Te is több követőt szeretnél Instagram profilodra? 5 tippet hoztunk, amellyel növelheted követőtáborod számát!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 tipp, amivel több követőt szerezhetsz az Instagramon

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A marketing világára mindig is jellemző volt egyfajta dinamika, ami többek között az ügyfelek folyamatosan változó igényeinek köszönhető. A marketingeseket kereső cégek például manapság főleg arra kíváncsiak, hogy egy marketinges hány követőt tud szerezni Instagramon, illetve hogy ezek a követők organikusak-e.

Kétségtelen, hogy egy modern digitális marketingkampánynak fontos alappillérét képezik a közösségi platformok, amelyek közül az Instagram általában kiemelt szerepet kap. Ez nem is olyan meglepő, a végtelenül népszerű képmegosztó alkalmazás 2018-ban fontos mérföldkőhöz érkezett, amikor is felhasználóinak száma elérte az egymilliárdot.

 

Ha azt szeretnék, hogy marketingesként naprakésznek tűnj lehetséges ügyfeleid szemében, akkor Instagram követőkre lesz szükséged, méghozzá organikusakra. Nézzük meg, hogy mit tehetsz ennek érdekében!

 

 

1. Ügyelj rá, hogy kampányaid megragadják az emberek figyelmét


Megesett már veled, hogy miután egy ismerősöd napokig nem posztolt a Facebookra, elkezdtél aggódni, hogy vajon mi történhetett vele? Nos, ez is csak az bizonyítja, hogy a közösségi média életünk, és hétköznapi kommunikációnk szerves részévé vált.

 

A digitális kommunikáció manapság bejegyzések posztolgatásáról, megosztásáról, és hozzászólásokból áll – az információ minden eddiginél gyorsabban áramlik, az emberek pedig ennek köszönhetően egyre rövidebb ideig hajlandók egy dologra koncentrálni. A te feladatod az, hogy szó szerint pillanatok alatt megragadd a felhasználók figyelmét, miközben azok fel-le görgetik hírfolyamjukat. Kampányaidnak ki kell emelkedniük a hétköznapi tartalmak közül, és cselekvésre kell ösztönözniük az embereket.

 

 

2. Tartsd észben a hetes szabályt


A marketingben a „hetes szabály” arra utal, hogy egy ügyfélnek átlagosan hét alkalommal kell találkoznia egy hirdetéssel, vagy egy üzenettel egy márkától, mielőtt készen állna arra, hogy megtegyen egy határozottabb lépést a márka irányába.

 

Minél több tartalmat készítesz, annál többször kerülhet márkád neve az emberek szemei elé ezeken keresztül. Persze itt nem csak a képekre és a videókra kell gondolni, hanem az ezekhez mellékelt feliratkora is, amelyek szintén fontos szerepet játszanak üzeneteid kommunikálásában.

 

Ha rendszeresen biztosítasz új tartalmakat követőidnek, akkor előbb vagy utóbb jelentős lendületre tehetsz szert. Mindez persze csak akkor működhet rövid- és hosszútávon, ha egy egységes, részletes tartalomstratégiát követsz, és fokozatosan építed az érdeklődést márkád iránt képeiddel, videóiddal és történeteiddel.

 

 

3. A tartalom még mindig a király


A márkák számára ma a digitális marketingben a legfontosabb az, hogy minőségi tartalmakat biztosítsanak közönségük számára. Fontos, hogy ezek a tartalmak párhuzamban álljanak általános marketingcéljaiddal.

 

Ha tartalmakról van szó, akkor érdemes a változatosságra törekedni, persze ügyelve arra, hogy minden, amit posztolsz, kapcsolódjon márkádhoz. Feltölthetsz „kulisszák mögötti” fotókat, pillanatképeket céged hétköznapjaiból, videókat egy esemény előkészületeiről, vagy akár élőben is közvetítheted azokat, miután elindultak.

 

A lényeg tehát a rendszeresség, a relevancia, és persze a minőség, továbbá nem szabad megfeledkezni a már emlegetett képfeliratokról sem, hiszen ezek is tartalmaknak számítanak, ráadásul további kontextust kínálhatsz képeidhez, és cselekvésre ösztönözheted közönségedet.

 

 

4. Márkád identitása szabja meg, hogy hogyan kommunikálsz az Instagramon


A márka az, amit az emberek irányába kommunikál – ebből következik, hogy nagyon gondosan kell megfogalmaznod márkád üzeneteit. Hozz létre egy személyiséget márkádnak, és győződj meg róla, hogy mind a szöveges, mind a vizuális tartalmak ezt a személyiséget tükrözzék.

 

Ilyenkor érdemes a hitelességre, őszinteségre törekedni – márkádnak „önmagát kell adnia”, ha úgy tetszik. Például, ha megosztasz néhány komoly hibát céged történetéből, akkor azzal sokkal emberibbé, valósabbá teheted márkád személyiségét az emberek szemében, akik így könnyebben azonosulnak majd vele.

 


5. Semmit se vigyél túlzásba


Ez talán a legfontosabb tanács mind közül – ne próbálj meg egyszerre mindenkinek megfelelni. Bármit is csinálsz, állj ki azok mellett az értékek mellett, amiket márkád képvisel, és légy mindig őszinte. Ez nem fog mindenkinek tetszeni, de aki így is márkád mellett maradnak, azok lesznek legértékesebb pártfogóid és támogatóid hosszútávon!
 

Amennyiben Te sem tudod, hogyan alakíts ki az Instagramon aktív követőtábort, akkor bízd ránk! Kérj tőlünk ajánlatot személyes online marketing konzultációnkra!

Ajánlatkérés


Kérjük tölts ki minden mezőt, fogadd el az adatvédelmi feltételeket!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!