Egészségügyi marketing 2019-ben: ezt az 5 módszert mindnképp építsd bele stratégiádba!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 kulcsfontosságú digitális egészségügyi marketingmódszer 2019-re

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Ha 2019-ben nem csak versenyképes szeretnél lenni praxisoddal a digitális szférában, hanem új pácienseket is tervezel szerezni, akkor elengedhetetlen, hogy tisztában légy az elkövetkezendő időszak legfontosabb marketingtrendjeivel.

A siker érdekében mindenképpen érdemes áttanulmányozni az előző év legsikeresebb irányzatait, majd egészségügyi környezetbe átemelni azokat, biztosítva ezzel a megfelelő közönségek megfelelő megcélzását.

Lássuk tehát ezek alapján, hogy melyik az az öt egészségügyi marketingmódszer, amivel 2019-ben sikereket érhetsz majd el!
 

Készíts oktató célú tartalmakat


Az emberek manapság már mindenért az internethez fordulnak, ahol több információ áll a rendelkezésükre, mint valaha. Ez a jelenség láthatóan befolyásolja azt is, hogy a felhasználók hogyan kezelik a hirdetéseket, amikkel a digitális környezetben találkoznak.

 

A Nielsen egyik tanulmányából kiderült, hogy az emberek sokkal jobban megbíznak azokban az ismerőseiktől kapott ajánlásokban, és az oktató jellegű tartalmakban, mint a fizetett hirdetésekben.

 

Egészségügyi szolgáltatóként érdemes indítanod és folyamatosan vezetned egy blogot, amelyen ilyen jellegű hasznos, értékes tartalmakat osztasz meg az ezek iránt érdeklődőkkel. Ezeket a tartalmakat aztán a közösségi médián is meg lehet osztani, ahol aztán futótűzként terjeszkedhetnek, hiszen az egészség egy mindenki számára releváns témakör. A blogtartalmak továbbá elősegítik a keresőoptimalizálást, lehetővé téve ezzel, hogy webhelyed magasabb pozícióban jelenjen meg a keresőtalálatok között.

 

 

Ügyelj az adatelemzésre


Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy marketing erőfeszítéseid és befektetéseid azokat az eredményeket, megtérüléseket hozzák-e, amikre számítasz, akkor mindenképpen szükséged lesz egy olyan eszközre, ami lehetővé teszi tevékenységeid nyomon követését.

 

Ebben egy egészségügyre specializálódott marketingügynökség sokat segíthet, de minimum valamilyen szoftveres megoldást érdemes lesz beszerezned, hogy naprakész jelentéseket láthass marketinged teljesítményéről. Az így összegyűjtött adatokat felhasználhatod marketing erőfeszítéseid, például kampányaid tökéletesítésére.

 

Amennyiben Ön is ilyen ügynökséget keres, jó helyen jár, hiszen az egészségügyi marketing területén már remek sikereket értünk el munkánk során! Kérje Ön is ajánlatunkat!

 

 

Foglalkozz célzott marketingstratégiákkal


Habár volt idő, amikor az „egy megoldás mindenre” jellegű marketingstratégiák életképesek voltak, ez a fajta hozzáállás már nem sokáig marad releváns a rohamosan változó digitális világban. Ha hatékony marketinget szeretnél, akkor szegmentálnod kell célközönségedet, és olyan marketingüzeneteket kell megfogalmaznod, amelyek személyesebben szólítják meg ezeket a csoportokat ahelyett, hogy mindenkit egyszerre céloznál meg velük.

 

Ebbe időt és pénzt kell majd befektetned, de azzal, hogy azonosítod elkülöníthető szegmenseit, illetve azokat a platformokat, amelyeken elérheted őket, egy sokkal hatékonyabb digitális stratégiát alkothatsz majd márkád számára.

 

 

Ne hanyagold el az felhasználói élményt


A mai digitális világban, ahol az opciók tárháza az internetnek köszönhetően sokak számára jelentősen kibővült, a páciensek aktívan keresik számukra legmegfelelőbb egészségügyi szolgáltatókat, és döntésükben fontos befolyásoló tényezőnek számítanak az online értékelések és vélemények.

 

Az emberek egy akadálymentes, egységes felhasználói élményre vágynak – ez azt jelenti, hogy olyan információkhoz szeretnének hozzáférni, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megfontolt döntést hozhassanak egészségükkel kapcsolatban, és válaszokat kapjanak a gyakori egészségügyi kérdésekre is – mindezt az interneten.

 

 

Ahol csak teheted, újíts


Ez a trend minden bizonnyal nem csak 2019-ben, hanem az elkövetkezendő években is releváns lesz, hiszen a technológia rohamos ütemben fejlődik, és napi szinten jelennek meg a legújabb vívmányok, amelyek forradalmasíthatják az egészségügyi marketing menetét. Pácienseid keresési szokásai nagyban befolyásolják majd azokat a marketingstratégiákat és technikákat, amelyeket a siker érdekében alkalmaznod kell majd a siker érdekében.

 

Néhány egészségügyi szakértő szerint 2020-ra az online keresések 50%-a hangalapú lesz, ami nem csoda, hiszen ez a technológia mind az okostelefonokban, mind az otthoni hangos asszisztensek formájában kezd elterjedni világszerte.


 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!