Online marketing szállodáknak - Online marketing hoteleknek, szálloda marketing, online szálloda marketing, turizmusmarketing online

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing szállodáknak komplex megoldásokkal

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Online marketing hoteleknek szállodáknak több mint 15 éves szakmai tapasztalattal, online marketing stratégiával és komplex megoldásokkal, hiszen komplexitás nélkül nem létezik sikeres online marketing!

Online marketing szállodáknak: Tudunk segíteni

Az online marketing szállodáknak nem gyerekjáték, de egy kiváló stratégiával nagyon is sikeres lehet! Úgy érzed, nem érsz el elég felhasználóhoz marketing üzeneteiddel? Nincs elég vendéged a hétköznapokra, panganak a rendezvényhelyszín ajánlatkéréseid? Jó lenne, ha több közvetlen foglalásod lenne, és nem kellene olyan magas közvetítői díjakat fizetned a szállásközvetítő weboldalaknak, OTA-knak? Tudod és érzed, hogy sokkal több potenciál van a szállodádban, mint amit elsőre láttat magából? Egyszerűen csak túl sok a dolog, és nincs időd és energiád az online kommunikációt is menedzselni? Hidd el, ismerjük ezeket a problémákat, tudjuk mit jelent az online marketing szállodáknak és azt is, hogy az hogyan orvosolja a fentieket!

 

Ha a fentiek közül bármelyik is igaz rád, a legjobb helyen jársz! Az online marketing szállodáknak az egyik szakterületünk, tudunk segíteni! Kattints az alábbi linkre, és indulj el végre az úton: online marketing szállodáknak és hotel marketing tanácsadás.

 

Online marketing szállodáknak, kizárólag komplexen

Előfordulhat, hogy pontos elképzeléssel érkeztél erre az oldalra. Meglehet, hogy azt szeretnéd, készítsünk Google Ads kampányokat a közvetlen foglalások ösztönzése érdekében, vagy esetleg több Instagram követőt szeretnél szerezni a segítségünkkel. Lehet, hogy javítani szeretnél a szállodádról alkotott véleményeken vagy egy YouTube kampányt szeretnél lefuttatni. Nos, rossz hírünk van. Ebben nem tudunk segíteni.

 

Hogy miért? Mert te nem ezt szeretnéd. Ha online marketing szállodáknak, akkor az nem a több Instagram követőkről vagy jó Google Ads kampányokról szól. Az új, több, közvetlen foglalásról és rendezvényhelyszín ajánlatkérésről szól. Ez pedig az, amiben tudunk segíteni, a jó online marketing szállodáknak azonban kizárólag komplexen lehetséges!

 

Online marketing szállodáknak komlpexen: Mit jelent ez?

Hiába van egy szép weboldalad és egy kiváló szállodád, ha a szép weboldalt kirakod a sivatag közepére, senki sem találja meg azt. Nem árt tehát, ha a weboldal technikailag megfelel a Google elvárásainak, és jól keresőoptimalizálható, igaz? De mit ér egy technikailag jó weboldal és egy szép design, ha nincs rajta megfelelő tartalom, ami végül foglalásra ösztönzi az olvasóját? Mit érnek a megosztott Facebook posztok, ha az nem jut el senkihez? Mit ér egy jól beállított Google Ads kampány, ha a weboldalra érkezve aztán mégsem foglal szobát vagy kér ajánlatot rendezvényre a felhasználó? Ugye kezded már érteni? Egyik sem működik a másik nélkül, ezeket egytől egyig komplexen kell kezelni. Az online marketing szállodáknak erről szól.

 

Online marketing szállodáknak, de mennyiért?

Valószínűleg elérkeztünk ahhoz a részhez, ami leginkább érdekel. Sokszor kapunk megkereséseket azzal kapcsolatban, hogy nálunk mennyibe kerül az online marketing szállodáknak. Sajnos erre ismeretlenül nem tudunk választ adni, és nem is akarunk.

 

Minden stratégia alkotást azzal kezdünk, hogy alaposan megismerünk téged, a szállodádat, a célkitűzéseidet, a lehetőségeidet és az akadályokat, a célközönségedet és a konkurenciáidat, az eddigi online kommunikációdat. Ezt egy online marketing audit során tárjuk fel, hiszen enélkül nem tudjuk megtalálni a kiaknázandó lehetőségeket, nem tudjuk, mi a hiba, és min javíthatnál. Az online marketing szállodáknak tehát egy audittal kezdődik, ezt követően indulhat a stratégia elkészítése.

 

Online marketing szállodáknak: Audit és stratégia

Nem lehetséges a sikeres online marketing szállodáknak egyedi, cégspecifikus stratégia nélkül. A folyamat egy online marketing audittal kezdődik, ami két személyes találkozót is magában foglal. Az első alkalommal feltárjuk az említetteket, készülünk egy alapos kérdéslistával is online jelenléted előzetes feltérképezése alapján. Ha mindent tisztáztunk, átadunk egy dokumentumot a szükséged hozzáférésekről (analitikák, weboldal, hirdetések, stb.), amelyek segítségünkre lesznek az audithoz. Ezt követően kezdődhet a munka, áttekintünk mindent, amit részünkre átadtál, majd az egyeztetett célkitűzések alapján megalkotjuk egyedi online marketing stratégiádat, ami darabszám szerint tartalmaz minden egyes feladatot az azokhoz kapcsolódó javaslatokkal és stratégiai szempontokkal, amelyeket el kell végeznünk ahhoz, hogy a célok megvalósulhassanak.

 

Ez az akcióterv az, ami havi díjas árlistánkat is tartalmazza. Ez az, amivel a kezedben akár te magad is elvégezheted hoteled online marketingjét, de ránk is bízhatod, hiszen sok éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően gyakorlatilag egy külsős online marketing osztályként tudjuk biztosítani az online marketinget szállodáknak.

 

Online marketing szállodáknak: Akik minket választottak

A Zichy Park Hotel, a Residence Balaton, a Baltazár Budapest, a Pest-Buda Bistro és Hotel, az Erla Villa, az Oxigén Hotel**** Family & Spa, a Kristály Hotel Ajka****, a Relax Hotel Hévíznél, vagy az Idill Hotel, a Duna Relax & Event Hotel is minket választott, amikor szállodájuknak online marketing tanácsadót keresett. Tudjuk, miről szól az online marketing szállodáknak, és ha akarod, neked is segítünk. Kattints IDE!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!