Online marketing szállodáknak - Online marketing hoteleknek, szálloda marketing, online szálloda marketing, turizmusmarketing online

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing szállodáknak komplex megoldásokkal

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Online marketing hoteleknek szállodáknak több mint 15 éves szakmai tapasztalattal, online marketing stratégiával és komplex megoldásokkal, hiszen komplexitás nélkül nem létezik sikeres online marketing!

Online marketing szállodáknak: Tudunk segíteni

Az online marketing szállodáknak nem gyerekjáték, de egy kiváló stratégiával nagyon is sikeres lehet! Úgy érzed, nem érsz el elég felhasználóhoz marketing üzeneteiddel? Nincs elég vendéged a hétköznapokra, panganak a rendezvényhelyszín ajánlatkéréseid? Jó lenne, ha több közvetlen foglalásod lenne, és nem kellene olyan magas közvetítői díjakat fizetned a szállásközvetítő weboldalaknak, OTA-knak? Tudod és érzed, hogy sokkal több potenciál van a szállodádban, mint amit elsőre láttat magából? Egyszerűen csak túl sok a dolog, és nincs időd és energiád az online kommunikációt is menedzselni? Hidd el, ismerjük ezeket a problémákat, tudjuk mit jelent az online marketing szállodáknak és azt is, hogy az hogyan orvosolja a fentieket!

 

Ha a fentiek közül bármelyik is igaz rád, a legjobb helyen jársz! Az online marketing szállodáknak az egyik szakterületünk, tudunk segíteni! Kattints az alábbi linkre, és indulj el végre az úton: online marketing szállodáknak és hotel marketing tanácsadás.

 

Online marketing szállodáknak, kizárólag komplexen

Előfordulhat, hogy pontos elképzeléssel érkeztél erre az oldalra. Meglehet, hogy azt szeretnéd, készítsünk Google Ads kampányokat a közvetlen foglalások ösztönzése érdekében, vagy esetleg több Instagram követőt szeretnél szerezni a segítségünkkel. Lehet, hogy javítani szeretnél a szállodádról alkotott véleményeken vagy egy YouTube kampányt szeretnél lefuttatni. Nos, rossz hírünk van. Ebben nem tudunk segíteni.

 

Hogy miért? Mert te nem ezt szeretnéd. Ha online marketing szállodáknak, akkor az nem a több Instagram követőkről vagy jó Google Ads kampányokról szól. Az új, több, közvetlen foglalásról és rendezvényhelyszín ajánlatkérésről szól. Ez pedig az, amiben tudunk segíteni, a jó online marketing szállodáknak azonban kizárólag komplexen lehetséges!

 

Online marketing szállodáknak komlpexen: Mit jelent ez?

Hiába van egy szép weboldalad és egy kiváló szállodád, ha a szép weboldalt kirakod a sivatag közepére, senki sem találja meg azt. Nem árt tehát, ha a weboldal technikailag megfelel a Google elvárásainak, és jól keresőoptimalizálható, igaz? De mit ér egy technikailag jó weboldal és egy szép design, ha nincs rajta megfelelő tartalom, ami végül foglalásra ösztönzi az olvasóját? Mit érnek a megosztott Facebook posztok, ha az nem jut el senkihez? Mit ér egy jól beállított Google Ads kampány, ha a weboldalra érkezve aztán mégsem foglal szobát vagy kér ajánlatot rendezvényre a felhasználó? Ugye kezded már érteni? Egyik sem működik a másik nélkül, ezeket egytől egyig komplexen kell kezelni. Az online marketing szállodáknak erről szól.

 

Online marketing szállodáknak, de mennyiért?

Valószínűleg elérkeztünk ahhoz a részhez, ami leginkább érdekel. Sokszor kapunk megkereséseket azzal kapcsolatban, hogy nálunk mennyibe kerül az online marketing szállodáknak. Sajnos erre ismeretlenül nem tudunk választ adni, és nem is akarunk.

 

Minden stratégia alkotást azzal kezdünk, hogy alaposan megismerünk téged, a szállodádat, a célkitűzéseidet, a lehetőségeidet és az akadályokat, a célközönségedet és a konkurenciáidat, az eddigi online kommunikációdat. Ezt egy online marketing audit során tárjuk fel, hiszen enélkül nem tudjuk megtalálni a kiaknázandó lehetőségeket, nem tudjuk, mi a hiba, és min javíthatnál. Az online marketing szállodáknak tehát egy audittal kezdődik, ezt követően indulhat a stratégia elkészítése.

 

Online marketing szállodáknak: Audit és stratégia

Nem lehetséges a sikeres online marketing szállodáknak egyedi, cégspecifikus stratégia nélkül. A folyamat egy online marketing audittal kezdődik, ami két személyes találkozót is magában foglal. Az első alkalommal feltárjuk az említetteket, készülünk egy alapos kérdéslistával is online jelenléted előzetes feltérképezése alapján. Ha mindent tisztáztunk, átadunk egy dokumentumot a szükséged hozzáférésekről (analitikák, weboldal, hirdetések, stb.), amelyek segítségünkre lesznek az audithoz. Ezt követően kezdődhet a munka, áttekintünk mindent, amit részünkre átadtál, majd az egyeztetett célkitűzések alapján megalkotjuk egyedi online marketing stratégiádat, ami darabszám szerint tartalmaz minden egyes feladatot az azokhoz kapcsolódó javaslatokkal és stratégiai szempontokkal, amelyeket el kell végeznünk ahhoz, hogy a célok megvalósulhassanak.

 

Ez az akcióterv az, ami havi díjas árlistánkat is tartalmazza. Ez az, amivel a kezedben akár te magad is elvégezheted hoteled online marketingjét, de ránk is bízhatod, hiszen sok éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően gyakorlatilag egy külsős online marketing osztályként tudjuk biztosítani az online marketinget szállodáknak.

 

Online marketing szállodáknak: Akik minket választottak

A Zichy Park Hotel, a Residence Balaton, a Baltazár Budapest, a Pest-Buda Bistro és Hotel, az Erla Villa, az Oxigén Hotel**** Family & Spa, a Kristály Hotel Ajka****, a Relax Hotel Hévíznél, vagy az Idill Hotel, a Duna Relax & Event Hotel is minket választott, amikor szállodájuknak online marketing tanácsadót keresett. Tudjuk, miről szól az online marketing szállodáknak, és ha akarod, neked is segítünk. Kattints IDE!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!