Adj egyértelmű utasításokat a tartalomgyártással kapcsolatban!
Mindegy, hogy egy influencerkampányba kezdesz, vagy közösségi média felületeiden indított nyereményjátékok, kampányok sorozatával kéred fel követőid a tartalomgyártásra, fontos tisztában lenned vele hogy pontosan mit szeretnél tőlük cserébe kapni. Ennek értelmében javasoljuk, hogy pontos és precíz elvárásokat fogalmazz meg! Ezzel biztosíthatod, hogy a megfizethető és megbízható tartalomgyártáktól kívánt tartalom is éppen azt az üzenetet közvetítse márkádról, amelyet Te szeretnél.
Biztosítsd a készülő tartalom jövőjét
Amikor egy közreműködés során videót készíttetsz valakivel, optimális esetben a megállapodásotok tartalmazza, hogy az adott tartalom a Te tulajdonodat képezze – ez pedig lehetővé teszi hogy szabályozd annak megosztását, közzétételét.Ha a te tulajdonodat képezi tartalom, biztonságban érezheted magad a megosztása során, hiszen csak Te döntöd el, hogy mi legyen vele.
Ez az influencer marketingben egy új trend, hiszen a klasszikus megállapodások keretén belül a készülő tartalom az influenceré marad, azonban ez számos veszélyt is rejthet márkád számára.
Tartsd számon a készülő tartalmakat, és a régieket is!
Sok vállalkozás követi el azt a hibát, hogy az ilyen jellegű kampányokat kapkodva kezeli – míg végül már azt sem tudják, milyen felhívások aktívak éppen a márkára vonatkozóan.Főként ha a készülő tartalomban kuponkódokat, kedvezményeket garantálsz fontos figyelemmel kísérni a kampányok határidejét, lejártát – és azt, hogy egyszerre több kampány ne fusson, vagy kizárólagosság kerüljön azokra.
Használd ki a legújabb trendeket!
A TikTok elterjedésével a trendek is újra erőre kaptak: ezen a felületen ugyanis rengeteg aktuális „kihívás” szokott megjelenni. Ezek a kihívások a legtöbb esetben kérészéletűen, és mindössze néhány napig, hétig maradnak divatosak, ezért egy aktív tartalomgyártónak gyorsan kell cselekednie.Fontos, hogy csak olyan trendekbe szállj be, amely összeegyeztethető márkád üzenetével!