Tartalommarketing statisztikák: újdonságok és az elmúlt év számokban a tartalommarketing tükrében!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

14 meggyőző tartalommarketing-statisztika 2019-es stratégiád tökéletesítéséhez

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

2019 izgalmas évnek ígérkezik a marketingesek számára. A videók, a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia, vagy éppen az 5G óriási változásokat hoznak majd, de kétségtelen, hogy a tartalommarketing továbbra is fontos része marad sokak stratégiájának.

A tartalom elkészítésére és a tartalommarketingre fordított költségvetések kétségtelenül nőnek majd az esztendőben az elmúlt évekhez képest, ami jó hír a fogyasztóknak, hiszen előtérbe kerül a személyre szabottság, és az integrált tartalomélmények is.

 

De hogyan is néz ki a tartalommarketing jelenleg? Az alábbi statisztikák alapján mérlegeld saját stratégiádat, és végezd el az esetleges szükséges változtatásokat, hogy 2019 eddigi legsikeresebb éved lehessen!

 

Tartalommarketing statisztikák és trendek

1.    2019-ben az Egyesült Államokban a legalább 100 fővel rendelkező cégek 84,5%-a használ majd digitális tartalommarketinget.
2.    A marketingesek 55%-a állítja, hogy a blogtartalmak elsőszámú inbound marketing prioritásaik.
3.    Az üzleti szakértők 55%-a szerint egy jó történet képes megragadni a figyelmüket, és felkelteni az érdeklődésüket a tartalom iránt.
4.    A B2C tartalommarketingesek egyre több audiovizuális, írott, és képes tartalmat használnak, mint egy évvel ezelőtt.
5.    A 3 legnépszerűbb tartalomtípus a B2B marketingben az elmúlt évben a hosszú tartalmak, a videórészletek, és a közösségi médiás történetek voltak.
6.    2019-ben a márkák 20%-a felhagy mobilalkalmazásaik fejlesztésével.
7.    2019 végére várhatóan az összes internetforgalom 80%-át a videós tartalmak teszik majd ki.

 

Tehát habár az újszerű, izgalmas technológiák kétségtelenül népszerűek, a mély, mobilra optimalizált, informatív tartalmak és a meggyőző vizuális elemek továbbra is a B2B és B2C cégek központi eszközei lesznek.

 

Hiányosságok a tartalommarketingben

8.    A B2B marketingesek csupán 42%-a beszélget ügyfeleivel az közönségkutatás részeként.
9.    A B2B marketingesek csak 13%-a érzi úgy, hogy tudják, hogyan integrálják adataikat ügyfélkezelő (CRM) rendszereikbe.
10.    A tartalomkészítés nagyjából 45%-a rögtönzött jelleggel történik.
11.    Csupán a megkérdezett B2C marketingesek 33%-a rendelkezik dokumentált tartalommarketin-stratégiával.

 

A marketingeseknek még mindig van hová fejlődniük a tartalommarketing minden szakaszát illetően.

 

Marketingvállalati trendek

12.    2021-re a „tartalommarketing” fogalma bizonyos szinten értelmét veszti, mert a marketing nagy része a kiváló minőségű tartalmak köré épül majd.
13.    A marketingigazgatók 74%-a nem érzi úgy, hogy megfelelő technológiával rendelkeznek marketingcéljaik eléréséhez.
14.    Az ANA ( Association of National Advertisers) tagjainak 78%-a számolt be arról, hogy rendelkeznek valamilyen házon belüli ügynökséggel 2018-ban, ehhez képest ez az arány 2013-ban csupán 58% volt.

 

A leghatékonyabb márkák 2019-ben komoly hangsúlyt fektetnek majd a belső együttműködésre, minden marketingtevékenységükben megjelennek majd a bevált tartalommarketing gyakorlatok, és arra törekszenek majd, hogy egy integráltabb tartalomélményt nyújtsanak az ügyfeleknek.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!