Jön az Instagram legújabb fejleszése?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Hashtagválasztóval, helyi célzású bejegyzésekkel kísérletezik az Instagram?

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A szóbeszéd szerint az Instagram új funkciókat tesztel, amelyek különösen érdekesek lehetnek a platformon marketingezők számára. A következőkben röviden összefoglaljuk, hogy milyen új lehetőségekről is van szó, és hogy milyen szerepük lehet ezeknek egy online marketinges arzenáljában.

Hashtagválasztó eszköz

Az állítólagos hashtagválasztó eszközt egy mobilkutató fedezte fel az Instagram alkalmazás androidos verziójának kódjában. Az eredeti forrás szerint a hashtagválasztó lehetővé tenné a felhasználók számára, hogy olyan hashtageket is hozzáadjanak bejegyzéseikhez, amelyek nem jelennek meg a bejegyzés leírásában.

 

Jelenleg minden hashtag a leírásba kell, hogy kerüljön, hogy az algoritmus hozzákapcsolja őket a tartalomhoz, de az új fejlesztés sokkal átláthatóbbá és kevésbé zsúfolttá tenné a tartalmak leírását. Az eszközt persze a marketingesek is előnyükre fordíthatnák, hogy több felhasználót érjenek el tartalmaikkal.

 

Helyileg célzott organikus bejegyzések

Szintén ez a mobilkutató talált rá egy másik lehetséges funkcióra a kódban, ami a jelek szerint földrajzi hely alapú célzást tenne lehetővé a bejegyzéseknél. Az értesülések szerint a funkció különféle országokat sorol fel, ahol a bejegyzést meg lehetne jeleníteni.

 

A helyileg célzott hirdetések már rég óta elérhetők a Facebookon, azonban ez a funkció lehetővé tenné a marketingesek számára, hogy organikus bejegyzéseiket is területi határok közé sorolhassák, és csak azokat a célfelhasználókat érjék el velük, akik igazán érdeklődnének irántuk.

 


Megjelölések a videókban

Arról nem érkezett hivatalos bejelentés, hogy az Instagram valóban tesztel-e ilyen funkciókat, a platform azonban elárulta a TechCrunch-nak, hogy nemrégiben kísérletezni kezdtek egy videós megjelölés funkcióval, ami lehetővé tesz, hogy a felhasználók megjelöljék azokat a személyeket, akik feltűnnek a videóban.

 

Ez a funkció egyelőre csak béta fázisban jár, és csak néhány felhasználó érheti el, akik beleegyeztek a tesztelésbe. Habár erről nincs hivatalos kommentár, nem kizárt, hogy idővel a videóban feltűnő termékeket is meg lehet majd jelölni, ami további lehetőségeket nyit majd meg a márkák, különösen az e-kereskedelmi szektor számára.

 

Bármi is a végső cél, ez a hivatalosan is bejelentett funkció egyértelmű jele annak, hogy az Instagram egyre komolyabban veszi az online videót, mint tartalomtípust.

 

GIF képek a chaten belül

Habár ez a funkció már nem csak feltételezés, hanem hivatalosan is bejelentett fejlesztés, a GIF képek használata a chaten belül nem kifejezetten releváns a legtöbb cég számára.

 

További feltételezett funkciók

Egyesek azt feltételezik, hogy az Instagram kiemelt történetek matricákat és kvíz matricákat is tesztel. A történetek matricák lehetővé tennék, hogy egy felhasználó egy másik felhasználó kiemelt történetét helyezze el átfedésként saját történetében, míg a kvíz matricák akkor jelennének meg, amikor a felhasználó helyes választ ad egy kvízkérdésre.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!