Facebook bejelentkezés élőben a hatékony közösségi média marketingért!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Miért ennyire népszerű a Facebook "Élő bejelentkezés" funkciója

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

facebook

Az élő bejelentkezések, közvetítések és videók néhány platformon már évek óta elérhetőek, népszerűségüket azonban a Facebook hozta meg, amikor az 2016-ban minden felhasználójának elérhetővé tette, hogy okostelefon segítségével bárhol és bármikor élőben bejelentkezhessen videó formájában. 

2014-ben Mark Zuckerber úgy nyilatkozott, hogy öt éven belül a Facebookon a videók lesznek túlnyomó többségben. Mindent meg is tesznek annak érdekében, hogy a márkák és a felhasználók a videós tartalmak készítését és megosztását részesítsék előnyben. Ezt a célt szolgálja az élő bejelentkezés is, melyet úgy tűnik a hírcsatornában megjelent tartalmak között előrébb sorol a Facebook algoritmusa is. 

A Facebook felhasználók átlagosan 3-szor tovább nézik az élő bejelentkezéseket, mint a nativ videókat.  Ezt az adatot ismerve egyértelművé válik, hogy a cégeknek  rövid időn belül elengedhetetlen eszközévé kell hogy váljon az élő bejelentkezés. Nem csak ismertséget, nézettséget, látogatottságot lehet az élő videókkal növelni, hanem az elköteleződést is erősíthetjük.

Miért szükséges használni az Élő bejelentkezést tehát?

Az élő közvetítés egy fantasztikus módja annak, hogy kapcsolatba léphessünk a rajongókkal, követőkkel. Az egyik leghatékonyabb kommunikációs megoldás. Kihangsúlyozzuk mégegyszer, hogy egyelőre a Facebook is előrébb sorolja a hírfolyamban az élő bejelentkezéseket a többi tartalommal szemben, tehát elérése is magasabb lesz. A fogyasztók egyre inkább a közösségi médiát használják információ szerzésre a hagyományos eszközök helyett, mely szintén az élő videók népszerűségét növeli.

Néhány tipp a tökéletes bejelentkezés megalkotásához

1.    Nem kell forgatókönyvet írni a bejelentkezéshez, de gondold át, hogy mit szeretnél.
2.    Gondold át, be tudsz-e építeni a bejelentkezésbe olyan elemeket, amelyek cselekvésre fogják ösztönözni a nézőket. 
3.    Ne feledkezz meg arról, hogy a bejelentkezés alatt hozzászólások, kommentek jelennek meg. Ha tudsz, reagálj.
4.    Biztosítsd az erős internet kapcsolatot (4G vagy Wifi). Ha a jel nem elég erős a „Élő video” gomb szürke lesz és nem jöhetet létre a bejelentkezés.
5.    Mivel a videod élő, nem biztos, hogy minden érdeklődő annak kezdete óta nézi azt, tehát igyekezz informálni az újonnan csatlakozókat.

 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Mutatjuk, hogyan tudud kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás, mi az ára
2022-05-18

Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!