Facebook bejelentkezés élőben a hatékony közösségi média marketingért!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Miért ennyire népszerű a Facebook "Élő bejelentkezés" funkciója

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

facebook

Az élő bejelentkezések, közvetítések és videók néhány platformon már évek óta elérhetőek, népszerűségüket azonban a Facebook hozta meg, amikor az 2016-ban minden felhasználójának elérhetővé tette, hogy okostelefon segítségével bárhol és bármikor élőben bejelentkezhessen videó formájában. 

2014-ben Mark Zuckerber úgy nyilatkozott, hogy öt éven belül a Facebookon a videók lesznek túlnyomó többségben. Mindent meg is tesznek annak érdekében, hogy a márkák és a felhasználók a videós tartalmak készítését és megosztását részesítsék előnyben. Ezt a célt szolgálja az élő bejelentkezés is, melyet úgy tűnik a hírcsatornában megjelent tartalmak között előrébb sorol a Facebook algoritmusa is. 

A Facebook felhasználók átlagosan 3-szor tovább nézik az élő bejelentkezéseket, mint a nativ videókat.  Ezt az adatot ismerve egyértelművé válik, hogy a cégeknek  rövid időn belül elengedhetetlen eszközévé kell hogy váljon az élő bejelentkezés. Nem csak ismertséget, nézettséget, látogatottságot lehet az élő videókkal növelni, hanem az elköteleződést is erősíthetjük.

Miért szükséges használni az Élő bejelentkezést tehát?

Az élő közvetítés egy fantasztikus módja annak, hogy kapcsolatba léphessünk a rajongókkal, követőkkel. Az egyik leghatékonyabb kommunikációs megoldás. Kihangsúlyozzuk mégegyszer, hogy egyelőre a Facebook is előrébb sorolja a hírfolyamban az élő bejelentkezéseket a többi tartalommal szemben, tehát elérése is magasabb lesz. A fogyasztók egyre inkább a közösségi médiát használják információ szerzésre a hagyományos eszközök helyett, mely szintén az élő videók népszerűségét növeli.

Néhány tipp a tökéletes bejelentkezés megalkotásához

1.    Nem kell forgatókönyvet írni a bejelentkezéshez, de gondold át, hogy mit szeretnél.
2.    Gondold át, be tudsz-e építeni a bejelentkezésbe olyan elemeket, amelyek cselekvésre fogják ösztönözni a nézőket. 
3.    Ne feledkezz meg arról, hogy a bejelentkezés alatt hozzászólások, kommentek jelennek meg. Ha tudsz, reagálj.
4.    Biztosítsd az erős internet kapcsolatot (4G vagy Wifi). Ha a jel nem elég erős a „Élő video” gomb szürke lesz és nem jöhetet létre a bejelentkezés.
5.    Mivel a videod élő, nem biztos, hogy minden érdeklődő annak kezdete óta nézi azt, tehát igyekezz informálni az újonnan csatlakozókat.

 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!