Instagram plasztikai sebészeknek: tippek a hatékony működésért

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

7 hasznos Instagram tipp plasztikai sebészeknek

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Az Instagram a világ egyik legnagyobb közösségi platformja, amely éppen két évvel ezelőtt, 2018 júniusában lépte át az áhított egymilliárd aktív havi felhasználót – ez a szám pedig azóta egyre csak nőtt.

Mivel egy kifejezetten képekre kiélezett platformnak készült, az Instagram ideális felületet biztosít a plasztikai sebészek számára, hogy megmutathassák munkáik eredményeit a nagyközönségnek, és így még több ügyfelet szerezzenek maguknak.

Persze egy hatékony Instagram stratégia összeállítása nem egyszerű feladat, mégis elengedhetetlen, ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a platform nyújtotta lehetőségekből. Lássuk tehát, hogy mi mindennel teheted hatékonyabbá plasztikai sebészeted Instagram kampányát!
 

Mielőtt belekezdenél

Fontos, hogy mielőtt elkészítenéd praxisod üzleti Instagram fiókját, készíts egy hivatalos Facebook oldalt is neki, amivel aztán később összekötheted. Ez elengedhetetlen, ha szeretnél hirdetéseket is futtatni az Instagramon, ugyanis ezeket a Facebook Hirdetéskezlőjében készítheted majd el.

Egy üzleti Instagram profil létrehozása egyszerű feladat, ráadásul miután összekapcsolod azt Facebook oldaladdal, a rendszer sok információt automtatikusan át is vesz majd arról. Ezt elég csak átnézned, és ha mindent rendben találsz, lényegében el is készült profilod.

 

1. Használd az Instagram eszközeit

Az Instagram egyik leghasznosabb eszköze az Elemzések felület, amelyen hasznos információkat találsz üzleti fiókodról, bejegyzéseidről és célközönségedről. Ezen információk birtokában tudni fogod, hogy mely tartalmaid a legkedveltebbek, hogy mikor a legaktívabbak követőid a platformon, és összességében, hogy mennyire hatékony jelenlegi Instagram stratégiád.

 

2. Népszerűsítsd praxisod Instagramját más platformokon is

Ha más platformokon is jelen vagy márkáddal, akkor és sikerült ezeken egy nagyobb követőtábort gyűjtened, akkor értesítsd őket arról, hogy már az Instagramon is követhetik praxisodat.

Mivel követőid egyébként is érdeklődnek márkád iránt, már azzal is rengeteg „új” követőt szerezhetsz Instagram fiókodra, ha meghívod őket oda. Mindez lehetővé teszi majd, hogy egy-egy bejegyzéssel több felhasználót érhess el egyszerre.

Érdemes továbbá észben tartani, hogy sokak egy közösségi platformot preferálnak a többivel szemben, így fontos, hogy minden platformon értesítsd követőidet Instagram fiókodról.

 

3. Ne terheld túl közönségedet

Az Instagramra mindenképpen érdemes rendszeresen posztolni (azaz képeket és videókat feltölteni), fontos, hogy ne vidd túlzásba ezt. A megállás nélküli feltöltögetésekre követőid hamar rá fognak unni, és rövidesen elkezded majd elveszíteni őket.

Napi 3 feltöltés például még egészen korrekt, de sok nagyobb márka 1-2 bejegyzésnél nem is megy tovább. 

A legjobb ötlet eleinte variálgatni a feltöltések időpontjait, hogy kiderítsd, mikor legaktívabb közönséged a platformon. Ha már tudod, hogy mikor kaphatják a legtöbb figyelmet bejegyzéseid, kezdd el próbálgatni, hogy hány feltöltéssel tudod lekötni az embereket naponta az előtt, hogy ráunnának ezekre.

Ahogy aztán egyre több követőt szerzel fiókod köré, úgy érdemes néha újra és újra kísérletezni a bejegyzések sűrűségével és mennyiségével, hogy mindig az ideális arányokban posztolhass.

 

4. Légy aktív a platformon

Az Instagramot nem véletlenül hívják közösségi médiának – ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a platformból, akkor bizony neked is a közösség aktív tagjává kell válnod rajta.

Például ha valaki hozzászól bejegyzésedhez, akkor igyekezz válaszolni rá. Már az is sokat számít, ha egyszerűen megköszönöd a hozzászólást.

Igyekezz arra ösztönözni követőidet, hogy hozzászóljanak bejegyzéseidhez (pl. tegyél fel nekik kérdéseket a mellékelt szövegek végén), és hogy megosszák tartalmaidat. Ezen kívül arra is buzdíthatod közönségedet, hogy jelöljék meg ismerőseiket a hozzászólásokban, ha úgy érzik, érdekelheti őket egy-egy ajánlatod.

 

5. Oszd meg mások tartalmait

Gyakran előfordulhat, hogy nem jönnek az ötletek új tartalmakra. Ilyenkor érdemes szétnézni más Instagram fiókok között, amelyek tartalmait újraoszthatod saját fiókodon.

Ilyenkor természetesen fontos, hogy mindig megjelöld bejegyzésedben az eredeti feltöltőt, akár egy személyről, akár egy másik márkáról (persze nem egy versenytársról) van szó.

 

6. Készítsd el plasztikai sebészeted saját hastagét

Egy saját hashtaggel sokkal több aktivitásra ösztönözheted követőidet, és akár azokat is, akik még nem is hallottak márkádról. Persze ehhez tudnod kell, hogy hogyan érdemes használni az Instagram hashtageket.

Sok nagyobb márka készít magának saját márkás hashtaget minden platformon, és szólítja fel követőit, hogy ők is bátran használják ezeket, ha kapcsolódó tartalmakat osztanak meg.

Valahányszor egy felhasználó megjelöli egy bejegyzését márkás hashtageddel, az lényegében ingyenes reklámot jelent plasztikai sebészeted számára. Egy jól sikerült beavatkozás után az emberek előszeretettel mutogatják majd munkád eredményét ismerőseiknek, akik a hashtagen keresztül még többet fedezhetnek majd fel rólad.

 

7. Használd fel követőid tartalmait

Ha már a követőid által készített képeknél tartunk, érdemes megjegyezni, hogy ezek a feltöltések sokkal hitelesebbé teszik plasztikai sebészetedet a többi felhasználó szemében, hiszen egy valódi, elégedett ügyfél készítette őket. Ezeket a hashtagek segítségével gyorsan megtalálhatod az Instagramon, hogy aztán megoszthasd őket saját üzleti fiókodon is (persze csak úgy, ha előbb engedélyt kérsz az eredeti feltöltőtől).

Ez egyrészt hitelesebbé teszi majd márkádat az érdeklődők szemében, másrészt néha kibújhatsz a saját tartalmak elkészítése alól, ha nem jönnek az ötletek.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!