Semmi értelme, hogy weboldalad legyen

Weboldalkészítés

8 ok, amiért nincs szükséged weboldalra

Beatrix Szerző:
Beatrix

Számos kisebb helyi cég működik már évtizedek óta szájról-szájra terjedő ismertség alapján, szóval mégis miért kéne neked saját webhely? Semmi értelme – hogy ezt a kijelentést bebizonyítsuk, összegyűjtöttünk néhány indokod, amiért cégednek egyáltalán nincs szüksége saját webhelyre.

 

Weboldalkészítés

Nincs szükséged nagyobb cégre

Eszed ágában sincs a cég növekedésére koncentrálni. Tökéletesen elégedett vagy azzal, ahol éppen most vagy. Folyamatosan jönnek a visszatérő vásárlók és minden a legnagyobb rendben van. Egy webhely csak annyit tesz lehetővé, hogy még többen értesüljenek rólad és vásároljanak tőled, ami felesleges.

 

A versenytársaid is megérdemelnek egy esélyt

Ha nincs webhelyed, amivel elterelheted az emberek figyelmét versenytársaidról, akkor ezek az emberek inkább hozzájuk fordulnak majd szükségleteikkel, ami teljesen rendjén van. A te céged már régóta működik, ebből nem lehet gond.

 

Az ügyfeleid nem használják az internetet

Hatalmas igazság – a Facebookon csupán egymilliárd aktív felhasználó van, és néhány százmillió a többi közösségi oldalon, ami összességében abszolút elenyészőnek számít. A Google által kiszolgált 3 és fél milliárd keresés is azt mutatja, hogy az embereket nem érdekli az internet. Akiket megpróbálsz elérni, azok 100%-a megtalál téged a helyi arany oldalakban vagy a városi újságban. Ezek úgyis sokkal régebb óta léteznek, mint az internet. Ne is törődj vele, hogy a fiatal generációk sosem hallottak az arany oldalakról, és újság is ritkán kerül a kezükbe.

 

Nincs szükséged új ügyfélkapcsolatok kiépítésére

Te sem látod a hosszútávú, hűséges ügyfelek értékét, ugye? Az egyszer betérő vásárlók sokkal egyszerűbb és stabilabb jövedelemforrást biztosítanak.

 

Nincs semmi új mondanivalód

Az ötleteid, gondolataid, és a cégeddel kapcsolatos hírek nem igazán érdeklik ügyfeleidet. Ha változás lép fel éttermed menüjében, a nyitvatartásban, vagy a címedben, akkor majd rájönnek maguktól.

 

Az ügyfeleid soha nem fordulnak hozzád kérdésekkel

Egy webhely nem sokat tehet érted ügyfélszolgálat szempontjából. Ha az ügyfelek szeretnének megtudni valamit, majd felhívnak (ha tudják a számod).

 

Nem akarod, hogy rád találjanak

Nincs értelme címedet minél több helyen feltüntetni az interneten. Emberek százai sétálnak vagy hajtanak el üzleted előtt nap mint nap. Ezek az emberek bőven elegendő forgalmat biztosítanak számodra, és amúgy sincs szükséged új ügyfelekre.

 

Az ügyfeleknek nem kell tudniuk arról, hogy mire számíthatnak tőled

Akár egy éttermed van, vállalkozó vagy, vagy orvos, vagy grafikus, vagy bármi más – tényleg tudniuk kell mindent az embereknek rólad, mielőtt téged választanának? Muszáj tudniuk, hogy hogy érted el mindazt, ami ma vagy? Nem. A legtöbb ember valójában egy kedves mosoly és egy hangzatos név alapján választ magának üzleti partnert, szolgáltatót, stb.


Ha a fenti pontok valamelyikében magadra ismertél, akkor nem kell aggódnod a webhelyek miatt. Persze reméljük, hogy sikerült meggyőznünk a webhelyek valódi fontosságáról és szerepéről.  

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok