Év végi marketingtippek egy profi ügynökségtől: Így készülj a sikeres lezárásra

 online marketing ügynökség tippjei

Egy online marketing ügynökség bevált tippjei az év végi záráshoz

Kovács Zsuzsanna, online marketinges Szerző:
Kovács Zsuzsanna, online marketinges
Az év vége közeledtével itt az idő, hogy visszatekintsünk az elmúlt hónapok eredményeire, és megtervezzük a következő évet. Egy jól átgondolt marketing ellenőrzőlista nemcsak az éves teljesítményed elemzésében segít, hanem a jövőbeni növekedésed alapját is megteremti.
Online marketing ügynökségként szeretnénk bemutatni néhány alapvető tippeket, amelyek az ügyfeleink számára bizonyítottan a hatékonyabbak voltak. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan hozhatod ki a legtöbbet marketingstratégiádból..
 online marketing ügynökség tippjei

1. Vizsgáld át marketingmutatóidat és fókuszálj az új értékesítésekre

Az év végi visszatekintés egyik legfontosabb lépése az eredmények adatainak összeállítása. Egy tapasztalt online marketing ügynökség ebben is segíthet, hiszen pontosan tudja, milyen adatokat érdemes elemezni. Gyűjtsd össze az alábbi mutatókat:

•    Érdeklődők (leadek) száma.
•    Az értékesítések forrásai.
•    Új ügyfelektől származó bevétel.

Miért fontos?

Az új ügyfelekből származó bevétel – az ún. "felső sor" növekedése – kulcsfontosságú a marketingstratégiád hatékonyságának értékeléséhez. Amint azonosítod, mi hajtja az új értékesítéseket, lehetőséged lesz optimalizálni a folyamatokat és javítani a nyereségességet.

Tipp:

Ha például csökken az új érdeklődők száma, érdemes megvizsgálni, hogy melyik marketingcsatornán érkezik a legjobb megtérülés. Egy online marketing ügynökség támogatásával ez a folyamat gyorsabb és hatékonyabb lehet. Egy kis optimalizálás is nagy különbséget hozhat!

2. Év/év tendenciák elemzése: Mit mutatnak az adatok?

Ne állj meg az aktuális év elemzésénél – hasonlítsd össze az eredményeket az elmúlt 3-5 évvel, hogy azonosítsd a trendeket. Egy tapasztalt online marketing ügynökség ebben nagy segítséget nyújthat, hiszen hozzáfér a megfelelő eszközökhöz és szakértelemhez. Vizsgáld meg az alábbiakat:
•    Mely kampányok működtek a legjobban?
•    Hogyan változott az ügyfelek érdeklődése az idő múlásával?
•    Hogyan alakultak a költségek és a megtérülés?

Példa a gyakorlatból:

Egy ügyfelünk esetében a statikus képes hirdetések évekig jól működtek a közösségi médiában. Azonban, amikor ügyfelünk hozzánk, mint online marketing ügynökséghez fordult, és áttértünk rövid videókra, az érdeklődők száma több mint 100%-kal nőtt. A trendek figyelése és az adatalapú döntéshozatal segített abban, hogy marketingjük eredményesebb legyen.

3. Értékesítési tölcséred finomhangolása

Az értékesítési tölcsér a potenciális ügyfelek útja az érdeklődéstől a vásárlásig. Egy tapasztalt online marketing ügynökség segíthet feltárni, hogy hol szakad meg ez a folyamat, és hogyan optimalizálhatod azt.

Az év végén különösen érdemes megvizsgálni az alábbiakat:

•    Mely pontokon esnek ki az érdeklődők?
•    Milyen kommunikációs csatornák működnek a legjobban?

Ajánlásunk:


Használj automatizált retargetáló kampányokat, amelyek hatékonyan visszacsábítják az érdeklődőket. Például egy weboldal látogatójának küldj célzott e-mailt vagy hirdetést, hogy emlékeztesd ajánlatodra. Egy online marketing ügynökség megfelelő eszközökkel és tapasztalattal segíthet ebben, hogy a retargetálás maximális eredményeket hozzon. Ez egy egyszerű, de hatékony módszer az értékesítési tölcsér javítására.

4. Versenytársaid nyomon követése

A versenytársak elemzése kulcsfontosságú a piacon maradáshoz, és egy tapasztalt online marketing ügynökség hatékony megközelítést kínálhat az adatok gyűjtésére és értékelésére.

Az év végi összegzés során érdemes választ adni az alábbi kérdésekre:
•    Milyen promóciókat vagy kampányokat indítottak?
•    Kikre célozták hirdetéseiket?
•    Jobbak voltak az ajánlataik, mint a tieid?

Mit tehetsz?

Hozz létre Google Értesítéseket versenytársaid neveire, hogy mindig naprakész információid legyenek. Nézd át a hirdetéseiket, és jegyezd fel, mi működhetett náluk jobban. Egy profi online marketing ügynökség képes rendszerszintű elemzéseket és stratégiákat kínálni, amelyekkel hatékonyabban versenyezhetsz a piacon, és megalapozhatod a következő év sikeres marketingkampányait.

5. Kérj visszajelzést ügyfeleidtől

Az ügyfélvélemények aranyat érnek – nemcsak azért, mert hitelességedet növelik, hanem mert fontos információkat nyújtanak termékeidről és szolgáltatásaidról.

Hogyan kérj visszajelzést?
•    Küldj e-maileket vagy SMS-eket az elégedett ügyfeleknek, és kérd meg őket, hogy értékeljenek.
•    Használj kérdőíveket, hogy mélyebb betekintést kapj az ügyféligényekbe.

Eredmény:

Egy ügyfelünk, aki rendszeresen gyűjtött véleményeket, rövid időn belül 50%-kal növelte pozitív értékeléseinek számát az online felületeken. Ez jelentősen növelte az új ügyfelek bizalmát.

6. Újévi tervezés: Ne várj januárig!

Az év vége a tökéletes időszak arra, hogy elkezd dolgozni az új stratégiákon. Vásárolj be marketingeszközökből, indíts év végi promóciókat, vagy tervezz meg átfogó kampányokat egy profi online marketing ügynökséggel, amely támogatja céljaid elérését.

Tippünk:

Ha B2B vállalkozás vagy, érdemes ügyfeleidnek javasolni, hogy előre vásároljanak termékeidből vagy szolgáltatásaidból. Egy tapasztalt online marketing ügynökség hatékony promóciós kampányokkal segíthet maximalizálni az év végi bevételeket, miközben az adóterhek csökkentésében is fontos szerepet játszhatnak az előre eladott szolgáltatások.

7. Ünnepeld a sikereket és ismerd el a csapatot

Az év végi ünneplés nemcsak az elért eredmények megkoronázása, hanem a csapatmorál erősítésének is fontos eszköze. Egy elkötelezett online marketing ügynökség számára ez az időszak lehetőséget teremt arra, hogy megmutassa, hogyan támogatta ügyfeleit a siker felé vezető úton. Ismerd el azokat, akik hozzájárultak a sikerekhez, és köszönd meg munkájukat.

Ajánlásunk:

Küldj év végi hírlevelet, amelyben kiemeled az év legnagyobb sikereit, és mutasd meg ügyfeleidnek, milyen mérföldköveket értetek el közösen. Egy tapasztalt online marketing ügynökség kreatív és személyre szabott hírlevél-koncepciókkal járulhat hozzá, hogy ez a gesztus valóban motiváló legyen nemcsak az ügyfelek, hanem a csapat tagjai számára is.

Zárd az évet egy tapasztalt online marketing ügynökség bevált stratégiáival! Kattints ide, és kérj egyedi ajánlatot, hogy vállalkozásod is sikeresen lépjen a következő évbe!

Az év végi marketing ellenőrzőlista egy hatékony eszköz arra, hogy értékeld az elmúlt évet, és erősebb alapokat teremts a következőre. Ha követed ezeket a tippeket, üzleti növekedésed nemcsak fenntarthatóvá, hanem gyorsabbá is válhat. Legyen az új éved tele sikerekkel és kreatív kampányokkal!

Ne hagyd, hogy az év végi hajtás megállítsa a növekedést! Lépj kapcsolatba velünk, és építsd tovább sikereidet profi marketingmegoldásainkkal!

Forrás: https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/the-end-of-the-year-marketing-checklist-that-helped-triple/483741

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!