Webshop marketing: ismerd meg az ügynökségi munka előnyeit és a hatékony webshop marketing stratégiákat!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Webshop marketing

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Webshop-ot üzemeltetsz, és szeretnéd még hatékonyabbá tenni online megjelenésed a webshop marketing segítségével? Nem lesz egyszerű dolgod. A webshopok világában a verseny hatalmas, és a legtöbb szektorban a konkurencia is egyre erősebb. Ha nem tökéletesen egyedi termékkínálattal dolgozol, akkor bizony a webshop marketingbe is hatalmas energiát kell fektetned! Ebben a szektorban már nem elég „elég jónak” lenni, Neked kell lenni a legjobbnak azért, hogy célközönséged Téged válasszon! 

Hogy lehet a legjobb webshop marketinged?

Röviden: stratégiával.


A webshop marketing előre megtervezett lépések összessége, amelyet a felhasznált webshop marketing eszközök összefüggései alapján állítunk össze – megspékelve természetesen egy jó adag újdonsággal. Újdonsággal, hiszen a webshop marketing egyik legfontosabb eleme a változásokhoz való adaptálódás képessége. Napról napra változnak a webshop marketing eszközök – napról napra új hirdetési típusokkal kell megismerkednünk, új tartalom irányokat kell felfedeznünk és új felhasználói igényekre kell válaszolnunk – mind a termékekkel, mind a webshop marketing kommunikációval.


És hogy hogy lehetséges ez?

 

A webshop marketing felkészült csapatot kíván meg

Meg tudsz csinálni egy Google Shopping kampányt, akár Te is. Érhetsz is el vele sikereket… Amit nem – vagy nem feltétlen – tudsz megtenni a webshop marketingben az éppen az, amiben egy ügynökség, egy webshop marketing tanácsadó cég jeleskedik. Ez pedig nem más, mint a 0-24-es jelenlét, a folyamatos kutatás, a változások figyelése. 


Nekünk is van új a nap alatt… Mindig, és folyamatosan. Nekünk azonban – mert igen, csapatról beszélünk – az a dolgunk, hogy ezekre az újdonságokra a lehető leghamarabb, és a lehető leghatékonyabban válaszoljunk a Te webshopod marketingjében is – természetesen úgy, hogy Te mit se vegyél észre abból, hogy teljesen új területen járunk.


Éppen ezért mi a csapatommal napi szinten kutatjuk, teszteljük azokat a dolgokat, amik újak – vagy esetleg csak még nem olyan elterjedtek. Hiszen semmi mással nem tudjuk megelőzni konkurenciád a webshop marketingeddel, csak azzal, ha mi vagyunk a gyorsabbak, a jobbak, a felkészültebbek! 


Meg tudod tenni ezt Te is? Biztos vagyok benne, hogy a képességeid egy vállalkozás tulajdonosaként meg vannak hozzá. Azonban ez egy külön szakma, és ha egy terület vagy eszköz a webshop marketingben teljesen új is, a korábbi eszközök és feladatok profi szintű alkalmazása révén mi gyorsan megértjük és átlátjuk az eszköz lényegét, és integrálni tudjuk a stratégiába. De a webshop marketingben szerzett tapasztalat csak egy dolog… Ott van az idő, a kapacitás függvénye is. Neked rengeteg feladatod van a céggel a webshop marketingen túl is: hiába vagy tele jobbnál jobb munkatársakkal, felkészült emberi erőforrással. A Te elsődleges dolgod a cég vezetése, a belső folyamatok ellenőrzése és irányítása! Ezzel szemben a mi dolgunk a webshop marketingre korlátozódik – amellett, hogy természetesen segítünk mindenben, amiben tudunk. 

 

Gyakori kérdések a webshop marketinggel kapcsolatban

Az ügynökségi munkát sokszor rengeteg kérdés övezi. Sok leendő- és új ügyfelünk teszi fel nekünk ezeket a kérdéseket a webshop marketinggel és a működéssel kapcsolatban, ezért úgy gondoltam, hasznos lehet ha összefoglalom Neked ezeket. Természetesen ha bármi kérdésed mégis maradt, szívesen megválaszoljuk azt is! 

 

Hogyan kezdjek neki a webshop marketingnek?

Akár már meglévő webshopod szeretnéd fellendíteni a marketing segítségével, akár egy teljesen új ekereskedelmi webhely indításához és üzemeltetéséhez keresel tanácsadó céget vagy webshop marketing munkatársat, az első lépések mindig a stabil alapokat kell, hogy szolgálják. 


Ha velünk veszed fel a kapcsolatot is éppen így lesz. Az első lépés egy új ügyfelünk esetében mindig a marketing audit és a stratégia kialakítása – ami a későbbiekben a hatékony webshop marketinget szolgálja. Ezt mi mindenképp elengedhetetlennek találjuk: nem tudunk vaktában kiadni egy árajánlatot és azt mondani, hogy „Á. Ez működött Pistáéknál, nálad is biztos fog….” 


Már csak azért sem, mert minden webshop egy kicsit más – és minden webshop tulajdonos is kicsit mást vár el. Van ügyfelünk, aki lelkesen küldözget nekünk szakmai cikk alapokat, és van, amelyikkel csak havonta egyszer tudunk konzultálni. Van, aki mindent ránk bíz, van, akinek belső webshop marketingesével is együtt dolgozunk… 


Ráadásul a sikeres webshop marketing minden esetben nagyon erőteljesen múlik azon, hogy milyen webshop motorral, honlappal dolgozunk. Az audit és stratégia szolgáltatásunk keretein belül ezt (is) átvizsgáljuk, és iránymutatást adunk arról, hogy milyen a jó webshop! 


A tényleges webshop marketing munkálatok, a havi szintű feladatok ellátása, a webshop marketing stratégia alkalmazása csak és kizárólag akkor kezdődhet meg 100%-osan, ha az alapok erősek, és jól lettek lerakva. Addig minden más csak idő- és pénzkidobás. 


A javaslatunk tehát az, hogy a webshop marketinged megkezdéséhez vedd fel velünk a kapcsolatot ide kattintva, és végezzük el együtt webshopod és marketinged auditálását, alakítsuk ki közösen webshop marketing stratégiád!

 

Mennyibe kerül a webshop marketing tanácsadás?

Ahogy azt már fentebb is írtam, a webshop marketing tanácsadás ára számos tényezőtől függhet. Vannak kisebb és nagyobb ügyfeleink is. Természetesen a webshop marketing is teljes erőbedobással tud a leghatékonyabban működni, ettől függetlenül azt is értjük, hogy startup vagy kisvállalkozás tulajdonosaként nem feltétlen van rögtön ekkora kereted a webshop marketingre.

 

Általánosságban elmondható azonban, hogy a webshop marketing nálunk kiszervezve körülbelül annyiba kerül, mintha saját webshop marketingest alkalmaznál. Kisebb vállalkozások, kevesebb feladat esetében ez az összeg kisebb, míg egy valódi komplex webshop marketing stratégia kivitelezése egy nagy, többezer termékes webshop esetében ez az összeg egy senior marketinges fizetésével ér fel. 

 

Akkor hogy van az, hogy több ügyfélnek is végeztek webshop marketinget? Miért ne vennék fel egy saját webshop marketingest?

Első blikkre tökéletesen jogos a kérdés: kifizeted Nekem (a tanácsadódnak) egy havi 40 órában dolgozó webshop marketinges fizetését, és ő közben dolgozik még más ügyfeleknek is… Hát hogy van ez?! 

 

A válasz nyitja az, hogy NEM Nekem, nem a tanácsadódnak fizetsz. A tanácsadódnak és a csapatának fizetsz, ugyanis – ahogy senki a földön – úgy a tanácsadó sem feltétlen polihisztor. A pénzedért tehát nem egy ember munkáját kapod (még ha a legtöbb esetben ez úgy is tűnik, hiszen az esetek 99%-ban Te csak a tanácsadóval érintkezel). A háttérben azonban ott vannak a kollégáim. Azok a zseniális emberek, szuper asszisztensek, újságírók, közösségi média superhero-k, akik a munka zsíros részét elvégzik. A tanácsadó koordinál, összefog, stratégiát épít és tart fenn, kommunikál. A tanácsadó ugyanakkor egy kicsit mindenhez (is) ért – hiszen neki kell kitalálni az irányokat – de nem feltétlen mindenben a legjobb. 


A webshop marketing keretein belül tehát Te nem egy munkatársat, hanem egy egész kiszervezett marketing osztályt kapsz – ahol mindenki azt csinálja, amihez a legjobban ért. 
A másik fontos tényező, ami az ügynökségi webshop marketinget támogatja, az a fentebb már említett információáradat. A rengeteg adminisztratív és operatív munka mellett a saját belső marketingesednek aligha marad ideje a kutatásokra, és ha marad is, nem áll annyi adat a rendelkezésére mint nekünk. Az adat pedig egy rendkívül fontos tényező a webshop marketingben. 


Mi egyszerre több vállalkozásnak dolgozunk, miközben a „saját szekerünket” is toljuk. Ha újdonság van, azt teszteljük, lekutatjuk (ha van rá idő persze, és nem ASAP újdonságról beszélünk), és csak azt követően kezdjük el Nálad is ennek használatát. Több 10 ügyfélen keresztül látjuk egy-egy eszköz hatékonyságát, és nem félünk egymással megosztani tapasztalatainkat! 

 

Honnan fogom tudni, hogy sikeres a webshop marketing és jól dolgoztok?

Konverziókból. Vásárlásokból. Nyereségből.


A webshop marketingben számunkra elsődleges, hogy a mérhetőséget a lehető legpontosabb módon tudjuk kialakítani. A webshop marketingben – ahogy az élet szinte minden területén – számos mérőszám áll a rendelkezésünkre. Arányos növekedés, látogatottság, ROI, oldalon töltött idő – és sorolhatnám.


A webshop marketing eredményeként ezeket az eredményeket komplexen, összefüggéseiben elemezzük Neked, és a havi tanácsadói találkozón el is mondjuk, mire jutottunk. Nőtt a látogatottságod, egyre többen érkeznek webshopodba a Google-ről…

 

De összességében nem is ez a fontos. Nekünk fontos, mert látjuk a tendenciát és látjuk, hogy merre tartunk, de tudom, hogy Neked igazából a legfontosabb a bevételed növelése! 

 

Amennyiben szeretnéd felfuttatni webshop marketinged és egy szuper csapattal dolgoznál együtt, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és kezdjük meg a közös munkát! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!