Te is több követőt szeretnél Instagram profilodra? 5 tippet hoztunk, amellyel növelheted követőtáborod számát!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 tipp, amivel több követőt szerezhetsz az Instagramon

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A marketing világára mindig is jellemző volt egyfajta dinamika, ami többek között az ügyfelek folyamatosan változó igényeinek köszönhető. A marketingeseket kereső cégek például manapság főleg arra kíváncsiak, hogy egy marketinges hány követőt tud szerezni Instagramon, illetve hogy ezek a követők organikusak-e.

Kétségtelen, hogy egy modern digitális marketingkampánynak fontos alappillérét képezik a közösségi platformok, amelyek közül az Instagram általában kiemelt szerepet kap. Ez nem is olyan meglepő, a végtelenül népszerű képmegosztó alkalmazás 2018-ban fontos mérföldkőhöz érkezett, amikor is felhasználóinak száma elérte az egymilliárdot.

 

Ha azt szeretnék, hogy marketingesként naprakésznek tűnj lehetséges ügyfeleid szemében, akkor Instagram követőkre lesz szükséged, méghozzá organikusakra. Nézzük meg, hogy mit tehetsz ennek érdekében!

 

 

1. Ügyelj rá, hogy kampányaid megragadják az emberek figyelmét


Megesett már veled, hogy miután egy ismerősöd napokig nem posztolt a Facebookra, elkezdtél aggódni, hogy vajon mi történhetett vele? Nos, ez is csak az bizonyítja, hogy a közösségi média életünk, és hétköznapi kommunikációnk szerves részévé vált.

 

A digitális kommunikáció manapság bejegyzések posztolgatásáról, megosztásáról, és hozzászólásokból áll – az információ minden eddiginél gyorsabban áramlik, az emberek pedig ennek köszönhetően egyre rövidebb ideig hajlandók egy dologra koncentrálni. A te feladatod az, hogy szó szerint pillanatok alatt megragadd a felhasználók figyelmét, miközben azok fel-le görgetik hírfolyamjukat. Kampányaidnak ki kell emelkedniük a hétköznapi tartalmak közül, és cselekvésre kell ösztönözniük az embereket.

 

 

2. Tartsd észben a hetes szabályt


A marketingben a „hetes szabály” arra utal, hogy egy ügyfélnek átlagosan hét alkalommal kell találkoznia egy hirdetéssel, vagy egy üzenettel egy márkától, mielőtt készen állna arra, hogy megtegyen egy határozottabb lépést a márka irányába.

 

Minél több tartalmat készítesz, annál többször kerülhet márkád neve az emberek szemei elé ezeken keresztül. Persze itt nem csak a képekre és a videókra kell gondolni, hanem az ezekhez mellékelt feliratkora is, amelyek szintén fontos szerepet játszanak üzeneteid kommunikálásában.

 

Ha rendszeresen biztosítasz új tartalmakat követőidnek, akkor előbb vagy utóbb jelentős lendületre tehetsz szert. Mindez persze csak akkor működhet rövid- és hosszútávon, ha egy egységes, részletes tartalomstratégiát követsz, és fokozatosan építed az érdeklődést márkád iránt képeiddel, videóiddal és történeteiddel.

 

 

3. A tartalom még mindig a király


A márkák számára ma a digitális marketingben a legfontosabb az, hogy minőségi tartalmakat biztosítsanak közönségük számára. Fontos, hogy ezek a tartalmak párhuzamban álljanak általános marketingcéljaiddal.

 

Ha tartalmakról van szó, akkor érdemes a változatosságra törekedni, persze ügyelve arra, hogy minden, amit posztolsz, kapcsolódjon márkádhoz. Feltölthetsz „kulisszák mögötti” fotókat, pillanatképeket céged hétköznapjaiból, videókat egy esemény előkészületeiről, vagy akár élőben is közvetítheted azokat, miután elindultak.

 

A lényeg tehát a rendszeresség, a relevancia, és persze a minőség, továbbá nem szabad megfeledkezni a már emlegetett képfeliratokról sem, hiszen ezek is tartalmaknak számítanak, ráadásul további kontextust kínálhatsz képeidhez, és cselekvésre ösztönözheted közönségedet.

 

 

4. Márkád identitása szabja meg, hogy hogyan kommunikálsz az Instagramon


A márka az, amit az emberek irányába kommunikál – ebből következik, hogy nagyon gondosan kell megfogalmaznod márkád üzeneteit. Hozz létre egy személyiséget márkádnak, és győződj meg róla, hogy mind a szöveges, mind a vizuális tartalmak ezt a személyiséget tükrözzék.

 

Ilyenkor érdemes a hitelességre, őszinteségre törekedni – márkádnak „önmagát kell adnia”, ha úgy tetszik. Például, ha megosztasz néhány komoly hibát céged történetéből, akkor azzal sokkal emberibbé, valósabbá teheted márkád személyiségét az emberek szemében, akik így könnyebben azonosulnak majd vele.

 


5. Semmit se vigyél túlzásba


Ez talán a legfontosabb tanács mind közül – ne próbálj meg egyszerre mindenkinek megfelelni. Bármit is csinálsz, állj ki azok mellett az értékek mellett, amiket márkád képvisel, és légy mindig őszinte. Ez nem fog mindenkinek tetszeni, de aki így is márkád mellett maradnak, azok lesznek legértékesebb pártfogóid és támogatóid hosszútávon!
 

Amennyiben Te sem tudod, hogyan alakíts ki az Instagramon aktív követőtábort, akkor bízd ránk! Kérj tőlünk ajánlatot személyes online marketing konzultációnkra!

Ajánlatkérés


Kérjük tölts ki minden mezőt, fogadd el az adatvédelmi feltételeket!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!