugye? Ezek lehetnek képek, videók, szöveges bejegyzések, termékértékelések és egyéb tartalmak is. A felhasználói tartalmak nagy értéke, hogy őszinték és valódiak, hiszen nem a márka fényezi bennük magát, hanem igazi, elégedett vásárlók készítik őket, saját tapasztalataik alapján.