Tartalommarketing statisztikák: újdonságok és az elmúlt év számokban a tartalommarketing tükrében!

14 meggyőző tartalommarketing-statisztika 2019-es stratégiád tökéletesítéséhez

14 meggyőző tartalommarketing-statisztika 2019-es stratégiád tökéletesítéséhez

2019 izgalmas évnek ígérkezik a marketingesek számára. A videók, a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia, vagy éppen az 5G óriási változásokat hoznak majd, de kétségtelen, hogy a tartalommarketing továbbra is fontos része marad sokak stratégiájának.

14 meggyőző tartalommarketing-statisztika 2019-es stratégiád tökéletesítéséhez

A tartalom elkészítésére és a tartalommarketingre fordított költségvetések kétségtelenül nőnek majd az esztendőben az elmúlt évekhez képest, ami jó hír a fogyasztóknak, hiszen előtérbe kerül a személyre szabottság, és az integrált tartalomélmények is.

 

De hogyan is néz ki a tartalommarketing jelenleg? Az alábbi statisztikák alapján mérlegeld saját stratégiádat, és végezd el az esetleges szükséges változtatásokat, hogy 2019 eddigi legsikeresebb éved lehessen!

 

Tartalommarketing statisztikák és trendek

1.    2019-ben az Egyesült Államokban a legalább 100 fővel rendelkező cégek 84,5%-a használ majd digitális tartalommarketinget.
2.    A marketingesek 55%-a állítja, hogy a blogtartalmak elsőszámú inbound marketing prioritásaik.
3.    Az üzleti szakértők 55%-a szerint egy jó történet képes megragadni a figyelmüket, és felkelteni az érdeklődésüket a tartalom iránt.
4.    A B2C tartalommarketingesek egyre több audiovizuális, írott, és képes tartalmat használnak, mint egy évvel ezelőtt.
5.    A 3 legnépszerűbb tartalomtípus a B2B marketingben az elmúlt évben a hosszú tartalmak, a videórészletek, és a közösségi médiás történetek voltak.
6.    2019-ben a márkák 20%-a felhagy mobilalkalmazásaik fejlesztésével.
7.    2019 végére várhatóan az összes internetforgalom 80%-át a videós tartalmak teszik majd ki.

 

Tehát habár az újszerű, izgalmas technológiák kétségtelenül népszerűek, a mély, mobilra optimalizált, informatív tartalmak és a meggyőző vizuális elemek továbbra is a B2B és B2C cégek központi eszközei lesznek.

 

Hiányosságok a tartalommarketingben

8.    A B2B marketingesek csupán 42%-a beszélget ügyfeleivel az közönségkutatás részeként.
9.    A B2B marketingesek csak 13%-a érzi úgy, hogy tudják, hogyan integrálják adataikat ügyfélkezelő (CRM) rendszereikbe.
10.    A tartalomkészítés nagyjából 45%-a rögtönzött jelleggel történik.
11.    Csupán a megkérdezett B2C marketingesek 33%-a rendelkezik dokumentált tartalommarketin-stratégiával.

 

A marketingeseknek még mindig van hová fejlődniük a tartalommarketing minden szakaszát illetően.

 

Marketingvállalati trendek

12.    2021-re a „tartalommarketing” fogalma bizonyos szinten értelmét veszti, mert a marketing nagy része a kiváló minőségű tartalmak köré épül majd.
13.    A marketingigazgatók 74%-a nem érzi úgy, hogy megfelelő technológiával rendelkeznek marketingcéljaik eléréséhez.
14.    Az ANA ( Association of National Advertisers) tagjainak 78%-a számolt be arról, hogy rendelkeznek valamilyen házon belüli ügynökséggel 2018-ban, ehhez képest ez az arány 2013-ban csupán 58% volt.

 

A leghatékonyabb márkák 2019-ben komoly hangsúlyt fektetnek majd a belső együttműködésre, minden marketingtevékenységükben megjelennek majd a bevált tartalommarketing gyakorlatok, és arra törekszenek majd, hogy egy integráltabb tartalomélményt nyújtsanak az ügyfeleknek.
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok