Fogorvosi Instagram: Így növeld aktivitásod

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 tipp a fokozott Instagram aktivitáshoz fogászatoknak

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb és legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyet naponta több mint fél milliárd felhasználó nyit meg. Kétségtelen, hogy vizuális platformként az Instagram kiváló lehetőséget kínál a fogorvosok és fogászati rendelők számára, hogy új pácienseket vonzhassanak be, azonban az algoritmusnak és a heves versenynek köszönhetően egyre nehezebb érvényesülni rajta.

A kulcs továbbra is az aktivitás fenntartása, azonban manapság ez már sokkal többről szól, mint kedveléseket és hozzászólásokat kapni a feltöltött képekre és videókra, hiszen ott vannak a történetek és az IGTV is.

Szóval hogyan javíthatod fogászatod Instagram aktivitását, hogy a legtöbbet hozhasd ki ebből a lehetőségekkel teli platformból? Íme néhány tipp ehhez!

1. Írj hosszabb leírásokat

Habár az Instagram első sorban egy képek és videók megosztására szánt platform, nem szabad megfeledkezned a feltöltésekhez mellékelhető kísérőszövegről sem. Ezek a leírások jelentősen befolyásolják, hogy mennyi időt tölt egy felhasználó a bejegyzés olvasgatásával, ami szintén hozzájárul az aktivitáshoz.

Érdemes tehát jól átgondolt leírásokat megadni feltöltéseidhez. Ezek lehetnek érdekességek, hasznos tippek, rövid, releváns történetek, és bármi más, amire követőid hajlandók lennének szánni egy percet, hogy végigolvassák. Persze túlzásokba sem érdemes esni. Érdemes továbbá feltenni egy kérdést is ezekben a leírásokban, hogy ezzel is hozzászólásokra, tehát további aktivitásra ösztönözd követőidet.

 

2. Posztolj rendszeresen történeteket

Ha rendszeresen osztasz meg történeteket (Stories), akkor több hosszútávon hűséges követőt szerezhetsz Instagram fiókodnak, és jó eséllyel praxisodnak is. Érdemes rendszeresen ellenőrizni az Instagram által kínált analitikai adatokat (ehhez persze egy ingyenes üzleti fiókra lesz szükséged), és megfigyelni, hogy mikor legaktívabbak követőid. Ezekre az időpontokra időzítsd történeteidet, hogy a lehető legtöbben láthassák őket, és foglalkozhassanak velük az aktivitás érdekében.

 

3. Indíts be beszélgetéseket történeteiddel

Ezt többféleképpen is megteheted. A legegyszerűbb módszer feltenni egy kérdést, ami szinte biztos, hogy rengeteg választ hoz majd. Egy másik lehetőség arra kérni követőidet, hogy tegyenek fel kérdéseket neked, amikre szintén a történetekben válaszolhatsz nekik.

 

4. Meséld el történetedet

Ha szeretnéd megmutatni követőidnek fogászati praxisod emberibb oldalát, és éreztetni velük, hogy egy közösség tagjai, akkor oszd meg velük történetedet. Itt most nem az Instagram storykra gondolunk, hanem arra a történetre, ami praxisod létrejöttéhez vezetett. Meséld el, hogy miért csinálod azt, amit csinálsz, és hogy mi csapatod fő célja. Ezzel nem csak a közted és követőid (jövendőbeli pácienseid) közötti kapcsolatot erősíted meg, hanem sok hozzászólásra és egyéb aktivitásra is számíthatsz a bejegyzésekből.

 

5. Használd okosan a hashtageket

Fontos, hogy minden bejegyzésedben használj néhány releváns hashtaget is, amelyek segítenek fellelhetőbbé tenni azokat az érdeklődő felhasználók számára. A szokásos fogászati szavak mellett használj helyi jellegű hashtageket is, hiszen bizonyára nem az ország másik végében élő pácienseket szeretnéd első sorban megcélozni, hanem azokat, akik elég közel vannak hozzád, hogy hajlandók legyenek elfáradni rendelődbe.

 

Inkább profikra bíznád Instagram fiókodat? Mi segítünk! Egészségügyi online marketing ügynökségünk tapasztalt a témában, így kérd ajánlatunkat! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!