Így lehet hatékony a marketing stratégia plasztikai sebészeteknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek: Hogyan legyen hatékony?

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Miért van szükség marketing stratégiára plasztikai sebészeteknek? Ha eredményes, hatékony és valóban megtérülő marketinget szeretnél plasztikai sebészeted vagy klinikád számára, akkor mi segítünk ebben!

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek – Stratégia nélkül, mit sem ér a marketing

A marketing stratégia plasztikai sebészeteknek is fontos, hiszen a marketing tevékenység és online eszközök hatékonyságát a későbbiekben ehhez fogjuk tudni mérni. A marketing stratégia előre meghatározott időre szól, amely sorra veszi azokat az online marketing eszközöket, amelyekre szüksége lesz a plasztikai sebészetnek ahhoz, hogy eredményes legyen a páciensszerzés. A marketing stratégia plasztikai sebészeteknek azt is tartalmazza, hogy havonta milyen kiadásokra lehet számítani. A stratégia kialakításánál fontos, hogy meghatározzuk célunkat, amely egy plasztikai sebészet vagy klinika esetén elsődlegesen a páciensszerzés lesz

 

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek – Legyen célunk, amely mérhető

Stratégiánk cél nélkül mit sem ér. Ha meghatározzuk célunkat, annak érdekében mindent meg kell tenni és az összes online marketing eszközzel összehangoltan egy célra koncentrálni. Egy plasztikai sebészetnél a legfontosabb célunk a páciensszerzés. Ezt mérhető módon kell megtennünk, hogy láthassuk a különböző online marketing eszközök hatékonyságát. A marketing stratégia plasztikai sebészeteknek erre alapul egészségügyi marketing ügynökségünknél. Egy megfelelően keresőoptimalizálható weboldalnál az online bejelentkezések erre tökéletesek. Így visszamérhető, hogy a bejelentkezések milyen platformról érkeztek, és miken szükséges tovább erősíteni. 

 

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek – Komplexitás

Ha csak egy eszközre fókuszálunk, nem fogunk tudni átfogó stratégiát kialakítani. Éppen emiatt marketing tanácsadóink a plasztikai sebészetek teljes online eszköztárát kihasználják, és azt komplexen, átfogó stratégiába foglalják. Nem csak a fizetett hirdetések segítségével szeretnénk bővíteni a páciensek körét, hanem a legfontosabb közösségi média felületeket, keresőoptimalizálást, linkmarketinget és reputációmenedzsmentet is végzünk. Ezeket összehangoltan, célra összpontosítva, folyamatosan hónapról-hónapra lekövethetően működtetjük. 

 

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek – A kezdeti lépések

Ha te is szeretnél valóban eredményes marketing stratégiát plasztikai sebészetednek, akkor keresd fel ügynökségünket és segítünk neked a páciensszerzésben. Miután felkerestél minket, ügynökségünkön egy átfogó marketing audit szolgáltatást biztosítunk számodra, amely tartalmaz két találkozót és magát a stratégia megírását. Marketing stratégiád kialakításánál elsődlegesen elemzéseket is végzünk majd eddigi marketingtevékenységedről, hogy valóban cégre szabott stratégiát dolgozhassunk ki. Ha ez megvolt, prezentáljuk számodra a lehetőségeket és közösen belevághatunk a kiaknázatlan lehetőségekbe. Mi nem csak marketing stratégiát adunk plasztikai sebészetednek, de ha velünk dolgozol ennek kialakítása utána, egy komplett marketing csapatot kapsz, akik segítenek céljaid elérésében. Legyen az rövid távon a páciensszerzés, hosszú távon akár egy újabb plasztikai sebészet vagy klinika megalakítása. 

 

Kérd ajánlatunkat most marketing stratégia kialakítására egészségügyi marketing ügynökségünktől!
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!