Pinterest marketing villámtippek: vállalkozások számára

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Pinterest villámtippek, amikkel felfuttathatod üzleti fiókodat

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Ha vállalkozásod terméke vagy szolgáltatása lenyűgöző képi világgal rendelkezik, nem is férhet kétség hozzá, hogy a Pinterestet kötelező használnod! Villámtippjeinkkel könnyedén belevághatsz, nem fogod megbánni! 

A Pinterest egy félreértett szolgáltatás, pedig több tízmillió felhasználójával olyan sokkal régebb óta működő webhelyekkel vetekszik, mint a Twitter, vagy a LinkedIn.

 

Egyedi, táblás-pinelős jellegéből adódóan azonban sok márka kissé tart a platformtól, és a regisztráció után nem is nagyon foglalkoznak vele. A következőkben felsorolunk egy jó adag villámtippet, hogy kedvet, és némi ihletet is adjunk a Pinteresthez. Lássuk!

 

1. Válassz egy jó borítóképet

Válassz egy egységes borítóképet, amit minden tábládban használhatsz, és ne felejtsd el a tábla nevét is feltüntetni rajta.

 

2. Pinelj!

A Pinteresten videókat, képeket és GIF animációkat is pinelhetsz. Ha márkád arculata megengedi ezt, a változatosság kedvéért igyekezz mindet használni időnként. Ezen kívül ügyelj a rendszeres pinelésekre és repinelésekre (újrapinelésekre).

 

3. Írj hatásos címeket

Fontos, hogy minden tábládnak beszédes címet adj, ami pontosan arra utal, amivel a tábla foglalkozik. A „Legjobb téli sálak” például sokkal hangzatosabb (és pontosabb), mint simán annyi, hogy „Sálak”.

 

4. Ügyelj a kategóriákra

Figyelj oda, hogy tábláid és pinjeid megfelelően legyenek kategorizálva, hogy a keresgélő felhasználók könnyebben rájuk találhassanak.

 

5. Hashtagelj

Habár a hashtagek a Pinteresten is megtalálhatók, a kereső funkcónak köszönhetően nem olyan esszenciálisak, mint például az Instagramon. Ennek ellenére nem árt használni őket, de figyelj oda a mértéktartásra, a relevanciára, és ne használj 2-3-nál többet. A hashtageket persze te magad is használhatod keresésre.

 

Ha szeretnéd Pinterest oldalad és online marketinged profi kezekben tudni, kérd ajánlatunkat IDE kattintva! 

 

6. Használd az analitikát

A Pinterest beépített analitikai eszköze elengedhetetlen az üzleti felhasználók számára. Amint elkezded használni a platformot, érdemes máris elkezdened ismerkedni vele.

 

7. Igazold webhelyedet

Webhelyed igazoltatásával (ezt fiókod beállításaiban teheted meg) és Twitter fiókod hozzáadásával hitelesebbé teheted Pinterest fiókodat.

 

8. Működj együtt a közösséggel

Adj lehetőséget a felhasználóknak, hogy tartalmakat pineljenek megosztott tábláidra.

 

9. Vezess egy céges táblát

Dedikálj egy táblát kifejezetten céges pillanatok (rendezvényeken, ünnepségeken készült képek, stb.) megosztására. Ezzel azt bizonyíthatod a felhasználóknak, hogy a márkanév mellett igazi emberek állnak.

 

10. Használd a Mentés gombot

Add hozzá a Mentés gombot webhelyedhez, hogy a felhasználók egy kattintással menthessék onnan kedvenc tartalmaikat a Pinterestre.

 

11. Használj alt címkéket

Ügyelj rá, hogy webhelyeden minden képnek legyen egy beszédes, releváns alt címkéje, ugyanis ennek a szövege kerül bele automatikusan a pin leírásába, amikor valaki egy képet ment webhelyedről.

 

12. Pineld cikkeidet

Valahányszor egy új blogbejegyzést vagy cikket publikálsz, pineld azt egy releváns tábládra.

 

13. Írj címeket a képeidre

Egy pinnek alapvetően csak a hozzá tartozó képe látszik, míg a felhasználó rá nem viszi az egérmutatóját. Segít tehát, ha ezen a képen a pin címe is megjelenik, például a pinelt cikk címe. A felhasználók így azonnal látják, hogy miről szól, és jobb eséllyel kattintanak majd rá.

 

14. PInelj infografikákat és diagramokat

Az infografikák és a diagramok nagyon népszerűek az egész interneten, és az emberek előszeretettel osztogatják meg őket a különböző platformokon.

 

15. Pinelj újra

Kövesd ügyfeleid tábláit és pinelj újra róluk tartalmakat, hogy megmutasd, valóban érdeklődsz az iránt, amit csinálnak és szeretnek.

 

16. Jelenítsd meg a Pinterestet webhelyeden is

Helyezz el egy „Követés a Pinteresten” gombot webhelyeden, egy jól látható helyen.

 

17. Légy a közösség aktív tagja

Válaszolj rendszeresen a hozzászólásokra, különösen ha valaki kérdéseket tesz fel valamelyik pined alatt. A felhasználókat @ jelöléssel is megjelölheted, úgy, mint a legtöbb közösségi platformon is.

 

18. Ne hagyj üres táblákat

Amikor készítesz egy új táblát, ne hagyd üresen, vagy legalább ne publikáld, amíg nincs rajta legalább 5-10 pin.

 

19. Légy kreatív

A Pinterest a kreativitás melegágya, és akik kreatívan gondolkodnak, azok hozhatják ki igazán a legtöbbet a Pinterestből. Például ha sportruházattal foglalkozol, akkor követőid biztosan szeretnek egészségesen élni, és értékelnének egy egészséges receptekből vagy edzésmódokból álló táblát is.

 

20. Rendezz versenyeket

A versenyek a közösségi média közkedvelt részei. Egy versennyel számtalan nagyszerű képet szerezhetsz felhasználóidtól, amiket aztán összegyűjthetsz egy blogbejegyzésben, hogy legyen miből pinelniük a látogatóknak.

 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!