notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

7 egyszerű tipp, amit minden blogírónak érdemes lenne megfogadnia!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

7 alapvető tipp a hatékony blogíráshoz


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Van, aki számára ezek egyértelműek - de sajnos minél több új weboldalt nézünk meg, annál biztosabbak vagyunk benne, hogy innen kell kezdeni a blogírást… Hiszen rengetegen rontják el már az alapoktól! Lássuk, mi az a 7 banális pont, amelyet minden bloggernek, cikkírónak, blog vezetőnek tudnia kellene! 

A tartalommarketing elsődleges célja minél több leadet, azaz érdeklődőt szerezni márkád számára. A legtöbb blogger szerint a blogírás célja az, hogy minél többen olvassák az ember cikkeit. Ez egyeseknél igaz lehet, de a tartalommarketing világában a blogok első sorban azt a célt szolgálják, hogy minél több olvasó iratkozzon fel egy hírlevélre egy jó cikk után, vagy hogy vásároljon egy terméket, vagy elvégezzen bármilyen más kívánt műveletet az adott cég webhelyén.

 

Persze mindehhez egy olyan gondolkodásmód is kell, amely szerint a blogok célja a leadgenerálás. Az olvasókból nem lesznek automatikusan ügyfelek is, hanem olvasók maradnak, amíg nem adsz nekik okot arra, hogy megtegyék a kívánt lépést.

 

Szóval hogyan lesznek érdeklődők az egyszerű látogatókból és olvasókból? A következő tippek ebben segítenek:

 

Fogalmazz tisztán és érthetően! 

A tiszta kommunikáció nélkülözhetetlen a cég és az ügyfél közötti kapcsolattartásban. Blogbejegyzéseidben ügyelj arra, hogy ne terjengj feleslegesen, és hogy olyan nyelvezettel fogalmazz, amit célközönséged is képes értelmezni.

 

Törekedj ügyfélközpontú tartalmakra!

Blogbejegyzéseid nem szabad, hogy kizárólag kínálatodról szóljanak. Minden cikkednek valamilyen értéket kell szolgáltatnia az olvasóknak, ami lehet szórakoztatás, hasznos információ, vagy bármi más, ami miatt megéri végigolvasni őket. Ha mindig csak arról írsz, hogy termékeid mennyire nagyszerűek, senki sem fog feliratkozni hírleveledre.

 

Nincs időd tartalmakat gyártani, az online marketinggel foglalkozni? Szervezd ki, és bízd ránk a sikered! IDE kattintva kérheted ajánlatunk.

 

Oszd tartalmaidat alcímekre és bekezdésekre!

A Nielsen Norman Group egyik kutatása szerint az olvasók 79%-a szimplán végigfutja a szöveget, és csupán 16% olvas el minden egyes szót egy cikkben. Azzal, hogy alcímekre, bekezdésekre, és felsorolásokra osztod cikkeidet, sokkal átláthatóbbá teheted annak a 79%-nak, akik így gyorsabban rátalálhatnak arra, amiért webhelyedre érkeztek.

 

Kerüld a felesleges zsargont!

: Lehetőleg kerüld az olyan szakszavakat és kifejezéseket, amiket csak az adott terület szakértői képesek értelmezni (gondolunk itt a felesleges rövidítésekre is).

 

Mindig legyen egy meggyőző felhívásod!

A felhívás (CTA) az online szövegírás egyik legfontosabb eleme. Biztosítanod kell, hogy cikked olvasója tudja, hogy mi legyen a következő lépése.

 

Légy naprakész!

Tartsd nyitva a szemed, és ellenőrizd rendszeresen, hogy miről írnak versenytársaid. Ennek nem az a célja, hogy konkrétan leutánozd őket, hanem az, hogy minél hamarabb fel tudj zárkózni a legújabb trendekhez, és hogy elleshess tőlük néhány taktikát. Persze ennél sokkal jobb, ha te vagy az, aki előttük jár egy lépéssel.

 

Ismerd közönségedet!

Tudd, hogy mik közönséged tagjainak szükségletei, hiányai, fájdalmi pontjai, félelmei, és foglalkozz ezekkel bejegyzéseidben.



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!