Google Marketing Live 2022 összefoglaló az új változásokról

Google Marketing Live 2022 összefoglaló az új változásokról

Google Marketing Live 2022 – A legfontosabb tudnivalók összefoglalója

Május 24-én kezdetét vette a 2022-es Google Marketing Live. A megnyitó során több változtatásról és bővítésről is szó esett a Google Ads kapcsán, amelyekről az alábbiakban olvashatsz egy tömör összefoglalót.

Google Marketing Live 2022 összefoglaló az új változásokról

Videóhirdetések

 

Még több hirdetés a YouTube Shorts vidóekban

A cselekvésre ösztönző videókampányok és alkalmazáskampányok hamarosan világszerte is elérhetők lesznek a YouTube Shorts videókban. Az év későbbi szakaszaiban termékek jelenhetnek majd meg a YouTube Shorts feltöltésekben.

 

Videóhirdetések a Google Discover felületén

A Google a Discover felületen megjelenő videóhirdetéseken dolgozik. Ezek hasonlóan jelennének meg a hírfolyamban, mint az organikus tartalmak.

 

Display & Video 360 csatlakoztatott TV-kampányok

„A Display & Video 360 hamarosan világszerte segít majd a hirdetőknek abban, hogy csatlakoztatott TV-kampányok révén elérjék érdeklődési, piacon belüli és demográfiai közönségeiket a YouTube teljes hálózatán és a legtöbb más, hirdetésekkel támogatott csatlakoztatott TV-alkalmazásban.” – Google

 

Folyamatosan fejlődő automatizálás

Teljesítménymaximalizáló kampányok

A teljesítménymaximalizáló kampányok is frissítésre kerülnek majd az év hátralévő részében, és olyan funkciókkal bővülnek majd, mint:

  • A/B tesztelés
  • Bővített kampánykezelés a Search Ads 360 és google ads mobilalkalmazásokban
  • Optimalizálás bolti értékesítésekre
  • Új teljesítményadatok, úgymint hozzárendelés (attribúció), közönség- és aukcióstatisztikák
  • Optimalizálási pontszám és javaslatok

 

A Statisztika oldal frissítései

A Google három új jelentéssel bővíti a Statisztika oldalt a következő hónapok során:

  • Hozzárendelési statisztikák: Megmutatják, hogy hirdetéseid hogyan működnek együtt a Google felületein.
  • Költségkeret-statisztikák: Segítségükkel új lehetőségeket találhatsz költségkereted optimalizálására.
  • Közönségstatisztikák: Láthatod, hogy ügyfélszegmenseid milyen hatással vannak a kampány teljesítményére.

 

A reszponzív keresési hirdetések frissítései

A Google automatikusan létrehozott eszközökkel bővíti a reszponzív keresési hirdetéseket, amelyek célja a hirdetések fokozott relevanciája. Az új funkció automatikusan létrehozott eszközöket generál majd a landing oldal és meglévő hirdetések alapján.
Ha ezt a lehetőséget választod, akkor a Google Ads a rendelkezésére álló legjobb eszközöket és az automatikusan létrehozott eszközöket is felhasználja majd.

 

Mobil-első elrendezések a reszponzív Display hirdetésekben

Az új mobil-első elrendezések segítenek majd, hogy márkádat teljes képernyős, álló hirdetéskészletekkel mutathasd be. Ezeken kívül a görgethető hirdetéseket és videókat is készíthetsz majd a termékadatbázis alapján.

 

Az optimalizálási pontszám kiterjesztése

A Google Ads optimalizálási pontszáma az összes kampánytípushoz elérhető lesz, minden országban, az összes hirdető számára.

 

Jövőbiztos funkciók

A Google olyan hirdetési funkciókról is beszélt, amelyek elmondásuk szerint rugalmasabbá teszik majd a marketing jövőjét. Ilyen funkciók például:

  • Konverziós növekedési tesztek: Ezek a növekményes konverziók nyomon követését teszik lehetővé a földrajzi hely alapján.
  • Keresési növekedési tesztek: Ezekkel nyomon követheted, hogy YouTube kampányaid hány organikus kereséshez járulnak hozzá a YouTube és a Google keresőjében.
  • Google-címke: A globális webhelycímke hamarosan Google-címke lesz, és új funkciókkal bővül majd.
  • Saját hirdetésközpont: A Google lehetővé teszi majd a felhasználók számára, hogy milyen hirdetésekből szeretnének többet vagy kevesebbet látni.

 

A teljes hivatalos összefoglaló itt olvasható.
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok