Semmi értelme, hogy weboldalad legyen

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

8 ok, amiért nincs szükséged weboldalra

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

Számos kisebb helyi cég működik már évtizedek óta szájról-szájra terjedő ismertség alapján, szóval mégis miért kéne neked saját webhely? Semmi értelme – hogy ezt a kijelentést bebizonyítsuk, összegyűjtöttünk néhány indokod, amiért cégednek egyáltalán nincs szüksége saját webhelyre.

 

Nincs szükséged nagyobb cégre

Eszed ágában sincs a cég növekedésére koncentrálni. Tökéletesen elégedett vagy azzal, ahol éppen most vagy. Folyamatosan jönnek a visszatérő vásárlók és minden a legnagyobb rendben van. Egy webhely csak annyit tesz lehetővé, hogy még többen értesüljenek rólad és vásároljanak tőled, ami felesleges.

 

A versenytársaid is megérdemelnek egy esélyt

Ha nincs webhelyed, amivel elterelheted az emberek figyelmét versenytársaidról, akkor ezek az emberek inkább hozzájuk fordulnak majd szükségleteikkel, ami teljesen rendjén van. A te céged már régóta működik, ebből nem lehet gond.

 

Az ügyfeleid nem használják az internetet

Hatalmas igazság – a Facebookon csupán egymilliárd aktív felhasználó van, és néhány százmillió a többi közösségi oldalon, ami összességében abszolút elenyészőnek számít. A Google által kiszolgált 3 és fél milliárd keresés is azt mutatja, hogy az embereket nem érdekli az internet. Akiket megpróbálsz elérni, azok 100%-a megtalál téged a helyi arany oldalakban vagy a városi újságban. Ezek úgyis sokkal régebb óta léteznek, mint az internet. Ne is törődj vele, hogy a fiatal generációk sosem hallottak az arany oldalakról, és újság is ritkán kerül a kezükbe.

 

Nincs szükséged új ügyfélkapcsolatok kiépítésére

Te sem látod a hosszútávú, hűséges ügyfelek értékét, ugye? Az egyszer betérő vásárlók sokkal egyszerűbb és stabilabb jövedelemforrást biztosítanak.

 

Nincs semmi új mondanivalód

Az ötleteid, gondolataid, és a cégeddel kapcsolatos hírek nem igazán érdeklik ügyfeleidet. Ha változás lép fel éttermed menüjében, a nyitvatartásban, vagy a címedben, akkor majd rájönnek maguktól.

 

Az ügyfeleid soha nem fordulnak hozzád kérdésekkel

Egy webhely nem sokat tehet érted ügyfélszolgálat szempontjából. Ha az ügyfelek szeretnének megtudni valamit, majd felhívnak (ha tudják a számod).

 

Nem akarod, hogy rád találjanak

Nincs értelme címedet minél több helyen feltüntetni az interneten. Emberek százai sétálnak vagy hajtanak el üzleted előtt nap mint nap. Ezek az emberek bőven elegendő forgalmat biztosítanak számodra, és amúgy sincs szükséged új ügyfelekre.

 

Az ügyfeleknek nem kell tudniuk arról, hogy mire számíthatnak tőled

Akár egy éttermed van, vállalkozó vagy, vagy orvos, vagy grafikus, vagy bármi más – tényleg tudniuk kell mindent az embereknek rólad, mielőtt téged választanának? Muszáj tudniuk, hogy hogy érted el mindazt, ami ma vagy? Nem. A legtöbb ember valójában egy kedves mosoly és egy hangzatos név alapján választ magának üzleti partnert, szolgáltatót, stb.


Ha a fenti pontok valamelyikében magadra ismertél, akkor nem kell aggódnod a webhelyek miatt. Persze reméljük, hogy sikerült meggyőznünk a webhelyek valódi fontosságáról és szerepéről.  


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!