Modernizáld te is fogorvosi rendelőd digitális kijelzőkkel a jobb páciensélményért

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért van szüksége minden fogorvosnak digitális kijelzőkre

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Lelkiismeretes fogorvosként bizonyára te is szeretnél minél jobb páciensélményt nyújtani betegeidnek, akiknek már a váróban töltött idő is kifejezetten stresszes lehet. A digitális aláírások sokat segíthetnek ebben, és egy sokkal nyugodtabb, kellemesebb hellyé varázsolhatják várótermedet pácienseid számára.
Mindehhez csupán egy fejlett digitális aláírás alkalmazásra, egy modern CMS-re, és egy digitális kijelzőre lesz szükséged. Íme néhány jó tanács a hatékony digitális aláírásokhoz fogorvosoknak!

1. Mutasd be a fogorvosokat és asszisztenseiket

Sokkal emberibbé teheted fogorvosaidat és asszisztenseiket meglévő és új pácienseid számára, ha a váróteremben egy digitális kijelzőn keresztül mutatod be őket nekik. Ahogy a betegek megérkeznek váródba, rögtön láthatják majd, hogy ki fogadja őket, és milyen szakmai tapasztalat áll az adott orvos háta mögött. Egyből tudni fogják, hogy jó kezekben lesznek!

 

2. Készíts digitális emlékeztetőket aláírásaiddal

Talán a te rendelődben is gyakori, hogy különféle értesítéseket szeretnél megosztani pácienseiddel és/vagy munkatársaiddal, és ilyenkor rengeteg papírfecni készül, amiket muszáj rendszerezni, nyomon követni, lecserélgetni, és így tovább.
Egy digitális kijelző könnyedén átveheti ezt a feladatot, hiszen a különböző szövegek, jelzések, és egyéb tartalmak bármikor azonnal módosíthatók rajta, ráadásul az elkallódott papíroktól sem kell tartani. Ezeken a kijelzőkön mindig naprakész információkat olvashatnak a páciensek és a kollégák is.
Akár promóciókat is megjeleníthetsz ezen a felületen az olyan népszerű kezelésekről, mint a fogfehérítés vagy a fogszabályozás, ráadásul egy digitális visszaszámlálót is elhelyezhetsz mellettük, ami azt jelzi, hogy hány szabad helyed van még ezekre a kezelésekre az adott hónapban.

 

3. Kínálj egészségügyi tippeket

Habár a hazavihető szórólapoktól nem muszáj végleg megválni, nem csak ezeken oszthatsz meg hasznos egészségügyi tanácsokat várakozó pácienseiddel. Sorolj fel néhány rövid, hasznos tudnivalót a fogak, a fogíny, és a száj általános karbantartásáról, és állítsd be, hogy ezek egymást váltogassák a kijelzőn.
Még akár néma, feliratozott videókat is megoszthatsz a helyes fogmosási technikákról, vagy a gyakran félreértett fogselymezésről. Ezek a videók lekötik az emberek figyelmét, amitől a várakozás is rövidebbnek tűnik majd.

 

4. Népszerűsítsd közösségi médiádat

Vannak, akik előszeretettel osztják meg másokkal a közösségi médián, hogy elégedetten tértek haza fogorvosuktól. Egy, a váródban kihelyezett digitális képernyővel ezeket a bejegyzéseket is büszkén mutogathatod pácienseidnek, hiszen erős társadalmi bizonyítékként szolgálnak praxisod színvonaláról. Beágyazhatod például klinikád Twitter fiókját, megjelenítheted legújabb Facebook vagy Instagram bejegyzéseidet, vagy akár legjobb Google Cégem értékeléseidet is.

 

5. Egyéb tartalmak

Amellett, hogy hasznos információkat osztasz meg a praxisról, a klinikáról, az orvosokról, egyéb tartalmakat is megjeleníthetsz digitális képernyődön. Az élő hírek, YouTube videók, és más közösségi médiás hírfolyamok mind érdekelhetik pácienseidet, és segíthetnek egy kicsit elvonni a figyelmüket a várakozás feszültségéről. Gyermekfogászatokon főleg nagy sikere van az animációs filmeket lejátszó képernyőknek.
A zene szintén pozitívan hat a várakozókra – több tanulmány is bizonyította, hogy a páciensek kevesebb stresszhormont termelnek, ha a váróban zenét hallgatnak, mint azok, akik nyugtatóval próbálják meg csillapítani a szorongásaikat.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

marketingstratégia kialakítása
2022-05-19

Marketingstratégia kialakítása: ezeket a lépéseket ne hagyd ki!

A marketingtrendek rohamosan váltják egymást. Csak 2022 első negyedévében láthattuk a rövid videók felemelkedését, az új platformok sikereit (és kudarcait), és persze a világjárvány mindent érintő hatásával is számolnunk kellett. Mindez azt jelenti, hogy a néhány évvel ezelőtt összeállított marketingstratégiák manapság már nem feltétlenül működnek úgy, mint eredetileg.

Mutatjuk, hogyan tudud kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás, mi az ára
2022-05-18

Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!