Plasztikai sebészeti marketing: Így éld túl a koronavírus idejét

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

4 tipp, amikkel plasztikai praxisod túlélheti a koronavírust

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Plasztikai sebészként hogyan éld túl a koronavírus időszakát és hogyan állítsd helyre rendelőd forgalmát? Tippjeinkkel segítünk, hogy ismét fellendítsd forgalmad!

A koronavírus az elmúlt hónapok során az egész világot a térdére kényszerítette. Számtalan cég és vállalkozás került bajba, vagy kényszerült végleg lehúzni a rolót a járvány gazdasági következményei miatt, és ez a helyzet temérdek plasztikai praxis háza táján is.

Ha az optimista énedre hallgatsz, benned is élhet a remény, hogy a járvány lecsengése után a plasztikai sebészetek számos új lehetőséget ragadhatnak majd meg. Egyes praxisok már most részesülhetnek ezekből a lehetőségekből, vagy legalább is elkezdhetik tervezgetni az első lépéseiket azokra az időkre, amikor végre újra kinyithatják ajtóikat pácienseik előtt.

Persze mindenkinek észben kell tartania, hogy a COVID-19 egy rettenetesen képlékeny, nehezen kiszámítható helyzetet teremtett több tucat országban, és a dolgok napról napra változhatnak. Ennek ellenére próbálj kitartani, és tervezz ebben a lassú időszakban úgy, hogy később újult lendülettel folytathasd munkádat!

A következőkben négy tanácsot osztunk meg plasztikai sebészek számára arról, hogy mit tehetnek a koronavírus idején praxisukkal.

 

1. Üzenj minden páciensednek, különösen azoknak, akiknek időpontjaik vannak

Az első és legfontosabb lépés értesíteni ügyfeleidet, és megnyugtatni őket, hogy mindent megteszel rendelőd tisztán tartása érdekében (habár ez egy plasztikai sebészeten nem szabad, hogy újdonság legyen). Ezt az üzenetet minden olyan ügyfelednek ajánlott kiküldeni, akik megadták neked email címüket, és SMS-ben is érdemes értesíteni azokat, akik időpontot foglaltak rendelődbe.

Ezeken kívül erősen ajánlott egy rövid üzenetet is elhelyezni webhelyeden, ami egy felugró ablakban értesíti a látogatókat az aktuális helyzetről, és arról, hogy milyen óvintézkedésekkel gondoskodsz pácienseid biztonságáról.

2. Alkalmazz váróparkolókat

A parkolóban berendezett várókat egyre több orvosi rendelő vezeti be, elvégre az emberek sokkal nagyobb biztonságban érezhetik magukat autóikban, mint egy zárt légterű váróban. Egyedül arra kell odafigyelned, hogy mindig értesítened kell a váró pácienseket arról, hogy ők következnek, amit a recepciós egy telefonhívással könnyedén elintézhet.

 

3. Kínálj virtuális konzultációkat

Ez 2020-ban egyetlen plasztikai praxisnak sem kellene, hogy problémát jelentsen. Egy rövid konzultáció manapság már könnyedén lebonyolítható az internet segítségével, ráadásul az internetes videóhívások még a beszélgető felek egyenlegét sem terhelik, és sokkal kényelmesebbek is. Ha nincs szükség személyes vizsgálatra, akkor ez a legésszerűbb megoldás a jelen helyzetben.

 

4. Ne állítsd le hirdetéseidet (hacsak nem zártál be átmenetileg)

A járványhelyzetben temérdek cég (és rengeteg egészségügyi magánorvos is) szünetelteti fizetett online hirdetéseit. Ennek oka egy téves logika, mely szerint az online marketing egy költség. Ez távol áll a valóságtól, ugyanis az online marketing egy nagyon is ésszerű befektetés, főleg most, amikor sokan vesznek vissza online hirdetéseikből, és a kattintások árai (CPC) is lényegesen alacsonyabb, mint általában. Kisebb versenymezőny, olcsóbb nevezés – jól hangzik?
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!