Utazásos frissítés a Google-től

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Jegyfoglalással, „tennivalókkal” és öko-jelvényekkel újított a Google a szállodák számára

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A Google új organikus és fizetett funkciókat mutatott be az utazási és szabadidős cégeknek, úgymint a keresőtalálatok között megjelenő jegyfoglalási árakat (és hivatkozásokat); egy „tennivalók” hirdetési kategóriát, illetve egy öko-jelvényt a szállodák számára.

Jegyfoglaló hivatkozások a találatok között

Amikor egy felhasználó rákeres egy turistalátványosságra, a Google nem csak az alapvető információkat mutatja majd meg arról, hanem a foglalási linkeket és más jegyvásárlási opciókat is, persze csak ha ezek elérhetők számára.


A cég továbbá szélesebb körökben is szeretné bevezetni ezt a funkciót. Elmondásuk szerint a következő hónapok során élményekkel kapcsolatos információkat és foglalási hivatkozásokat is szeretnének majd megjeleníteni, mint például „borkóstolás Párizsban vagy kerékpártúrák Kaliforniában”, és így tovább.


A jegyfoglalási linkeket ingyenesen lehet népszerűsíteni. A látnivalók, túrák és egyéb aktivitások kezelői többet is megtudhatnak erről a lehetőségről a Google saját súgójában (ez az oldal még nem érhető el magyar nyelven).

 

„Tennivalók” hirdetések

A Google egy új fizetett hirdetési opciót is bejelentett az utazási és szabadidős vállalatok számára, ami a „Things to do”, azaz „Tennivalók” nevet viseli (habár hivatalos magyar fordítást még nem kapott a funkció).


Ezek a hirdetések akkor jelennek majd meg a többi találat között, amikor a felhasználók körutazásokra, tennivalókra és helyi látnivalókra keresnek rá a Google-on. A hirdetésekben szerepel egy kép, az ár, az értékelések, illetve egy hivatkozás is. Ezeket a Google a felhasználó tartózkodási helye, a beírt keresése, illetve más releváns tényezők szerint válogatja majd össze.


A tennivalók hirdetések egy javarészt automata formátum, ami a hirdetők készlet-adattábláját használja fel a hirdetési csoport címkéje alapján. A hirdetők megszabhatnak egy költségkeretet, illetve célozhatnak a felhasználó országa illetve eszköze alapján. A „megcélzott megjelenítési részesedés” ajánlattételi stratégián kívül minden keresési ajánlattételi stratégia elérhető lesz a tennivalók hirdetésekhez is.
 

 

Öko-jelvények a szállodáknak

Azok a szállodák, amelyeknek magas színvonalú fenntarthatóságát bizonyos független szervezetek igazolják, egy öko-jelvényt kapnak nevük mellé a keresőtalálatok között.


A felhasználók továbbá plusz információkat olvashatnak majd a szálloda fenntarthatósági erőfeszítéseivel kapcsolatban a szálloda profilján. A szálloda-adatlapok kezelői a Google Cégem felületen adhatják hozzá ezeket az információkat a létesítmények profiljaihoz.

 

Miért fontos mindez?

Ahogy a világ lassan kezd feleszmélni a járványhelyzetből, ezek az új funkciók segíthetnek majd a szabadidős és utazási cégeknek a károk ellensúlyozásában.


Azok a jegyértékesítők például, akik versenyképes árakon árulják jegyeiket, könnyebben felhívhatják magukra a figyelmet a jegyfoglaló linkek segítségével. A Google ezt a funkciót az ingyenes szállodafoglaló hivatkozásokhoz hasonlította bejelentésében:


„Habár még mindig a dolgok elején járunk, úgy láttuk, hogy az ingyenes szállodafoglaló hivatkozások fokozott aktivitást eredményeznek mind a kisebb, mind pedig a nagyobb partnereink számára.”


Persze itt nem csak aktivitásra, hanem konkrét bevételre is kell gondolni. A Google szerint a WebHotelier foglalási motor több mint 4,7 millió dolláros emelkedésről számolt be idén nyáron az ingyenes szállodafoglaló linkek bevezetése után.
A tennivalók hirdetések szintén segíthetnek a turistalátványosságok üzemeltetői számára, hogy felhívják magukra a környék iránt érdeklődő felhasználók figyelmét.


Az öko-jelvénnyel komoly előnyt szerezhetnek a környezettudatosan működő szállodák, hiszen sokan kizárólag olyan helyeken hajlandók megszállni, ahol a vezetőség fontosnak tartja a fenntarthatóságot.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!