Egészségügyi marketing 2019-ben: ezt az 5 módszert mindnképp építsd bele stratégiádba!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

5 kulcsfontosságú digitális egészségügyi marketingmódszer 2019-re

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Ha 2019-ben nem csak versenyképes szeretnél lenni praxisoddal a digitális szférában, hanem új pácienseket is tervezel szerezni, akkor elengedhetetlen, hogy tisztában légy az elkövetkezendő időszak legfontosabb marketingtrendjeivel.

A siker érdekében mindenképpen érdemes áttanulmányozni az előző év legsikeresebb irányzatait, majd egészségügyi környezetbe átemelni azokat, biztosítva ezzel a megfelelő közönségek megfelelő megcélzását.

Lássuk tehát ezek alapján, hogy melyik az az öt egészségügyi marketingmódszer, amivel 2019-ben sikereket érhetsz majd el!
 

Készíts oktató célú tartalmakat


Az emberek manapság már mindenért az internethez fordulnak, ahol több információ áll a rendelkezésükre, mint valaha. Ez a jelenség láthatóan befolyásolja azt is, hogy a felhasználók hogyan kezelik a hirdetéseket, amikkel a digitális környezetben találkoznak.

 

A Nielsen egyik tanulmányából kiderült, hogy az emberek sokkal jobban megbíznak azokban az ismerőseiktől kapott ajánlásokban, és az oktató jellegű tartalmakban, mint a fizetett hirdetésekben.

 

Egészségügyi szolgáltatóként érdemes indítanod és folyamatosan vezetned egy blogot, amelyen ilyen jellegű hasznos, értékes tartalmakat osztasz meg az ezek iránt érdeklődőkkel. Ezeket a tartalmakat aztán a közösségi médián is meg lehet osztani, ahol aztán futótűzként terjeszkedhetnek, hiszen az egészség egy mindenki számára releváns témakör. A blogtartalmak továbbá elősegítik a keresőoptimalizálást, lehetővé téve ezzel, hogy webhelyed magasabb pozícióban jelenjen meg a keresőtalálatok között.

 

 

Ügyelj az adatelemzésre


Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy marketing erőfeszítéseid és befektetéseid azokat az eredményeket, megtérüléseket hozzák-e, amikre számítasz, akkor mindenképpen szükséged lesz egy olyan eszközre, ami lehetővé teszi tevékenységeid nyomon követését.

 

Ebben egy egészségügyre specializálódott marketingügynökség sokat segíthet, de minimum valamilyen szoftveres megoldást érdemes lesz beszerezned, hogy naprakész jelentéseket láthass marketinged teljesítményéről. Az így összegyűjtött adatokat felhasználhatod marketing erőfeszítéseid, például kampányaid tökéletesítésére.

 

Amennyiben Ön is ilyen ügynökséget keres, jó helyen jár, hiszen az egészségügyi marketing területén már remek sikereket értünk el munkánk során! Kérje Ön is ajánlatunkat!

 

 

Foglalkozz célzott marketingstratégiákkal


Habár volt idő, amikor az „egy megoldás mindenre” jellegű marketingstratégiák életképesek voltak, ez a fajta hozzáállás már nem sokáig marad releváns a rohamosan változó digitális világban. Ha hatékony marketinget szeretnél, akkor szegmentálnod kell célközönségedet, és olyan marketingüzeneteket kell megfogalmaznod, amelyek személyesebben szólítják meg ezeket a csoportokat ahelyett, hogy mindenkit egyszerre céloznál meg velük.

 

Ebbe időt és pénzt kell majd befektetned, de azzal, hogy azonosítod elkülöníthető szegmenseit, illetve azokat a platformokat, amelyeken elérheted őket, egy sokkal hatékonyabb digitális stratégiát alkothatsz majd márkád számára.

 

 

Ne hanyagold el az felhasználói élményt


A mai digitális világban, ahol az opciók tárháza az internetnek köszönhetően sokak számára jelentősen kibővült, a páciensek aktívan keresik számukra legmegfelelőbb egészségügyi szolgáltatókat, és döntésükben fontos befolyásoló tényezőnek számítanak az online értékelések és vélemények.

 

Az emberek egy akadálymentes, egységes felhasználói élményre vágynak – ez azt jelenti, hogy olyan információkhoz szeretnének hozzáférni, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megfontolt döntést hozhassanak egészségükkel kapcsolatban, és válaszokat kapjanak a gyakori egészségügyi kérdésekre is – mindezt az interneten.

 

 

Ahol csak teheted, újíts


Ez a trend minden bizonnyal nem csak 2019-ben, hanem az elkövetkezendő években is releváns lesz, hiszen a technológia rohamos ütemben fejlődik, és napi szinten jelennek meg a legújabb vívmányok, amelyek forradalmasíthatják az egészségügyi marketing menetét. Pácienseid keresési szokásai nagyban befolyásolják majd azokat a marketingstratégiákat és technikákat, amelyeket a siker érdekében alkalmaznod kell majd a siker érdekében.

 

Néhány egészségügyi szakértő szerint 2020-ra az online keresések 50%-a hangalapú lesz, ami nem csoda, hiszen ez a technológia mind az okostelefonokban, mind az otthoni hangos asszisztensek formájában kezd elterjedni világszerte.


 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!