10 SEO cél 2019-re, amit érdemes kitűznöd magad elé!

SEO célok 2019-re: ezeket tűzd ki idén célnak, hogy sikeres lehess a keresőoptimalizálásban!

Ezt a 10 SEO célt tűzd ki magad elé 2019-re, hogy motivált maradhass!

Ugyan 2019 már elkezdődött, de még mindig nincs késő elhatároznod magad, és új célokat kitűzni erre az esztendőre. SEO célokat. Akár személyes, akár céges márkádról van szó, akár egy ügyfél keresőoptimalizálásáért felelsz, legyen ez az az év, amiben végre újítasz!

SEO célok 2019-re: ezeket tűzd ki idén célnak, hogy sikeres lehess a keresőoptimalizálásban!

1. Kezdj el long-tailt használni

A long-tail (3 vagy több szóból álló) kulcsszavak elképesztő lehetőségeket rejtegetnek, de csak azok használhatják ki ezeket, akik hajlandók utánuk járni.

 

2. Maradj naprakész a SEO-t érintő új technológiákkal kapcsolatban

2019-ben is próbálj az új SEO hírek élén maradni, hiszen számos olyan technológia van feltörekvőben, amelyek a keresőoptimalizálás és általánosságban a digitális marketing jövőjét jelenthetik. A mesterséges intelligenciáról, a gépi tanulásról, és a kiterjesztett valóságról nem hiába olvashattunk olyan sokat 2018-ban – többek között ezek a technológiák is vezetik azt a forradalmat, ami egy teljesen új fejezetet nyit majd meg a SEO történetében.

 

Ha szeretnéd vállalkozásod fellendíteni a keresőoptimalizálás erejével, de nem tudod hogy indulj neki – kérd marketing stratégia kialakítása szolgáltatásunkat! Kattints az ajánlatkérésért! 

 

3. Ismerkedj meg a hangalapú kereséssel

A felkészültebb marketingesek jól tudják, hogy a hangalapú keresés már most jóval többet jelent, mint egy egyszerű kérdezz-felelek interakciót egy felhasználó és egy hangos keresőasszisztens között. Próbálj minél közelebbről megismerkedni ezekkel a hangos technológiákkal, és azzal, hogy hogyan optimalizálhatsz rájuk.

 

4. Figyelj oda az új trendekre és algoritmusváltozásokra

Mint minden évben, 2019-ben is izgalmas trendekre számíthatunk a marketing több területén, beleértve persze a SEO-t is. Sok ilyen trendet ebben a cikkben is megemlítünk, de fontos odafigyelni azokra az algoritmusfrissítésekre is, amelyek gyökeresen megváltoztathatják a keresőoptimalizálás menetét (ahogy azt eddig gyakran tették).

 

A SEO szabályai folyamatosan változnak, és aki lemarad, az csak nagyon nehezen küzdheti vissza magát a mezőnybe. Ha sikerekre vágysz, akkor törekedj arra, hogy elkerüld ezt, és a többiek elé kerülj!

 

5. Hódítsd meg a kiemelt részleteket

A keresőmotorok találatai között egyre nagyobb kihívást jelent a rangsorolás, de a minden eddiginél magasabb mobilhasználatnak köszönhetően kialakult trendek (pl. a már említett hangalapú keresések) miatt egyre inkább úgy néz ki, hogy a hagyományos rangsorolás kezd veszíteni a fontosságából.

 

2019-ben minden SEO szakember jobban teszi, ha megpróbál bejutni a Google kiemelt részletei közé. Ehhez persze oda kell figyelni a funkciót érintő frissítésekre és hírekre is. A kiemelt részletekre afféle „nulladik pozícióként” tekintenek a keresőspecialisták, tehát ha egyszer sikerül megszerezned, akkor meg is kell majd védened azt.

 

6. Törekedj webhelyed sebességének javítására

Köztudott, hogy a Google számára már rég óta fontos szempont a webhelyek betöltési sebessége, a 2018 nyarán bevezetett frissítés óta pedig azt is tudjuk, hogy ez a webhelyek mobilon megjelenő verziójára is vonatkozik.

Törekedj tehát arra, hogy webhelyed minél gyorsabb legyen. A mai rohanó világban csupán néhány extra tizedmásodperc is elszalasztott lehetőségeket jelenthet.

 

7. Ne hanyagold el a hivatkozásokat sem

Érdemes lesz több linkauditot is tartani a szokásos 1-2 helyett évente, és komoly hangsúlyt kell fektetni a hivatkozások folyamatos figyelésére, karbantartása is – ide tartozik az új linkek megszerzése, és a hibások kicserélése/eltávolítása.

 

8. A keresőoptimalizálás és az átkattintási arány optimalizálásának násza

A keresőoptimalizálás segíthet ugyan, hogy tartalmaidat többen találják meg a keresőmotorokon keresztül, de egy kimagasló pozíció még nem feltétlenül garantálja a kattintásokat. Ehhez az átkattintási arányra kell optimalizálnod – ez a két eljárás kéz a kézben jár egymással.

 

9. Építsd fel személyes márkádat

Habár a digitálismarketing-szakemberek egy cégnek, vagy ügyfeleknek dolgoznak, nem szabad elhanyagolniuk a személyes márkaépítést sem. Változhat bármennyit a marketingipar, egy személyes márka segít a találatok élén maradni az évek során.

 

Ehhez persze többek között egy stabil közösségi jelenlétre, és egy rendszeresen frissülő személyes webhelyre is szükség lesz, természetesen saját bloggal.

 

10. Próbálj rendszerezettebb lenni

Ez a tanács olyasmi, amit sokan nem csak munkájukban, hanem életük többi területén is megfogadhatnának. Rengeteg egyszerű emberi hibát kerülhetsz el némi odafigyeléssel és rendszerezettséggel. Írj listákat, vezess táblázatokat, és legyen egy napirended, rövidtávú célokkal.

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok