Google Marketing Live 2022 összefoglaló az új változásokról

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Google Marketing Live 2022 – A legfontosabb tudnivalók összefoglalója

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Május 24-én kezdetét vette a 2022-es Google Marketing Live. A megnyitó során több változtatásról és bővítésről is szó esett a Google Ads kapcsán, amelyekről az alábbiakban olvashatsz egy tömör összefoglalót.

Videóhirdetések

 

Még több hirdetés a YouTube Shorts vidóekban

A cselekvésre ösztönző videókampányok és alkalmazáskampányok hamarosan világszerte is elérhetők lesznek a YouTube Shorts videókban. Az év későbbi szakaszaiban termékek jelenhetnek majd meg a YouTube Shorts feltöltésekben.

 

Videóhirdetések a Google Discover felületén

A Google a Discover felületen megjelenő videóhirdetéseken dolgozik. Ezek hasonlóan jelennének meg a hírfolyamban, mint az organikus tartalmak.

 

Display & Video 360 csatlakoztatott TV-kampányok

„A Display & Video 360 hamarosan világszerte segít majd a hirdetőknek abban, hogy csatlakoztatott TV-kampányok révén elérjék érdeklődési, piacon belüli és demográfiai közönségeiket a YouTube teljes hálózatán és a legtöbb más, hirdetésekkel támogatott csatlakoztatott TV-alkalmazásban.” – Google

 

Folyamatosan fejlődő automatizálás

Teljesítménymaximalizáló kampányok

A teljesítménymaximalizáló kampányok is frissítésre kerülnek majd az év hátralévő részében, és olyan funkciókkal bővülnek majd, mint:

  • A/B tesztelés
  • Bővített kampánykezelés a Search Ads 360 és Google Ads mobilalkalmazásokban
  • Optimalizálás bolti értékesítésekre
  • Új teljesítményadatok, úgymint hozzárendelés (attribúció), közönség- és aukcióstatisztikák
  • Optimalizálási pontszám és javaslatok

 

A Statisztika oldal frissítései

A Google három új jelentéssel bővíti a Statisztika oldalt a következő hónapok során:

  • Hozzárendelési statisztikák: Megmutatják, hogy hirdetéseid hogyan működnek együtt a Google felületein.
  • Költségkeret-statisztikák: Segítségükkel új lehetőségeket találhatsz költségkereted optimalizálására.
  • Közönségstatisztikák: Láthatod, hogy ügyfélszegmenseid milyen hatással vannak a kampány teljesítményére.

 

A reszponzív keresési hirdetések frissítései

A Google automatikusan létrehozott eszközökkel bővíti a reszponzív keresési hirdetéseket, amelyek célja a hirdetések fokozott relevanciája. Az új funkció automatikusan létrehozott eszközöket generál majd a landing oldal és meglévő hirdetések alapján.
Ha ezt a lehetőséget választod, akkor a Google Ads a rendelkezésére álló legjobb eszközöket és az automatikusan létrehozott eszközöket is felhasználja majd.

 

Mobil-első elrendezések a reszponzív Display hirdetésekben

Az új mobil-első elrendezések segítenek majd, hogy márkádat teljes képernyős, álló hirdetéskészletekkel mutathasd be. Ezeken kívül a görgethető hirdetéseket és videókat is készíthetsz majd a termékadatbázis alapján.

 

Az optimalizálási pontszám kiterjesztése

A Google Ads optimalizálási pontszáma az összes kampánytípushoz elérhető lesz, minden országban, az összes hirdető számára.

 

Jövőbiztos funkciók

A Google olyan hirdetési funkciókról is beszélt, amelyek elmondásuk szerint rugalmasabbá teszik majd a marketing jövőjét. Ilyen funkciók például:

  • Konverziós növekedési tesztek: Ezek a növekményes konverziók nyomon követését teszik lehetővé a földrajzi hely alapján.
  • Keresési növekedési tesztek: Ezekkel nyomon követheted, hogy YouTube kampányaid hány organikus kereséshez járulnak hozzá a YouTube és a Google keresőjében.
  • Google-címke: A globális webhelycímke hamarosan Google-címke lesz, és új funkciókkal bővül majd.
  • Saját hirdetésközpont: A Google lehetővé teszi majd a felhasználók számára, hogy milyen hirdetésekből szeretnének többet vagy kevesebbet látni.

 

A teljes hivatalos összefoglaló itt olvasható.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!