Semmi értelme, hogy weboldalad legyen

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

8 ok, amiért nincs szükséged weboldalra

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

Számos kisebb helyi cég működik már évtizedek óta szájról-szájra terjedő ismertség alapján, szóval mégis miért kéne neked saját webhely? Semmi értelme – hogy ezt a kijelentést bebizonyítsuk, összegyűjtöttünk néhány indokod, amiért cégednek egyáltalán nincs szüksége saját webhelyre.

 

Nincs szükséged nagyobb cégre

Eszed ágában sincs a cég növekedésére koncentrálni. Tökéletesen elégedett vagy azzal, ahol éppen most vagy. Folyamatosan jönnek a visszatérő vásárlók és minden a legnagyobb rendben van. Egy webhely csak annyit tesz lehetővé, hogy még többen értesüljenek rólad és vásároljanak tőled, ami felesleges.

 

A versenytársaid is megérdemelnek egy esélyt

Ha nincs webhelyed, amivel elterelheted az emberek figyelmét versenytársaidról, akkor ezek az emberek inkább hozzájuk fordulnak majd szükségleteikkel, ami teljesen rendjén van. A te céged már régóta működik, ebből nem lehet gond.

 

Az ügyfeleid nem használják az internetet

Hatalmas igazság – a Facebookon csupán egymilliárd aktív felhasználó van, és néhány százmillió a többi közösségi oldalon, ami összességében abszolút elenyészőnek számít. A Google által kiszolgált 3 és fél milliárd keresés is azt mutatja, hogy az embereket nem érdekli az internet. Akiket megpróbálsz elérni, azok 100%-a megtalál téged a helyi arany oldalakban vagy a városi újságban. Ezek úgyis sokkal régebb óta léteznek, mint az internet. Ne is törődj vele, hogy a fiatal generációk sosem hallottak az arany oldalakról, és újság is ritkán kerül a kezükbe.

 

Nincs szükséged új ügyfélkapcsolatok kiépítésére

Te sem látod a hosszútávú, hűséges ügyfelek értékét, ugye? Az egyszer betérő vásárlók sokkal egyszerűbb és stabilabb jövedelemforrást biztosítanak.

 

Nincs semmi új mondanivalód

Az ötleteid, gondolataid, és a cégeddel kapcsolatos hírek nem igazán érdeklik ügyfeleidet. Ha változás lép fel éttermed menüjében, a nyitvatartásban, vagy a címedben, akkor majd rájönnek maguktól.

 

Az ügyfeleid soha nem fordulnak hozzád kérdésekkel

Egy webhely nem sokat tehet érted ügyfélszolgálat szempontjából. Ha az ügyfelek szeretnének megtudni valamit, majd felhívnak (ha tudják a számod).

 

Nem akarod, hogy rád találjanak

Nincs értelme címedet minél több helyen feltüntetni az interneten. Emberek százai sétálnak vagy hajtanak el üzleted előtt nap mint nap. Ezek az emberek bőven elegendő forgalmat biztosítanak számodra, és amúgy sincs szükséged új ügyfelekre.

 

Az ügyfeleknek nem kell tudniuk arról, hogy mire számíthatnak tőled

Akár egy éttermed van, vállalkozó vagy, vagy orvos, vagy grafikus, vagy bármi más – tényleg tudniuk kell mindent az embereknek rólad, mielőtt téged választanának? Muszáj tudniuk, hogy hogy érted el mindazt, ami ma vagy? Nem. A legtöbb ember valójában egy kedves mosoly és egy hangzatos név alapján választ magának üzleti partnert, szolgáltatót, stb.


Ha a fenti pontok valamelyikében magadra ismertél, akkor nem kell aggódnod a webhelyek miatt. Persze reméljük, hogy sikerült meggyőznünk a webhelyek valódi fontosságáról és szerepéről.  


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!