Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért van szüksége minden fogorvosnak digitális kijelzőkre

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Lelkiismeretes fogorvosként bizonyára te is szeretnél minél jobb páciensélményt nyújtani betegeidnek, akiknek már a váróban töltött idő is kifejezetten stresszes lehet. A digitális aláírások sokat segíthetnek ebben, és egy sokkal nyugodtabb, kellemesebb hellyé varázsolhatják várótermedet pácienseid számára.
Mindehhez csupán egy fejlett digitális aláírás alkalmazásra, egy modern CMS-re, és egy digitális kijelzőre lesz szükséged. Íme néhány jó tanács a hatékony digitális aláírásokhoz fogorvosoknak!

1. Mutasd be a fogorvosokat és asszisztenseiket

Sokkal emberibbé teheted fogorvosaidat és asszisztenseiket meglévő és új pácienseid számára, ha a váróteremben egy digitális kijelzőn keresztül mutatod be őket nekik. Ahogy a betegek megérkeznek váródba, rögtön láthatják majd, hogy ki fogadja őket, és milyen szakmai tapasztalat áll az adott orvos háta mögött. Egyből tudni fogják, hogy jó kezekben lesznek!

 

2. Készíts digitális emlékeztetőket aláírásaiddal

Talán a te rendelődben is gyakori, hogy különféle értesítéseket szeretnél megosztani pácienseiddel és/vagy munkatársaiddal, és ilyenkor rengeteg papírfecni készül, amiket muszáj rendszerezni, nyomon követni, lecserélgetni, és így tovább.
Egy digitális kijelző könnyedén átveheti ezt a feladatot, hiszen a különböző szövegek, jelzések, és egyéb tartalmak bármikor azonnal módosíthatók rajta, ráadásul az elkallódott papíroktól sem kell tartani. Ezeken a kijelzőkön mindig naprakész információkat olvashatnak a páciensek és a kollégák is.
Akár promóciókat is megjeleníthetsz ezen a felületen az olyan népszerű kezelésekről, mint a fogfehérítés vagy a fogszabályozás, ráadásul egy digitális visszaszámlálót is elhelyezhetsz mellettük, ami azt jelzi, hogy hány szabad helyed van még ezekre a kezelésekre az adott hónapban.

 

3. Kínálj egészségügyi tippeket

Habár a hazavihető szórólapoktól nem muszáj végleg megválni, nem csak ezeken oszthatsz meg hasznos egészségügyi tanácsokat várakozó pácienseiddel. Sorolj fel néhány rövid, hasznos tudnivalót a fogak, a fogíny, és a száj általános karbantartásáról, és állítsd be, hogy ezek egymást váltogassák a kijelzőn.
Még akár néma, feliratozott videókat is megoszthatsz a helyes fogmosási technikákról, vagy a gyakran félreértett fogselymezésről. Ezek a videók lekötik az emberek figyelmét, amitől a várakozás is rövidebbnek tűnik majd.

 

4. Népszerűsítsd közösségi médiádat

Vannak, akik előszeretettel osztják meg másokkal a közösségi médián, hogy elégedetten tértek haza fogorvosuktól. Egy, a váródban kihelyezett digitális képernyővel ezeket a bejegyzéseket is büszkén mutogathatod pácienseidnek, hiszen erős társadalmi bizonyítékként szolgálnak praxisod színvonaláról. Beágyazhatod például klinikád Twitter fiókját, megjelenítheted legújabb Facebook vagy Instagram bejegyzéseidet, vagy akár legjobb Google Cégem értékeléseidet is.

 

5. Egyéb tartalmak

Amellett, hogy hasznos információkat osztasz meg a praxisról, a klinikáról, az orvosokról, egyéb tartalmakat is megjeleníthetsz digitális képernyődön. Az élő hírek, YouTube videók, és más közösségi médiás hírfolyamok mind érdekelhetik pácienseidet, és segíthetnek egy kicsit elvonni a figyelmüket a várakozás feszültségéről. Gyermekfogászatokon főleg nagy sikere van az animációs filmeket lejátszó képernyőknek.
A zene szintén pozitívan hat a várakozókra – több tanulmány is bizonyította, hogy a páciensek kevesebb stresszhormont termelnek, ha a váróban zenét hallgatnak, mint azok, akik nyugtatóval próbálják meg csillapítani a szorongásaikat.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Lighthouse  SEO
2021-11-25

Mi közük van a Google Lighthouse pontszámoknak a SEO-hoz?

A Lighthouse az egyik legfontosabb sebességmérő eszköz a Google-tól, amely kifejezetten az alapvető webes vitals-mutatókat segít ellenőrizni az oldalélmény javítása céljából. Mi több, amikor a Google PageSpeed Insight sebességmérőt használod, a végeredményekbe a Lighthouse pontszámok is beleszámítanak.

online jelenlét kialakítása
2021-11-24

Kezdő és kisvállalkozások online jelenlétének kialakítása - első lépések

Ha most indítottál vállalkozást, vagy egyéni vállalkozóként már egy meglévő üzletet vezetsz, akkor bizonyára te is tisztában vagy vele, hogy a professzionális megjelenéshez manapság nélkülözhetetlen, hogy az interneten is kialakíts magadnak egy digitális, online jelenlétet. Ehhez mindenekelőtt egy modern webhelyre lesz szükséged, ami online tevékenységeid „főhadiszállásául” szolgál majd.

Fogászati marketing: A SEO és a PPC kapcsolata - 2. rész
2021-11-23

Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 2.rész

Az előző részből megtudhattuk, hogy a SEO-t és a PPC-t nem érdemes szembe állítani egymással. Mindkét taktikának megvannak a maga előnyei és hátrányai, azonban, ha egymás mellé helyezed őket, valójában remek párost alkotnak. Ha szeretnél fogászati pácienseket elérni a környékeden, akkor ehhez egy rövid- és egy hosszútávú stratégiára is szükséged lesz. Ezt a PPC és a SEO kombinálásával érheted el a leghatékonyabban.  

utazásos frissítés google
2021-11-18

Jegyfoglalással, „tennivalókkal” és öko-jelvényekkel újított a Google...

A Google új organikus és fizetett funkciókat mutatott be az utazási és szabadidős cégeknek, úgymint a keresőtalálatok között megjelenő jegyfoglalási árakat (és hivatkozásokat); egy „tennivalók” hirdetési kategóriát, illetve egy öko-jelvényt a szállodák számára.

Online vélemények kezelése
2021-11-17

Így kezeld hatékonyan ügyfeleid online véleményeit

Az információ korát éljük. Minden fontos tudnivaló néhány kattintásra van csupán, így nem meglepő, hogy a vásárlók előszeretettel keresik fel az interneten mások véleményeit. Az ügyfelek által írt hozzászólások, vélemények és más visszajelzések nélkülözhetetlenek egy modern márka számára. Az emberek túlnyomó többsége (durván 90%-a) utánanéz az online véleményeknek, mielőtt meghozná vásárlói döntését.

A SEO és a PPC marketing kapcsolódása a fogászati marketingben | Marketing Professzorok
2021-11-16

Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 1.rész

Hogyan hangolhatjuk össze hatékonyan a fogászati keresőoptimalizálást (SEO) és a fizetett hirdetéseket (PPC)? Erről lesz szó a következő cikkünkben! 

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!