Fogorvosi Instagram: Így növeld aktivitásod

Fogorvosi Instagram: Így növeld aktivitásod

5 tipp a fokozott Instagram aktivitáshoz fogászatoknak

Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb és legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyet naponta több mint fél milliárd felhasználó nyit meg. Kétségtelen, hogy vizuális platformként az Instagram kiváló lehetőséget kínál a fogorvosok és fogászati rendelők számára, hogy új pácienseket vonzhassanak be, azonban az algoritmusnak és a heves versenynek köszönhetően egyre nehezebb érvényesülni rajta.

Fogorvosi Instagram: Így növeld aktivitásod

A kulcs továbbra is az aktivitás fenntartása, azonban manapság ez már sokkal többről szól, mint kedveléseket és hozzászólásokat kapni a feltöltött képekre és videókra, hiszen ott vannak a történetek és az IGTV is.

Szóval hogyan javíthatod fogászatod Instagram aktivitását, hogy a legtöbbet hozhasd ki ebből a lehetőségekkel teli platformból? Íme néhány tipp ehhez!

1. Írj hosszabb leírásokat

Habár az Instagram első sorban egy képek és videók megosztására szánt platform, nem szabad megfeledkezned a feltöltésekhez mellékelhető kísérőszövegről sem. Ezek a leírások jelentősen befolyásolják, hogy mennyi időt tölt egy felhasználó a bejegyzés olvasgatásával, ami szintén hozzájárul az aktivitáshoz.

Érdemes tehát jól átgondolt leírásokat megadni feltöltéseidhez. Ezek lehetnek érdekességek, hasznos tippek, rövid, releváns történetek, és bármi más, amire követőid hajlandók lennének szánni egy percet, hogy végigolvassák. Persze túlzásokba sem érdemes esni. Érdemes továbbá feltenni egy kérdést is ezekben a leírásokban, hogy ezzel is hozzászólásokra, tehát további aktivitásra ösztönözd követőidet.

 

2. Posztolj rendszeresen történeteket

Ha rendszeresen osztasz meg történeteket (Stories), akkor több hosszútávon hűséges követőt szerezhetsz Instagram fiókodnak, és jó eséllyel praxisodnak is. Érdemes rendszeresen ellenőrizni az Instagram által kínált analitikai adatokat (ehhez persze egy ingyenes üzleti fiókra lesz szükséged), és megfigyelni, hogy mikor legaktívabbak követőid. Ezekre az időpontokra időzítsd történeteidet, hogy a lehető legtöbben láthassák őket, és foglalkozhassanak velük az aktivitás érdekében.

 

3. Indíts be beszélgetéseket történeteiddel

Ezt többféleképpen is megteheted. A legegyszerűbb módszer feltenni egy kérdést, ami szinte biztos, hogy rengeteg választ hoz majd. Egy másik lehetőség arra kérni követőidet, hogy tegyenek fel kérdéseket neked, amikre szintén a történetekben válaszolhatsz nekik.

 

4. Meséld el történetedet

Ha szeretnéd megmutatni követőidnek fogászati praxisod emberibb oldalát, és éreztetni velük, hogy egy közösség tagjai, akkor oszd meg velük történetedet. Itt most nem az Instagram storykra gondolunk, hanem arra a történetre, ami praxisod létrejöttéhez vezetett. Meséld el, hogy miért csinálod azt, amit csinálsz, és hogy mi csapatod fő célja. Ezzel nem csak a közted és követőid (jövendőbeli pácienseid) közötti kapcsolatot erősíted meg, hanem sok hozzászólásra és egyéb aktivitásra is számíthatsz a bejegyzésekből.

 

5. Használd okosan a hashtageket

Fontos, hogy minden bejegyzésedben használj néhány releváns hashtaget is, amelyek segítenek fellelhetőbbé tenni azokat az érdeklődő felhasználók számára. A szokásos fogászati szavak mellett használj helyi jellegű hashtageket is, hiszen bizonyára nem az ország másik végében élő pácienseket szeretnéd első sorban megcélozni, hanem azokat, akik elég közel vannak hozzád, hogy hajlandók legyenek elfáradni rendelődbe.

 

Inkább profikra bíznád Instagram fiókodat? Mi segítünk! Egészségügyi online marketing ügynökségünk tapasztalt a témában, így kérd ajánlatunkat! 
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok