Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing tanácsadás már Debrecenben és környékén is!

Ajánlatkérés

Az idei évtől kezdve már vidéken is kapcsolatba tudsz velünk lépni ha céged online marketingjét szeretnéd profi kezekben tudni. Legyen szó személyes konzultációról, komplett online marketing auditról vagy stratégia tervezésről, állunk rendelkezésedre.
 

Keress minket, ha az alábbiakban segítségre lenne szükséged!
 

Online jelenlét tervezés (honlapkészítés, tartalom gyártás)
Látogatottság növelés
Megrendelések, ajánlatkérések számának növelése
Keresőoptimalizálás
Közösségi platformok kihasználása (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest)
Márkaépítés
Online hirdetések tervezése és kivitelezése

 

Ha szeretnél profi segíséget kapni, az alábbi együttműködési lehetőségeket kínáljuk neked!


Online marketing audit

Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül marketing stratégiádat, vagy alkossunk mi magunk kutatásaink, tapasztalataink alapján átfogó online marketing stratégiát céged vagy vállalkozásod számára, abban nagyon szívesen segítünk! Ehhez azonban ismernünk kell a folyamatokat, tisztában kell lennünk az alkalmazott eszközökkel, az eddigi eredményekkel, a célközönségeddel, és sok más elemmel, amelyet az online marketing audit során felülvizsgálunk. Így tudunk számodra valóban cégspecifikus, a lehetőségeket, a kitűzött célokat támogató online marketing stratégiát felállítani az erőforrásokat figyelembe véve.


Havidíjas online marketing tanácsadás

 

Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását és megvalósítását vállaljuk, akik nem, vagy nem megfelelően használják ki az online térben rejlő lehetőségeket. Nem kampány szinten dolgozunk, és nem vaktában lövöldözünk. Egy olyan, konverzió központú online eszköztárat adunk a kezedbe, amely a jövőben akár minimális befektetés mellett is kiemelkedő eredményeket generál majd.


Személyes online marketing konzultáció

Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!


Cégre szabott online marketing oktatás

Cégspecifikus online marketing tréningünk kis- és középvállalkozások cégtulajdonosainak, ügyvezetőinek, marketing vezetőinek, marketing menedzsereinek, marketing asszisztenseinek és sales munkatársainak is egyaránt hasznos lesz, segítségével valódi csapatként határozhatjátok és valósíthatjátok meg online marketing stratégiátokat.

 

Referenciáinkat itt megtalálod

Ha többet szeretnél tudni rólunk, kattints ide

 

Ha saját magad szeretnéd céged online marketing stratégiáját megtervezni és kivitelezni, vagy egyszerűen csak szeretnél lépést tartani a trendekkel számos tanácsot és tippet találsz online marketing blogunkon is!

 

 

 


Friss cikkek

Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban
2020-10-27

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban

A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.

Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!