Pinterest marketing villámtippek: vállalkozások számára

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Pinterest villámtippek, amikkel felfuttathatod üzleti fiókodat

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Ha vállalkozásod terméke vagy szolgáltatása lenyűgöző képi világgal rendelkezik, nem is férhet kétség hozzá, hogy a Pinterestet kötelező használnod! Villámtippjeinkkel könnyedén belevághatsz, nem fogod megbánni! 

A Pinterest egy félreértett szolgáltatás, pedig több tízmillió felhasználójával olyan sokkal régebb óta működő webhelyekkel vetekszik, mint a Twitter, vagy a LinkedIn.

 

Egyedi, táblás-pinelős jellegéből adódóan azonban sok márka kissé tart a platformtól, és a regisztráció után nem is nagyon foglalkoznak vele. A következőkben felsorolunk egy jó adag villámtippet, hogy kedvet, és némi ihletet is adjunk a Pinteresthez. Lássuk!

 

1. Válassz egy jó borítóképet

Válassz egy egységes borítóképet, amit minden tábládban használhatsz, és ne felejtsd el a tábla nevét is feltüntetni rajta.

 

2. Pinelj!

A Pinteresten videókat, képeket és GIF animációkat is pinelhetsz. Ha márkád arculata megengedi ezt, a változatosság kedvéért igyekezz mindet használni időnként. Ezen kívül ügyelj a rendszeres pinelésekre és repinelésekre (újrapinelésekre).

 

3. Írj hatásos címeket

Fontos, hogy minden tábládnak beszédes címet adj, ami pontosan arra utal, amivel a tábla foglalkozik. A „Legjobb téli sálak” például sokkal hangzatosabb (és pontosabb), mint simán annyi, hogy „Sálak”.

 

4. Ügyelj a kategóriákra

Figyelj oda, hogy tábláid és pinjeid megfelelően legyenek kategorizálva, hogy a keresgélő felhasználók könnyebben rájuk találhassanak.

 

5. Hashtagelj

Habár a hashtagek a Pinteresten is megtalálhatók, a kereső funkcónak köszönhetően nem olyan esszenciálisak, mint például az Instagramon. Ennek ellenére nem árt használni őket, de figyelj oda a mértéktartásra, a relevanciára, és ne használj 2-3-nál többet. A hashtageket persze te magad is használhatod keresésre.

 

Ha szeretnéd Pinterest oldalad és online marketinged profi kezekben tudni, kérd ajánlatunkat IDE kattintva! 

 

6. Használd az analitikát

A Pinterest beépített analitikai eszköze elengedhetetlen az üzleti felhasználók számára. Amint elkezded használni a platformot, érdemes máris elkezdened ismerkedni vele.

 

7. Igazold webhelyedet

Webhelyed igazoltatásával (ezt fiókod beállításaiban teheted meg) és Twitter fiókod hozzáadásával hitelesebbé teheted Pinterest fiókodat.

 

8. Működj együtt a közösséggel

Adj lehetőséget a felhasználóknak, hogy tartalmakat pineljenek megosztott tábláidra.

 

9. Vezess egy céges táblát

Dedikálj egy táblát kifejezetten céges pillanatok (rendezvényeken, ünnepségeken készült képek, stb.) megosztására. Ezzel azt bizonyíthatod a felhasználóknak, hogy a márkanév mellett igazi emberek állnak.

 

10. Használd a Mentés gombot

Add hozzá a Mentés gombot webhelyedhez, hogy a felhasználók egy kattintással menthessék onnan kedvenc tartalmaikat a Pinterestre.

 

11. Használj alt címkéket

Ügyelj rá, hogy webhelyeden minden képnek legyen egy beszédes, releváns alt címkéje, ugyanis ennek a szövege kerül bele automatikusan a pin leírásába, amikor valaki egy képet ment webhelyedről.

 

12. Pineld cikkeidet

Valahányszor egy új blogbejegyzést vagy cikket publikálsz, pineld azt egy releváns tábládra.

 

13. Írj címeket a képeidre

Egy pinnek alapvetően csak a hozzá tartozó képe látszik, míg a felhasználó rá nem viszi az egérmutatóját. Segít tehát, ha ezen a képen a pin címe is megjelenik, például a pinelt cikk címe. A felhasználók így azonnal látják, hogy miről szól, és jobb eséllyel kattintanak majd rá.

 

14. PInelj infografikákat és diagramokat

Az infografikák és a diagramok nagyon népszerűek az egész interneten, és az emberek előszeretettel osztogatják meg őket a különböző platformokon.

 

15. Pinelj újra

Kövesd ügyfeleid tábláit és pinelj újra róluk tartalmakat, hogy megmutasd, valóban érdeklődsz az iránt, amit csinálnak és szeretnek.

 

16. Jelenítsd meg a Pinterestet webhelyeden is

Helyezz el egy „Követés a Pinteresten” gombot webhelyeden, egy jól látható helyen.

 

17. Légy a közösség aktív tagja

Válaszolj rendszeresen a hozzászólásokra, különösen ha valaki kérdéseket tesz fel valamelyik pined alatt. A felhasználókat @ jelöléssel is megjelölheted, úgy, mint a legtöbb közösségi platformon is.

 

18. Ne hagyj üres táblákat

Amikor készítesz egy új táblát, ne hagyd üresen, vagy legalább ne publikáld, amíg nincs rajta legalább 5-10 pin.

 

19. Légy kreatív

A Pinterest a kreativitás melegágya, és akik kreatívan gondolkodnak, azok hozhatják ki igazán a legtöbbet a Pinterestből. Például ha sportruházattal foglalkozol, akkor követőid biztosan szeretnek egészségesen élni, és értékelnének egy egészséges receptekből vagy edzésmódokból álló táblát is.

 

20. Rendezz versenyeket

A versenyek a közösségi média közkedvelt részei. Egy versennyel számtalan nagyszerű képet szerezhetsz felhasználóidtól, amiket aztán összegyűjthetsz egy blogbejegyzésben, hogy legyen miből pinelniük a látogatóknak.

 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!