Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing

Fő hírek

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

Google tartalmak indexelése
2020-11-17 Cikkek Csonka Nikoletta

A Google nem külön indexeli a tartalmak részeit (de rangsorolási...

A Google a nemrégiben a Twitteren nyilatkozott arról, hogy hogyan kezeli a tartalmak részeit az indexelés során. A publikált bejegyzésekben elhangzik: „[…] Ez a változtatás nem azt jelenti, hogy az önálló [tartalom]részeket az oldalaktól függetlenül indexeljük. Továbbra is az oldalakat indexeljük és a rangsoroláshoz az egész oldalt figyelembe vesszük. Azonban mostantól az oldalak részeit is figyelembe vesszük, mint rangsorolási tényezőket[…]”    


B2B tartalommarketing
2020-11-03 Cikkek Csonka Nikoletta

4 fontos tudnivaló a B2B tartalommarketingről

A tartalommarketing egy összetett feladat, főleg akkor, ha az ember gondolatvezetőként szeretné megkülönböztetni magát az iparágán belül, és nem szeretne elveszni a megannyi online tartalom tengerében.


Ezért hatékonyabb a SEO a fizetett hirdetéseknél
2020-09-15 Cikkek Csonka Nikoletta

Ezért gazdaságosabb megoldás a SEO a fizetett hirdetések helyett

A fizetett keresőhirdetések egy népszerű digitális marketingtaktika. Fő vonzerejét az adja, hogy a hirdetőknek az úgynevezett PPC (pay-per-click) modellben csak akkor kell fizetniük, ha valaki rá is kattint hirdetéseikre, nem pedig azok puszta megjelenéséért. De vajon tényleg megéri fizetett hirdetéseket futtatni a Google vagy a Bing keresőjében?


CPC költségek csökkentése
2020-09-08 Cikkek Csonka Nikoletta

Így teheted olcsóbbá konverzióid költségét

A PPC (kattintásonként fizetett) hirdetések segíthetnek elérni ideális ügyfeleidet, ráadásul precíz célzási lehetőségeket is kínálnak, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki hirdetési költségkeretedből. A Google Ads egy remek példa erre – a platform lehetővé teszi, hogy keresett kulcsszavaik alapján célozd meg célközönséged tagjait, és hogy aprólékosan személyre szabott hirdetéseket jeleníthess meg nekik.


Így használd az aktuális, felkapott kulcsszavakat a tartalommarketingben
2020-08-25 Cikkek Csonka Nikoletta

Így használd az aktuális, felkapott kulcsszavakat a tartalommarketingben

Azzal bizonyára tisztában vagy, hogy a releváns kulcsszavak a tartalommarketing szerves részét képezik. Azonban kulcsszólistád maradandó, „örökzöld” kifejezései mellett érdemes olyan aktuális kulcsszavakat is használni, amelyek valamilyen jelenlegi esemény vagy helyzet kapcsán felkapottá váltak.


Oldalsebesség fontossága
2020-08-11 Cikkek Csonka Nikoletta

Mi az az oldalsebesség, és hogyan optimalizálhatod?

Az oldalsebességet gyakran keverik a webhelysebességgel, és habár a két fogalom kapcsolódik egymáshoz, két külön dologról beszélünk. A webhelysebességet egy webhely néhány vagy összes oldalának sebessége alapján állapíthatjuk meg. Az oldalsebesség ezzel szemben egy-egy oldal betöltési sebességére utal, vagyis hogy mennyi időbe telik az első bájtnak, hogy megérkezzen a szerverről a felhasználó böngészőjébe.


Eltörli a közvetítői díjat a Google a saját platformján vásárolt termékekről
2020-08-04 Cikkek Csonka Nikoletta

Eltörli a közvetítői díjat a Google a saját platformján vásárolt termékekről

A Google nemrég bejelentette, hogy eltörli a Google Vásárlás platformon keresztül vásárolt termékek komissziós díját. Ez lényegében azt jelenti, hogy a kereskedőknek nem kell minden egyes eladásuk után közvetítői díjat fizetniük a platformnak.


Google Cégem vélemények és a SEO kapcsolata az egészségügyben
2020-07-23 Cikkek Szatmári Szabina

Mennyit számítanak a Google Cégem vélemények a SEO-ban?

Egészségügyi szolgáltatóként tudhatod már, hogy pácienseid véleményei jelentősen befolyásolhatják az új páciensek szerzését. Vajon beleszámítanak a SEO-ba is?


 felülértékesítési stratégia
2020-07-07 Cikkek Csonka Nikoletta

10 tipp, amikkel hatékonyabbá teheted felülértékesítési stratégiádat

A felülértékesítéssel mindenki találkozott már vásárlóként, és a legtöbb esetben valószínűleg működött is a taktika. Legyen szó egy picivel drágább, de több funkciót kínáló TV-ről, vagy egy tartósabb irodai székről, az eladók szinte mindig tudnak ajánlani valamit, amivel látszólag több értéket vihetünk haza egy kicsivel nagyobb összegért cserébe. 



1/41 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!