Tartalommarketing statisztikák: újdonságok és az elmúlt év számokban a tartalommarketing tükrében!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

14 meggyőző tartalommarketing-statisztika 2019-es stratégiád tökéletesítéséhez

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

2019 izgalmas évnek ígérkezik a marketingesek számára. A videók, a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia, vagy éppen az 5G óriási változásokat hoznak majd, de kétségtelen, hogy a tartalommarketing továbbra is fontos része marad sokak stratégiájának.

A tartalom elkészítésére és a tartalommarketingre fordított költségvetések kétségtelenül nőnek majd az esztendőben az elmúlt évekhez képest, ami jó hír a fogyasztóknak, hiszen előtérbe kerül a személyre szabottság, és az integrált tartalomélmények is.

 

De hogyan is néz ki a tartalommarketing jelenleg? Az alábbi statisztikák alapján mérlegeld saját stratégiádat, és végezd el az esetleges szükséges változtatásokat, hogy 2019 eddigi legsikeresebb éved lehessen!

 

Tartalommarketing statisztikák és trendek

1.    2019-ben az Egyesült Államokban a legalább 100 fővel rendelkező cégek 84,5%-a használ majd digitális tartalommarketinget.
2.    A marketingesek 55%-a állítja, hogy a blogtartalmak elsőszámú inbound marketing prioritásaik.
3.    Az üzleti szakértők 55%-a szerint egy jó történet képes megragadni a figyelmüket, és felkelteni az érdeklődésüket a tartalom iránt.
4.    A B2C tartalommarketingesek egyre több audiovizuális, írott, és képes tartalmat használnak, mint egy évvel ezelőtt.
5.    A 3 legnépszerűbb tartalomtípus a B2B marketingben az elmúlt évben a hosszú tartalmak, a videórészletek, és a közösségi médiás történetek voltak.
6.    2019-ben a márkák 20%-a felhagy mobilalkalmazásaik fejlesztésével.
7.    2019 végére várhatóan az összes internetforgalom 80%-át a videós tartalmak teszik majd ki.

 

Tehát habár az újszerű, izgalmas technológiák kétségtelenül népszerűek, a mély, mobilra optimalizált, informatív tartalmak és a meggyőző vizuális elemek továbbra is a B2B és B2C cégek központi eszközei lesznek.

 

Hiányosságok a tartalommarketingben

8.    A B2B marketingesek csupán 42%-a beszélget ügyfeleivel az közönségkutatás részeként.
9.    A B2B marketingesek csak 13%-a érzi úgy, hogy tudják, hogyan integrálják adataikat ügyfélkezelő (CRM) rendszereikbe.
10.    A tartalomkészítés nagyjából 45%-a rögtönzött jelleggel történik.
11.    Csupán a megkérdezett B2C marketingesek 33%-a rendelkezik dokumentált tartalommarketin-stratégiával.

 

A marketingeseknek még mindig van hová fejlődniük a tartalommarketing minden szakaszát illetően.

 

Marketingvállalati trendek

12.    2021-re a „tartalommarketing” fogalma bizonyos szinten értelmét veszti, mert a marketing nagy része a kiváló minőségű tartalmak köré épül majd.
13.    A marketingigazgatók 74%-a nem érzi úgy, hogy megfelelő technológiával rendelkeznek marketingcéljaik eléréséhez.
14.    Az ANA ( Association of National Advertisers) tagjainak 78%-a számolt be arról, hogy rendelkeznek valamilyen házon belüli ügynökséggel 2018-ban, ehhez képest ez az arány 2013-ban csupán 58% volt.

 

A leghatékonyabb márkák 2019-ben komoly hangsúlyt fektetnek majd a belső együttműködésre, minden marketingtevékenységükben megjelennek majd a bevált tartalommarketing gyakorlatok, és arra törekszenek majd, hogy egy integráltabb tartalomélményt nyújtsanak az ügyfeleknek.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!