Facebook tippek szállodáknak

facebook tippek szállodáknak

Bevált Facebook tippek és trükkök kisméretű szállodáknak

A mellett, hogy a világ legnagyobb közösségi hálózata, a Facebook egy nélkülözhetetlen marketingeszköz minden olyan kisebb szálloda számára, amely költséghatékonyan szeretne terjeszkedni és új vendégeket szerezni magának.
facebook tippek szállodáknak Ahhoz, hogy a legtöbbet hozhasd ki ebből a platformból, egy olyan Facebook profira lesz szükséged, aminek segítségével ideális ügyfeleid könnyebben rátalálhatnak B&B-dre. Ebben segítenek az alábbi tippek és trükkök!
 

Indíts értékes nyereményjátékokat

Egy jól kidolgozott verseny vagy nyereményjáték arra ösztönözheti lehetséges vendégeidet, hogy osszák meg tartalmaidat másokkal, és több követőt és interakciót szerezzenek profilod számára. Készíthetsz például egy olyan nyereményjátékot, amelynek a nyertese egy ingyenes éjszakával gazdagodhat szállodádban – a nevezéshez csupán kedvelniük kell az oldalt, az aktuális bejegyzést, majd meg kell osztaniuk azt ismerőseikkel.

Ne felejtsd el egyértelműen részletezni a játék szabályait, hogy legyen mire hivatkoznod, ha nézeteltérések merülnének fel a nyertest illetően.
 

Hívd meg vendégeidet a szállodádban tartott rendezvényekre

A promóciós rendezvények nagyszerű bevételforrások lehetnek, hiszen nem csak utazókat, hanem helyieket is szállodádba vonzanak, és így több jegyet adhatsz el rájuk.

Habár helyszíned valószínűleg nem túl nagy, még egy szűkösebb helyen is rendezhetsz exkluzív vacsorákat, zenés estéket vagy akár borkóstolókat is. Ezeket pedig aztán a Facebookon is megoszthatod követőiddel.

Tarthatsz továbbá rendszeres fitneszórákat is szállodád területén, amik ugyan úgy érdekesek lehetnek a helyiek számára, mint a távolabbról érkező vendégeknek. Ha vízközelben vagy, akkor akár SUP órákat is szervezhetsz, és így tovább.

Keress fel egy csoportokkal is foglalkozó jóga vagy fitneszedzőt, és köss vele egy kölcsönösen előnyös megállapodást.
 

Válaszolj minél előbb az üzenetekre és hozzászólásokra

Az emberek többsége azonnali válaszokra számít a Facebookon, ezért igyekezz minél hamarabb visszajelezni nekik. A Facebook gyakran az utolsó csatorna, amin keresztül az utazók megpróbálják majd felvenni a kapcsolatot – főleg akkor, ha valami nincs rendben a foglalásukkal. Éppen ezért nagyon fontos, hogy rendszeresen ellenőrizd a beérkező üzeneteket, és válaszolj is ezekre.
A Facebookon lehetőséged van privát üzenetben válaszolni ezekre a megkeresésekre, ami sokkal személyesebb ügyintézéseket tesz lehetővé.
 

Kérd meg vendégeidet, hogy osszanak meg képeket szállodádról, és jelöljék meg azt bejegyzéseikben

Buzdítsd vendégeidet arra, hogy osszanak meg képeket és akár videókat is a szállodádban töltött pihenésükről, illetve jelentkezzenek be a Facebookon szállodádból. Ezek a képek, videók és egyéb bejegyzések mind felhasználói tartalmaknak számítanak, amelyek ingyenes, hiteles marketinganyagok szállodád számára.

Ösztönző gyanánt felkínálhatsz egy ajándék csésze kávét egy alkalommal az ott tartózkodásuk alatt.
 

Kínálj foglalási lehetőséget a Facebookon

Tedd lehetővé az érdeklődők számára, hogy közvetlenül a Facebook oldaladon keresztül foglaljanak szobát szállodádban. Minél kényelmesebbé teszed a foglalási folyamatot vendégeid számára, annál többen lesznek hajlandók elvégezni azt.

A legtöbb online foglalási rendszer összekapcsolható a Facebookkal, így nem érdemes elszalasztani ezt a lehetőséget.
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok