Jön az Instagram legújabb fejleszése?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Hashtagválasztóval, helyi célzású bejegyzésekkel kísérletezik az Instagram?

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A szóbeszéd szerint az Instagram új funkciókat tesztel, amelyek különösen érdekesek lehetnek a platformon marketingezők számára. A következőkben röviden összefoglaljuk, hogy milyen új lehetőségekről is van szó, és hogy milyen szerepük lehet ezeknek egy online marketinges arzenáljában.

Hashtagválasztó eszköz

Az állítólagos hashtagválasztó eszközt egy mobilkutató fedezte fel az Instagram alkalmazás androidos verziójának kódjában. Az eredeti forrás szerint a hashtagválasztó lehetővé tenné a felhasználók számára, hogy olyan hashtageket is hozzáadjanak bejegyzéseikhez, amelyek nem jelennek meg a bejegyzés leírásában.

 

Jelenleg minden hashtag a leírásba kell, hogy kerüljön, hogy az algoritmus hozzákapcsolja őket a tartalomhoz, de az új fejlesztés sokkal átláthatóbbá és kevésbé zsúfolttá tenné a tartalmak leírását. Az eszközt persze a marketingesek is előnyükre fordíthatnák, hogy több felhasználót érjenek el tartalmaikkal.

 

Helyileg célzott organikus bejegyzések

Szintén ez a mobilkutató talált rá egy másik lehetséges funkcióra a kódban, ami a jelek szerint földrajzi hely alapú célzást tenne lehetővé a bejegyzéseknél. Az értesülések szerint a funkció különféle országokat sorol fel, ahol a bejegyzést meg lehetne jeleníteni.

 

A helyileg célzott hirdetések már rég óta elérhetők a Facebookon, azonban ez a funkció lehetővé tenné a marketingesek számára, hogy organikus bejegyzéseiket is területi határok közé sorolhassák, és csak azokat a célfelhasználókat érjék el velük, akik igazán érdeklődnének irántuk.

 


Megjelölések a videókban

Arról nem érkezett hivatalos bejelentés, hogy az Instagram valóban tesztel-e ilyen funkciókat, a platform azonban elárulta a TechCrunch-nak, hogy nemrégiben kísérletezni kezdtek egy videós megjelölés funkcióval, ami lehetővé tesz, hogy a felhasználók megjelöljék azokat a személyeket, akik feltűnnek a videóban.

 

Ez a funkció egyelőre csak béta fázisban jár, és csak néhány felhasználó érheti el, akik beleegyeztek a tesztelésbe. Habár erről nincs hivatalos kommentár, nem kizárt, hogy idővel a videóban feltűnő termékeket is meg lehet majd jelölni, ami további lehetőségeket nyit majd meg a márkák, különösen az e-kereskedelmi szektor számára.

 

Bármi is a végső cél, ez a hivatalosan is bejelentett funkció egyértelmű jele annak, hogy az Instagram egyre komolyabban veszi az online videót, mint tartalomtípust.

 

GIF képek a chaten belül

Habár ez a funkció már nem csak feltételezés, hanem hivatalosan is bejelentett fejlesztés, a GIF képek használata a chaten belül nem kifejezetten releváns a legtöbb cég számára.

 

További feltételezett funkciók

Egyesek azt feltételezik, hogy az Instagram kiemelt történetek matricákat és kvíz matricákat is tesztel. A történetek matricák lehetővé tennék, hogy egy felhasználó egy másik felhasználó kiemelt történetét helyezze el átfedésként saját történetében, míg a kvíz matricák akkor jelennének meg, amikor a felhasználó helyes választ ad egy kvízkérdésre.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!