Éttermek számára Pinterest: 5 hatékony tipp

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 Pinterest tipp a sikeres ügyfélszerzéshez éttermeknek

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A Pinterest egy alulértékelt platform. Alulértékelt, mert sokan nem veszik a fáradtságot, hogy megismerjék, pedig hamar rájönnének, hogy valójában egy igazi vizuális marketingparadicsom, ami kifejezetten olyan cégeknek, márkáknak, és üzleteknek kedvez, amiknek van mit megmutatniuk képekben.

Az első sorban vizuális tartalmakra épülő Pinterest már évek óta nagyon népszerű az egyszerű felhasználók között, a marketingesek azonban még csak most kezdik el igazán felfedezni. A platform kiváló többek között vendéglátóipari létesítmények (szállodák, éttermek, üdülők, bárok, stb.) számára, hiszen az ilyen helyeknek olyan fogásaik, italaik, szobáik, tehát kínálatuk van, amiket tökéletesen lehet szemléltetni néhány ízléses kép segítségével. A Pinterest továbbá egy közösségi platform is, ami elősegíti a megosztott tartalmak terjedését, nem is beszélve a közvetlen vásárlási lehetőségekről.

 

A következőkben néhány egyszerű, de fontos tippet osztunk meg, kifejezetten éttermek, bárok, és egyéb étkezdék számára.

 

Ha szeretnél közelebbről is megismerkedni a Pinteresttel, akkor olvasd el részletes útmutatónkat  hozzá!

 

1. Mutogasd büszkén fogásaidat

Egy étterembe első sorban a finom ételekért jönnek az emberek, és ha ezeket az ételeket minél több felületen mutatod meg az interneten, akkor annál többeket csábíthatsz el magadhoz. A Pinterest – mint már említettük – tökéletes erre.

 

A platformon megoszthatod azokat a képeket fogásaidról, amiket webhelyedre vagy blogodra töltesz fel, és ezzel együtt el is helyezel egy hivatkozást, amin keresztül a felhasználók gyorsan fel is kereshetik a képek eredeti helyét. Ez segít minél több forgalmat terelni webhelyedre vagy blogodra.

 


2. Oszd meg pinjeidet

Nem elég csak posztolni a képeket a Pinteresten – ha szeretnéd a legtöbbet kihozni a platformból, akkor bejegyzéseidet máshol is népszerűsítened kell. Miután valami kikerül a Pintereszre, oszd meg azt más közösségi platformjaidon is – például a Facebookon és a Twitteren – hogy minél több felhasználó értesüljön róla, hogy a Pinteresten is követhetnek.

 

3. Készíts több táblát is

Egy étterem többféleképpen is feloszthatja kínálatát – előételek, levesek, húsok, halételek, vegetáriánus fogások, italok, stb. Ezeknek a kategóriáknak mind készíthetsz egy saját táblát a Pinteresten, hogy a megfelelő fogások (pontosabban azok képei) mind egy helyen legyenek.

 

Ez megkönnyíti az érdeklők számára kínálatod böngészését, és összességében több követőt gyűjthetsz össze célzott tábláiddal – egy vegetáriánus nem fog követni egy olyan táblát, amiben húsételek is vannak.

 

4. Ne feledkezz meg a keresőoptimalizálásról

A SEO-t webhelyeden is használod (ugye?), és a Pinteresten is bevethetsz néhány taktikát, amivel javíthatod pinjeid és tábláid fellelhetőségét a platformon. Használj releváns kulcsszavakat a leírásokban, és mellékelj 2-3 hashtaget is, ha azok indokoltak.

 

5. Légy a közösség aktív tagja

Nem véletlenül hívják az ilyen hálózatokat közösséginek. A szép képek, jól optimalizált pinek és rendszeres megosztások még nem elegendőek ahhoz, hogy a legtöbbet kihozd a Pinterestből – akárcsak a Facebookon, a Twitteren, vagy az Instagramon, itt is oda kell figyelned a felhasználók megjegyzéseire, kérdéseire, és érdemes rendszeresen részt venni a kialakuló beszélgetésekben is. Az emberek szívesebben mutatnak aktivitást egy olyan márka irányába, amitől ugyan ezt kapják vissza!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!