Modernizáld te is fogorvosi rendelőd digitális kijelzőkkel a jobb páciensélményért

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért van szüksége minden fogorvosnak digitális kijelzőkre

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Lelkiismeretes fogorvosként bizonyára te is szeretnél minél jobb páciensélményt nyújtani betegeidnek, akiknek már a váróban töltött idő is kifejezetten stresszes lehet. A digitális aláírások sokat segíthetnek ebben, és egy sokkal nyugodtabb, kellemesebb hellyé varázsolhatják várótermedet pácienseid számára.
Mindehhez csupán egy fejlett digitális aláírás alkalmazásra, egy modern CMS-re, és egy digitális kijelzőre lesz szükséged. Íme néhány jó tanács a hatékony digitális aláírásokhoz fogorvosoknak!

1. Mutasd be a fogorvosokat és asszisztenseiket

Sokkal emberibbé teheted fogorvosaidat és asszisztenseiket meglévő és új pácienseid számára, ha a váróteremben egy digitális kijelzőn keresztül mutatod be őket nekik. Ahogy a betegek megérkeznek váródba, rögtön láthatják majd, hogy ki fogadja őket, és milyen szakmai tapasztalat áll az adott orvos háta mögött. Egyből tudni fogják, hogy jó kezekben lesznek!

 

2. Készíts digitális emlékeztetőket aláírásaiddal

Talán a te rendelődben is gyakori, hogy különféle értesítéseket szeretnél megosztani pácienseiddel és/vagy munkatársaiddal, és ilyenkor rengeteg papírfecni készül, amiket muszáj rendszerezni, nyomon követni, lecserélgetni, és így tovább.
Egy digitális kijelző könnyedén átveheti ezt a feladatot, hiszen a különböző szövegek, jelzések, és egyéb tartalmak bármikor azonnal módosíthatók rajta, ráadásul az elkallódott papíroktól sem kell tartani. Ezeken a kijelzőkön mindig naprakész információkat olvashatnak a páciensek és a kollégák is.
Akár promóciókat is megjeleníthetsz ezen a felületen az olyan népszerű kezelésekről, mint a fogfehérítés vagy a fogszabályozás, ráadásul egy digitális visszaszámlálót is elhelyezhetsz mellettük, ami azt jelzi, hogy hány szabad helyed van még ezekre a kezelésekre az adott hónapban.

 

3. Kínálj egészségügyi tippeket

Habár a hazavihető szórólapoktól nem muszáj végleg megválni, nem csak ezeken oszthatsz meg hasznos egészségügyi tanácsokat várakozó pácienseiddel. Sorolj fel néhány rövid, hasznos tudnivalót a fogak, a fogíny, és a száj általános karbantartásáról, és állítsd be, hogy ezek egymást váltogassák a kijelzőn.
Még akár néma, feliratozott videókat is megoszthatsz a helyes fogmosási technikákról, vagy a gyakran félreértett fogselymezésről. Ezek a videók lekötik az emberek figyelmét, amitől a várakozás is rövidebbnek tűnik majd.

 

4. Népszerűsítsd közösségi médiádat

Vannak, akik előszeretettel osztják meg másokkal a közösségi médián, hogy elégedetten tértek haza fogorvosuktól. Egy, a váródban kihelyezett digitális képernyővel ezeket a bejegyzéseket is büszkén mutogathatod pácienseidnek, hiszen erős társadalmi bizonyítékként szolgálnak praxisod színvonaláról. Beágyazhatod például klinikád Twitter fiókját, megjelenítheted legújabb Facebook vagy Instagram bejegyzéseidet, vagy akár legjobb Google Cégem értékeléseidet is.

 

5. Egyéb tartalmak

Amellett, hogy hasznos információkat osztasz meg a praxisról, a klinikáról, az orvosokról, egyéb tartalmakat is megjeleníthetsz digitális képernyődön. Az élő hírek, YouTube videók, és más közösségi médiás hírfolyamok mind érdekelhetik pácienseidet, és segíthetnek egy kicsit elvonni a figyelmüket a várakozás feszültségéről. Gyermekfogászatokon főleg nagy sikere van az animációs filmeket lejátszó képernyőknek.
A zene szintén pozitívan hat a várakozókra – több tanulmány is bizonyította, hogy a páciensek kevesebb stresszhormont termelnek, ha a váróban zenét hallgatnak, mint azok, akik nyugtatóval próbálják meg csillapítani a szorongásaikat.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!