Fogorvosi Instagram: Így növeld aktivitásod

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 tipp a fokozott Instagram aktivitáshoz fogászatoknak

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb és legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyet naponta több mint fél milliárd felhasználó nyit meg. Kétségtelen, hogy vizuális platformként az Instagram kiváló lehetőséget kínál a fogorvosok és fogászati rendelők számára, hogy új pácienseket vonzhassanak be, azonban az algoritmusnak és a heves versenynek köszönhetően egyre nehezebb érvényesülni rajta.

A kulcs továbbra is az aktivitás fenntartása, azonban manapság ez már sokkal többről szól, mint kedveléseket és hozzászólásokat kapni a feltöltött képekre és videókra, hiszen ott vannak a történetek és az IGTV is.

Szóval hogyan javíthatod fogászatod Instagram aktivitását, hogy a legtöbbet hozhasd ki ebből a lehetőségekkel teli platformból? Íme néhány tipp ehhez!

1. Írj hosszabb leírásokat

Habár az Instagram első sorban egy képek és videók megosztására szánt platform, nem szabad megfeledkezned a feltöltésekhez mellékelhető kísérőszövegről sem. Ezek a leírások jelentősen befolyásolják, hogy mennyi időt tölt egy felhasználó a bejegyzés olvasgatásával, ami szintén hozzájárul az aktivitáshoz.

Érdemes tehát jól átgondolt leírásokat megadni feltöltéseidhez. Ezek lehetnek érdekességek, hasznos tippek, rövid, releváns történetek, és bármi más, amire követőid hajlandók lennének szánni egy percet, hogy végigolvassák. Persze túlzásokba sem érdemes esni. Érdemes továbbá feltenni egy kérdést is ezekben a leírásokban, hogy ezzel is hozzászólásokra, tehát további aktivitásra ösztönözd követőidet.

 

2. Posztolj rendszeresen történeteket

Ha rendszeresen osztasz meg történeteket (Stories), akkor több hosszútávon hűséges követőt szerezhetsz Instagram fiókodnak, és jó eséllyel praxisodnak is. Érdemes rendszeresen ellenőrizni az Instagram által kínált analitikai adatokat (ehhez persze egy ingyenes üzleti fiókra lesz szükséged), és megfigyelni, hogy mikor legaktívabbak követőid. Ezekre az időpontokra időzítsd történeteidet, hogy a lehető legtöbben láthassák őket, és foglalkozhassanak velük az aktivitás érdekében.

 

3. Indíts be beszélgetéseket történeteiddel

Ezt többféleképpen is megteheted. A legegyszerűbb módszer feltenni egy kérdést, ami szinte biztos, hogy rengeteg választ hoz majd. Egy másik lehetőség arra kérni követőidet, hogy tegyenek fel kérdéseket neked, amikre szintén a történetekben válaszolhatsz nekik.

 

4. Meséld el történetedet

Ha szeretnéd megmutatni követőidnek fogászati praxisod emberibb oldalát, és éreztetni velük, hogy egy közösség tagjai, akkor oszd meg velük történetedet. Itt most nem az Instagram storykra gondolunk, hanem arra a történetre, ami praxisod létrejöttéhez vezetett. Meséld el, hogy miért csinálod azt, amit csinálsz, és hogy mi csapatod fő célja. Ezzel nem csak a közted és követőid (jövendőbeli pácienseid) közötti kapcsolatot erősíted meg, hanem sok hozzászólásra és egyéb aktivitásra is számíthatsz a bejegyzésekből.

 

5. Használd okosan a hashtageket

Fontos, hogy minden bejegyzésedben használj néhány releváns hashtaget is, amelyek segítenek fellelhetőbbé tenni azokat az érdeklődő felhasználók számára. A szokásos fogászati szavak mellett használj helyi jellegű hashtageket is, hiszen bizonyára nem az ország másik végében élő pácienseket szeretnéd első sorban megcélozni, hanem azokat, akik elég közel vannak hozzád, hogy hajlandók legyenek elfáradni rendelődbe.

 

Inkább profikra bíznád Instagram fiókodat? Mi segítünk! Egészségügyi online marketing ügynökségünk tapasztalt a témában, így kérd ajánlatunkat! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!