10 SEO cél 2019-re, amit érdemes kitűznöd magad elé!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezt a 10 SEO célt tűzd ki magad elé 2019-re, hogy motivált maradhass!

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Ugyan 2019 már elkezdődött, de még mindig nincs késő elhatároznod magad, és új célokat kitűzni erre az esztendőre. SEO célokat. Akár személyes, akár céges márkádról van szó, akár egy ügyfél keresőoptimalizálásáért felelsz, legyen ez az az év, amiben végre újítasz!

1. Kezdj el long-tailt használni

A long-tail (3 vagy több szóból álló) kulcsszavak elképesztő lehetőségeket rejtegetnek, de csak azok használhatják ki ezeket, akik hajlandók utánuk járni.

 

2. Maradj naprakész a SEO-t érintő új technológiákkal kapcsolatban

2019-ben is próbálj az új SEO hírek élén maradni, hiszen számos olyan technológia van feltörekvőben, amelyek a keresőoptimalizálás és általánosságban a digitális marketing jövőjét jelenthetik. A mesterséges intelligenciáról, a gépi tanulásról, és a kiterjesztett valóságról nem hiába olvashattunk olyan sokat 2018-ban – többek között ezek a technológiák is vezetik azt a forradalmat, ami egy teljesen új fejezetet nyit majd meg a SEO történetében.

 

Ha szeretnéd vállalkozásod fellendíteni a keresőoptimalizálás erejével, de nem tudod hogy indulj neki – kérd marketing stratégia kialakítása szolgáltatásunkat! Kattints az ajánlatkérésért! 

 

3. Ismerkedj meg a hangalapú kereséssel

A felkészültebb marketingesek jól tudják, hogy a hangalapú keresés már most jóval többet jelent, mint egy egyszerű kérdezz-felelek interakciót egy felhasználó és egy hangos keresőasszisztens között. Próbálj minél közelebbről megismerkedni ezekkel a hangos technológiákkal, és azzal, hogy hogyan optimalizálhatsz rájuk.

 

4. Figyelj oda az új trendekre és algoritmusváltozásokra

Mint minden évben, 2019-ben is izgalmas trendekre számíthatunk a marketing több területén, beleértve persze a SEO-t is. Sok ilyen trendet ebben a cikkben is megemlítünk, de fontos odafigyelni azokra az algoritmusfrissítésekre is, amelyek gyökeresen megváltoztathatják a keresőoptimalizálás menetét (ahogy azt eddig gyakran tették).

 

A SEO szabályai folyamatosan változnak, és aki lemarad, az csak nagyon nehezen küzdheti vissza magát a mezőnybe. Ha sikerekre vágysz, akkor törekedj arra, hogy elkerüld ezt, és a többiek elé kerülj!

 

5. Hódítsd meg a kiemelt részleteket

A keresőmotorok találatai között egyre nagyobb kihívást jelent a rangsorolás, de a minden eddiginél magasabb mobilhasználatnak köszönhetően kialakult trendek (pl. a már említett hangalapú keresések) miatt egyre inkább úgy néz ki, hogy a hagyományos rangsorolás kezd veszíteni a fontosságából.

 

2019-ben minden SEO szakember jobban teszi, ha megpróbál bejutni a Google kiemelt részletei közé. Ehhez persze oda kell figyelni a funkciót érintő frissítésekre és hírekre is. A kiemelt részletekre afféle „nulladik pozícióként” tekintenek a keresőspecialisták, tehát ha egyszer sikerül megszerezned, akkor meg is kell majd védened azt.

 

6. Törekedj webhelyed sebességének javítására

Köztudott, hogy a Google számára már rég óta fontos szempont a webhelyek betöltési sebessége, a 2018 nyarán bevezetett frissítés óta pedig azt is tudjuk, hogy ez a webhelyek mobilon megjelenő verziójára is vonatkozik.

Törekedj tehát arra, hogy webhelyed minél gyorsabb legyen. A mai rohanó világban csupán néhány extra tizedmásodperc is elszalasztott lehetőségeket jelenthet.

 

7. Ne hanyagold el a hivatkozásokat sem

Érdemes lesz több linkauditot is tartani a szokásos 1-2 helyett évente, és komoly hangsúlyt kell fektetni a hivatkozások folyamatos figyelésére, karbantartása is – ide tartozik az új linkek megszerzése, és a hibások kicserélése/eltávolítása.

 

8. A keresőoptimalizálás és az átkattintási arány optimalizálásának násza

A keresőoptimalizálás segíthet ugyan, hogy tartalmaidat többen találják meg a keresőmotorokon keresztül, de egy kimagasló pozíció még nem feltétlenül garantálja a kattintásokat. Ehhez az átkattintási arányra kell optimalizálnod – ez a két eljárás kéz a kézben jár egymással.

 

9. Építsd fel személyes márkádat

Habár a digitálismarketing-szakemberek egy cégnek, vagy ügyfeleknek dolgoznak, nem szabad elhanyagolniuk a személyes márkaépítést sem. Változhat bármennyit a marketingipar, egy személyes márka segít a találatok élén maradni az évek során.

 

Ehhez persze többek között egy stabil közösségi jelenlétre, és egy rendszeresen frissülő személyes webhelyre is szükség lesz, természetesen saját bloggal.

 

10. Próbálj rendszerezettebb lenni

Ez a tanács olyasmi, amit sokan nem csak munkájukban, hanem életük többi területén is megfogadhatnának. Rengeteg egyszerű emberi hibát kerülhetsz el némi odafigyeléssel és rendszerezettséggel. Írj listákat, vezess táblázatokat, és legyen egy napirended, rövidtávú célokkal.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!