Hotelek a Twitteren - Twitter marketing tippek szállodáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Twitter gyorstippek hoteleknek

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

2018 van – az emberek többsége az interneten keres és talál, legyen szó hírekről, egy új könyvről, a következő családi járműről, vagy éppen a tökéletes szállodai szobáról. Ha szeretnéd, hogy hoteled ezek után is a versenyben maradhasson, akkor kénytelen leszel márkádat a közösségi média felületeken is képviseltetni. Az egyik közösségi nagyágyú, a Twitter kiváló platform azon szállodák és üdülők számára, amelyek szeretnék márkájukat az internetező leendő ügyfelek szemei elé tárni. A Twitterről már biztosan hallottál, és, ha haladsz a korral, remélhetőleg használod is online marketingstratégiád részeként.

 

A következő gyorstippek azoknak szólnak, akik már használják a platformot, és szeretnének még többet kihozni azokból az eszközökből, amiket az kínál nekik. Lássuk is!
 

Tedd rendbe Twitter profilodat – Fess előnyös képet magadról!

 

Szállodatulajdonosként (vagy marketingesként) bizonyára tisztában vagy vele, hogy milyen fontos is az első benyomás, ami egy újdonsült vendéget ér, mikor először látogat el a hotelbe. Pontosan ez vonatkozik Twitter profilodra (és egyéb közösségi jelenléteidre) is. Fontos, hogy az online látogatók egy professzionális, igényes képet (szó szerinti, és átvitt értelemben is) kapjanak márkádról, hogy azonnal felkelthesd érdeklődésüket.

 

Töltsd ki egy tömör, lényegre törő, egyedi leírással profilod bemutatkozó részét, és ne felejts el releváns kulcsszavakat is belecsempészni, hogy kereshetőbbé tedd profilodat. Tölts fel jó minőségű képet a fejlécbe és általánosságban alakíts ki egy olyan vendégszerető hangulatot a Twitteren, amilyet szállodádban is igyekszel kínálni vendégeidnek.

 

Fülelj digitálisan – Mit mondanak rólad az emberek?

 

Egy igényes profil tehát elengedhetetlen, hogy azt az üzenetet kommunikáld az emberek felé, hogy igényes szálloda rejtőzik mögötte. De vajon ez jön le az embereknek is? Mit gondolnak márkádról?

 

A Twitter részletes keresője segít kiszűrni azokat a nyilvános bejegyzéseket, amelyek tartalmazzák az általad megadott kulcsszavakat, többféle egyéb, egyéni kritériummal együtt. Érdemes rákeresni saját márkádra, illetve versenytársaidéra is, és megnézni, hogy mit dicsérnek mások náluk, vagy mit hiányolnak tőlük, amit esetleg te (pontosabban szállodád) megadhatnál nekik.

 

Ezt a folyamatot sokkal kényelmesebbé és egyszerűbbé teszik a különböző közösségi manager alkalmazások, amik számos egyéb hasznos funkcióval is szolgálnak.

 

Légy részese a beszélgetésnek – Az emberek oda-vissza kommunikációra vágynak!

 

Remélhetőleg sikerült találni olyan embereket, akik szállodádról beszélnek, vagy legalább megemlítik azt beszélgetéseikben. Függetlenül attól, hogy pozitív, vagy negatív dolgokat mondanak róla, ajánlott minél gyakrabban beszállni a beszélgetésbe, bizonyítva ezzel, hogy odafigyelsz véleményükre.

 

Persze ne próbálj azonnal rásózni senkire egy szobát – figyelmesen elemezd a beszélgetés addigi menetét és hangulatát, és ehhez mérten csatlakozz te is. Ha például szemmel láthatólag ügyfélszolgálati kérdésekkel van dolgod, nyugodtan igyekezz megoldani őket nyilvánosan. Ezzel többek elé is eljuttathatod márkád nevét, ráadásul mások is látni fogják, hogy valóban fontos számodra, hogy megoldd ügyfeleid problémáit.

 

Ha történetesen te vagy a szálloda tulajdonosa, akkor érdemes saját, személyes fiókoddal is beszállni a beszélgetésekbe, ezzel is bizonyítva, hogy szíveden viseled vendégeid gondjait, és nem csak egy félautomata ügyfélszolgálatos munkatárssal beszélhetnek.

 

Az emberek imádják a képeket és a videókat – Te kész vagy megadni ezt nekik?

 

Az interneten milliónyi kép és videó várja, hogy az emberek kényelmesen és parancsszóra (egy kattintásra) megtekinthessék őket. Az évek során hozzászoktunk ehhez, és el is várjuk, hogy ha valami érdekel bennünket az interneten, akkor – hacsak nem egy elvont fogalomról van szó – valamilyen képi ábrázolását is láthassunk.

 

Hasonló a helyzet azokkal a leendő utazókkal is, akik ideális szállás után kutatnak a tervezési fázisban. Látni akarják, hogy mit kínálnak nekik a különböző helyek. A te feladatod, hogy ilyen képi és videóanyagokkal illusztráld kínálatodat – pontosabban szállodádét. Használhatod a Twitter saját kép- és videófeltöltő funkcióját, hogy ilyen tartalmakkal egészíthesd ki bejegyzéseidet, vagy külső forrásokba feltöltött tartalmakat is megoszthatsz, például a YouTube-ról, vagy különböző képmegosztó webhelyekről.

 

A videós és képes anyagok persze nem csupán a szállodakeresőket érdeklik. Az ilyen tartalmak nagyon népszerűek a legtöbb közösségi platformon (a Twitter sem kivétel), és az emberek szívesebben olvassák el a hozzájuk mellékelt szövegeket, látogatják meg a linkelt oldalakat, vagy osztják újra ezeket.

 

A Twitter és az érkező vendégek – A digitális és a fizikai világ kapcsolata

 

Érdemes megkérdezni a szállodádba érkező vendégeket bejelentkezéskor, hogy használják-e a Twittert. Kínálj fel nekik egy jelképes jutalmat (egy kedvezmény, egy később felhasználható kupon, stb.), amiért nem kell mást tenniük, csak megadni Twitter elérhetőségüket. Ezekből aztán összeállíthatsz egy Twitter listát (persze csak ha ehhez vendégeid is hozzájárulnak), és arra ösztönözheted a rajta lévőket, hogy vegyék fel a kapcsolatot egymással. Ez igazán terjedelmes beszélgetésekhez vezethet a Twitteren, amiket egy márkás hashtag köthet össze egymással.

 

A listát felhasználhatod arra is (vagy csak erre), hogy felvedd a kapcsolatot ügyfeleiddel a Twitteren, miután elhagyták szállodádat, érdeklődve arról, hogy hogy érezték magukat. Ez az ügyfélgondozás digitális megfelelője. A cél pozitív, tartós kapcsolatot kiépíteni vendégeiddel, hogy azok előbb-utóbb visszatérő ügyfelekké, vagy márkakövetekké válhassanak.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!