10 SEO cél 2019-re, amit érdemes kitűznöd magad elé!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezt a 10 SEO célt tűzd ki magad elé 2019-re, hogy motivált maradhass!

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Ugyan 2019 már elkezdődött, de még mindig nincs késő elhatároznod magad, és új célokat kitűzni erre az esztendőre. SEO célokat. Akár személyes, akár céges márkádról van szó, akár egy ügyfél keresőoptimalizálásáért felelsz, legyen ez az az év, amiben végre újítasz!

1. Kezdj el long-tailt használni

A long-tail (3 vagy több szóból álló) kulcsszavak elképesztő lehetőségeket rejtegetnek, de csak azok használhatják ki ezeket, akik hajlandók utánuk járni.

 

2. Maradj naprakész a SEO-t érintő új technológiákkal kapcsolatban

2019-ben is próbálj az új SEO hírek élén maradni, hiszen számos olyan technológia van feltörekvőben, amelyek a keresőoptimalizálás és általánosságban a digitális marketing jövőjét jelenthetik. A mesterséges intelligenciáról, a gépi tanulásról, és a kiterjesztett valóságról nem hiába olvashattunk olyan sokat 2018-ban – többek között ezek a technológiák is vezetik azt a forradalmat, ami egy teljesen új fejezetet nyit majd meg a SEO történetében.

 

Ha szeretnéd vállalkozásod fellendíteni a keresőoptimalizálás erejével, de nem tudod hogy indulj neki – kérd marketing stratégia kialakítása szolgáltatásunkat! Kattints az ajánlatkérésért! 

 

3. Ismerkedj meg a hangalapú kereséssel

A felkészültebb marketingesek jól tudják, hogy a hangalapú keresés már most jóval többet jelent, mint egy egyszerű kérdezz-felelek interakciót egy felhasználó és egy hangos keresőasszisztens között. Próbálj minél közelebbről megismerkedni ezekkel a hangos technológiákkal, és azzal, hogy hogyan optimalizálhatsz rájuk.

 

4. Figyelj oda az új trendekre és algoritmusváltozásokra

Mint minden évben, 2019-ben is izgalmas trendekre számíthatunk a marketing több területén, beleértve persze a SEO-t is. Sok ilyen trendet ebben a cikkben is megemlítünk, de fontos odafigyelni azokra az algoritmusfrissítésekre is, amelyek gyökeresen megváltoztathatják a keresőoptimalizálás menetét (ahogy azt eddig gyakran tették).

 

A SEO szabályai folyamatosan változnak, és aki lemarad, az csak nagyon nehezen küzdheti vissza magát a mezőnybe. Ha sikerekre vágysz, akkor törekedj arra, hogy elkerüld ezt, és a többiek elé kerülj!

 

5. Hódítsd meg a kiemelt részleteket

A keresőmotorok találatai között egyre nagyobb kihívást jelent a rangsorolás, de a minden eddiginél magasabb mobilhasználatnak köszönhetően kialakult trendek (pl. a már említett hangalapú keresések) miatt egyre inkább úgy néz ki, hogy a hagyományos rangsorolás kezd veszíteni a fontosságából.

 

2019-ben minden SEO szakember jobban teszi, ha megpróbál bejutni a Google kiemelt részletei közé. Ehhez persze oda kell figyelni a funkciót érintő frissítésekre és hírekre is. A kiemelt részletekre afféle „nulladik pozícióként” tekintenek a keresőspecialisták, tehát ha egyszer sikerül megszerezned, akkor meg is kell majd védened azt.

 

6. Törekedj webhelyed sebességének javítására

Köztudott, hogy a Google számára már rég óta fontos szempont a webhelyek betöltési sebessége, a 2018 nyarán bevezetett frissítés óta pedig azt is tudjuk, hogy ez a webhelyek mobilon megjelenő verziójára is vonatkozik.

Törekedj tehát arra, hogy webhelyed minél gyorsabb legyen. A mai rohanó világban csupán néhány extra tizedmásodperc is elszalasztott lehetőségeket jelenthet.

 

7. Ne hanyagold el a hivatkozásokat sem

Érdemes lesz több linkauditot is tartani a szokásos 1-2 helyett évente, és komoly hangsúlyt kell fektetni a hivatkozások folyamatos figyelésére, karbantartása is – ide tartozik az új linkek megszerzése, és a hibások kicserélése/eltávolítása.

 

8. A keresőoptimalizálás és az átkattintási arány optimalizálásának násza

A keresőoptimalizálás segíthet ugyan, hogy tartalmaidat többen találják meg a keresőmotorokon keresztül, de egy kimagasló pozíció még nem feltétlenül garantálja a kattintásokat. Ehhez az átkattintási arányra kell optimalizálnod – ez a két eljárás kéz a kézben jár egymással.

 

9. Építsd fel személyes márkádat

Habár a digitálismarketing-szakemberek egy cégnek, vagy ügyfeleknek dolgoznak, nem szabad elhanyagolniuk a személyes márkaépítést sem. Változhat bármennyit a marketingipar, egy személyes márka segít a találatok élén maradni az évek során.

 

Ehhez persze többek között egy stabil közösségi jelenlétre, és egy rendszeresen frissülő személyes webhelyre is szükség lesz, természetesen saját bloggal.

 

10. Próbálj rendszerezettebb lenni

Ez a tanács olyasmi, amit sokan nem csak munkájukban, hanem életük többi területén is megfogadhatnának. Rengeteg egyszerű emberi hibát kerülhetsz el némi odafigyeléssel és rendszerezettséggel. Írj listákat, vezess táblázatokat, és legyen egy napirended, rövidtávú célokkal.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!