Biztonságos vásárlás webáruházadban: ezekre ügyelj!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Így éreztetheted webhelyed látogatóival, hogy biztonságban vásárolhatnak

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Mi a legfontosabb info, amit egy webáruházról megtudhatsz vásárlás előtt? Hát az, hogy biztonságos, megbízható-e! Mutatjuk, mire ügyelj webáruház tulajdonosként, hogy vásárlóid ezt érezzék!

Amikor belépsz egy boltba, másodpercek alatt leszűrheted, hogy biztonságos helyen jársz-e: milyen a kirakat, vannak-e biztonsági őrök, kamerák, rendezett-e a pult, barátságosak-e az eladók, és így tovább. Az ilyen vizuális jelek mind azt az üzenetet küldik a betérő ügyfelek irányába, hogy egy hiteles, biztonságos helyen járnak.

 

Azonban amikor egy webhelyen vásárolsz, ezek a jelek mind hiányoznak – az interneten máshogyan működik a biztonság. De akkor mégis hogyan győzheted meg az érdeklődő látogatókat, hogy nyugodt szívvel vásárolhatnak online üzletedből?

 

Az internetes vásárlás során hackerek és más rosszindulatú betolakodók leselkedhetnek ügyfeleid személyes adataira és bankkártya-információira, amelyek ellen hatékony védelmet kell felállítanod. Azonban ez nem elég, mert valahogyan egyértelművé is kell tenned a vásárlók számára, hogy tényleg biztonságban is vannak webhelyeden. A következőkben ehhez kínálunk néhány hatékony tanácsot!

 

Szeretnéd webáruházad marketingjét minél hatékonyabbnak látni? Vedd fel velünk a kapcsolatot ITT, segítünk! 

 

Tedd elérhetővé a legfontosabb ügyfélszolgálati információkat

Az online vásárlással kapcsolatban rengeteg kérdés merül fel az ügyfelekben: Biztonságos innen vásárolni? Valódi termékeket árul az üzlet? Milyen biztonságos módszerekkel fizethetek? Mikor érkezik meg a rendelésem? Hogyan kezeli ez a cég a személyes adataimat?

 

Fontos, hogy minden ilyen kérdésre választ adj, és ezeket a válaszokat könnyedén fellelhetővé tedd webhelyeden. Gyűjtsd össze egy oldalon a rendelési, visszatérítési, garanciára vonatkozó, és egyéb adatokat, illetve tedd fel, és válaszold is meg a gyakran ismételt kérdéseket. Biztosítsd, hogy ez az információs oldal a webhely minden egyéb oldaláról könnyedén elérhető legyen.

 

Emeld ki remek visszatérítési politikádat

A kényelmes visszatérítési politikák a jó ügyfélszolgálat ismérvei, és megerősítik a vásárlók üzletbe vetett bizalmát. Egy érhetően megfogalmazott, és látható helyre kiírt visszatérítési politika azt jelzi az ügyfeleknek, hogy céged megbízik a termékében.

 

Tedd emberibbé webhelyedet

Rengeteget olvashattál az utóbbi időben a chatbotokról, és habár valóban egyre hasznosabbak, és az ügyfelek zöme is szíves kommunikál velük, sokan személyre szabott, valódi vásárlói élményekre vágynak. Mindezt megteheted például élő (valódi) chaten keresztül, vagy azzal, hogy jól látható helyre helyezed el céged elérhetőségeit a webhelyen. Mindemellett jó ötlet egy külön oldalt szentelni a márka küldetésének, amivel a vásárlók többsége azonosulhat, megerősítve ezzel a két fél közötti kapcsolatot. Ezek az elemek mind emberibbé varázsolják webhelyedet.

 

Tedd zavartalanná az ügyfelek látogatását

Az ügyfelek látogatását számos e-kereskedelmi webhelyen zavarják felugró ablakok és reklámok, amelyek gyakran más webhelyek kínálatára próbálják felhívni a figyelmet. Ezeket általában a felhasználó eszközét megfertőzött rosszindulatú programok okozzák, de ezzel sokan nincsenek tisztában, így könnyedén hihetik azt, hogy egy egyébként tisztességes webhely dobálja fel nekik őket.

 

3-ból 2 vásárló nem bízik az olyan webhelyekben, amiket ilyen felugró hirdetéseket lát. Szerencsére többféle megoldás is létezik a márkák számára, amelyekkel letilthatják az ilyen rosszindulatú programkódokat webhelyükön, biztonságossá téve ezzel az ügyfelek vásárlását.

 

Kínálj biztonságos és zökkenőmentes fizetési folyamatot

Gyakran előfordul, hogy egy „majdnem vásárló” termékeket helyez a kosarába, de valamiért mégsem fejezi be a vásárlási folyamatot, és idő előtt elhagyja webáruházadat. Az ilyen esetek többsége biztonsági okokból történik, amikor a vásárlók nem bíznak meg eléggé a webhelyben. Az átirányítások például összezavarhatják a böngésző SSL ellenőrzőjét, és figyelmeztethetik a felhasználót, hogy nem biztonságos oldalon járnak. Ellenőrizd, hogy a fizetési folyamat egyértelmű, zökkenőmentes, és szemmel láthatóan biztonságos-e. Szükség esetén állj össze egy harmadik féllel, ami biztosítja ezt webhelyeden.

 

Légy őszinte a külső felekről

A GDPR életbe lépése óta a márkáknak maximális átlátszóságot kell biztosítaniuk ügyfeleiknek arról, hogy kik és hogyan használják fel személyes adataikat. Egyre többen vannak tisztában vele, hogy online adataik sérülékenyek, és sajnos nem egyszer olvashattunk az elmúlt években több millió felhasználót érintő adatlopásokról is. Éppen ezért a márkáknak kötelességük tájékoztatni a webhelylátogatókat, arról, hogy milyen külső szolgáltatók működnek webhelyeiken, és hogy azok a szolgáltatók milyen adatokat gyűjtenek róluk.

 

Szerezz fizetőkártya-ipari megfelelést

Ha még nem rendelkezel PCI (Payment Card Industry) szabvánnyal, akkor mindenképpen intézd el webáruházad számára. Ezzel biztosíthatod ügyfeleidet, hogy céged mindent megtett annak érdekében, hogy bankkártya-adataikat biztonságban kezelje. Ha egy ügyfél rájön, hogy egy webhely nem rendelkezik ilyen minősítéssel, akkor jó eséllyel azonnal távozik majd a webhelyről (főleg ha nincs utánvétes fizetési lehetőség).

 

Juss be elismert gyűjtőwebhelyekre

Érdemes listáztatni webáruházadat hitelesített gyűjtőwebhelyeken. Az emberek gyakran támaszkodnak ilyenekre, amikor fontos számukra, hogy valóban megbízható helyekről rendelhessenek.



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!