Éttermek számára Pinterest: 5 hatékony tipp

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 Pinterest tipp a sikeres ügyfélszerzéshez éttermeknek

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A Pinterest egy alulértékelt platform. Alulértékelt, mert sokan nem veszik a fáradtságot, hogy megismerjék, pedig hamar rájönnének, hogy valójában egy igazi vizuális marketingparadicsom, ami kifejezetten olyan cégeknek, márkáknak, és üzleteknek kedvez, amiknek van mit megmutatniuk képekben.

Az első sorban vizuális tartalmakra épülő Pinterest már évek óta nagyon népszerű az egyszerű felhasználók között, a marketingesek azonban még csak most kezdik el igazán felfedezni. A platform kiváló többek között vendéglátóipari létesítmények (szállodák, éttermek, üdülők, bárok, stb.) számára, hiszen az ilyen helyeknek olyan fogásaik, italaik, szobáik, tehát kínálatuk van, amiket tökéletesen lehet szemléltetni néhány ízléses kép segítségével. A Pinterest továbbá egy közösségi platform is, ami elősegíti a megosztott tartalmak terjedését, nem is beszélve a közvetlen vásárlási lehetőségekről.

 

A következőkben néhány egyszerű, de fontos tippet osztunk meg, kifejezetten éttermek, bárok, és egyéb étkezdék számára.

 

Ha szeretnél közelebbről is megismerkedni a Pinteresttel, akkor olvasd el részletes útmutatónkat  hozzá!

 

1. Mutogasd büszkén fogásaidat

Egy étterembe első sorban a finom ételekért jönnek az emberek, és ha ezeket az ételeket minél több felületen mutatod meg az interneten, akkor annál többeket csábíthatsz el magadhoz. A Pinterest – mint már említettük – tökéletes erre.

 

A platformon megoszthatod azokat a képeket fogásaidról, amiket webhelyedre vagy blogodra töltesz fel, és ezzel együtt el is helyezel egy hivatkozást, amin keresztül a felhasználók gyorsan fel is kereshetik a képek eredeti helyét. Ez segít minél több forgalmat terelni webhelyedre vagy blogodra.

 


2. Oszd meg pinjeidet

Nem elég csak posztolni a képeket a Pinteresten – ha szeretnéd a legtöbbet kihozni a platformból, akkor bejegyzéseidet máshol is népszerűsítened kell. Miután valami kikerül a Pintereszre, oszd meg azt más közösségi platformjaidon is – például a Facebookon és a Twitteren – hogy minél több felhasználó értesüljön róla, hogy a Pinteresten is követhetnek.

 

3. Készíts több táblát is

Egy étterem többféleképpen is feloszthatja kínálatát – előételek, levesek, húsok, halételek, vegetáriánus fogások, italok, stb. Ezeknek a kategóriáknak mind készíthetsz egy saját táblát a Pinteresten, hogy a megfelelő fogások (pontosabban azok képei) mind egy helyen legyenek.

 

Ez megkönnyíti az érdeklők számára kínálatod böngészését, és összességében több követőt gyűjthetsz össze célzott tábláiddal – egy vegetáriánus nem fog követni egy olyan táblát, amiben húsételek is vannak.

 

4. Ne feledkezz meg a keresőoptimalizálásról

A SEO-t webhelyeden is használod (ugye?), és a Pinteresten is bevethetsz néhány taktikát, amivel javíthatod pinjeid és tábláid fellelhetőségét a platformon. Használj releváns kulcsszavakat a leírásokban, és mellékelj 2-3 hashtaget is, ha azok indokoltak.

 

5. Légy a közösség aktív tagja

Nem véletlenül hívják az ilyen hálózatokat közösséginek. A szép képek, jól optimalizált pinek és rendszeres megosztások még nem elegendőek ahhoz, hogy a legtöbbet kihozd a Pinterestből – akárcsak a Facebookon, a Twitteren, vagy az Instagramon, itt is oda kell figyelned a felhasználók megjegyzéseire, kérdéseire, és érdemes rendszeresen részt venni a kialakuló beszélgetésekben is. Az emberek szívesebben mutatnak aktivitást egy olyan márka irányába, amitől ugyan ezt kapják vissza!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!