Plasztikai sebészeti marketing: Így éld túl a koronavírus idejét

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

4 tipp, amikkel plasztikai praxisod túlélheti a koronavírust

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Plasztikai sebészként hogyan éld túl a koronavírus időszakát és hogyan állítsd helyre rendelőd forgalmát? Tippjeinkkel segítünk, hogy ismét fellendítsd forgalmad!

A koronavírus az elmúlt hónapok során az egész világot a térdére kényszerítette. Számtalan cég és vállalkozás került bajba, vagy kényszerült végleg lehúzni a rolót a járvány gazdasági következményei miatt, és ez a helyzet temérdek plasztikai praxis háza táján is.

Ha az optimista énedre hallgatsz, benned is élhet a remény, hogy a járvány lecsengése után a plasztikai sebészetek számos új lehetőséget ragadhatnak majd meg. Egyes praxisok már most részesülhetnek ezekből a lehetőségekből, vagy legalább is elkezdhetik tervezgetni az első lépéseiket azokra az időkre, amikor végre újra kinyithatják ajtóikat pácienseik előtt.

Persze mindenkinek észben kell tartania, hogy a COVID-19 egy rettenetesen képlékeny, nehezen kiszámítható helyzetet teremtett több tucat országban, és a dolgok napról napra változhatnak. Ennek ellenére próbálj kitartani, és tervezz ebben a lassú időszakban úgy, hogy később újult lendülettel folytathasd munkádat!

A következőkben négy tanácsot osztunk meg plasztikai sebészek számára arról, hogy mit tehetnek a koronavírus idején praxisukkal.

 

1. Üzenj minden páciensednek, különösen azoknak, akiknek időpontjaik vannak

Az első és legfontosabb lépés értesíteni ügyfeleidet, és megnyugtatni őket, hogy mindent megteszel rendelőd tisztán tartása érdekében (habár ez egy plasztikai sebészeten nem szabad, hogy újdonság legyen). Ezt az üzenetet minden olyan ügyfelednek ajánlott kiküldeni, akik megadták neked email címüket, és SMS-ben is érdemes értesíteni azokat, akik időpontot foglaltak rendelődbe.

Ezeken kívül erősen ajánlott egy rövid üzenetet is elhelyezni webhelyeden, ami egy felugró ablakban értesíti a látogatókat az aktuális helyzetről, és arról, hogy milyen óvintézkedésekkel gondoskodsz pácienseid biztonságáról.

2. Alkalmazz váróparkolókat

A parkolóban berendezett várókat egyre több orvosi rendelő vezeti be, elvégre az emberek sokkal nagyobb biztonságban érezhetik magukat autóikban, mint egy zárt légterű váróban. Egyedül arra kell odafigyelned, hogy mindig értesítened kell a váró pácienseket arról, hogy ők következnek, amit a recepciós egy telefonhívással könnyedén elintézhet.

 

3. Kínálj virtuális konzultációkat

Ez 2020-ban egyetlen plasztikai praxisnak sem kellene, hogy problémát jelentsen. Egy rövid konzultáció manapság már könnyedén lebonyolítható az internet segítségével, ráadásul az internetes videóhívások még a beszélgető felek egyenlegét sem terhelik, és sokkal kényelmesebbek is. Ha nincs szükség személyes vizsgálatra, akkor ez a legésszerűbb megoldás a jelen helyzetben.

 

4. Ne állítsd le hirdetéseidet (hacsak nem zártál be átmenetileg)

A járványhelyzetben temérdek cég (és rengeteg egészségügyi magánorvos is) szünetelteti fizetett online hirdetéseit. Ennek oka egy téves logika, mely szerint az online marketing egy költség. Ez távol áll a valóságtól, ugyanis az online marketing egy nagyon is ésszerű befektetés, főleg most, amikor sokan vesznek vissza online hirdetéseikből, és a kattintások árai (CPC) is lényegesen alacsonyabb, mint általában. Kisebb versenymezőny, olcsóbb nevezés – jól hangzik?
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!